Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

@lorentin320 - tu de cat timp ai schimbat kitu+tamponu de la motor?

PS: eu nici acum nu am intrat in posesia pieselor...

cam 2-3 luni si am mers numai in oras ..........da poate nu vb toti despre aceeasi trepidatie

Pai stai domle...tu ai schimbat kitul si un tampon. Altii au schimbat kit+volanta si dupa 2 luni cik a reaparut. Doar nu crezi ca trepidatia revine din cauza tamponului, mai ales ca am vazut oamenii le schimbau si pe alea ca metoda de inceput :) . Am vazut pe un topic ca cineva isi inlocuise kitul si conducta nu i-a fost bine aerisita. Rezultatul? Pedala de ambreiaj ii tinea sus si masina trepida la plecare...cel putin asa a descris! Fix astea sunt si simptomele mele. Cand scot CDV-ul am sa aerisesc bine conducta si daca nici atunci trepidatia nu dispare...jos cu volanta si kitul. Daca nu se descopera cauza desigur. Nu am sa exculd nici tampoanele. La inceputul lui mai ma apuc si eu de treaba. Atunci am un elevator rezervat o zi intreaga <_< !

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Daca la plecarea de pe loc pleaca in suturi atunci este volanta pe duca.

cand volanta e dusa trepideaza si la relanti nu numai in mers sau la plecare .....trepidatu ala il face din placa pt ca nu centreaza bine discu ...e de ajuns 0.05mm si gata iti si apare trepidatia

parerea mea e sa stati langa mecanici cand schimba si sa fiti cu ochii pe ei ca degeaba iti pune placa noua cu discu vechi ca ala nou treb sa-l faca bani sau invers

am 185 de mii reali si volanta e ok verificata de un mecanic foarte bun si corect

conteaza mecanicul foarte mult .........si apropo aia de la bmw se uita sa te jupoaie si sa te insele .......daca ar sti el neamtu ce service fac astia <_<

 

Daca la plecarea de pe loc pleaca in suturi atunci este volanta pe duca.

Pai si cu cei care au inlocuit-o(volanta+kit) si peste 2 luni a reaparut?! Pana acum s-au strans destui de multi care au patit asta! Asa de putin tine o volanta?

prietene sa-i intrebi pe baietii care au schimbat kit + volanta ....cati dintre ei au stat langa mecanic ????

Link to comment
Share on other sites

Si la cei care au trepidatia la rece? La mine doar dimineata se manifesta prin tremurat, se poate corecta prin turatie ceva mai mare de 1000 rpm. Daca merg moderat prin Bucuresti nu am nicio problema, insa daca stau mult in trafic se simte o altfel de trepidatie, aceasta din urma nu poate fi anulata prin turatie mai mare. Cred ca trepidatie din trafic aglomerat este de la volanta, insa cea de dimineata nu stiu de la ce vine. Oricum m-am obisnuit cu ea, am facut intre timp 30k km de cand a aparut, la fel se manifesta, nici mai bine, nici mai rau. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Daca la plecarea de pe loc pleaca in suturi atunci este volanta pe duca.

cand volanta e dusa trepideaza si la relanti nu numai in mers sau la plecare .....trepidatu ala il face din placa pt ca nu centreaza bine discu ...e de ajuns 0.05mm si gata iti si apare trepidatia

parerea mea e sa stati langa mecanici cand schimba si sa fiti cu ochii pe ei ca degeaba iti pune placa noua cu discu vechi ca ala nou treb sa-l faca bani sau invers

am 185 de mii reali si volanta e ok verificata de un mecanic foarte bun si corect

conteaza mecanicul foarte mult .........si apropo aia de la bmw se uita sa te jupoaie si sa te insele .......daca ar sti el neamtu ce service fac astia <_<

 

Daca la plecarea de pe loc pleaca in suturi atunci este volanta pe duca.

Pai si cu cei care au inlocuit-o(volanta+kit) si peste 2 luni a reaparut?! Pana acum s-au strans destui de multi care au patit asta! Asa de putin tine o volanta?

prietene sa-i intrebi pe baietii care au schimbat kit + volanta ....cati dintre ei au stat langa mecanic ????

Ma indoiesc ca toti cei care au patit-o se cred in Germania. Imi imaginez ca au apelat la un mecanic cunoscut. Nu am auzit pe prea multi sa se fi dus la reprezentanta oficiala, insa nici la service-ul de la coltul blocului. Pavel_Marius povestea ca a apelat la un prieten...bine, la el problema nu a reaparut...si nici nu ii doresc asta...insa sunt destui care au facut inlocuirea si dupa ceva timp a reaparut problema, si greu imi vine sa cred ca nici macar unul dintre ei nu a fost mai curios sa vada si el ce e cu volanta...plus ca o parte din acestia au si postat poze cu volanta veche deci conclud eu ca au stat langa mecanic. Acuma nu stiu daca prin apelativul "prietene" dai semne ca te-am enervat cu ceva prin postul meu. Daca da...cer scuze. Insa crede-ma ca este foaaaarte enervant sa ajungi la concluzia ca de vina sunt volanta si kitul, sa le comanzi si apoi peste cateva zile sa afli ca problema reapare. E ca si cum ai arunca aproape 1000 de euro pe geam.

 

@VrajitorulDinOz...tu ai asistat la schimbarea volantei? Sau ai avut incredere in cine s-a bagat la inlcouire...ca pe de o parte are dreptate lorentin320! Mai da-ne te rog niste detalii cand mai afli ceva. Eu sunt cu volanta si kitul pe "vine" si acuma sa stiu daca le inlocuiesc sau le tin ca mobila :) !

Link to comment
Share on other sites

Sal...Nu trebuie schimbat nimic decat daca trepidatia e foarte mare.Dar B.M.W-urile au un cuplu motor mai mare decat alte masini si trebuie accelerat un pic mai tare la plecarea de pe loc.Incearca sa pleci un pic mai turat,aproepe de 2000 si vezi cum se comporta... <_<

 

 

Eu nu cred ca e normal ce spui tu....

Link to comment
Share on other sites

asa... ca o idee stupida poate.... oare nu de aia ne trepideaza masinile pt ca discul de ambreiaj conceput de bmw este fara arcuri ?

 

ca si in linkul urmator : ambreiaj fara arcuri Sachs

 

oare daca am monta un ambreiaj cu arcuri... ca si acesta : ambreiaj luk 318is

 

oare nu am scapa de trepidatii ? <_<

Link to comment
Share on other sites

Pt cei care au probleme cu trebidatia,cand opriti motorul nu se aude un zgomot ciudat si nu tremura stanga-dreapta masina?

La mine nu se aude niciun sunet ciudat. De miscat insa se misca putin masina in momentul in care motorul se opreste. Insa putin...lucru pe care il sesizam si la E39 unde nu aveam problema asta. Tind sa cred ca e mai mult de la vreun tampon. Daca ar fi fost volanta de vina si pentru asta atunci ar fi trebuit sa se scuture si la pornit...

 

Arcurile au fost mutate din ambreiaj si au fost puse(in mod ilogic spune eu...dar nu sunt inginer asa ca ma pot insela) in volanta!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Arcurile au fost mutate din ambreiaj si au fost puse(in mod ilogic spune eu...dar nu sunt inginer asa ca ma pot insela) in volanta!

Acuma nu stiu daca prin apelativul "prietene" dai semne ca te-am enervat cu ceva prin postul meu.

Stai linistit ca nu ma deranjezi cu nimic ..........vreau sa ajut lumea!!!

 

Treaba cu arcurile alea asa este .....nu mai sunt in disc dar sunt in volanta si pentru cei care vor sa schimbe discu sa puna cu arcuri le spun ca nu se poate .....doar daca schimba totul .

Edited by lorentin320
Link to comment
Share on other sites

Mai eu nu prea va inteleg, de fiecare data cand pornesc masina o las 2-3-4 minute depinde cat timp ii ia sa treaca de culoarea albastra la temperatura...apoi plec...plec si din ambreaj doar...masina nu tremura absolut deloc...are un zumzet ca de felina...
Link to comment
Share on other sites

Mai eu nu prea va inteleg, de fiecare data cand pornesc masina o las 2-3-4 minute depinde cat timp ii ia sa treaca de culoarea albastra la temperatura...apoi plec...plec si din ambreaj doar...masina nu tremura absolut deloc...are un zumzet ca de felina...

Pai e vorba de trepidatul la plecarea de pe loc cu a 1-a, NUMAI dupa ce ai mers mult prin trafic greu si ai chinuit ambreiajul. La mine in schimb vad ca odata cu venirea caldurii iar incepe sa dispara trepidatia, la fel cum am patit si asta iarna. Deci foarte straniu frate!

Link to comment
Share on other sites

buuun !!! eu v-am inteles ... dar daca sunt alternative ... cum e ambreiajul LUK din postul meu de mai sus... at de ce nu monteam toti luk cu arcuri si stim ca am terminato ! ... nu ?

 

 

iti trebuie tot kitu inclusiv volanta fara arcuri in ea

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie tot kitu inclusiv volanta fara arcuri in ea

 

eu nu cred ca trebuie schimbata si volanta.. uitate pe anuntul de pe ebay sa vezi ca nu specifica nimik de schimbarea volantei doar pt a schimba ambreiajul cu cel LUK !

 

de ce nu schimba unu la reprezentanta sau intreaba si sa afle ce si cum? Dupa aceea daca apare iar trepidatia te duci peste ei si le faci show.. merge de fiecare data.. cel putin la mine <_<

Link to comment
Share on other sites

de ce nu schimba unu la reprezentanta sau intreaba si sa afle ce si cum? Dupa aceea daca apare iar trepidatia te duci peste ei si le faci show.. merge de fiecare data.. cel putin la mine <_<

 

 

hahahaha :) LOL

 

Pai da tot ce schimbi la reprezentanta ai garantie 1 an jumate Deci.. daca apare in 2-3 luni... poti sa faci urat.. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

de ce nu schimba unu la reprezentanta sau intreaba si sa afle ce si cum? Dupa aceea daca apare iar trepidatia te duci peste ei si le faci show.. merge de fiecare data.. cel putin la mine <_<

 

 

hahahaha :) LOL

 

Pai da tot ce schimbi la reprezentanta ai garantie 1 an jumate Deci.. daca apare in 2-3 luni... poti sa faci urat.. :bashwall:

 

 

bestiala idea !!! jur !!! :unsure:

daca as avea bani as merge direct la ei :blink:

Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

cine are aceasta problema il rog sa ne spuna ce masina are si citi km ca sa vedemdupa citi km apare problema.multumesc

 

316i coupe din 95, 198000km. Aceeasi trepidat, numai dupa un timp de mers prin aglomeratie si ambreiaj folosit intens indiferent cat de turat se pleaca de pe loc. Dupa cateva sute de metri isi revine la normal.

Link to comment
Share on other sites

asa... ca o idee stupida poate.... oare nu de aia ne trepideaza masinile pt ca discul de ambreiaj conceput de bmw este fara arcuri ?

 

oare daca am monta un ambreiaj cu arcuri... ca si acesta : ambreiaj luk 318is

 

oare nu am scapa de trepidatii ? :bashwall:

 

 

Am studiat si eu problema asta, probabil daca mi-as instala un kit de ambreiaj care sa contina un disc cu arcuri, as mai diminua din tremurat. Insa asta nu inseamna ca sistemul folosit de BMW cu disc fara arcuri nu e bun. No way! Nu s-ar mai folosi nici la BMW nici la alte brand-uri.

 

Ca idee, inainte de masina actuala (E46 330xi cu tremurat la plecare) am avut un E36 318is coupe la care i-am schimbat ambreiajul. Nu pentru ca tremura, ci pentru ca patina...masina avea 200mii+.

Am optat si atunci pentru un kit original, si discul era tot fara arcuri pentru ca volanta era tot dual mass, la E46 diferenta este sistemul de autoajustare al placii de presiune SAC. Anyway, chiar si fara arcuri, chiar si fara volanta schimbata, ambreiajul nou de pe E36 era "smooth as silk" <_<

 

@f1bogdan Revenind...un scurt istoric cu interventiile pentru eliminarea tremuratului la masina actuala. Sa-mi zici de la ce crezi tu ca mai e tremuratul la mine daca ai rabdare sa citesti postul.

 

Am venit cu masina din Germania in iulie 2006, cand am ajuns in tara avea 114.000km. Tremura la plecare cu vit 1 de pe loc dupa folosire repetata a ambreiajului in traficul din Bucuresti. Prin octombrie 2006 am luat decizia sa schimb kit ambreiaj+volanta+nimicurile de langa sa fie totul ca la carte. Dupa schimb, a tremurat la primul metru cand sa ies de la elevator. Toata experienta a fost nasoala, telefoane, etc. pana la urma mi-au schimbat placa de presiune pe garantie, si curios tremuratul a disparut. Dupa inca vreo 2 luni a aparut din nou, ce-i drept mult mai diminuat. Am mai mers cu ea, si exact cum spunea si f1bogdan daca mai patinai inutil ambreiajul, tremuratul se diminua poate pentru restul zilei. Mi s-a parut extrem de ciudat totusi in conditiile in care am schimbat volanta+kit ambreiaj, si am stat si langa masina cand s-a efectuat lucrarea. In fine, am incercat sa nu-i mai acord atata atentie si sa trec peste....sincer va spun ca n-am reusit. Toata frustrarea s-a revarsat la un moment dat pe biata masina, am incins ambreiajul pana n-am mai putut sa stau in masina de miros, s-a comportat complet altfel imediat dupa, in sensul ca tremuratul era cam in toate vitezele daca schimbam patinat. Toata treaba asta a dus iminent la alt schimb volanta+kit ambreiaj care s-a intamlat anul trecut. De data asta am zis sa schimb ceva si am luat ambreiaj SACHS, volanta tot oem(LuK). Kit-ul de ambreiaj arata la fel, iar pe disc era un sticker pe care scria SACHS, si pe disc stantat pe undeva LuK :) . In fine, am zis sa renunt la teoria conspiratiei cu piesele auto, si am facut operatiunea din nou. Am plecat cu masina in teste, totul in regula, nu tremura nimic. Uitasem cum e masina mea fara acest tremurat. Insa cu sechele ramas, parca de fiecare data cand mergeam prin trafic ma asteptam sa reapara tremuratul. Si asteptarea n-a fost asa de mare. La un moment dat am crezut ca e doar o senzatie, dar dupa inca o perioada, certitudinea s-a asternut. TREMURATUL s-a intors. Il am si acuma, apare mai pronuntat in trafic, in unele zile nu apare mai deloc, in unele e de-a valma, nu stiu ce sa mai cred. Din ce am mai citit, unii zic ca ambreiajul LuK are probleme la mecanismul de autoajustare SAC. Eu v-am spus ca a 2-a oara mi-am comandat ambreiaj SACHS insa pe disc scria LuK. Am investigat problema, si am ajuns pe catalogul online ZF/SACHS.

 

http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4

 

http://webcat.zf-trading.com/se230_image/0..._SIPkwXTend.pdf

 

Se pare ca sistemul de autoajustare se cheama SAC la LuK si XTend la SACHS. Trag concluzia ca la mine si placa de presiune tot LuK era pentu ca la SACHS arata alfel din ce-am citit in pdf-ul de mai sus(si in ala chiar am incredere). Deci mare atentie la part-uri cand cumparati, e o mare mafie cu piesele auto imi vine sila numai cand ma gandesc.

 

Ce am mai descoperit in materie de ambreiaje E46.

http://www.uucmotorwerks.com/performance_clutches/PO.htm ------------Un ambreiaj performant cu specificatii peste cel stock, si cu disc cu arcuri, insa pretul este destul de mare.

 

 

 

 

P.S: Am mai schimbat si cuplaj elastic cardan, rulment intermediar, tampoane motor/cutie. Inca n-am schimbat clutch master/slave cylinder.

Link to comment
Share on other sites

asta e !!!! asta e !!!

 

in sfarsit am gasit beleaua .... Self adjusting Clutch !!! bat-o saracia de prostie ! cine o mai fi inventat si asta !!!

pai atunci eu mai bine mi-as lua un ambreiaj sport ... stage 1 sau stage 2 pt ca alea sigur nu au mecanismu asta idiot ! sau au ? <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.