Jump to content

Despre seria 5:pe Benzina sau Diesel?


janea

Recommended Posts

Wlf vreau sa te intreb daca nu-ti este frica referitor la faptul ca ai schimbat acoperisul?Nu pierzi la aerodinamica?

59981[/snapback]

 

 

Nu ma intreba pe mine, iti dau numaru de telefon a lui ala la care i-am vandut-o, i-am pus un buton ca sa si-o decapoteze la nevoie. :)

 

E vorba de aerodinamica la impactul cu un alt autoturism? :blink:

Link to comment
Share on other sites

La diesel, toba este indreptata spre pamant,la benzina nu :blink:

 

De fapt ,asa era la modelele mai vechi.

60289[/snapback]

 

Nu mai e asa, sunt in jos toate. Daca ar fi drepte, ar sufla in bara, ca sunt la nivelul barii, nu se vad. Numai daca te uiti la ele si vezi ca sunt mai negre la diesel iti dai seama. La un 528i, mai era inca ceva toba micuta langa cea mare, probabil vreun resonator de zgomot, nu stiu exact, dar la celelalte modele nu este.

Link to comment
Share on other sites

Intredevar WLF.Eu cand te-am intrebat de aerodinamica masinei tale(fosta),imi era teama mai mult daca e caroseria simetrica.Nu e vorba de impact sau ceva de genul asta.

 

 

Tu acum ce masina ai?

Si,ce ai alege (intre benzina sau diesel),cu specificatii de litraj pls.Merci

Link to comment
Share on other sites

Intredevar WLF.Eu cand te-am intrebat de aerodinamica masinei tale(fosta),imi era teama mai mult daca e caroseria simetrica.Nu e vorba de impact sau ceva de genul asta.

Tu acum ce masina ai?

Si,ce ai alege (intre benzina sau diesel),cu specificatii de litraj pls.Merci

60315[/snapback]

 

Nu are cum sa nu fie simetrica. Nu stiu daca ai dat vreodata chederele jos de pe cadrul usii. O sa vezi din loc in loc niste umflaturi, sunt practic niste semne, dupa care te ghidezi cand faci operatii de genul acesta.

 

Pai eu as alege benzina. Mi-ar place un 523i din toate E39-le care sunt intre 97 si 98 . Problema e ca nu prea am vazut de vanzare, de parca toate E39-le din perioada asta au disparut. Numai 520d si 525d peste tot, sub anul 2000 nu am mai vazut.

 

Acuma am un E46 din 2000.

Link to comment
Share on other sites

Salut WLF!Atat am vrut doar sa aud.Am sa aleg modelul pe benzina.Dar cred ca va fi un 520i pentru ca de la 2.0 in sus deja consumul e mare si te "bate" la buzunar :blink:

La partea de suspensie vreau sa te intreb urmatoarele:stiu ca se poate inlocui cu una mai sportiva.Ce-mi recomanzi?

Link to comment
Share on other sites

Salut WLF!Atat am vrut doar sa aud.Am sa aleg modelul pe benzina.Dar cred ca va fi un 520i pentru ca de la 2.0 in sus deja consumul e mare si te "bate" la buzunar :blink:

La partea de suspensie vreau sa te intreb urmatoarele:stiu ca se poate inlocui cu una mai sportiva.Ce-mi recomanzi?

60557[/snapback]

 

Pai daca iti iei 520i atunci las-o asa. Nu e o masina sportiva, 150 de cai nu sunt cine stie ce. Eu prefer confort fata de rigiditatea suspensiei sportive.

 

Intre un 523i si 520i nu e mare diferenta de consum. Daca ai avea noroc sa gasesti un motor cu dublu vanos, ar fi chiar un consum decent pentru oras, cam 11.

Link to comment
Share on other sites

Explica-mi dublu vanos.Ca nu stiu ce inseamna.

60675[/snapback]

 

Vanos este un sistem care controleaza ( doar ) unghiul de deschidere al supapelor de admisie.

 

Dublu vanos actioneaza atat asupra supapelor de admisie cat si a celor de evacuare.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Singura diferenta intre un diesel si una pe benzina e scrisul de pe spatele masinii poate cand sunt cu motorul oprit amandoua. Spune la ce modele te intereseaza si iti vom cauta noi datele tehnice pe google, sau vedem noi unde, tu numai spune la ce modele te intereseaza si mai exact si ce model de seria 5, E39, E60.. etc

59737[/snapback]

 

 

eu cred ca deosebirea din spate se poate face dupa esapament.. dak esapamentul e indreptat in jos- diesel.. cu iesire orizontala - benzina!

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca deosebirea din spate se poate face dupa esapament.. dak esapamentul e indreptat in jos- diesel.. cu iesire orizontala - benzina!

60751[/snapback]

 

Nu e valabil la E39, indiferent de motor, tevile sunt in jos. Daca e neagra iesirea, atunci e diesel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
:) Am si eu o intrebare:vreau sa-mi cumpar un BMW(visul meu din totdeauna)si nu stiu la ce sa ma opresc.Prefer motoarele pe benzina, dar cele pe diesel(ex 525)au o caroserie mai atragatoare.Cine ma poate ajuta e rugat sa o faca.Multumesc anticipat.Respect.Janea

59682[/snapback]

cred ca depinde si de stilul tau de condus.. necesitati... si ca rezistenta din cate stiu eu sunt mult mai rezistente motoarele pe benzina. Daca conduci sportiv nu prea e indicat un diesel :blink:

Link to comment
Share on other sites

cred ca depinde si de stilul tau de condus.. necesitati... si ca rezistenta din cate stiu eu sunt mult mai rezistente motoarele pe benzina. Daca conduci sportiv nu prea e indicat un diesel :)

68174[/snapback]

 

 

 

Da sunt de acord.De aceea am ales un 520i.Vezi ca e un topic "Condusul econom".

 

Alegerea mea era la fel influentata si din perspectiva consumului.yeah Petrol :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.