Jump to content

descarcare baterie la e 39


Recommended Posts

daca as sti cum sa ajung la releul de la incalzitoarele de la spritul de parbriz as mai elimina o posibilitate sau poate chiar as gasi vinovatul

 

pai ca sa fii sigura scoate mufele de la ambele sprituitoare si fa o masuratoare sa vezi ce si cum.

Credca trebuie sa desfaci capitonajul de la capota pt. asta

Link to comment
Share on other sites

daca as sti cum sa ajung la releul de la incalzitoarele de la spritul de parbriz as mai elimina o posibilitate sau poate chiar as gasi vinovatul

 

pai ca sa fii sigura scoate mufele de la ambele sprituitoare si fa o masuratoare sa vezi ce si cum.

Credca trebuie sa desfaci capitonajul de la capota pt. asta

 

capitonajul nu l-am mai pus deloc la capota si mufele de la sprituri le-am scos dar nu a scazut consumul de aceea ma gindeam sa ajung la relee

 

siguranta 9 circuitul pe care e consumatorul e in tabelul de sigurante pentru incalzitoarele de la spritul de parbriz si aer conditionat de aceea ma gindeam sa elimin acele incalzitoare

am facut o masuratoare si cu modulul de comanda la clima (nu stiu daca asa ii zice) inchis si tot nu a scazut consumul - modulul acela l-am inchis dind ventilatia la minim, era mai bine sa scot mufele de la modul dar imi era prea frig sa desfac bordul

Link to comment
Share on other sites

daca as sti cum sa ajung la releul de la incalzitoarele de la spritul de parbriz as mai elimina o posibilitate sau poate chiar as gasi vinovatul

 

pai ca sa fii sigura scoate mufele de la ambele sprituitoare si fa o masuratoare sa vezi ce si cum.

Credca trebuie sa desfaci capitonajul de la capota pt. asta

 

capitonajul nu l-am mai pus deloc la capota si mufele de la sprituri le-am scos dar nu a scazut consumul de aceea ma gindeam sa ajung la relee

 

siguranta 9 circuitul pe care e consumatorul e in tabelul de sigurante pentru incalzitoarele de la spritul de parbriz si aer conditionat de aceea ma gindeam sa elimin acele incalzitoare

am facut o masuratoare si cu modulul de comanda la clima (nu stiu daca asa ii zice) inchis si tot nu a scazut consumul - modulul acela l-am inchis dind ventilatia la minim, era mai bine sa scot mufele de la modul dar imi era prea frig sa desfac bordul

 

 

Da, mai bine scoate mufele de la comanda de clima.Probabil consumul va fi normal.

Link to comment
Share on other sites

Da, mai bine scoate mufele de la comanda de clima.Probabil consumul va fi normal.

 

 

o sa incerc saptamina viitoare sa rog pe cineva sa ma lase in hala ca sa pot desface bordul si sa pot face masuratorile ca nu am curaj sa ma apuc de lucru pe frigul asta in parcare

Mai e in spatele sertarului cu sigurante un "modul confort" care cica gestioneaza inchiderea centralizata. Mai demult am avut o eroare la acel modul dar nu am reusit niciodata sa ajung la el sa fac masuratori cu si fara mufe. Poate aveti idee cam pe unde ar trebui sa caut. Merita sa verific si acel modul.

 

O sa fac masuratorile si o sa va spun ce am aflat.

Link to comment
Share on other sites

ceau , modulul de comfort se afla in spatele torpedoului ,trebuie dat jos torpedoul ca sa ajungi la el.

 

schimbarea acestor module presupune numai inlocuirea lor sau trebuie si setat ceva in computer?

 

ai cumva un modul confort care sa se potriveasca la mine?

Link to comment
Share on other sites

ceau , modulul de comfort se afla in spatele torpedoului ,trebuie dat jos torpedoul ca sa ajungi la el.

 

schimbarea acestor module presupune numai inlocuirea lor sau trebuie si setat ceva in computer?

din cate stiu trebuie setat ca altfel nu mai poti deschide masina din cheie.

ai cumva un modul confort care sa se potriveasca la mine?

ar trebui sa am dar imi trebuie codul de pe el sa verific daca am.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut o problema asemanatoare acum o luna.

a fost celebra piesa cu tepi...

chiar daca ai schimbat-o recent, uita-te sa vezi daca nu ti-a cazut di nou pt ca e foarte probabil.

eu am schimbat 2 de cand am masina... acum cica am ultimul model de piesa cu tepi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sa va explic cum sta la mine problema. Daca las masina si nu o pornesc doua zile , cand vreau sa pornesc constat ca nu mai vrea sa porneasca deoarece scade tensiunea in baterie (se descarca ) bine eu am mai multe probleme la masina ( webasto nu functioneaza, am un senzor de parcare defect , am un fir de la autoreglajul pentru xenon rupt si din cauza asta ma gandeam ca poate sa fure curent .) Bun , dar astazi am observat o chestie interesanta adica :- am parcat masina pe o strada foarte linistita ( care nu era circulata ) si surpriza aplecandu-ma peste schimbatorul de viteze sa aranjez covorasul din partea dreapta am auzit un zgomot din zona panoului de comanda pentru climatronic ( ca si cum ventilatorul ar functiona dar la o viteza foarte mica mentionez ca trebuie sa fie foarte liniste in masina ca sa auzi acel sunet dar totodata trebuie sa ai urechea foarte aproape de panoul de comanda ( climatronic ).Am scos cheia din contact si am inchis si usile si tot se auzea acel sunet. Eu cred ca asta e cauza pentru descarcarea bateriei la mine. Ca sa ma conving maine am sa incerc sa ajung la motorasul acela si tot asa am sa opresc masina si electroventilatorul si sunt curios sa vad daca am dreptate sau nu am sa va tin la curent :)
Link to comment
Share on other sites

cateva secunde sau minute mai merg acele motorase de la clima, dupa ce iei cheia din contact.

incearca sa masori bateria mai bine, sa vezi cat iti consuma.

stiu eu ca se mai aude clapetele acelea de aer cum se inchid ( se aud vreo 5-10 ssecunde ) dar pot sa stau si 10minute si poate chiar mai mult ( dar nu am rabdare ) ca tot aud acel sunet de ventilator. Am rabdare pana deschid sa ma conving :)

Link to comment
Share on other sites

eu ma lupt de 2 ani cu consumatorul, dar si cind il prind - vai de circuitele lui

din pacate nu am reusit sa fac verificarea de care ziceam cu modulul de clima, dar ramine ca prioritate

la mine dupa ce scot cheia din contact, dupa citeva secunde nu se mai aude nimic (am stat odata doua ore si ceva in masina ca sa aud daca e ceva care porneste din cind in cind si nu am auzit nimic)

 

chiar as fi curioasa cit iti iese cunsumul imediat dupa ce inchizi masina si dupa 15 minute, teoria e ca dupa 15 minute masina "se culca", la mine chiar cind inchid e 0.68 iar dupa 15 minute scade brusc la 0.38 si acolo ramine - iar cind scot siguranta 9 sau apas butonul care face acelasi lucru scade la 0.04

 

am observat ceva ciudat acum ca e frig afara - parbrizul ingheata in afara de doua cercuri in partea de jos - am observat asta intr-o noapte cind am uitat sa apas butonul prin care opresc consumul de curent si ma gindeam ca e ceva ventilator care ramine si ca o sa pot sa il depistez - dar in urmatoarea noapte am apasat butonul si tot asa erau acele cercuri pe parbriz. Poate e ceva normal si sint eu blonda dar ma agat de orice speranta ca o sa prind consumatorul

Link to comment
Share on other sites

daca sare consumul de 0.5 cand masina sta oprita bateria se descarca repede....asa am citit pe instructiuni la o baterie mai straina., iar daca consumul asta este sub 0.5 si bateria se descarca repede (cca 1-2 zile, adica >12V) inseamna ca bateria nu mai tine curent Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

azi am facut verificarea de care va spuneam si surpriza electroventilatorul nu functiona asa cum am banuit eu DAR tot se auzea acel sunet de ventilator :) nervos din cale afara am inceput sa demontez panoul de comanda pentru climatronic si ghici , de acolo se auzea acel sunet.Am inceput sa desfac acel panou la care am constatat ca inauntrul lui este un mic ventilator care cred eu ca are rolul sa aspire aer din interiorul masini deoarece acel ventilator este montat in fata senzorului de temperatura montat pe panoul de clima.Acumva intreb e normal ca acel ventilator sa functioneze cand masina este oprita cheile scoase din contact?? :) am sa pun si pozele :)

post-12660-1231865341_thumb.jpg

post-12660-1231865350_thumb.jpg

post-12660-1231865362_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Nu va mai bateti capul, am sapat destul sa aflu ce-mi consuma la mashina mea...este intradevar modulul de relularizare a turatiei de la ventilatorul climei, piesa aia cu tzepi cum zicea un prieten pe aici...dupa ce o schimbati totul este ok, pe cuvint de onoare...m-a frecat si pe mine un an...si sunt electronist totusi....!!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
astazi am masurat consumul de curent dupa ce intra in sleep mod si era de 0,22 , iar cand am sos sigurantele, la siguranta 9 a scazut la 0,11 iar mecanicu a spus ca 0,11 e un consum bun . Scotand siguranta 9 am remarcat ca nu mai mergea nimic de pe panoul de clima . La mine cand pornesc clima nu imi porneste ventilatorul de racire al freonului pe treapta 1 , decat pe a 2-a si cupleaza si decupleaza in functie de presiunea din instalatie . Am inteles ca problema cu treapta 1 ar fi de la cele doua rezistente ce sunt montate in fata elicei de racire a freonului , azi am sa le comand si am sa le schimb si sunt curios sa vad daca mai am probleme cu curentul ( bineinteles ca am sa scot si mufele ce duc la sprituitoarele de parbriz ) Edited by sobyy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
azi am facut verificarea de care va spuneam si surpriza electroventilatorul nu functiona asa cum am banuit eu DAR tot se auzea acel sunet de ventilator :) nervos din cale afara am inceput sa demontez panoul de comanda pentru climatronic si ghici , de acolo se auzea acel sunet.Am inceput sa desfac acel panou la care am constatat ca inauntrul lui este un mic ventilator care cred eu ca are rolul sa aspire aer din interiorul masini deoarece acel ventilator este montat in fata senzorului de temperatura montat pe panoul de clima.Acumva intreb e normal ca acel ventilator sa functioneze cand masina este oprita cheile scoase din contact?? :bashwall: am sa pun si pozele <_<

si eu am aceeasi problema la un 525d an 2000 , acel ventilator nu se mai opreste , functioneaza non stop

stie cineva care ar fi cauza , sau ce rol are acel ventilator ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
din cate observ ai si telefon in masina.nu stiu daca e ca si la mine carkit sau tel propriu.eu am patit la fel si am facut niste verificari. concluzia verificari este ca telefonul din carkit lasat conectat peste noapte iti descarca bateria in 2-3 zile daca nu folosesti masina iti omoara bateria (eu asa am patit)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, am un e39 525da din 2001 si dupa ce l-am scos din vopsitorie imi termina bateria in continuu. Am cumparat baterie noua de 100A, am verificat masele, nu se stinge niciodata becul de la cutia de viteze de la maneta si daca nu inchid muzica de la buton inainte sa iau contactul canta continuu. Are cineva vreo idee sau s-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.