Jump to content

E39 535i


Ciupanezu

Recommended Posts

Comparand datele declarate de acelasi producator in manual, iti dai seama de diferenta dintre doua masini.

 

Nu neaparat soferul e vinovat, sunt multe chestii care influenteaza, cauciucuri prea late, benzina proasta, uzura. Probabil E46-le respectiv a urcat spre 7s.

 

 

Aha.

 

Daca s-au dat doar o data nu este deloc concludent.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Deci pe forumul asta pana si un motor V8 de 3500 cmc fabricat de BMW este "luat la misto" cu 320 D'ul! Fucking shit!

Nu generalizez, dar unii au luat-o razna rau de tot!

Total de acord :twoup:

 

Orice motor non-diesel peste 2000cmc e praf....varza.

Edited by viorel_s
Link to comment
Share on other sites

Nu este luat la mist, pe unii ii mananca in fund, de ce plateste ciupanezu masina asta, cand dupa parerea lor ar merge una diesel de ex...

 

 

PS:In aceeasi idee de e60 530d face e39 535i... de ce sa cumperi un M5..e39 cand un e39 535i de 7000 de euro cu 2000 de euro investitie ii ridici performantele peste cele ale M5-ului.. ? Si nici nu platesti impozitul colosal ptr 5.0 L

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu stau lucrurile asa, daca ar fi o investitie de doar 2000 euro as pune maine turbina sau compresor.

 

Am avut cumparator care-mi oferea 13 000 euro, nu am dat-o pentru ca-mi place foarte mult si nu m-am plictisit de ea.

Piata este oricum inghetata, sa zicem ca daca gasesti un E39 535i in starea asta pe la 10 000 euro, mai trebuie sa bagi cam 7-8 000 pentru supraalimentare si in mod sigur nu va rezulva o masina la fel de buna ca un M5 E39.

 

Un kit complet costa in jur de 7000 dolari fara transport

 

Fiabilitatea ar fi foarte scazuta, eu am spart diferentialul la puterea de fabrica, nici nu vreau sa ma gandesc cat de usor ar ceda daca masina ar fi supraalimentata.

Cutia si diferentialul ar fi primele pe pista.

 

35 de milioane fata de 20 de milioane nu inseamna nimic fata de senzatiile pe care ti le ofera un M5 insa exista multe alte costuri.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Vinde 535i-ul ca vinde prietenul meu de la Sibiu m5-ul lui... la sub 20.000 euro e din '99 kit facelift exterior complet, semnale albe, are km putin undva in jur la 50.000 km,masina este cumparata de la AB romania, model individual, tipul este un adevarat pasionat, nu iei teapa cu masina, adica nu mai bagi nici un ban in ea. Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Stiu masina, mi-ai dat poze mai demult.

 

E misto insa:

 

1. o masina ca a mea se vinde foarte greu

 

2. vrea schimburi? :twoup: :twoup:

 

Un M5 E39 este o masina in care bagi bani constant daca o conduci sportiv, cunosc 2 posesori.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Stiu masina, mi-ai dat poze mai demult.

 

E misto insa:

 

1. o masina ca a mea se vinde foarte greu

 

2. vrea schimburi? :twoup: :twoup:

 

Un M5 E39 este o masina in care bagi bani constant daca o conduci sportiv, cunosc 2 posesori.

 

1.Este una in targu de masini la noi , a unui prieten dar e verde :D, sta acolo nemiscata (si-a schimbat sticla de la faruri facelift !!!!)

2.Nu stiu ce si cum vrea daca te intereseaza intr-adevar, iti dau nr de tel si vb cu el, vrea sa se insoare si renunta la amanta... :D .

 

Mai bagi 6000 in 2 ani in M5 daca este impecabil din pct de vedere tehnic ? iti iei un ambreiaj ceramic si ti se rupe.

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea ta, probabil ca un 320d este o masina incredibil de rapida cu o putere de nebanuit plus ca mai are si turbo ceea ce o face invulnerabila si perfecta.

 

Esti liber sa crezi ceea ce vrei, ignorance is bliss. :twoup:

 

eu vreau sa spun ca platesti mult pentru un motor mare...care nu este atat de vanos(in forta,are vena) ....si ca in ziua de azi sunt multe motoare mici stoc care pot sa se bata lejer cu "hardughia" ta...daca ti-ai lua un motor mai decent ,ai avea mai multi bani disponibil restaurarii.. :twoup: ....dar asa e...pe cate masini "siiicriiie " (scrie :D ) 535i....este rara da...corect..asta cred eu ca te si multumeste...dar numai abera ca faci un 530d pe distante lungii...

 

Mi se pare ca ai o atitudine cam infantila si deviezi destul de mult de la subiect.Nu e vorba de liniute si de acceleratii aici pentru ca oricum avem de mers pe drumurile publice si sincer si cei 116 cai de pe 525td-ul meu sunt arhisuficienti.Este vorba de senzatia care ti-o da un motor mare de personalitatea lui si in fond si la urma urmei de personalitatea masinii per ansamblu.E vorba ca omului ii place masina lui si pune mult suflet ca sa o intretina si sa o faca asa cum doreste.E o masina superba si multi dintre noi ne-am dori sa o avem.

Nu stiu de ce da am impresia ca discutia asta se aseamna cu cele care le aveam la gradinita cand tot timpul "eu aveam ceva mai mare ca si colegul" si tot asa...

Si sincer nu inteleg unde vrei sa ajungi....

Ce vrei sa demonstrezi ?

CA UN MOTOR DOPAT DE CAPACITATE MICA FACE UN MOTOR MARE?GANDESTE_TE CE REZISTENTA LA UZURA ARE MOTORUL DOPAT.SAU SI TU CREZI CA CEI DE LA BMW AU DEZVOLTAT UN MODEL IN CATVA ANI SI L-AU LASAT LA PUTEREA RESPECTIVA FIINDCA ERAU PROSTI SI INCOMPETENTI.Eu cred ca banii care zici tu ca i-ar economisii si-ar face loc in reparatiile motorului.

Mi se intampla de multe ori sa conduc prin Cluj sau in afra si sa vad tot felul de indivizi cu masini gen OPEL ASTRA sau VW GOLF etc (care de altfel nu sunt masini proste si nu am nimic cu modele respective)care incearca sa-mi demonstreze pe sosea ce incerci tu sa ii explici omului si am impresia ca asta vine dintr-o frustrare fata de soferii care conduc masini mari cu motoare mari.Asa de mare incat unul din ei a considerat ca pe o vreme ploioasa nu e destul sa mergi cu 120Km\h si a considerat ca e de cuviinta sa ma depaseasca intr-o curba la dreapta pe linie continua.Cred ca si-a zis "ui la asta ce masina are si merge ca bunica cu ea.lasa ca eu cu gsi-ul ii arat ca sunt mai tare!"

 

REZULTATUL:

 

Si-a dat seama cat e de dobitoc de abia in depasire cand adevarata lui valoare ca sofer s-a vazut si potentialul masini de asemenea.Din pacate mi-a lasat si mie un semn destul de sacaitor pe masina asa ca sa imi aduc aminte ca mai sunt si SOFERI COMPLEXATI pe strazi si trebuie sa ne ferim de ei.

 

 

CONCLUZIA:

 

Gndeste constructiv si fa-ti un topic unde iti prezinti masina ta modificata si resoftata si poate lumea care apreciaza chestia asta o sa te laude si o sa o admire , daca e frumoasa o sa te laude si ciupanezu pentru ca la cum arata masiuna lui sunt convins ca are bun gust si stie sa aprecieze o masina.Asta in loc sa vii aici pe topicul lui sa ii demonstrezi ca "a ta nu e la fel de mare dar e mai jucausa etc".

 

Sa lasam omu sa se bucure de masina si daca nu va place ce a facut el face-ti voi ceva mai bun nu aruncat-ti cu noroi in el.

 

P.S.:Sper sa nu mai vad comenturi de genul " a mea te face" sau alte soiuri pt ca am avut impresia ca aici sunt oameni civilizati si pasionati care discuta despre masinile lor si despre pasiunea lor.Daca vre-ti liniute merge-ti pe 4tuning poate o sa fi-ti mai apreciati.

Link to comment
Share on other sites

Acesta este manualul pentru facelift nu pentru prefacelift iar eu am acelasi motor de pe facelift dar pe caroseria mai usoara de prefacelift.

 

Tu ce masina ai?

 

325iA 2004.

 

Stai asa ca nu mai inteleg. Deci 535iA fara facelift scoate suta cu 1s sub 7.6s cat da cartea pentru 535iA facelift ? Care ar fi logica? Peste 0.6s diferenta pentru nici 100 de kile? Eu nu pot sa cred asa ceva.

Edited by Jack
Link to comment
Share on other sites

@Bogdan Chis: Multumesc pentru postul tau, ai pus problema in cel mai decent si corect mod.

 

@Jack: Ti-am mai raspuns la aceste intrebari, nu inteleg ce vrei sa demonstrezi si nici nu ma intereseaza.

Sunt sigur ca esti o clona asa ca nici nu ma mai obosesc sa-ti raspund.

Link to comment
Share on other sites

@Bogdan Chis: Multumesc pentru postul tau, ai pus problema in cel mai decent si corect mod.

 

@Jack: Ti-am mai raspuns la aceste intrebari, nu inteleg ce vrei sa demonstrezi si nici nu ma intereseaza.

Sunt sigur ca esti o clona asa ca nici nu ma mai obosesc sa-ti raspund.

 

Pai ce ai putea sa mai raspunzi logic? E placebo, ti se pare tie ca merge mai repede decat ar fi normal. Cred ca apesi pe acceleratie si te impingi in scaun, si iti dai impresia ca fuge tare. 7.6s e o nimica toata, sunt o gramada de masini mai rapide.

Edited by Jack
Link to comment
Share on other sites

Nu prea are cum sa faca in 7.6 daca am facut doua E46 325i, un E60 530d si un Golf V GTI.

 

De ce nu postezi de pe contul tau?

 

Daca pentru tine o diferenta de 100 kg este mica, se pare ca vorbim degeaba.

 

La demaraj se simte clar cand ai unul sau mai multi pasageri, greutatea este foarte importanta.

In orice caz, eu nu m-as increde prea mult in timpii de pe net pentru ca sunt obtinuti in conditii perfecte de presiune si temperatura de catre piloti profesionisti.

 

Si cum ti-am mai spus, nu ma intereseaza astfel de discutii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ok, am inteles, intre non-facelift si facelift exista o diferenta de vreo 100 de kile, si din cauza asta cel fara facelift e mai rapid cu aproximativ o secunda fata de cel cu facelift. Atunci mare grija sa nu te ingrasi prea mult. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Criminala masina Ciupanezu, ce-as vrea sa aud si eu motorul ala in ture putin :X Multi multi km fara incidente, si spune-mi si mie de unde ai luat ledurile pentru numar ? poti sa ma ajuti si pe mine ? ms frumos si inca o data sa te bucuri de bestie :>

P.s am vazut ca e step, are kickdown ?

Link to comment
Share on other sites

care incearca sa-mi demonstreze pe sosea ce incerci tu sa ii explici omului si am impresia ca asta vine dintr-o frustrare fata de soferii care conduc masini mari cu motoare mari.

scuza-ma dar ,nu ma pot abtine...

:twoup: :twoup: :D

am impresia ca viata ta e tare nefericita... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.