Jump to content

335i sau noul 330d ?


johnw

Recommended Posts

La 335i nu mai ai avantajul reviziilor mai ieftine ca la restul de benzinare, costa la fel ca un diesel la intretinere. Fata de 335i insa 335d e cu 2500E mai scump (pe care ii platesti spre 4000E daca iei in leasing), si cu fantastica economie de 2E/100Km (calculat dupa consumul mixt din datele producatorului) rezulta ca diesel-ul devine mai avantajos dupa ce ai facut ... foarte multi Km. Kilometri in care ai fi avut un motor mai puternic, mai silentios, mai elastic si mai nepoluant sub capota daca ai fi ales 335i-ul.

 

Dar deh, "dizelu consuma putin frate".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru asta exista si compromis: 335d-ul. Consuma cat un 330d, si are performante mult mai bune.

 

Performantele sunt mai bune (nu neaparat ca putere sau cuplu: 282/245 sau 580/520Nm ci probabil ca raspuns la turatii joase) dar consumul nu. 335d-ul consuma cu 24% mai mult ca noul 330d in oras (9.1 vs 7.3 in carte), iar in medie cu 18% mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Fata de 335i insa 335d e cu 2500E mai scump

 

Din cauza ca vine implicit cu cutie automata, pe care dai 2400 de euro in plus la benzina deci pretul e de fapt acelasi.

 

Mie mi se pare ca intre 335i si 335d nu ai nici un motiv sa alegi d-ul decat daca esti fan diesel. Oamenii raporteaza consum de 14-15 in oras la 335d si 16.5 la 335i. Avand in vedere ca motorina e cu 10% mai scumpa, nu vad rostul.

 

 

 

Exista masini mai economice decat Dieselul BMW.

 

La ora actuala nu exista. Daca iei un 118d sau 318d, nu gasesti nici un motor care sa consume mai putin in oras sau chiar si in afara. Daca mai pui si start-stop-ul in calcul...nu exista concurent. Nici macar cele cu cilindree mai mica (poate vreun diesel de 1 litru).

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt vesnicile discutii ,unde trebuie luat in calcul stilul de condus.14-15 litrii sa scoti dintrun dizel inseamna sal calci in toate vitezele cat merge.

Daca faci la fel cu un 335 i in oras ma gandesc ca ajungi undeva pe la 20 si ceva deci diferenta de 2 euro/100km mi se pare cam mica.

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am comparat 335 d cu 335 i. Pentru ca n-am mers cu 335i. Am zis ca intre 330d si 335d as alege intotdeauna motorul cu doua turbine. Despre consum eu vorbesc ...din practica, nu din carte, sa zic asa. Asta daca ar stabili ca vrea diesel...

 

Cat despre cutia atuomata, n-o mai blamati atata, mai ales in oras, in aglomeratia de azi. "Atasata" la motorul diesel dublu turbo e...nici nu stiu daca mai mult poti cere. Masina nu mai are intarzierea aia specifica dieselului turbo, cuplat la o automata, maraie si trage la prima apasare de pedala. Zgomotul specific dieselului, vibratiile, sunt inexistente. In concret, da acea senzatie "ca nu se mai termina"... M-am intrebat de multe ori daca "sportivitatea" de care se vorbeste ca ar fi specifica motoarelor pe benzina consta in special in greutatea mai redusa a acestora, deci, la aceeasi putere ar fi mai multa manevrabilitate, insa, de ce sa n-o recunoastem, cate curbe "ac de par" luam la limita in fiecare zi, si cat de mult conteaza ca masina sa-ti ofere putere mare, sa se conduca foarte comod, desi "reprizele" le faci aproape instantaneu.

 

Cam asta era concluzia mea, daca optezi pentru diesel, fa-o pt 335, altminteri ai sa te uiti tot timpul cu coada ochiului catre ...benzina. :)

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt vesnicile discutii ,unde trebuie luat in calcul stilul de condus.14-15 litrii sa scoti dintrun dizel inseamna sal calci in toate vitezele cat merge.

Daca faci la fel cu un 335 i in oras ma gandesc ca ajungi undeva pe la 20 si ceva deci diferenta de 2 euro/100km mi se pare cam mica.

 

Nu prea ai fost prin Bucuresti, aici si un 320D consuma 11-12, deci 14-15 e rezonabil la un 330D. In Bucuresti consumul este dublu fata de drum intins. Nu vorbesc din auzite, eu saptamanal consum motorina de 150-200 Ron.

Link to comment
Share on other sites

pana-i lume nu cred ca consuma 16,5 DOAR in oras... pana-i lume !!!! poate daca mergi in balerini poate.. si eu am consum in bord la ambele consumuri de 8,3% da numa eu stiu secretul .... se pare ca voi nu-l stiti

tu esti cam necredincios, si in plus elaborezi niste leme pe care le impui intreg forumului spre invatare. scuze ca iti zic dar trebuie sa fii mai linistit, mai calm si in plus sa accepti ce zic proprietarii de 335i de 335d, sau cei care au condus masinile astea. Asa din imaginatie putem provoca pareri la infinit.

mi-a placut tare de tot lema cu consumul extraurban dublu la benzinar fata de diesel - aceeasi capacitate cilindrica acelasi regim. Cu totii iubim dieselul din anumite considerente dar in acelasi timp nu cred ca exista vreun pasionat BMW care sa nu adore benzinarul.

 

salut alegerea 335i

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg cum pot scoate unii consum 11-12% cu 320d in Bucuresti...si eu merg prin trafic zilnic dar mai mult de 12% nu-mi sare pe timp de vara (si asta cu reprize de condus sportiv seara cand e mai liber).

 

eu personal daca as avea banii astia sa-mi cumpar o masina noua, cred ca as merge tot pe 335i, in defavoare 330d-ului

 

daca ar fi sa aleg insa intre 335i si 335d, as inclina spre diesel. m-am obisnuit cu senzatia si cuplul imens al diesel-ului cu motor mare. consumul nu ar fi deloc un aspect de neglijat :) (dar din nou, asta e doar cazul meu). probabil ca daca as avea un venit lunar consistent, m-as rasfata cu un 335i.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg cum pot scoate unii consum 11-12% cu 320d in Bucuresti...si eu merg prin trafic zilnic dar mai mult de 12% nu-mi sare pe timp de vara (si asta cu reprize de condus sportiv seara cand e mai liber).

 

eu personal daca as avea banii astia sa-mi cumpar o masina noua, cred ca as merge tot pe 335i, in defavoare 330d-ului

 

daca ar fi sa aleg insa intre 335i si 335d, as inclina spre diesel. m-am obisnuit cu senzatia si cuplul imens al diesel-ului cu motor mare. consumul nu ar fi deloc un aspect de neglijat :) (dar din nou, asta e doar cazul meu). probabil ca daca as avea un venit lunar consistent, m-as rasfata cu un 335i.

 

 

eu scot 10,5-11 in Buc,,,recunosc nu o menajez...asa ca nu e departe de realitate 11-12% ...320d e92 cutie automata

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt vesnicile discutii ,unde trebuie luat in calcul stilul de condus.14-15 litrii sa scoti dintrun dizel inseamna sal calci in toate vitezele cat merge.

Daca faci la fel cu un 335 i in oras ma gandesc ca ajungi undeva pe la 20 si ceva deci diferenta de 2 euro/100km mi se pare cam mica.

 

Nu prea ai fost prin Bucuresti, aici si un 320D consuma 11-12, deci 14-15 e rezonabil la un 330D. In Bucuresti consumul este dublu fata de drum intins. Nu vorbesc din auzite, eu saptamanal consum motorina de 150-200 Ron.

 

Probabil daca anulezi tot timpul media ajungi la 10-12 dar daca mai faci si niste(50km) kilometrii pe afara oricum scade mult sub 10l.

Link to comment
Share on other sites

Cu totii iubim dieselul din anumite considerente dar in acelasi timp nu cred ca exista vreun pasionat BMW care sa nu adore benzinarul.

 

Eu cu motorul din semnatura ta(M54 2171) am reusit consum de 8.5-9 la un condus cat se poate de agresiv. De la forja am consumat 1l de ulei la 3000 de km dar consumul mediu de benzina nu a trecut de 9.5%.

Link to comment
Share on other sites

pana-i lume nu cred ca consuma 16,5 DOAR in oras... pana-i lume !!!! poate daca mergi in balerini poate.. si eu am consum in bord la ambele consumuri de 8,3% da numa eu stiu secretul .... se pare ca voi nu-l stiti

tu esti cam necredincios, si in plus elaborezi niste leme pe care le impui intreg forumului spre invatare. scuze ca iti zic dar trebuie sa fii mai linistit, mai calm si in plus sa accepti ce zic proprietarii de 335i de 335d, sau cei care au condus masinile astea. Asa din imaginatie putem provoca pareri la infinit.

mi-a placut tare de tot lema cu consumul extraurban dublu la benzinar fata de diesel - aceeasi capacitate cilindrica acelasi regim. Cu totii iubim dieselul din anumite considerente dar in acelasi timp nu cred ca exista vreun pasionat BMW care sa nu adore benzinarul.

 

salut alegerea 335i

 

Vorbeam de consumu URBAN, unde daca un diesel urca la 14% cel pe benzina urca la 18-20%, si ziceam aproape dublu. Iar la exterior la drum intins, vreau sa vad si eu posesor de benzinar care se duce, si ii ia masina sub 10%... pe cand cu un diesel, te duci si scoti 6-7%.. in exterior asta de obicei inseamna km multi, si conteaza, acuma fiecare isi cumpara ce vrea, eu pentru o masina de condus zi de zi, as alege diesel, am diesel si merg in fiecare zi cat am nevoie sau cat am chef.

Nu dau leme, eu imi spun punctu de vedere si opinia, daca cineva vrea sa creada ca un benzinar scoate 12% in oras, treaba lor, si asa nu castig nimic daca omu isi ia diesel sau benzina, dar totusi dieselurile au avut succes datorita economiei care o faci la combustibil, sau daca vrei sa o spunem altfel, datorita faptului, ca, faci mai multi km decat cu un motor pe benzina, cu aceeasi cantitate de combustibil, daca banii nu sunt problema, atunci ia fiecare ce poate, din moment ce omul aduce in discutie, si un diesel, mi se pare ca totusi trebuie sa se gandeasca serios si la aspectul consumului, pana una alta e usor sa recomanzi un 335i sau un 550i, pe benzina altuia... :)

 

Sti cum e orice fan bmw adora benzinaru, da sa nu se trezeasca ca-l adora mai des de pe geam, decat de la volan...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Eu personal nu prea mai am dubii, vreau 335i-ul. Daca ma oftic pe consumul diesel-ului merg si eu mai usor in oras si scot un 16, perfect acceptabil pe langa un 11-12 al unui diesel de 3000cmc, iar in afara in mod sigur poti scoate 8 daca mergi cu 130 la ora. Avantajul e ca masina sport e la o apasare de pedala si la un downshift distanta :)
Link to comment
Share on other sites

Eu personal nu prea mai am dubii, vreau 335i-ul. Daca ma oftic pe consumul diesel-ului merg si eu mai usor in oras si scot un 16, perfect acceptabil pe langa un 11-12 al unui diesel de 3000cmc, iar in afara in mod sigur poti scoate 8 daca mergi cu 130 la ora. Avantajul e ca masina sport e la o apasare de pedala si la un downshift distanta :)

 

cum apesi pe pedala, cum creste consumu peste 8%... cu cat e mai sportiva masina cu atata scoti consum mai mare, nu poti merge inafara localitatii cu 130 daca drumul este liber, si uite asa creste consumul, dar pana la urma conteaza sa fii tu multumit daca 335i vrei, bafta, si sa vedem si noi masina la final.

Link to comment
Share on other sites

Eu personal nu prea mai am dubii, vreau 335i-ul. Daca ma oftic pe consumul diesel-ului merg si eu mai usor in oras si scot un 16, perfect acceptabil pe langa un 11-12 al unui diesel de 3000cmc, iar in afara in mod sigur poti scoate 8 daca mergi cu 130 la ora. Avantajul e ca masina sport e la o apasare de pedala si la un downshift distanta :)

noroc pentru cei ca Lifestyle ca nu pun ei benzina, sunt extrem de grijulii. Sunt convins ca la viteze legale vei avea consum de 7-8%extraurban.

la cat de aglomerat bucurestiul in timpul saptamanii nici nu poti sa mergi altfel decat incet

Link to comment
Share on other sites

ggigiro: eu pun motorina, nu-ti fa tu probleme, si intr-adevar pentru mersul legal 50-60 in oras si 90 in afara localitatii scoti consumuri foarte bune, daca postezi la misto, si-i zici la om, ia-ti bre pe benzina ca la 50 la ora iti consuma 7%.. atunci bravo tie, omul s-a hotarat, realitatea o sa o vada el. Si pot sa-i zic si eu sa-si ia 335i ca pana la urma nu eu pun benzina nu ? da decat sa fac misto de el cu raspunsuri din astea ia bre 335i ca iti consuma 12% in oras, mai bine ii raspund la ce ma intreaba... 320i-u tau in bucuresti iti ia 16% lejer la viteza legala, daca mai e si aglomeratie , credca iti urca vertiginos.
Link to comment
Share on other sites

johnw :)) vezi ca un cauciuc costa ~15 mil ;)))) nu ai vrea sa stii cat e la ABV :lol:)))

 

Vezi cum se nasc legendele astea cu piesele scumpe ? :lol:

 

Dealerul din Germania - de la care iau masina - mi-a facut oferta de 1200 de euro 4 cauciucuri de iarna run flat + 4 jante originale (si o sa le iau).

 

Nu vreau sa aud de Automobile Bavaria, mi se par niste sarlatani (probabil o sa am nevoie de ei cateodata dar sper ca foarte putin). In Germania mi-a redus pretul cu 5600 de euro, in Romania nu iti dau nici preshuri gratis, iar cand configurezi aceeasi masina pe site-ul romanesc iese cu 2500-3000 de euro mai scumpa.

 

Eu cred ca absolut nimeni nu ar trebui sa cumpere un BMW nou din Romania. In felul asta poate ar deveni si ei cat de cat mai rezonabili.

Edited by johnw
Link to comment
Share on other sites

ce urat se duce fara LSD ;)

nu se duce deloc urit fara lsd, se duce cu cap iar driver-ul e FOARTE experimentat :)

 

johnw din start prima greseala care ai facut-o a fost alegind modelul sedan! never ever nu-ti lua o masina sport in 4 usi. cind ai o masina sport, nu-ti mai arde de bebe daca sta in siguranta in spate si nici de sotie daca trebuie sa rabateze scaunul sa intre in spate (pentru ca vei avea mereu tendinta s-o calci, iar familia te v-a deranja in masina, cu gindul ca le pui viata in pericol), dar in schimb te va deranja sedanul cind stii ca ai o masina sport, dar e in 4 usi old style. acu depinde si de gusturi, binenteles, dar eu sint PRO pt coupe-uri! coupe-ul defineste masina sport, dupa parerea mea!

 

in ce priveste alegerea, ai facut-o pe cea mai buna (dieselarii nu sariti la git va rog :lol: ) iar in ce priveste consumul, consoleaza-te cu gindul asta:

- o singura data in viata cel putin fiecare din noi am mers cu taxiul. daca vreodata ai simtit ca te stringe buzunarul de picior cind vedeai cum creste ceasul la taxi, atunci te va deranja, dar foarte putin consumul lui 335i. dar daca taxiul ti s-a parut acceptabil cind l-ai platit, consumul si condusul unui 335i va fi ideal.

 

eu am un e46 benzina care-mi papa 15-16 in oras (niciodata sub) si nu m-a deranjat niciodata! poate ca nu stiu cum e sa consumi 10 in oras, dar 15 nu m-a deranjat niciodata, iar de cite ori te gindesti ca,consumul e mare, gindeste-te ca la taxiu ai platii mai mult si te consolezi usor :lol:

 

senzatia dintr-un e46 m3 2003 m-a dat pe spate, e o senzatie unde simti (daca esti in slapi) ca ti se lipeste talpa slapului de talpa piciorului, de la forta demarajului, dar imagineaza-ti toata puterea asta cu o tehnologie si mai noua si un lux si mai bine pus la punct.

 

cea mai buna alegere!!!

Edited by KO_deina
Link to comment
Share on other sites

@johnw .....daca iti iei din germania masina noua si pe firma iesi super la bani.......un prieten si a cumparat 335d Sedan Facelift cu 43.000e DDP [ a avut un discount de 9% la o masina care nici nu se fabrica cand a dat comanda si a scazut TVa ca a luat o pe firma ] masina are de toate pachet m , navi , hi-fi , etc etc

 

p.s. :)) la ABV mi au cerut 2000e pt 4 jante + cauciucuri de iarna de tabla parca de aluminiu vreo 2500e ;)) au astia niste scoruri de te doare capu :lol:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.