Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Mä care-i treaba cu respectivu de-l alergati mereu ?

 

Ce are ? Ce a facut ?

 

nimica, este doar el, simplu nu ?! :) :)

 

p.s. oricum ,mie mi se pare simpatic , vorba lu' Mitica Dragomir :twoup:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pt. cateva zgarieturi trebuie sa mergi la vopsitorie?a mea are niste zgarieturi pe plafon de la niste crengi de copact,m-am dus la cineva la curte si am parcat-o langa un pom si crengile erau joase si mi-a zgariat partea de sus,asta inseamna ca trebuie sa ma duc la vopsitorie,o las asa,atata timp cat invart cheia si porneste nu prea ma stresez,dai un polish ceva,nu are rost sa te mai duci la vopsitorie,si daca am ceva de facut nu ma duc la serviceuri din astea cu,cuptoare,chestii, ma duc la cate un vopsitor la curte,da cu smirghel,un pic de grund,vopsea si acolo in curte,in natura:),imi beau un energizant ceva,astept sa se usuce 15-20 min si am plecat,nu ma complic eu cu serviceuri,vopsitorii,asa se procedeaza la e36,la e30 acum 3 ani m-am dus sa-mi vopseasca o usa si m-am razgandit sa-l vopseasca pe tot,a doua zi,m-am dus si l-am luat,vezi ce simpla e treaba Ciupanezu daca stai bine sa te gandesti,mult noroc:).

 

Ai reusit sa te bagi si pe topicul asta . Esti incredibil !!!!!!!!!

Te complici prea mult. mai bine cumperi o pensula si dai cu pensula direct !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Pt. cateva zgarieturi trebuie sa mergi la vopsitorie?a mea are niste zgarieturi pe plafon de la niste crengi de copact,m-am dus la cineva la curte si am parcat-o langa un pom si crengile erau joase si mi-a zgariat partea de sus,asta inseamna ca trebuie sa ma duc la vopsitorie,o las asa,atata timp cat invart cheia si porneste nu prea ma stresez,dai un polish ceva,nu are rost sa te mai duci la vopsitorie,si daca am ceva de facut nu ma duc la serviceuri din astea cu,cuptoare,chestii, ma duc la cate un vopsitor la curte,da cu smirghel,un pic de grund,vopsea si acolo in curte,in natura:),imi beau un energizant ceva,astept sa se usuce 15-20 min si am plecat,nu ma complic eu cu serviceuri,vopsitorii,asa se procedeaza la e36,la e30 acum 3 ani m-am dus sa-mi vopseasca o usa si m-am razgandit sa-l vopseasca pe tot,a doua zi,m-am dus si l-am luat,vezi ce simpla e treaba Ciupanezu daca stai bine sa te gandesti,mult noroc:).

 

Nici dacĂŁ aÂş avea Dacia 1310 nu aÂş proceda aÂşa.

 

ªi eu am un vecin mai În vârstã care are un Fiat 1500 pe care-l vopseºte În fiecare varã, cu pensula.

 

Astea sunt reparaÞii de mântuialã, senilitatea poate fi o scuzã, Însã la mine nu e cazul.

 

De ce sĂŁ-mi bat joc de maÂşinĂŁ?

 

Polish-ul nu te ajutã cu nimic dacã este vorba de zgârieturi care au trecut de vopsea.

Link to comment
Share on other sites

Pt. cateva zgarieturi trebuie sa mergi la vopsitorie?a mea are niste zgarieturi pe plafon de la niste crengi de copact,m-am dus la cineva la curte si am parcat-o langa un pom si crengile erau joase si mi-a zgariat partea de sus,asta inseamna ca trebuie sa ma duc la vopsitorie,o las asa,atata timp cat invart cheia si porneste nu prea ma stresez,dai un polish ceva,nu are rost sa te mai duci la vopsitorie,si daca am ceva de facut nu ma duc la serviceuri din astea cu,cuptoare,chestii, ma duc la cate un vopsitor la curte,da cu smirghel,un pic de grund,vopsea si acolo in curte,in natura:),imi beau un energizant ceva,astept sa se usuce 15-20 min si am plecat,nu ma complic eu cu serviceuri,vopsitorii,asa se procedeaza la e36,la e30 acum 3 ani m-am dus sa-mi vopseasca o usa si m-am razgandit sa-l vopseasca pe tot,a doua zi,m-am dus si l-am luat,vezi ce simpla e treaba Ciupanezu daca stai bine sa te gandesti,mult noroc:).

 

 

ªi eu am un vecin mai În vârstã care are un Fiat 1500 pe care-l vopseºte În fiecare varã, cu pensula.

 

 

 

Eu cred ca are mai mult spor cu un trafalet :twoup: da-i si tu o idee :) ,doar e vecinul tau ce naiba :)

Link to comment
Share on other sites

Pt. cateva zgarieturi trebuie sa mergi la vopsitorie?a mea are niste zgarieturi pe plafon de la niste crengi de copact,m-am dus la cineva la curte si am parcat-o langa un pom si crengile erau joase si mi-a zgariat partea de sus,asta inseamna ca trebuie sa ma duc la vopsitorie,o las asa,atata timp cat invart cheia si porneste nu prea ma stresez,dai un polish ceva,nu are rost sa te mai duci la vopsitorie,si daca am ceva de facut nu ma duc la serviceuri din astea cu,cuptoare,chestii, ma duc la cate un vopsitor la curte,da cu smirghel,un pic de grund,vopsea si acolo in curte,in natura:),imi beau un energizant ceva,astept sa se usuce 15-20 min si am plecat,nu ma complic eu cu serviceuri,vopsitorii,asa se procedeaza la e36,la e30 acum 3 ani m-am dus sa-mi vopseasca o usa si m-am razgandit sa-l vopseasca pe tot,a doua zi,m-am dus si l-am luat,vezi ce simpla e treaba Ciupanezu daca stai bine sa te gandesti,mult noroc:).

 

 

:) :) :twoup:

 

te-ai si gasit cui sa-i dai sfaturi bogdyy, chiar ai fost tare aici :(

Link to comment
Share on other sites

Pãi nu o vopseºte total, face doar "retuºuri", un punct acolo, un punct În altã parte, pânã când maºina ajunge dalmaÞian.

 

O sĂŁ-i fac o pozĂŁ Âşi o s-o postez, e ceva rar. :)

 

de fapt o personalizeaza. :)

Link to comment
Share on other sites

MulĂžumesc! :)

 

Eu mã gândeam la un Kawasaki GPZ900R, Însã m-am rãzgândit.

 

Vreau un GSX-R 750 SRAD.

 

http://www.wincantonmotorcycles.com/USERIMAGES/DSCN0607.JPG

 

Un naked ar fi miÂşto ĂŽn oraÂş, ĂŽnsĂŁ vreau o motocicletĂŁ cu care sĂŁ pot face plimbĂŁri lungi ĂŽn week-end.

 

eu am avut un gsx-r 750 k4, ce sa zic e foarte tare da pt plimbari lungi iti recomand , Hayabusa

Link to comment
Share on other sites

ExperienĂža mea pe motocicletĂŁ e 0, nu am ce face cu Hayabusa. :)

 

intradevar, hayabusa din poza de mai sus a fost a unui prieten, care si-a luat-o ca si incepator, deci de la 0, daca merci cu cap si iti cunosti limitele si mai ales nu incerci sa le fortezi, nu prea ai ce sa patesti.

 

asa si de pe scuter poti sa iti rupi gatu'

Link to comment
Share on other sites

ĂĂži respect pĂŁrerea, ĂŽnsĂŁ, din punctul meu de vedere, e mai bine sĂŁ ĂŽncepi pe ceva mediu.

 

Extremele sunt de evitat, cu alte cuvinte nu-i ĂŽnĂželeg pe ce-i care ĂŽncep pe motociclete de 125 cmc dar nici pe cei care ĂŽncep pe una dintre cele mai puternice motociclete.

 

Corect, totul Ăžine de mentalitate. :)

Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca frate cu Busa? Sau cu Gixxer-ul? E o motocicleta incomoda, mai ales pt oras. Am avut si de 600 si de 750. Nu sunt user-friendly, mai ales pt incepatori. De Busa ce sa mai vorbesc, cand o vezi numai cat e de lunga si masiva, iti trece. Mai degraba un CBR 600F sau si mai bun VFR 800. Inteleg ca nu ai probleme cu inaltimea, deci macar nu te vei chinui la manevre pe loc. Alea sunt cele mai problematice pt un incepator care nu ajunge bine cu picioarele jos. E mult de discutat aici, daca vrei pot detalia. Am avut cateva motoare ale mele si am si adus la vanzare cateva, as spune ca-mi pot da cu parerea cat de cat.

Insa over all, concluzia lui Alex e corecta: daca ai creier in cap poti avea orice motor. Ideea e sa raspunda nevoilor tale. In plus, o sa observi ca vei dori de la an la an sa incerci cat mai multe tipuri si modele pt a afla care ti se potriveste. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi plac gixxerurile, mai ales modelul 2000-2003, cu far triunghi. Pozitie incomoda in oras, se incalzesc destul de mult (107grC), iti arunca caldura pe la picioare. Afara sunt super, doar bruma de creier te poate tine cu picoarele pe pamant sa nu faci prostii.

Modelul 600/750 dupa 2004 au ceva probleme cu clapetele de acceleratie (senzorii de pozitie se fisureaza de la vibratii).

Pun 2 poze cu modelul de 750 din 2001 si 600 din 2004.

Si eu am luat motoarele pt ca mi-au placut, insa nu mereu ce ne place ni se si potriveste. Pozitia imi omora spatele, in oras bratele si mai ales incheieturile iti sunt solicitate. Trebuie sa stii foarte bine ce vrei sa faci cu motorul: cat vei merge in oras si cat afara. Daca nu intentionezi sa mergi in afara, un naked e belea in oras. Daca mergi mult afara iti trebuie o carenata, naked-ul te oboseste ca zgomot, vant, pozitia aplecata nu te va lasa sa vezi in oglinzi.

post-189-1268681386_thumb.jpg

post-189-1268681417_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

VFR 800 doar am tras o tura, nu am avut personal unul. Modelul cu ABS. Super pozitie, super motor (VTEC).

Yamaha Thundercat de 600, am avut-o 1 an. In afara de greutate, dupa parerea mea bate la confort, cuplu, pozitie CBR-ul 600F, ZZR-ul, GSXF. Consum foarte rezonabil (6-7 afara, cam 7 in oras). Frane de R6.

In oras mi-a placut Fazer-ul de 600, am avut unul din 2002. Afara nu prea mi-a placut: nu avea parbriz si trebuia sa ma aplec pe el. Insa in oras era superb: era ingust, cuplu mare, toba sport!

CBR 600F e iar o super-motocicleta. E foarte usor de condus. In general despre Honda, dintre toti producatorii, se spune ca e cea mai user-friendly. Trage liniar, fara varfuri ciudate de putere (vezi Kawa, Yamaha), frane dozabile.

Insa cea mai comoda motoreta mi se pare Suzuki GS 500. E ciudat sa spun asta, e motoreta care mi-a ramas la suflet. am inceput cu ea si e motoreta pe care mi-as lua-o oricand sa merg cu ea prin oras si chiar si afara. Are un consum nesimtit de mic (3.5 afara, 4-5 in oras), e simpla (carburator prin cadere, fara pompa de benzina, racita cu aer, fara pompa de apa, fara antigel). M-am urcat dupa 6-7 ani de mers pe motoare mai mari si mai grele anul trecut pe una si-mi venea sa rad, cat e de usoara, pare prapadita insa duce micuta.

Fa un topic pe aria de moto despre motoare recomandate pt incepatori. Poate vin si altii cu alte propuneri sau recomandari si usor-usor iti formezi o idee. Spor!

Link to comment
Share on other sites

O parere mai mult subiectiva...Poti incerca si ceva enduro. Sunt foarte confortabile datorita pozitiei mai drepte dar vei suferi la viteze mai mari. Eu am inceput de anul trecut cu o Honda XL600R. Este o motocicleta veche dar este asemanatoare ca pozitie cu orice enduro. Oricum lipsa parbrizului si pozitia inalta are foarte multe dezavantaje la drumuri lungi.Mai ales cu casca mea de cross era o galagie de nedescris :) Motorul racit cu aer imi prajeste piciorele vara la semafor. Ca avantaje ai consumuri mici motoare simple si lipsa durerilor de spate. Parerea mea este ca pentru un incepator este mult mai bun un enduro. Incepi cu plimbari pe drumuri necirculate unde poti invata multe chiar si in cazul unei cazaturi sansele sa scapi nevatamat sunt net superioare fata de o cazatura in trafic. Pe final poti sa te uiti pe forumul motociclistilor sa vezi poze de la plimbarile pe munte (drumuri de tara neasfaltate) unde o vitezana nu prea are ce cauta. Bafta si asfalt uscat.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.