Jump to content

335i sau noul 330d ?


johnw

Recommended Posts

johnw, cand ai o masina cu care cheltui 1000E/luna (rate, asigurare, revizii, combustibil, impozit, parcare etc), o diferenta gen 50E/luna in favoarea diesel-ului nu e justificabila. De acord, trebuie sa fim chibzuiti si sa nu aruncam banii aiurea, dar 335i-ul e mai puternic, mult mai sportiv, vibreaza mai putin, ba chiar si polueaza mai putin contrar credintei unora care se uita doar la nevinovatul CO2 si trec cu vederea oxizii de azot si in anumite cazuri si cei de sulf generati de motoarele diesel, mult mai daunatori dealtfel. Da, platesti putin mai mult, insa primesti anumite chestii in schimb, care pot fi apreciate de cei ce cumpara masina cu sufletul sau ignorate de cei ce cumpara masina dupa calculele de pe hartie.

 

Fara cea mai mica urma de subiectivism iti spun (si vezi ca am mentionat mai sus ca am un 330d), diesel-ul e destinat utilajelor, utilitarelor, masinilor care sunt folosite in scop strict practic. Daca faci 50k Km pe an da, poate un motor diesel ar fi ceva mai potrivit pentru ca diferenta fata de un bezinar asemanator ar fi mai consistenta de 50E si poate pentru tine aspectul financiar e foarte important. LeMans e o cursa de anduranta unde conteaza economia foarte mult, iar diesel-istii Audi si Peugeot nu au virtual alti competitori, victoria de acolo nu inseamna decat ca ei pot face motoare diesel fiabile si atat. Fiabilitate si economie da, pentru asta poti lua un motor diesel, insa pentru sportivitate te uiti la exemplele facute sa ofere placere soferului in primul rand si nu sa stabileasca recorduri la pompa de carburant cum fac cei din LeMans.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

johnw, cand ai o masina cu care cheltui 1000E/luna (rate, asigurare, revizii, combustibil, impozit, parcare etc), o diferenta gen 50E/luna in favoarea diesel-ului nu e justificabila. De acord, trebuie sa fim chibzuiti si sa nu aruncam banii aiurea, dar 335i-ul e mai puternic, mult mai sportiv, vibreaza mai putin, ba chiar si polueaza mai putin contrar credintei unora care se uita doar la nevinovatul CO2 si trec cu vederea oxizii de azot si in anumite cazuri si cei de sulf generati de motoarele diesel, mult mai daunatori dealtfel. Da, platesti putin mai mult, insa primesti anumite chestii in schimb, care pot fi apreciate de cei ce cumpara masina cu sufletul sau ignorate de cei ce cumpara masina dupa calculele de pe hartie.

 

Fara cea mai mica urma de subiectivism iti spun (si vezi ca am mentionat mai sus ca am un 330d), diesel-ul e destinat utilajelor, utilitarelor, masinilor care sunt folosite in scop strict practic. Daca faci 50k Km pe an da, poate un motor diesel ar fi ceva mai potrivit pentru ca diferenta fata de un bezinar asemanator ar fi mai consistenta de 50E si poate pentru tine aspectul financiar e foarte important. LeMans e o cursa de anduranta unde conteaza economia foarte mult, iar diesel-istii Audi si Peugeot nu au virtual alti competitori, victoria de acolo nu inseamna decat ca ei pot face motoare diesel fiabile si atat. Fiabilitate si economie da, pentru asta poti lua un motor diesel, insa pentru sportivitate te uiti la exemplele facute sa ofere placere soferului in primul rand si nu sa stabileasca recorduri la pompa de carburant cum fac cei din LeMans.

 

Apreciez opiniile care sunt la obiect si asta e una dintre ele. Si eu ma gandesc ca diesel-ul nu ofera (inca) acelasi pachet complet de senzatii ca benzina, de-aia am si ales 335i-ul. Chiar am testat un Alfa Romeo 159 2.4JTD/200 de cai si nu mi-a placut. Dar BMW-ul surprinde prin diesel-urile sale si ma gandeam ca din ce in ce mai mult se apropie de ceea ce inseamna sportivitate. Nu sunt de acord totusi cu diesel-ul destinat utilajelor, etc...vad ca in cercetare se pune accentul foarte mult pe diesel in ultimul timp, si asta deoarece fizic vorbind motorul diesel are randament 30% iar cel pe benzina 15%. Mercedes si BMW au inceput importul de diesel-uri in SUA, lucru care pana nu demult era de neconceput :)

Link to comment
Share on other sites

E suficient sa ne uitam pe lista de titluri Engine of the Year si sa vedem cat de bun e diesel-ul de 3L de la BMW. In doar cateva cuvinte, "as good as it gets". Dar tot diesel ramane.

 

Intr-adevar motoarele diesel sunt "pe val", se investeste foarte mult in dezvoltarea lor, motivul fiind eficienta termodinamica mai mare cuplata cu situatia mondiala a combustibililor si poluarii. Probabil ca urmatoarele motoare "pe val" vor fi cele electrice, mai ales ca evolutia recenta in domeniul bateriilor deja le permite sa fie vandabile. Dar toate astea sunt motive fade, dictate de calculele de pe hartie, acelasi gen de calcule care ti-ar spune ca un Renault Megane 1.5dci e o alegere mult mai buna decat un BMW cu motor de 3L turbo.

 

Fiecare vede marca BMW altfel. Poate BMW-ul altuia e masina cu prezenta impunatoare care atrage pipitele in fata la Mall. BMW-ul meu e masina lucrata din punct de vedere ingineresc pana in cele mai mici detalii cu gandul de a oferi placerea condusului. Stii de ce la masina pe care vrei sa o iei bateria e in coltul din dreapta-spate al masinii ? Pentru ca tu, atunci cand mergi singur pe un drum virajat si vrei sa te bucuri de masina, stai pe partea stanga-fata a masinii si ii strici balansul perfect de 50/50. Bateria iti va contrabalansa greutatea si raportul optim se pastreaza; nu conteaza ca ea are doar 20Kg si tu ai 100Kg, e pusa dupa axa spate si efectul ei e mult mai important acolo. Launch control-ul de pe M3 permite o alunecare de fix 18% daca nu ma insel. 18 ! Nu 10, 20 sau alta cifra rotunda, ci exact cat au determinat ei ca e ideal pentru plecare optima.

 

Cand platesti pentru detalii de genul asta, care iti fac masina cea mai placuta in condus berlina, nu e pacat sa faci un compromis tocmai la motor ? Ambele motoare puse in balanta sunt cele mai bune in clasa lor, dar clasa Otto e deasupra clasei Diesel. E clasa cu Ferrari, Rolls Royce si Kawasaki Ninja, nu cu microbuze si generatoare de curent.

 

Dar ca sa ma pot duce la culcare, inchei aici. Alegerea e a ta, parerile de pe forum sunt doar niste cuvinte spuse de necunoscuti si pana la urma ce te satisface pe tine cel mai mult ar trebui sa iei. Nu ca a spus cineva pe forum nu-stiu-ce, mai important e sa parchezi masina in fata casei si sa te intorci dupa ce ai facut nici 10 pasi ca sa o admiri sau sa pleci duminica dimineata la o cafea doar pentru a avea sansa de a conduce pe strazile goale. Daca te face sa simti chestiile astea, nu mai conteaza cate grame de CO2 scoate.

Edited by razvanfatu
Link to comment
Share on other sites

Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri!

 

Daca iti permiti 335i e pacat sa nu ti-l iei, iar cand zic... ti-l permiti nu ma refer la banii primiti pe o mostenire si cheltuiti toti pe o masina.Stiu multe cazuri cand omenasii si-au luat BMW si acum stau cu el prin parcare. Majoritatea posesorilor de BMW-uri sunt niste chiflari cu zeci de credite prin banci care baga ulei de Peco si merg cu placutele la fier. Nu cred ca e cazul celor care stau aici pe forum, aici stau oamenii pasionati, oamenii care tin la masinile lor si le trateaza cum se cuvine.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea posesorilor de BMW-uri sunt niste chiflari cu zeci de credite prin banci care baga ulei de Peco si merg cu placutele la fier.

 

Nu cred ca puteai spune ceva mai stupid (si tu ai BMW, nu ? :) ). Nu cred ca marca BMW are "ceva" ce atrage chiflarii si nu atrage oamenii cu bani in general.

 

Se pare ca aveai dreptate cand ziceai ca vulpea cand nu ajunge la struguri...zice ca strugurii sunt detinuti numai de "chiflari".

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea posesorilor de BMW-uri sunt niste chiflari cu zeci de credite prin banci care baga ulei de Peco si merg cu placutele la fier. Nu cred ca e cazul celor care stau aici pe forum, aici stau oamenii pasionati, oamenii care tin la masinile lor si le trateaza cum se cuvine.

faptul ca excluzi membrii forumului din afirmatia ta, nu te disculpa deloc. ba mai mult, daca e sa fim acizi fara voie, se poate simti si o urma de ironie...sper sa nu fie cazul.

 

ia-l ca pe un avertisment verbal. :)

Link to comment
Share on other sites

335i cred ca o sa arate bestial :) ai putea sa postezi si optiunile, culoare?

 

Ca optiuni are totul fara piele (toate cele 3 pachete de pe www.bmw.de: M Sport package, Comfort Package, Innovations Package) plus navigatie Professional, trapa si alte mici chestii. Sunetul l-am lasat stock pentru ca eu tot timpul ascult la radio si il pot upgrada daca e nevoie (am pus totusi optiunea de intrare USB pentru iPod). Deci am suspensii sport, volan M, schimbator M, scaune sport, bixenon adaptiv, acces si pornire fara cheie, faza lunga care se opreste cand vine o masina din fatza, iDrive, cam tot ce imi doresc.

 

Culoare e alba (ok, suna manelistic dar mie imi place foarte mult ;)). Uite si o poza aproape identica cu modelul meu inclusiv pachetul M Sport, tocmai au venit modelele cu facelift la dealeri (masina din poza are niste protectii instalate care o tin mai inalta cu 4cm pana dealer-ul o pregateste de livrare).

post-1010-1221724118_thumb.jpg

post-1010-1221724130_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si mie consumul mi se pare foarte bun, dar nu stiu daca in oras e chiar 16% (ar fi super sa fie asa :)

 

Chiar atât consumã, are un amic un 335i manual ºi nu sare consumul de 16.5% În oraº.

 

ÂŞi eu m-am mirat. ;)

 

Se explica intr-un fel. Vechiul 330i (nu mai vechi de anul trecut) fara injectie directa avea 12.7 consum in oras. iar noul 330i cu injectie directa care s-a introdus de la inceputul anului are 9.9 in oras.

335i are si el injectie directa, probabil asta face minuni pentru consum.

Link to comment
Share on other sites

Si mie consumul mi se pare foarte bun, dar nu stiu daca in oras e chiar 16% (ar fi super sa fie asa ;)

 

Chiar atât consumã, are un amic un 335i manual ºi nu sare consumul de 16.5% În oraº.

 

ÂŞi eu m-am mirat. :lol:

 

Se explica intr-un fel. Vechiul 330i (nu mai vechi de anul trecut) fara injectie directa avea 12.7 consum in oras. iar noul 330i cu injectie directa care s-a introdus de la inceputul anului are 9.9 in oras.

335i are si el injectie directa, probabil asta face minuni pentru consum.

 

Dc. traficul continua sa fie ca saptamana asta(in Bucuresti),iti zic eu,un 335i nu scade sub 20% nici cu mama lui Efficient Dynamics. :)

Link to comment
Share on other sites

Si mie consumul mi se pare foarte bun, dar nu stiu daca in oras e chiar 16% (ar fi super sa fie asa ;)

 

Chiar atât consumã, are un amic un 335i manual ºi nu sare consumul de 16.5% În oraº.

 

ÂŞi eu m-am mirat. :lol:

 

Se explica intr-un fel. Vechiul 330i (nu mai vechi de anul trecut) fara injectie directa avea 12.7 consum in oras. iar noul 330i cu injectie directa care s-a introdus de la inceputul anului are 9.9 in oras.

335i are si el injectie directa, probabil asta face minuni pentru consum.

 

Dc. traficul continua sa fie ca saptamana asta(in Bucuresti),iti zic eu,un 335i nu scade sub 20% nici cu mama lui Efficient Dynamics. :)

 

La 335i efficient dynamics are o singura parte (din multele existente pe alte modele): iti arata in ce treapta trebuie sa fii ca sa ai consum optim. La modelele cu 4 cilindri s-a introdus chestia cu start-stop engine cand viteza scade sub 3km/h.

 

A, si mai e chestia cu alternatorul care se cupleaza decat cand franezi.

Edited by johnw
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea posesorilor de BMW-uri sunt niste chiflari cu zeci de credite prin banci care baga ulei de Peco si merg cu placutele la fier.

 

Nu cred ca puteai spune ceva mai stupid (si tu ai BMW, nu ? :) ). Nu cred ca marca BMW are "ceva" ce atrage chiflarii si nu atrage oamenii cu bani in general.

 

Se pare ca aveai dreptate cand ziceai ca vulpea cand nu ajunge la struguri...zice ca strugurii sunt detinuti numai de "chiflari".

 

De ce din toti te-ai simtit doar tu? Oare esti dintre ei? Ai luat banii pe pamantul strabunicii?

Vad multe BMW-uri conduse de cocalari, manelisti si de alti oameni dubiosi. Azi au buzunarele doldora si apoi sunt lipiti pana la urmatorul jaf sau .... Chiar azi am vazut la Politia din Pipera un cocalar cu E60 530D nou, nu-mi venea sa cred, ca un asemenea ratat si-a permis un BMW ca asta. 70 % dintre BMW-uri sunt conduse de hoti de Italia, proxeneti, baieti de cartier care trag pe nas.... toti astia nu-si permit sa le intretina, merg exact cum ti-am zis cu ulei de Peco si placutele la fier.

 

johnw Welcome to my ignore list!

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Si mie consumul mi se pare foarte bun, dar nu stiu daca in oras e chiar 16% (ar fi super sa fie asa ;)

 

Chiar atât consumã, are un amic un 335i manual ºi nu sare consumul de 16.5% În oraº.

 

ÂŞi eu m-am mirat. :lol:

 

Se explica intr-un fel. Vechiul 330i (nu mai vechi de anul trecut) fara injectie directa avea 12.7 consum in oras. iar noul 330i cu injectie directa care s-a introdus de la inceputul anului are 9.9 in oras.

335i are si el injectie directa, probabil asta face minuni pentru consum.

Domnilor, reveniti pe planeta Pamant! 330i 272cp 2979cmc 9,9l la 100km?!IN ORAS? :) Eu am 325i e92 3.0l manual si exclusiv in oras 14,5l la 100km.Tot injectie directa.Si nu va imaginati ca trag foarte tare de ea ca mi-ar parea rau de banii pe care i-am dat pe ea.Si mai am si eu o fixa: 330d nu ai nici un motiv sa il compari cu 335i! Imi cer miliarde de scuze.Acum am vazut ce te refereai la consumul dat de producator.Este cu totul altceva.Utopie?Imposibilitate?Prostie din partea noastra sa credem ca putem sa atingem un asemenea consum in afara conditiilor de laborator?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea posesorilor de BMW-uri sunt niste chiflari cu zeci de credite prin banci care baga ulei de Peco si merg cu placutele la fier.

 

Nu cred ca puteai spune ceva mai stupid (si tu ai BMW, nu ? :) ). Nu cred ca marca BMW are "ceva" ce atrage chiflarii si nu atrage oamenii cu bani in general.

 

Se pare ca aveai dreptate cand ziceai ca vulpea cand nu ajunge la struguri...zice ca strugurii sunt detinuti numai de "chiflari".

 

De ce din toti te-ai simtit doar tu? Oare esti dintre ei? Ai luat banii pe pamantul strabunicii?

Vad multe BMW-uri conduse de cocalari, manelisti si de alti oameni dubiosi. Azi au buzunarele doldora si apoi sunt lipiti pana la urmatorul jaf sau .... Chiar azi am vazut la Politia din Pipera un cocalar cu E60 530D nou, nu-mi venea sa cred, ca un asemenea ratat si-a permis un BMW ca asta.

 

johnw Welcome to my ignore list!

 

Apropos de ratat...eu nu credeam ca un om care vorbeste ca tine stie sa foloseasca si calculatorul si sa posteze pe un forum, e oarecum incompatibil. Cu siguranta esti exceptia acestui forum. Un singur lucru vreau sa-ti zic, banii pentru masina mea sunt bani munciti din greu de mine. Eu zic sa te pregatesti, in viata o sa vezi multi oameni care isi vor permite masini mai bune decat masina ta.

Edited by johnw
Link to comment
Share on other sites

Si mie consumul mi se pare foarte bun, dar nu stiu daca in oras e chiar 16% (ar fi super sa fie asa ;)

 

Chiar atât consumã, are un amic un 335i manual ºi nu sare consumul de 16.5% În oraº.

 

ÂŞi eu m-am mirat. :lol:

 

Se explica intr-un fel. Vechiul 330i (nu mai vechi de anul trecut) fara injectie directa avea 12.7 consum in oras. iar noul 330i cu injectie directa care s-a introdus de la inceputul anului are 9.9 in oras.

335i are si el injectie directa, probabil asta face minuni pentru consum.

Domnilor, reveniti pe planeta Pamant! 330i 272cp 2979cmc 9,9l la 100km?!IN ORAS? :) Eu am 325i e92 3.0l manual si exclusiv in oras 14,5l la 100km.Tot injectie directa.Si nu va imaginati ca trag foarte tare de ea ca mi-ar parea rau de banii pe care i-am dat pe ea.Si mai am si eu o fixa: 330d nu ai nici un motiv sa il compari cu 335i! Imi cer miliarde de scuze.Acum am vazut ce te refereai la consumul dat de producator.Este cu totul altceva.Utopie?Imposibilitate?Prostie din partea noastra sa credem ca putem sa atingem un asemenea consum in afara conditiilor de laborator?

 

Corect, eu ma refeream la diferenta dintre datele de consum ale producatorului la motorul cu injectie si la cel fara. E foarte mare (28%). Normal ca in lumea reala cifrele absolute sunt mult mai mari, dar probabil diferenta procentuala e cam aceeasi. (adica 325-ul dinainte de cel cu injectie directa sa consume pe undeva pe la 18% - ceea ce e plauzibil, am colegi cu 330i vechi care ia in oras aprox. 19-21%).

Link to comment
Share on other sites

Apropos de ratat...eu nu credeam ca un om care vorbeste ca tine stie sa foloseasca si calculatorul si sa posteze pe un forum, e oarecum incompatibil. Cu siguranta esti exceptia acestui forum. Un singur lucru vreau sa-ti zic, banii pentru masina mea sunt bani munciti din greu de mine. Eu zic sa te pregatesti, in viata o sa vezi multi oameni care isi vor permite masini mai bune decat masina ta.

 

Foarte bine pentru banii munciti, nu am masina ca a ta pentru ca nu vreau, ca multi altii de aici care si-o permit dar nu si-o cumpara. Cu siguranta nu-mi voi lua o masina, apoi sa ma plang de consum. Sunt tanar si imi voi lua multe masini mai bune sau mai proaste. Prima mea masina a fost un BMW, a doua este tot un BMW, si ghici... a treia va fi tot un BMW.

 

Adio!

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

nope 325 M54 papa maxim 16% in trafic aglomerat -aseara am facut in o ora si un pic 9 km :)

 

later edit:CalinE daca cineva se gandeste la consum nu inseamna neaparat ca nu are bani ;)

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

 

Asta asa e!

 

Eu merg la servici pe jos zilnic, sau cu bicicleta cand e cald....fac 25min pe jos, 10-13min cu bicicleta.. cu masina fac minim 40min.La asta se adauga cautarea unui loc de parcare care e cam greu de gasit in centru unde am serviciul..

Pt ce sa iau masina? :) Sunt mai smecher daca stau blocat in trafic?

Masina sta parcata zilnic intre 9 si 21 in fata blocului.. multi cand o vad imi zic ironic ca mi-am luat 2.5 si n-am bani de benzina..

 

Chiar daca imi consuma 2-3% si tot nu mergeam cu masina.. Nu sunt genul comod.. urasc sa stau in trafic!

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

nope 325 M54 papa maxim 16% in trafic aglomerat -aseara am facut in o ora si un pic 9 km :)

 

later edit:CalinE daca cineva se gandeste la consum nu inseamna neaparat ca nu are bani ;)

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

 

Pe oamenii cu bani ii enerveaza doar capacitatea rezervorului si traficul, atat...

Imi place 330i-ul muuuult de tot, mi l-as permite fara eforturi prea mari, mai ales ca am contract de comodat la firma unde lucrez.Ei suporta tot, reparatii si carburant, dar nu mai suport drumurile si modul cum se conduce, toti acei cai putere sunt inutili in Romania asta. Ma voi limita la un 320i (E90), mai mult decat suficient pentru nevoile mele.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

 

Asta asa e!

 

Eu merg la servici pe jos zilnic, sau cu bicicleta cand e cald....fac 25min pe jos, 10-13min cu bicicleta.. cu masina fac minim 40min.La asta se adauga cautarea unui loc de parcare care e cam greu de gasit in centru unde am serviciul..

Pt ce sa iau masina? :) Sunt mai smecher daca stau blocat in trafic?

Masina sta parcata zilnic intre 9 si 21 in fata blocului.. multi cand o vad imi zic ironic ca mi-am luat 2.5 si n-am bani de benzina..

 

Chiar daca imi consuma 2-3% si tot nu mergeam cu masina.. Nu sunt genul comod.. urasc sa stau in trafic!

nope 325 M54 papa maxim 16% in trafic aglomerat -aseara am facut in o ora si un pic 9 km ;)

 

later edit:CalinE daca cineva se gandeste la consum nu inseamna neaparat ca nu are bani :lol:

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

 

 

Dar si consumul masinii va ajuta la usurarea deciziei de a merge pe jos/troleu/bicicleta..

Link to comment
Share on other sites

e mai practic 330d......consum mai mic in oras cat si in afara vb aici de motoru de 245cai si 520nm 3.0d si 335i vine cu o cutie noua automata am inteles cu 7 trepte .....330d are suta in 6 si 335i in 5.4 ......te duci la curse seara pe magheru ? atunci da ia ti 335i.....daca esti un om linistit care vrea performanta si consum scazut mergi pe 330d.... nu o sa fi dezamagit

inca ceva 330d trebuie neaparat cu cutia automata..... daca nu vrei sa iti pice ambreiaju... mie la E90 318i mi a picat ambreiaju la 41.000km m a costat 5000 ron la ABV[masina este in garantie pana in decembrie dar ambreiaju e consumabil cica] .........eu zic 330d cu cutie automata :lol:

 

 

p.s. am un prieten cu 335d E92 [MiniMe335d] caruia ii consuma 15 in oras si ii rupe gura :) si crede-ma ca masina aia are niste performante jos palaria sa te tii de S5 si porsche chayenne turbo e ceva ;) chiar si cu un diesel

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

335i vine cu o cutie noua automata am inteles cu 7 trepte

 

Nu e automata, e cutia DCT cu dublu-ambreiaj similara cu vechiul SMG si DSG-ul de la Audi/VW, excelenta si mi-as fi luat-o dar din pacate nu e disponibila decat pe coupe din toamna asta. Asta probabil ca sa mentina vanzarile la coupe pana apare si facelift-ul coupe-ului adica toamna viitoare, moment in care se va pune si pe sedan (asta cred eu).

 

Am citit despre diesel ca necesita foarte multe schimbari de treapta prin oras din cauza plajei mai mici de turatii si daca ai cutie manuala e obositor. Asa sa fie oare ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.