Jump to content

335i sau noul 330d ?


johnw

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dap daca vrei 2.0d ia ti manuala ca vine cu efficient dinamics [opreste motoru la stop pt consum mai redus de combustil] dar eu tot de principiu ce e diesel merge pe cutie automata !!!!!!!! nu iti lua 3.0d manual o sa faci o mare greseala......ia ti automata

 

Nici chiar asa...diesel, cutie automata, si 320d...distrugi orice urma de sportivitate :)

 

Motorul de 2.0d de 177 de cai ar sta super pe un seria 1 (si daca seria 1 ar fi si cu 100kg mai usor ar fi si mai bine). Dar seria 1 arata prea naspa in momentul asta (parerea mea).

Link to comment
Share on other sites

dap daca vrei 2.0d ia ti manuala ca vine cu efficient dinamics [opreste motoru la stop pt consum mai redus de combustil] dar eu tot de principiu ce e diesel merge pe cutie automata !!!!!!!! nu iti lua 3.0d manual o sa faci o mare greseala......ia ti automata

 

Nici chiar asa...diesel, cutie automata, si 320d...distrugi orice urma de sportivitate :)

 

 

Stai linistit ca nu e chiar asa.

Link to comment
Share on other sites

sta foarte bine si pe un X3 2.0 d 177 cai {bmw company car} :) crede-ma a fost primu suv cu care am mers am facut 2600km in 1 saptamana si a fost destul de Ok. consum 10.4 in oras la un mers destul de sportiv pe DS ... singurul minus este turbo lagu cu care te obijnuiesti imediat daca stii sa o ti din pedala sa o accelerezi progresiv
Link to comment
Share on other sites

alt edit:cum eu daca nu merg in oras foarte mult nu inseamna ca nu am bani de benzina sau intretinere,pur si simplu nu mai vreau sa imi toc nervii aiurea

 

Asta asa e!

 

Eu merg la servici pe jos zilnic, sau cu bicicleta cand e cald....fac 25min pe jos, 10-13min cu bicicleta.. cu masina fac minim 40min.La asta se adauga cautarea unui loc de parcare care e cam greu de gasit in centru unde am serviciul..

Pt ce sa iau masina? :) Sunt mai smecher daca stau blocat in trafic?

Masina sta parcata zilnic intre 9 si 21 in fata blocului.. multi cand o vad imi zic ironic ca mi-am luat 2.5 si n-am bani de benzina..

 

Chiar daca imi consuma 2-3% si tot nu mergeam cu masina.. Nu sunt genul comod.. urasc sa stau in trafic!

corect!!

Link to comment
Share on other sites

Nu e automata, e cutia DCT cu dublu-ambreiaj similara cu vechiul SMG si DSG-ul de la Audi/VW, excelenta si mi-as fi luat-o dar din pacate nu e disponibila decat pe coupe din toamna asta. Asta probabil ca sa mentina vanzarile la coupe pana apare si facelift-ul coupe-ului adica toamna viitoare, moment in care se va pune si pe sedan (asta cred eu).

 

Cutia DCT este aproximativ aceeaÂşi cutie DSG cu care sunt dotate unele maÂşini din grupul VAG.

 

 

SMG-ul nu este similar cu cutia DCT, este cu totul altĂŁ cutie.

Link to comment
Share on other sites

Nu e automata, e cutia DCT cu dublu-ambreiaj similara cu vechiul SMG si DSG-ul de la Audi/VW, excelenta si mi-as fi luat-o dar din pacate nu e disponibila decat pe coupe din toamna asta. Asta probabil ca sa mentina vanzarile la coupe pana apare si facelift-ul coupe-ului adica toamna viitoare, moment in care se va pune si pe sedan (asta cred eu).

 

Cutia DCT este aproximativ aceeaÂşi cutie DSG cu care sunt dotate unele maÂşini din grupul VAG.

 

 

SMG-ul nu este similar cu cutia DCT, este cu totul altĂŁ cutie.

 

O avea ea acelasi principiu dar este alta mancare de peste M DCT este combinatia a 2 structuri de transmisie suprapuse una comanda treptele pare si celalta pe cele impare deci nu prea este aceeasi cu DSG, M DCT va fi disponibila si pe a M3.

Link to comment
Share on other sites

Nu e automata, e cutia DCT cu dublu-ambreiaj similara cu vechiul SMG si DSG-ul de la Audi/VW, excelenta si mi-as fi luat-o dar din pacate nu e disponibila decat pe coupe din toamna asta. Asta probabil ca sa mentina vanzarile la coupe pana apare si facelift-ul coupe-ului adica toamna viitoare, moment in care se va pune si pe sedan (asta cred eu).

 

Cutia DCT este aproximativ aceeaÂşi cutie DSG cu care sunt dotate unele maÂşini din grupul VAG.

 

 

SMG-ul nu este similar cu cutia DCT, este cu totul altĂŁ cutie.

 

O avea ea acelasi principiu dar este alta mancare de peste M DCT este combinatia a 2 structuri de transmisie suprapuse una comanda treptele pare si celalta pe cele impare

 

La fel e si DSG-ul (ambreiaje diferite pentru par/impar). DCT-ul e deja disponibila pe M3. Exista mici diferente intre DCT-ul de pe M3 si cel de pe 335. Cand ziceam ca e similara cu SMG-ul ma refeream la faptul ca ambele sunt manuale actionate automat, fara convertor de cuplu ca la cutiile automate (prin care se pierde putere).

Link to comment
Share on other sites

Nu e automata, e cutia DCT cu dublu-ambreiaj similara cu vechiul SMG si DSG-ul de la Audi/VW, excelenta si mi-as fi luat-o dar din pacate nu e disponibila decat pe coupe din toamna asta. Asta probabil ca sa mentina vanzarile la coupe pana apare si facelift-ul coupe-ului adica toamna viitoare, moment in care se va pune si pe sedan (asta cred eu).

 

Cutia DCT este aproximativ aceeaÂşi cutie DSG cu care sunt dotate unele maÂşini din grupul VAG.

 

 

 

Care ar fi diferentele?

Link to comment
Share on other sites

O avea ea acelasi principiu dar este alta mancare de peste M DCT este combinatia a 2 structuri de transmisie suprapuse una comanda treptele pare si celalta pe cele impare deci nu prea este aceeasi cu DSG, M DCT va fi disponibila si pe a M3.

 

La fel este Âşi la DSG.

 

Care ar fi diferentele?

 

Am spus "aproximativ" pentru cĂŁ nu Âştiu dacĂŁ cei de la BMW au fĂŁcut schimbĂŁri cutiei de la BorgWarner, probabil cĂŁ este aceeaÂşi cutie DSG cu un soft BMW.

Link to comment
Share on other sites

Mai si eu sunt aproximativ in aceeasi dilema, doar ca raspunsul dilemei va fi aplicat undeva vara viitoare, pana atunci ma mai tot gandesc :) , inca nu stiu ce am sa fac , daca am sa merg pe 335ci -335cd- 330ci sau 330cd, insa concluzia la care am ajuns pana in momentul asta este ca varinta care are raportul pret - performante - calitate cel mai bun e - 330cd

 

Avand in vedere ca nu am de gand sa partcip la nici un raliu cu viitoarea masina, la momentul asta as alege 330cd. In ciuda faptului ca sunt dispus sa platesc destul de mult pe intretinerea masinii, asta fiind singura mea preocupare cat de cat costisitoare, trebuie sa fac totusi un raport intre utilitate, performante, consum, fiabilitate ...

 

Sutimile de secunda care diferenteaza modelele descrise mai sus sunt insignifiante pentru mine, repet nu am de gand sa particip la raliu, pretul de achizitie e aproximativ acealsi, senzatia e asemanatoare, diferenta considerabila o face totusi consumul, repet, in ciuda faptului ca sunt dispus sa platesc cat trebuie pt intretinerea masinii, fiind singurul hobby "costisitor" . Conscluzia la care am ajuns are de a face si cu felul meu, incerc sa fiu cat mai eficient, imi place sa iau hoatararea corecta si care sa aiba cel mai bun raport. Chestiunea sta in felul urmator, anul trecut in primavara am fost la ski in austria, eram 3 masini, 318 d . un passat tdi si un passat 1,8 t banzina, evident ca am mers in coloana pana acolo, evident ca am mers "intins" toti, toate masinile aveau cam aceleasi performante, repet nu eram la raliu, mergeam civilizat si normal la o adica, la fiecare alimentare, benzinarul alimenta cu 15 - 20 euro mai mult decat noi tractoristii, ori la 4 alimentari dus intors, cel cu benzina a platit cu vreo 80 euro mai mult. (Pt rautaciosi si ingustati mental - e cu titlul de exemplu aceasta povestire, in spatele ei se ascund mai multe ... pilde iar ele pildele se plica pe termen lung. ;) )

 

 

PROBLEMA: inca nu sunt convins ca merita cei 80 de euro in plus, la mine asa se pune problema. REPET , banii astia eu ii am, sunt dispus sa ii dau , dar merita???

 

Daca cineva are argumente , pls, eu inca nu sunt convins pe diesel , insa am facut mate fizica in liceu si e greu sa nu fiu rational :lol:

Link to comment
Share on other sites

haha, imi dau lacrimile...

 

Pai noi ne luam BMW pentru ca suntem eficienti sau pentru ca pur si simplu ne place marca?

 

Asta cu eficienta e tare rau! Fara suparare, dar potrivit rationamentului tau poti sa te si casatoresti "eficient" ... din ratiuni "eficiente" ca doar tot o femeie iei, nu? Retoric iti intorc intrebarea, " merita"?

 

Si inca ceva sa intelegi bine: eu nu consider ca criteriul consumului trebuie sa primeze in pasiunea pt. BMW....ci altceva...

 

Aa, trebuie tinut cont si de consum .......insa nu in primul rand....

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

haha, imi dau lacrimile...

 

Pai noi ne luam BMW pentru ca suntem eficienti sau pentru ca pur si simplu ne place marca?

 

Asta cu eficienta e tare rau! Fara suparare, dar potrivit rationamentului tau poti sa te si casatoresti "eficient" ... din ratiuni "eficiente" ca doar tot o femeie iei, nu? Retoric iti intorc intrebarea, " merita"?

 

Si inca ceva sa intelegi bine: eu nu consider ca criteriul consumului trebuie sa primeze in pasiunea pt. BMW....ci altceva...

 

Aa, trebuie tinut cont si de consum .......insa nu in primul rand....

 

 

Tien, pt mine bmw e o masina , si chestiunea cu femeia e total depasita, eu am o pasiune pt bmw insa nu dusa la extrem

 

Corect, consumul nu primeaza, insa la restul masinile sunt aproximativ la fel, sincer, hai cu argumente concrete si serioase nu cu copilarii din astea ...

 

Ca sa inteleaga toti ca sunt probleme observ: masinile costa la fel, arata la fel, accelereaza la fel, una are ture multe alta are forta mai mare, stau le fel pe drum, au aceasi culoare, aceleasi dotari, doar ca una consuma dublu aproximativ, care sa o iau?

 

Repet, nu sunt convins de diesel insa imi trebuie chestiuni concrete, nu vrajeli din astea cu " casatoresti "eficient" "

 

 

@ alex 230, nu stiu cat costa, zi-mi tu daca stii, poate ai dreptate si costurile sunt asemanatoare, si optiunea de acum imi va fi schimbata .... Mi-ai raspuns la o intrebare cu o intrebare ... nu m-ai ajutata cu nimic

Edited by Remus Ratiu
Link to comment
Share on other sites

Mai si eu sunt aproximativ in aceeasi dilema, doar ca raspunsul dilemei va fi aplicat undeva vara viitoare, pana atunci ma mai tot gandesc :) , inca nu stiu ce am sa fac , daca am sa merg pe 335ci -335cd- 330ci sau 330cd, insa concluzia la care am ajuns pana in momentul asta este ca varinta care are raportul pret - performante - calitate cel mai bun e - 330cd

 

Avand in vedere ca nu am de gand sa partcip la nici un raliu cu viitoarea masina, la momentul asta as alege 330cd. In ciuda faptului ca sunt dispus sa platesc destul de mult pe intretinerea masinii, asta fiind singura mea preocupare cat de cat costisitoare, trebuie sa fac totusi un raport intre utilitate, performante, consum, fiabilitate ...

 

Sutimile de secunda care diferenteaza modelele descrise mai sus sunt insignifiante pentru mine, repet nu am de gand sa particip la raliu, pretul de achizitie e aproximativ acealsi, senzatia e asemanatoare, diferenta considerabila o face totusi consumul, repet, in ciuda faptului ca sunt dispus sa platesc cat trebuie pt intretinerea masinii, fiind singurul hobby "costisitor" . Conscluzia la care am ajuns are de a face si cu felul meu, incerc sa fiu cat mai eficient, imi place sa iau hoatararea corecta si care sa aiba cel mai bun raport. Chestiunea sta in felul urmator, anul trecut in primavara am fost la ski in austria, eram 3 masini, 318 d . un passat tdi si un passat 1,8 t banzina, evident ca am mers in coloana pana acolo, evident ca am mers "intins" toti, toate masinile aveau cam aceleasi performante, repet nu eram la raliu, mergeam civilizat si normal la o adica, la fiecare alimentare, benzinarul alimenta cu 15 - 20 euro mai mult decat noi tractoristii, ori la 4 alimentari dus intors, cel cu benzina a platit cu vreo 80 euro mai mult. (Pt rautaciosi si ingustati mental - e cu titlul de exemplu aceasta povestire, in spatele ei se ascund mai multe ... pilde iar ele pildele se plica pe termen lung. ;) )

 

 

PROBLEMA: inca nu sunt convins ca merita cei 80 de euro in plus, la mine asa se pune problema. REPET , banii astia eu ii am, sunt dispus sa ii dau , dar merita???

 

Daca cineva are argumente , pls, eu inca nu sunt convins pe diesel , insa am facut mate fizica in liceu si e greu sa nu fiu rational :lol:

 

Cand iti iei BMW iti iei pentru " placerea de a conduce", nu pentru a face economie.Exista masini mai economice decat Dieselul BMW. Benzinarul consuma mai mult dar daca mergi putin e mai avantajos si mai placut de condus. Daca la diesel schimbi o volanta, turbina sau cateva injectoare nu mai iesi deloc in castig. Sansele sa pice sunt mici dar totusi sunt, motorina si uleiurile din Romania sunt proaste.

 

LE: Vad ca iarasi o dam in offtopic, s-a ajuns la diesel vs benzina.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Corect, insa eu am o experienta pozitiva, am 207 000 km cu masina mea diesel, o am de la 100 000 si nu am avut nici o problema, sunt benzinarele la fel de fiabile? Intreb pt ca nu stiu, nu am avut bmw benzina.

 

Sunt la fel de fiabile si accepta mult mai bine un stil de condus sportiv. Eu am doua E46 si diesel si benzina, sunt masini total diferite, dar fiecare imi face placere in felul ei. Cand urc la volanul benzinarului pur si simplu nu ma pot abtine si o calc serios, e diabolica. Dieselul nu-mi da niciodata senzatia de adrenalina pe care o am cu benzinarul.

Eu raman fan benzinar chiar daca e mai gurmand, nu trepideaza la semafoare(relanti), nu e zgomotos si masina e mult mai elastica la condus.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Corect, insa eu am o experienta pozitiva, am 207 000 km cu masina mea diesel, o am de la 100 000 si nu am avut nici o problema, sunt benzinarele la fel de fiabile? Intreb pt ca nu stiu, nu am avut bmw benzina.

da, sunt la fel de fiabile.

iar reviziile la diesel costa cu aprox 20% mai mult decat la benzina.

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu spiritul imi spune benzina 100%, doar mentalul imi joaca feste ...

 

Probabil un test drive cu ambele modele va fi decisiv, insa asta se va intampla inainte de momentul 0 adica la anul, pana atunci ma tot gandesc, si replyuri ca al tau ajuta . ;)

 

LE am postat in acelsi timp cu verssatu

 

e bine de stiut , avand in vedere asta cu revizia, cred ca tot pe acolo ajungi cu banii, diferente mici

 

HMMM :)

Edited by Remus Ratiu
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e problema si in mentalitate.De ce trebuie omul de la noi mereu sa aiba tot ce e mai bun,motor 3.0 biturbo etc.Oare suntem noi asa dotati,muncim atata , suntem atat de competenti in demoeniul in care lucram ,tot ceea ce facem e la fel de perfect ca si masinile cu care umblam?

De ce trebuie noi sa umblam cu masini mai bune ca in strainatate unde oamenii isi cumpara masini mult mai modeste ca si noi.De ce trebuie sa stam in trafic aglomerat la volanul unui "385i" daca am putea merge si cu bicicleta sau pe jos cum a spus cineva inainte.

 

Intadevar la bordul unui benzinar te simti altfel ceea ce priveste sunetul motorului si trepidatiile, dar pt sunetul acela sa dai de aproape 2 ori atita conbustibil mi se pare ca nu se merita.De ce sa fac 3-4 sute de km cu un rezervor cand cu 330d am facut pe autostrada 950 de km,si sincer n-am iertato de loc.Mai bine traiesc cu ideea gresita ca umblu cu un tractoras decat sa nu ma duc undeva din motive de consum.Iar cine nu se gandeste la consum inseamna ca face banii prea usor,sau ai face necinstit,sau nu-i face el.Daca esti un business man care a obtinut deja tot de la viata ia-ti 335i,daca esti un om normal care lupta pt ceea ce are zi cu zi, credema nu o sa tusesti nici de la 335d,mut succes! :)

Link to comment
Share on other sites

Corect, insa eu am o experienta pozitiva, am 207 000 km cu masina mea diesel, o am de la 100 000 si nu am avut nici o problema, sunt benzinarele la fel de fiabile? Intreb pt ca nu stiu, nu am avut bmw benzina.

Pai atunci cum vorbesti?

 

macar ai condus vreodata vreun M? Sa vezi ce insemna beznina+M?

 

Nu mai conteaza, da-l drakku de consum, nu mai fii asa rational, "spiritul de a conduce " primeaza....

 

Eu daca am de ales intre doua masini cu performante asemanatoare ( sa zicem) , intotdeauna o aleg pe aia cu motorul mai mare, indiferent de consum.

 

Motor mare=siguranta mare, americanii stiu ce stiu ....

Link to comment
Share on other sites

hmm am dat o Fiesta noua pe un E46 325i care haleste dublu si are 7 ani vechime clar am o problema .

sincer din punctul meu de vedere dizelul nu se compara cu benzina,daca vorbim si de benzina+turbo deja nu mai conteaza dizelul.Altfel fiecare are parerea lui care o respect.

@E90 nu stiu daca e chiar dublu consumul

respectiv la ce am zis mai sus Fiesta 1,4 tdci 7-10%(da 10) urban

4-7% extraurban 325i 12-15 urban 7-11 extraurban

1,4tdci 68 cai vs 2,5i 192 cai

:)

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca, in realitate, e de ales doar intre doua variante (puncte de vedere).

 

Primul este cel al lui Tien ("Nu mai conteaza, da-l drakku de consum, nu mai fii asa rational, "spiritul de a conduce " primeaza....") cu care sunt perfect de acord.

Al doilea l-a expus foarte bine Remus Ratiu ("In ciuda faptului ca sunt dispus sa platesc destul de mult pe intretinerea masinii, asta fiind singura mea preocupare cat de cat costisitoare, trebuie sa fac totusi un raport intre utilitate, performante, consum, fiabilitate ..."), cu care, iarasi, sunt perfect de acord.

 

Cred ca e normal ca fiecare sa-si doreasca atat "spiritul" cat si "ratiunea".

 

Pentru asta exista si compromis: 335d-ul. Consuma cat un 330d, si are performante mult mai bune. Reviziile "stau" cam tot pe acolo, si, pana acum, n-am auzit pe nimeni sa se planga ca i-ar fi picat...vreo turbina. In ultima vreme am tot 'chinuit" un 530d si un 535d, am vazut cat costa reviziile, si, daca ar fi sa aleg cu capul, as spune diesel, dar numai dublu turbo.

 

In concluzie, daca e sa fie diesel, musai sa fie 335, daca e sa fie benzina.... cerul e limita, nu-i asa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.