Jump to content

trotineta mea


cyborg

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur e corect, 1800E anual; de ce?

-barbat

-sub 30 de ani

-motocicleta de 4600E

... e jale cu asigurarile la astia, dupa cum e jale si cu amenzile ...

Oricum, in banii astia sint incluse RCA, Casco, asigurare accidentare terte persoane, asigurare pasager.

 

Cit despre 2T mai puternice, Yamaha amicului are tot 15CP la 125cmc2T, la fel cu 4T-ul de 125 de la MZ, difera doar cuplul cu 5% in favoarea Yamaha si puterea maxima se obtine la 8000rprm, nu la 9000rpm ca la MZ ... la performante egale, pretul face diferenta: Yama = 5700E TTI, MZ = 3700E TTI; si eu imi doresc oricum un 4T, ca e mai domol (linear) decit un 2T.

Oricum, slaba miscarea la 125cmc, ma asteptam sa fie mai multe, dar la enduroaie sint foarte putine de vinzare SH ... bafta neamih cu ketemeu', daca il mai rabdai un an poate altfel statea treaba.

 

O alta varianta ar fi o Husqvarna WRE125 la 4600E TTI, un 2T de 125cmc, insa n-am gasit nicaieri puterea si cuplul.

Edited by FLEX
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pt ca asta e topicul cu "trotineta mea" o sa pun si eu niste poze cu specificatiile de rigoare!

 

Ry.

 

Motocicleta este un BMW K100RS din 1985, 1000 cc, 100 cp, 110.000km parcursi. Cifre destul de rotunde. De la 0 la 100 in 4,5 sec, viteza maxima 221km/h (probata personal!)

Pozele sunt facute pe drumul din Italia spre Romania, drum de 2000 de km, parcurs in 3 zile de unul singur... Lone Ryder, deh! Cu ocazia asta am vazut cam cat de mare e comunitatea BMW prin Europa... peste tot BMW-uri cu oameni pasionati de touring, se pare ca asta e capitolul la care exceleaza BMW.

 

Pozele reprezinta:

 

01: Oprire la o benzinarie in Italia: fuel-up!

02: Alta benzinarie, poza il contine si pe subsemnatul

03: Ploaie in Austria, oprire la o benzinarie, coincidenta: 3 moto BMW: eu, doi unguri si un cuplu de austrieci, motocicletele: BMW K100, BMW R1200C si BMW K1200LT model 2003

04: Aceeasi, din alt unghi

05: Benzinarie in Ungaria: BMW-ul K100 RS al meu intalneste un K100RT al unui neamt. BMW family reunion.

06: La un motel pe langa Balaton

07: Pe Valea Oltului

08: Pe langa Ramnicu-Valcea

post-285-1111088409_thumb.jpg

post-285-1111088487_thumb.jpg

post-285-1111088555_thumb.jpg

post-285-1111088701_thumb.jpg

post-285-1111089089_thumb.jpg

post-285-1111089193_thumb.jpg

post-285-1111089594_thumb.jpg

post-285-1111089653_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

superba masinutza

design-ul un pic cam invechit, dar cinste motorasului care a rezistat atat de mult

 

apropo, cum se simte sub tine? e greoaie? n-am avut niciodata placerea de a ma sui in seaua unui k100...

 

ps.pozele sunt superbe

Link to comment
Share on other sites

Design de anii 80, deh! Oricum, atunci era space age! :))

 

Eu sunt destul de mare, am 2 m si 100 de kg si am mers cu inca unul ca mine, corturi, saci de dormit, izoprene si bagaje pt doi la mare si nu a dat semne ca nu se descurca. Motorul ala e de neobosit: merge, merge si continua sa mearga!

Am vazut cu ochii mei la Genova de unde am luat-o un alt K100, din 83, venit in service cu 370.000 de km la bord... proprietarul era suparat ca scoate mult fum si ii consuma ulei... si nu intelegea de ce! :blink:

E greoaie doar in oras, la manevre la viteza mica. Ii plac drumurile lungi, drumurile de munte, curbele si serpentinele. Am facut si etape de 800-900 de km pe zi, am mers cu ea si pe temperaturi de 40+, pur si simplu nu oboseste!

 

Apropo, ai zis bine "masinutza": tureaza ca o masina, se aude ca o masina de cilindree mica, dar alearga ca o motocicleta de cilindree mare!

 

Am mai pus niste poze: un drum la mare cu bagaje :)

 

Ry.

 

 

superba masinutza

design-ul un pic cam invechit, dar cinste motorasului care a rezistat atat de mult

 

apropo, cum se simte sub tine? e greoaie? n-am avut niciodata placerea de a ma sui in seaua unui k100...

 

ps.pozele sunt superbe

17937[/snapback]

post-285-1111136457_thumb.jpg

post-285-1111136715_thumb.jpg

post-285-1111136943_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am vazut cu ochii mei la Genova de unde am luat-o un alt K100, din 83, venit in service cu 370.000 de km la bord... proprietarul era suparat ca scoate mult fum si ii consuma ulei... si nu intelegea de ce!  :blink:

:)

nice :)

 

asta de adevarata performanta

io am avut un XX si sincer mi-ar surade un K1200S (sunt foarte asemanatoare ca design si ca ciclistica), dar ma tem ca nu-mi voi putea permite prea curand sa dau zeci de mii de euro pe ea si, pe soselele noastre, nu-mi dau o stare prea buna nici motoarele cu monobrat...

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut nici o problema pana acum cu suspensia monobrat. Doar la frana de motor foarte brusca se ma simte ceva, adica daca in curba ii dai o treapta in jos... e posibil sa smuceasca destul de tare, in rest s-a comportat minunat!

K1200S mi se pare extrem de sofisticat si de scump. Nu zic ca ar fi nejustificat de scump, dar are bubele lui, e un experiment pentru BMW, care nu a mai montat motoare transversale pe motociclete pana acum si ma astept sa le dea destul de furca.

Eu as inclina mai degraba catre un K1200RS, eventual un SH de prin 2002 sau chiar mai vechi. Sincer pe mine ma pasioneza mai mult partea de "touring" decat cea de "sport" asa ca tot ce mi-as dori ar fi un K100LT (sau un K1200 LT :blink:).

 

Succes!

Ry.

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut nici o problema pana acum cu suspensia monobrat. Doar la frana de motor foarte brusca se ma simte ceva, adica daca in curba ii dai o treapta in jos... e posibil sa smuceasca destul de tare, in rest s-a comportat minunat!

K1200S mi se pare extrem de sofisticat si de scump. Nu zic ca ar fi nejustificat de scump, dar are bubele lui, e un experiment pentru BMW, care nu a mai montat motoare transversale pe motociclete pana acum si ma astept sa le dea destul de furca.

Eu as inclina mai degraba catre un K1200RS, eventual un SH de prin 2002 sau chiar mai vechi. Sincer pe mine ma pasioneza mai mult partea de "touring" decat cea de "sport" asa ca tot ce mi-as dori ar fi un K100LT (sau un K1200 LT :)).

 

Succes!

Ry.

cum si eu sunt de dimensiuni asemanatoare tie, nu reusesc sa-mi gasesc un motor pe masura, decat foarte greu... problema mea este ca nu-mi plac nici tourer-ele si nici foarte sportivele...

asa ca motoarele din categoria sport touring care mi s-ar potrivi sunt urmatoarele:

1. Honda CBR 1100 XX SuperBlackBird (o minunatie - este cea pe care mi-o doresc din nou)

am facut cu ea, dupa o zi de munca, drumul pana la mare, am stat la un pahar de vorba cu baietii si apoi m-am intors in bucuresti... n-am avut nici cea mai mica senzatie de oboseala

2. Yamaha FJR 1300 (mult prea touring - stai in sea ca pe veceu, dar are avantajul cardanului)

3. Kawasaki ZX12R (design foarte frumos, dar e kawasaki... no more comment)

4. Suzuki GSX1300R Hayabusa (mult prea sportiva pentru gusturile mele + arata ca o vacutza cocosata)

si

5. BMW K1200S - (design fain, putere OK, cardan, ABS, reglaje electronice pe amortizoare, dar e cam scumputza si are monobrat)

PS. nu cred ca or sa aiba prea mari probleme cu pozitionarea motorului pentru ca au avut de la cine sa se inspire... japonezii sunt de multa vreme pe piata cu motoare transversale

 

cat despre K1200RS... e buna ca pretz, dar nu-mi place f mult carenajul, bordul si oglinzile fata, ca sa nu ma mai repet ca nu prea-s incantat de monobrat... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asta e noul "look" al lui Suzi :blink:

woooowww

da dom'le

alta viata... de la negru cu mov, la portocaliu izbitor :) :)

sa fie din cauza vreunei cazaturi? :)

 

ps. este un motor care-ti poate oferi multe placeri in primii ani de condus (am avut si eu una)

pps. suzie o chema pe a mea :), numai ca eu am numit-o mai tarziu asa, iar daca nu ma crezi am dovada :) :

http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...viewtopic&t=333

Link to comment
Share on other sites

da...am citit ...ai permis din 2002 din cite am obs,sper ca nu gresesc. Eu am din 2000 :) . Asa numita "suzi" de catre mai toti, este intr-adevar ok ...din pacate, nu am avut bani de o alta mai mare ..nu ca "nu m-ar tzine". Asta e! Mai asteptam ...poate sapa cineva vreun tunel catre banca nationala si ma infiintez si eu acolo :blink:
Link to comment
Share on other sites

da...am citit ...ai permis din 2002 din cite am obs,sper ca nu gresesc. Eu am din 2000  :)

asa este!... dar contactul cu motocicletele l-am luat cu ceva timp mai inainte... pe la 11-12 ani, la IMGB... pentru cei ce-si mai aduc aminte de scoala de pilotaj si de cursele care se faceau atunci cu hoinare preparate :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ce-ai tu cu kawasaki ?  :blink: eu am avul unul inainte de asta ...de 250.. si mergea super ok!  :)

pai daca o tineai numai in garaj, ca si pe Suzie... nici nu-i de mirare :)

 

ce faci in casa pe vremea asta? fugi la plimbare... ia priveste afara sa vezi ce vreme frumoasa este!

Link to comment
Share on other sites

pai daca o tineai numai in garaj, ca si pe Suzie... nici nu-i de mirare :)

 

ce faci in casa pe vremea asta? fugi la plimbare... ia priveste afara sa vezi ce vreme frumoasa este!

18186[/snapback]

sa intelegem ca tu esti cu laptopu pe genunchi in intersectie? :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.