Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

am vazut si eu pe alte forumuri ,ca la 320d 150cai (cele care au pompa de motorina sub prag) din cauza acelei pompe ar fi problema trepidatiei la plecarea de pe loc, in conditii de caldura si regim de mers in trafic bara la bara....insa in mod ciudat intr-un interval scurt de timp ,pica si volanta (la mine a tinut 1 an pana a inceput volanta sa dea semne clare,s-a descentrat dupa un mers pe Transfagarasan vara trecuta) ,iar pompa este inregula inca pe masina si de tras nu se pune problema ,cu d-alde 525d e39 pe turatii 100-150km/h nu am ce discuta ,chiar si cu volanta praf,care la liber (Adica masina pe loc si scoasa din viteza) la orice apasare de acceleratie ,caraie... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

am vazut si eu pe alte forumuri ,ca la 320d 150cai (cele care au pompa de motorina sub prag) din cauza acelei pompe ar fi problema trepidatiei la plecarea de pe loc, in conditii de caldura si regim de mers in trafic bara la bara....insa in mod ciudat intr-un interval scurt de timp ,pica si volanta (la mine a tinut 1 an pana a inceput volanta sa dea semne clare,s-a descentrat dupa un mers pe Transfagarasan vara trecuta) ,iar pompa este inregula inca pe masina si de tras nu se pune problema ,cu d-alde 525d e39 pe turatii 100-150km/h nu am ce discuta ,chiar si cu volanta praf,care la liber (Adica masina pe loc si scoasa din viteza) la orice apasare de acceleratie ,caraie...

Si la 318d pompa se afla pozitionata in alta parte? Eu ma gandesc ca daca pompa e de vina, trepidatia poate duce la descentrarea volantei si astfel stricand-o si pe aceasta. Exista sansa ca problema sa fie declansata de o serie intreaga de evenimente in lant! Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui despre e39 525d...nu de alta da am avut timp de 2 ani modelul asta si sunt interesat...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu cred ca nu toti ne sincronizam pe aceeasi trepidatie. Din ceea ce spuneti voi eu nu recunosc nimic. La mine trepideaza NUMAI dupa ce se incalzeste si o face din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a, fix la capatul cursei ambreiajului. Nu trepideaza la rece sau la retrogradare sau chiar la schimbarea vitezei...doar atat...din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a. Trepidatia este scurta, ca si cum ai da drumul un pic cam repede la ambreiaj

Identinc si la fel se manifesta la mine, 320d din 2002

Am citit tot topic-ul, se pare ca nu la toti cauza vibratiei e aceiasi si sa nu confundam cu vibratiile care apar din cauza volantei..

Eu am schimbat kitul de ambreaj cu tot cu volanta, am schimbat tampoanele, le-am verificat si pe astea noi chiar acum 3 zile, sunt OK.

f1bogdan nu te sfatuiesc sa schimbi volanta+ambreaj decat daca iti recomanda mecanicul ca urmarea uzurii excesive/ambreaj prajit sau...daca te dau banii afara din casa <_< Altfel poti avea sa supriza sa le inlocuiesti sa sa iti reapara vibratia dupa cateva sapt/luni ..pt ca DA, ea reapare, cel putin la mine, nu se manifesta tot timpul si din ce am vazut nici la tine ..

Stranie mai e calea volantei...am mers prin trafic greu non stop timp de 3 ore, 4 zile la randul. Si ma refer la acele zile cand au fost 7-9 grade pe afara. Inainte pe la temperatura asta trepida cu zambetul pe buze la plecare-cald. Acuma nimic...nu mai trepideaza, a incetat. Desigur un lucru ca asta nu ma poate decat incanta insa nu-i gasesc logica.

Desi e iritanta, nu ma mai panichez de nici o culoare cand apare. As fii fost si eu curios totusi sa-i aflam cauza+remediul

Link to comment
Share on other sites

am vazut si eu pe alte forumuri ,ca la 320d 150cai (cele care au pompa de motorina sub prag) din cauza acelei pompe ar fi problema trepidatiei la plecarea de pe loc, in conditii de caldura si regim de mers in trafic bara la bara....insa in mod ciudat intr-un interval scurt de timp ,pica si volanta (la mine a tinut 1 an pana a inceput volanta sa dea semne clare,s-a descentrat dupa un mers pe Transfagarasan vara trecuta) ,iar pompa este inregula inca pe masina si de tras nu se pune problema ,cu d-alde 525d e39 pe turatii 100-150km/h nu am ce discuta ,chiar si cu volanta praf,care la liber (Adica masina pe loc si scoasa din viteza) la orice apasare de acceleratie ,caraie...

 

 

Zice-ti ca chestia aia de dupa filtru de motorina, este pompa de motorina? 320d 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am vazut si eu pe alte forumuri ,ca la 320d 150cai (cele care au pompa de motorina sub prag) din cauza acelei pompe ar fi problema trepidatiei la plecarea de pe loc, in conditii de caldura si regim de mers in trafic bara la bara....insa in mod ciudat intr-un interval scurt de timp ,pica si volanta (la mine a tinut 1 an pana a inceput volanta sa dea semne clare,s-a descentrat dupa un mers pe Transfagarasan vara trecuta) ,iar pompa este inregula inca pe masina si de tras nu se pune problema ,cu d-alde 525d e39 pe turatii 100-150km/h nu am ce discuta ,chiar si cu volanta praf,care la liber (Adica masina pe loc si scoasa din viteza) la orice apasare de acceleratie ,caraie...

 

 

Care sunt simptomele unei volante praf..?

Link to comment
Share on other sites

am vazut si eu pe alte forumuri ,ca la 320d 150cai (cele care au pompa de motorina sub prag) din cauza acelei pompe ar fi problema trepidatiei la plecarea de pe loc, in conditii de caldura si regim de mers in trafic bara la bara....insa in mod ciudat intr-un interval scurt de timp ,pica si volanta (la mine a tinut 1 an pana a inceput volanta sa dea semne clare,s-a descentrat dupa un mers pe Transfagarasan vara trecuta) ,iar pompa este inregula inca pe masina si de tras nu se pune problema ,cu d-alde 525d e39 pe turatii 100-150km/h nu am ce discuta ,chiar si cu volanta praf,care la liber (Adica masina pe loc si scoasa din viteza) la orice apasare de acceleratie ,caraie...

 

 

Care sunt simptomele unei volante praf..?

 

Trepideaza masina la plecarea de pe loc si se aude si un zgomot ciudat, la unele mia tare, la unele abea daca se aude.

 

Deci concluia topicului: Schimba volanta si ai scapar de trepidat, dar impreuna cu ea este bine sa schimbi si setul de ambreiaj (asa este recomandat)

Link to comment
Share on other sites

Ok...hai sa luam la rand toate solutiile pe care le-am putea aborda inainte sa facem schimbarea cea mare...Volanta+Kit. Eu mi-am propus sa scot CDV-ul, sa verific filtrele(sa nu care cumva sa fie motorul sugrumat si sa traga aiurea), sa verific (si sa inlocuiesc daca e nevoie) tampoanele, sa verific pompa de motorina si mai nou curatarea acestui throttle body. Din cate vad aceasta componenta este cea care urmeaza airboxului corect? Insa unde s-ar afla pozitionata aceasta la un 318d...eu am vazut niste imagini pe net insa erau la un motor mai mare...si daca nu ma insel era un 5-er! Curatarea cu se face? E buna acea solutie folosita la curatarea carburatoarelor?! Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Ok...hai sa luam la rand toate solutiile pe care le-am putea aborda inainte sa facem schimbarea cea mare...Volanta+Kit. Eu mi-am propus sa scot CDV-ul, sa verific filtrele(sa nu care cumva sa fie motorul sugrumat si sa traga aiurea), sa verific (si sa inlocuiesc daca e nevoie) tampoanele, sa verific pompa de motorina si mai nou curatarea acestui throttle body. Din cate vad aceasta componenta este cea care urmeaza airboxului corect? Insa unde s-ar afla pozitionata aceasta la un 318d...eu am vazut niste imagini pe net insa erau la un motor mai mare...si daca nu ma insel era un 5-er! Curatarea cu se face? E buna acea solutie folosita la curatarea carburatoarelor?!

[/quote

 

Pai eu am folosit pentru curatarea ei o periuta de dinti,un tub de DW40 si niste tampoane dmachiante.La mine throttle body se afla chiar sub capacul din dreapta de la motor(cum stai in fata masinii) si vine in continuarea filtrului de aer si a debitmetrului.Si la tine ar trebui sa fie cam asemanator pentru ca principiul ar trebui sa fie cam la fel daca nu ma insel.

post-18437-1237355549_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tu ai benzinar din ce vad in poza, aici se vorbeste de Diesel. Unde gasesc acest throttle body la diesel ? As vrea sa il curat si eu.

Mda...din cate vad din poze acest throttle body este cel care vine imediat dupa conducta(cea de plastic) ce pleaca din air box.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Nuprea exista o rezolvare ieftina. Am schimbat volanta+disc ambreiaj+placa presiune si trepidatiile au disparut complet si am scos si valva CDV. Am studiat volanta data jos de pe masina si 100% era vina volantei. Cum volanta are 2 mase, inauntru volantantei sunt niste arcuri care atenueaza socul la cuplarea discului pe volanta, arcurile alea se uzasera asa de tare ca puteai sa invarti cu mana masa mobila a volantei rezulta ca de acolo erau trepidatiile.
Link to comment
Share on other sites

Nuprea exista o rezolvare ieftina. Am schimbat volanta+disc ambreiaj+placa presiune si trepidatiile au disparut complet si am scos si valva CDV. Am studiat volanta data jos de pe masina si 100% era vina volantei. Cum volanta are 2 mase, inauntru volantantei sunt niste arcuri care atenueaza socul la cuplarea discului pe volanta, arcurile alea se uzasera asa de tare ca puteai sa invarti cu mana masa mobila a volantei rezulta ca de acolo erau trepidatiile.

 

 

Cat te-a costat volanta,si pe ce producator?

Link to comment
Share on other sites

Nuprea exista o rezolvare ieftina. Am schimbat volanta+disc ambreiaj+placa presiune si trepidatiile au disparut complet si am scos si valva CDV. Am studiat volanta data jos de pe masina si 100% era vina volantei. Cum volanta are 2 mase, inauntru volantantei sunt niste arcuri care atenueaza socul la cuplarea discului pe volanta, arcurile alea se uzasera asa de tare ca puteai sa invarti cu mana masa mobila a volantei rezulta ca de acolo erau trepidatiile.

 

cum se comporta masina fara acea valva CDV? am inteles ca nu e greu de scos, iar eu urmeaza sa ii schimb volanta+kit ambreiaj (vineri ar trebui sa soseasca) si ma gandeam sa cer si scoaterea acestei valve

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca nu e greu de scos, iar eu urmeaza sa ii schimb volanta+kit ambreiaj (vineri ar trebui sa soseasca) si ma gandeam sa cer si scoaterea acestei valve

pei ..eu am inteles ca se inlocuieste cu una mai mare...sau am inteles eu gresit?! <_<

 

este vorba de piesa 15 SAU 16 !?

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

am inteles ca nu e greu de scos, iar eu urmeaza sa ii schimb volanta+kit ambreiaj (vineri ar trebui sa soseasca) si ma gandeam sa cer si scoaterea acestei valve

pei ..eu am inteles ca se inlocuieste cu una mai mare...sau am inteles eu gresit?! <_<

 

este vorba de piesa 15!?

parca aia e. nu stiu daca se scoate/inlocuieste. poate ne lamureste VrajitoruldinOz sau poate doar ne vrajeste :)

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

am inteles ca nu e greu de scos, iar eu urmeaza sa ii schimb volanta+kit ambreiaj (vineri ar trebui sa soseasca) si ma gandeam sa cer si scoaterea acestei valve

pei ..eu am inteles ca se inlocuieste cu una mai mare...sau am inteles eu gresit?! <_<

 

este vorba de piesa 15 SAU 16 !?

Se poate pur si simplu scoate intrucat conductele pe care le uneste CDV-ul au capete ce se infileteaza inapoi! Exista si sansa sa pui un CDV care sa aiba orificul mai mare in cazul in care inca mai doresti ceva din efectul pe care CDV-ul il ofera. Eu insa am sa incerc sa-l scot inainte sa inlocuiesc volanta+kit. Pe langa aceastea voi mai incerca si alte chestii precum verificarea tuturor filtrelor, a flansei de cardan, a rulmentului de la cardan si pompei de motorina. In spetza elemente care au fost puse in legatura cu trepidatia. Asta pentru ca vad din ce in ce mai multi useri care au facut inlocuirea si trepidatia a revenit. E un tip care a facut treaba de 2 ori chiar si tot nu a scapat. Acuma sunt doua posibilitati: 1. Nu e volanta de vina, iar inlocuirea ei atenueaza trepidatia ce provine insa de la alta sursa, dar dupa ceva timp revine.

2. Este de vina volanta insa uzarea ei vine ca urmare a unei alte mici defectiuni neglijate(ceva gen cum spunea POIUYT legat de pompa de motorina datorita careia te trezesti cu volanta descentrata).

 

Eu tind sa cred ca este totusi volanta de vina insa greu imi vine a crede ca pica asa de repede. Adica totusi E46-le a fost produs timp de ceva vreme iar BMW nu cred ca nu ar fi sesizat problema. Imi imaginez ca uzura volantei este cauzata de o alta defectiune neglijata cu timpul(gen a pompei de motorina...ca tot imi vine in gand acest exemplu). Incet incet am de gand sa ma uit peste toate componentele care au fost invinuite pentru uzarea volantei si abia apoi voi face inlocuirea. Mai astept impresii de la cei care au facut deja inllocuirea...cum se manifesta?

 

P.S. Pana la urma cum se traduce acest throttle body si unde se afla la un diesel?

post-1030-1237395985_thumb.jpg

post-1030-1237396023_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat volanta si kit ambreiaj de 1 luna si totul merge foarte bine...referitor la valva CDV e foarte bine fara ea, adica ai control total al ambreiajului fara lag si cupleaza exact cand vrei si e raportul viteza/turatie motor optim.

Daca motorul merge rotund/trage/rupe tot ma indoiesc ca altceva sa produca acele trepidatii la plecarea de pe loc. Dupa ceva timp o sa revin cu feedback despre cum se comporta daca mai trepideaza(sper sa nu) la pornire.

Ce pot spune e ca la rece nu aveam trepidatii dar dupa cativa km prin oras aparea trepidatia la plecare cu orice turatie as fi mers. Ce puteti sa verificati sunt suportii suportii la motor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.