Jump to content

skr

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

skr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Arata foarte bine masina. bafta la vanzare
  2. cat ma costa sa arate RS-urile asa? vopseaua e ok dar lacul de pe buze a cedat demult... suruburile sunt noi sau alea vechi polishate?
  3. felicitari, a iesit foarte bine. nu se descurca multi la treburi d'astea. mai mult ca sigur nimeni din astia care il comentati...
  4. frate, daca pleaca la rece are compresie, n'ai nici o treaba. daca nu pleaca repede la cald e de la pompa. cum a zis si florin33, arunca cu apa pe pompa si vezi daca pleaca bine dupa aia. daca era injectoru de semnal dus iti statea relantiu la 1000. daca iti tre pompa da un pm.
  5. exista garnitura de baie. reinz sau glaser(jeg). cauta mai bine
  6. ai avut cumva un 524td acu vreo 3 ani?
  7. are 2 suruburi. la e34 a trebuit sa scot usa ca sa scot mufa de acolo. oricum e simplu, o balama sus, una jos.
  8. nu mi-as vinde e34, dar mi-as mai lua niste chesti : mercedes w140 s350td alb , 635 csi, e30 +motor 3.5+alte alea
  9. ca sa il scoti p'ala rupt exista niste suruburi conice cu filet invers. dai o gaura mica sa agate si dupa aia il strangi si scoate boltul recalcitrant din bloc. vezi ca au la brico.
  10. important e ca bazaie. poate releu se aude doar la diesel, nu stiu exact. verifica pe traseu de benzina daca pierde pe undeva si intra aer in sistem. de la injector care nu inchide nu cred ca e dar e si asta o posibilitate. avansul il ai reglat bine?
  11. geamu e sigur de la senzoru ala .imi lipsea si mie unu (am uitat sa-l pun cand am schimbat un reductor) si facea exact asa.
  12. fasaitul e probabil de la doua chestii care trag aer din masina , una e in stanga, alta in dreapta. habar n'am ce fac alea da au niste bureti innauntru sa nu fasaie. poti sa verifici. la motor tre sa vezi un furtunas mic care pleaca de la pompa de vacum sau dintr-un furtun mai mare de vacum si se opreste undeva pe peretele spre masina in stanga (sub vasu de expansiune daca il ai acolo). scoti ala si vezi daca se mai aude. daca nu se mai aude scoti alea din masina si schimbi buretii. de segmenti sau set motor nu stii pana nu il desfaci. oricum probabil scapi numai cu segmenti. pentru segmentare si atat se poate face cu motorul pe masina dar nu poti sa schimbi cuzinetii de palier. uleiu prin spate la cutie e mai mult ca sigur de la simering, trebuie data cutia jos, etc, etc. daca ai atf in ea incearca sa-i bagi ulei de cutie normal ( e mai gros si curge mai greu) dar o sa intre mai greu in viteze cand e rece. de inchidere nu stiu ce sa zic, trebuie sa iei toate incuietorile la rand sa vezi care nu vrea sa stea. vezi k sunt 7. patru usi, capota, porbagaj si rezervor. pornitu greu dimineata : probabil ai vreo mica scurgere de benzina pe undeva si peste noapte o ia benzina innapoi spre rezervor. ai o pompa (in rezervor) care impinge benzina cand pui contactu. poate sa fie si de la ai daca nu mai merge. vezi daca se aude un bazait de la rezervor si dupa vreo 15 secunde un releu cand pui contactu. cred ca poate sa fie si de la debitmatru... P.S : Acu am vazut... NU MAI BAGA ADITIV CU TEFLON. depune teflon din ala in cilindrii si la un moment dat ala pica sub forma de bucatele mai mari care tre sa le toace segmentii dupa aia. daca vrei aditiv baga duralube sau ceva fara teflon. vezi k e cam 1,5 mil Inca ceva. scoate joja cand merge motorul. daca iti da gaze pe gaura e cam nasol. scoate si colectoru de la baia de ulei( singuru furtun care intra in baie si se termina probabil in capacul de la chiulasa). vezi cam cat fum scoti pe ala. daca nu e exagerat de mult e ok.
  13. skr

    scartait motor

    tine ambreiaju apasat cand il opresti. vezi daca se mai aude. daca ai placa de presiune dual mass (cred ca ai) aia intra in rezonanta la 400 de ture si zdrangane.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.