fasaitul e probabil de la doua chestii care trag aer din masina , una e in stanga, alta in dreapta. habar n'am ce fac alea da au niste bureti innauntru sa nu fasaie. poti sa verifici. la motor tre sa vezi un furtunas mic care pleaca de la pompa de vacum sau dintr-un furtun mai mare de vacum si se opreste undeva pe peretele spre masina in stanga (sub vasu de expansiune daca il ai acolo). scoti ala si vezi daca se mai aude. daca nu se mai aude scoti alea din masina si schimbi buretii. de segmenti sau set motor nu stii pana nu il desfaci. oricum probabil scapi numai cu segmenti. pentru segmentare si atat se poate face cu motorul pe masina dar nu poti sa schimbi cuzinetii de palier. uleiu prin spate la cutie e mai mult ca sigur de la simering, trebuie data cutia jos, etc, etc. daca ai atf in ea incearca sa-i bagi ulei de cutie normal ( e mai gros si curge mai greu) dar o sa intre mai greu in viteze cand e rece. de inchidere nu stiu ce sa zic, trebuie sa iei toate incuietorile la rand sa vezi care nu vrea sa stea. vezi k sunt 7. patru usi, capota, porbagaj si rezervor. pornitu greu dimineata : probabil ai vreo mica scurgere de benzina pe undeva si peste noapte o ia benzina innapoi spre rezervor. ai o pompa (in rezervor) care impinge benzina cand pui contactu. poate sa fie si de la ai daca nu mai merge. vezi daca se aude un bazait de la rezervor si dupa vreo 15 secunde un releu cand pui contactu. cred ca poate sa fie si de la debitmatru... P.S : Acu am vazut... NU MAI BAGA ADITIV CU TEFLON. depune teflon din ala in cilindrii si la un moment dat ala pica sub forma de bucatele mai mari care tre sa le toace segmentii dupa aia. daca vrei aditiv baga duralube sau ceva fara teflon. vezi k e cam 1,5 mil Inca ceva. scoate joja cand merge motorul. daca iti da gaze pe gaura e cam nasol. scoate si colectoru de la baia de ulei( singuru furtun care intra in baie si se termina probabil in capacul de la chiulasa). vezi cam cat fum scoti pe ala. daca nu e exagerat de mult e ok.