Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Fratilor nu va mai schimbati volanta asa de dragul de a o schimba si anume ca la treapta a-I-a va vibreaza masina. Aceste simpome apar din cauza tampoanelor motor(acest lucru iti dai seama la relanti si la oprirea motorului ca trepideaza rau de tot impreuuna cu un sunt metalic, numai centreaza bine volanta), tampoane esapament. Aceste lucruri au pornit de la service-urile noastre gen bavaria, eurial, porche si altele. Cand vrei sa schimbi ambreajul ei iti schimba tot kit-ul asta daca este in garantie. Ca daca ii intrebi de ce s-a sctricat volanta dau din umeri si spun ca nu stiu si daca este in garantie de ce mai pun atatea intrebari.De ce va spun aceste lucruri pt ca am pait-o si eu si poate va este si voua mai usor de nu a mai arunca o caruta de bani. Am fost la nenumarate service-uri si toti imi dadeau acelasi verdict volanta, volanta, voalanta. Ajunsesem sa visez noaptea cum fac rost de bani pentru a o schiimba. Daca era stricata volanta o schimbam da-o incolo , dar cand dai o gramada de bani si sa nu fi fost aia problema cum am citit pe acest topic ca au schimbat jumatate de masina si tot nu au reusit sa ii gasesca cauza.Asta din cauza mecanicilor buni pe care ii avem. In general aceste simpome mai sunt de la placa de presiune si rulment. Volantele cad foarte greu la bmw asta numai in cazul in care este forjata si la astea mai noi care sa zicem ca sunt din fabrica asa. Am mai auzit pe cineva care a schimbat tot kit-ul si ca merge brici acuma dar si-a pus vrodata intrebarea daca era de la placa de presiune sau rulment si sa nu fi fost volanta si sa fi dat 3000 miloane degeaba? Scuze daca mi-am ametit ideiile, omul mai si munceste la ora asta <_<

 

Si daca tremura doar dimineata si in aglomeratie, de ce ar fi tampoanele de la motor? Mie imi tremura doar dimineata si cand stau in aglomeratie, am schimbat tampoanele la motor si cutie, tremuriciul e acolo. Intr-adevar mi se scutura masina cand o opresc, insa nu foarte puternic. Am cumparat si flansa noua, desi la service mi s-a spus acum un an ca era in stare foarte buna. O sa revin cu feedback pe topicul asta dupa ce o voi monta.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Fratilor nu va mai schimbati volanta asa de dragul de a o schimba si anume ca la treapta a-I-a va vibreaza masina. Aceste simpome apar din cauza tampoanelor motor(acest lucru iti dai seama la relanti si la oprirea motorului ca trepideaza rau de tot impreuuna cu un sunt metalic, numai centreaza bine volanta), tampoane esapament. Aceste lucruri au pornit de la service-urile noastre gen bavaria, eurial, porche si altele. Cand vrei sa schimbi ambreajul ei iti schimba tot kit-ul asta daca este in garantie. Ca daca ii intrebi de ce s-a sctricat volanta dau din umeri si spun ca nu stiu si daca este in garantie de ce mai pun atatea intrebari.De ce va spun aceste lucruri pt ca am pait-o si eu si poate va este si voua mai usor de nu a mai arunca o caruta de bani. Am fost la nenumarate service-uri si toti imi dadeau acelasi verdict volanta, volanta, voalanta. Ajunsesem sa visez noaptea cum fac rost de bani pentru a o schiimba. Daca era stricata volanta o schimbam da-o incolo , dar cand dai o gramada de bani si sa nu fi fost aia problema cum am citit pe acest topic ca au schimbat jumatate de masina si tot nu au reusit sa ii gasesca cauza.Asta din cauza mecanicilor buni pe care ii avem. In general aceste simpome mai sunt de la placa de presiune si rulment. Volantele cad foarte greu la bmw asta numai in cazul in care este forjata si la astea mai noi care sa zicem ca sunt din fabrica asa. Am mai auzit pe cineva care a schimbat tot kit-ul si ca merge brici acuma dar si-a pus vrodata intrebarea daca era de la placa de presiune sau rulment si sa nu fi fost volanta si sa fi dat 3000 miloane degeaba? Scuze daca mi-am ametit ideiile, omul mai si munceste la ora asta <_<

 

Si daca tremura doar dimineata si in aglomeratie, de ce ar fi tampoanele de la motor? Mie imi tremura doar dimineata si cand stau in aglomeratie, am schimbat tampoanele la motor si cutie, tremuriciul e acolo. Intr-adevar mi se scutura masina cand o opresc, insa nu foarte puternic. Am cumparat si flansa noua, desi la service mi s-a spus acum un an ca era in stare foarte buna. O sa revin cu feedback pe topicul asta dupa ce o voi monta.

Si la mine mai tremura dimineata cateodata.Acum nu a mai tremurat de vreo jumatate de an

Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).
Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).

 

arcurile sunt in volanta nu in disc iar schimbarea volantei e foarte costisitoare

Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).

Nu mai bate campii , poate te cred si altii . <_<

Link to comment
Share on other sites

arcurile sunt in volanta nu in disc iar schimbarea volantei e foarte costisitoare

 

 

sunt volante la bmw care nu au arcuri, nici in vonata , nici pe disc .....si tot fac asa.... <_<

La unele cazuri toata treaba e din tampoane...la mine asa a fost! Mie mi se pare normal ca in momentul in care arcurile din volanta is uzate si trepideaza sa se auda un clantzanit. Nu foarte puternic dar se aude. Am auzit o volanta la un 3ar cu 240.000km si acest clantzanit e destul de sesizabil, chiar si la ralanti cu pedala apasata!

Link to comment
Share on other sites

f1bogdan, sa inteleg ca si tu ai schimbat tampoanele si acum e ok?

Am schimbat doar unul din tampoane(desi amandoua is uzate rau, insa service-ul unde am efectuat inspectia nu avea decat unul pe stoc) iar trepidatia nu mai apare. Mai sunt niste mici trepidatii la debreieri cu motorul subturat, insa nimic similar trepidatiei puternice de dinainte. Felul in care m-am convins asupra faptului ca nu e volanta si sunt defapt tampoanele de vina, a fost sa vad un E46 la 240.000km(tot la acel service) cu volanta afectata....la ralanti cu pedala apasata se auzea un clantzanit, ce devenea mai puternic in momentul in care trepidatia aparea. O volanta afectata trepideaza mai tot timpul si nu doar la temperaturi ridicate. La mine, asta iarna, oricat as fi mers prin trafic, nu trepida sub nicio forma. Apoi vara ba facea, ba nu mai facea. Tot la acelasi service am miscat masina cativa metri cu capota deschisa. Un mecanic o misca din loc iar eu si alt mecanic am stat deoparte si am privit. In momentul trepidatiei motorul se misca stanga-dreapta. Apoi mecanicul mi-a explicat ca din cauza asta volanta si discul nu mai fac contact bine si astfel sunt determinate niste mici patinari ale ambreiajului...acestea combinate cu vibratia motorului cauzeaza trepidatia pe care o simteam. Am de gand sa inlocuiesc si celalalt tampon si abia apoi ma voi putea pronunta pe deplin daca am avut dreptate sau nu cu tampoanele. La mine suspectez si discul de ambreiaj care ar putea fi pe la sfarsit de viata...desi nu am gasit semne clare. Insa dupa inlocuirea unui singur tampon treaba s-a imbunatatit, problema fiind rezolvata aproape de 100%. Asta nu inseamna ca la toata lumea e de vina doar tampoanele. Ascultati motorul la ralanti si in miscare la schimbarea vitezei. Daca auzit ceva clantzanit atunci e de vina volanta. De asemenea priviti motorul cum vibreaza...daca tremura mai mult decat ar trebui atunci clar tampoanele is uzate. Insa pana cand nu inlocuiesc si celalalt tampon si fac apoi cateva mii de km nu ma pot pronunta sigur 100%. Insa pas cu pas aflu care e problema!

Link to comment
Share on other sites

f1bogdan, sa inteleg ca si tu ai schimbat tampoanele si acum e ok?

Am schimbat doar unul din tampoane(desi amandoua is uzate rau, insa service-ul unde am efectuat inspectia nu avea decat unul pe stoc) iar trepidatia nu mai apare. Mai sunt niste mici trepidatii la debreieri cu motorul subturat, insa nimic similar trepidatiei puternice de dinainte. Felul in care m-am convins asupra faptului ca nu e volanta si sunt defapt tampoanele de vina, a fost sa vad un E46 la 240.000km(tot la acel service) cu volanta afectata....la ralanti cu pedala apasata se auzea un clantzanit, ce devenea mai puternic in momentul in care trepidatia aparea. O volanta afectata trepideaza mai tot timpul si nu doar la temperaturi ridicate. La mine, asta iarna, oricat as fi mers prin trafic, nu trepida sub nicio forma. Apoi vara ba facea, ba nu mai facea. Tot la acelasi service am miscat masina cativa metri cu capota deschisa. Un mecanic o misca din loc iar eu si alt mecanic am stat deoparte si am privit. In momentul trepidatiei motorul se misca stanga-dreapta. Apoi mecanicul mi-a explicat ca din cauza asta volanta si discul nu mai fac contact bine si astfel sunt determinate niste mici patinari ale ambreiajului...acestea combinate cu vibratia motorului cauzeaza trepidatia pe care o simteam. Am de gand sa inlocuiesc si celalalt tampon si abia apoi ma voi putea pronunta pe deplin daca am avut dreptate sau nu cu tampoanele. La mine suspectez si discul de ambreiaj care ar putea fi pe la sfarsit de viata...desi nu am gasit semne clare. Insa dupa inlocuirea unui singur tampon treaba s-a imbunatatit, problema fiind rezolvata aproape de 100%. Asta nu inseamna ca la toata lumea e de vina doar tampoanele. Ascultati motorul la ralanti si in miscare la schimbarea vitezei. Daca auzit ceva clantzanit atunci e de vina volanta. De asemenea priviti motorul cum vibreaza...daca tremura mai mult decat ar trebui atunci clar tampoanele is uzate. Insa pana cand nu inlocuiesc si celalalt tampon si fac apoi cateva mii de km nu ma pot pronunta sigur 100%. Insa pas cu pas aflu care e problema!

 

 

si cand opresti motorul nu iti trepideaza ca un fel de smucitura urmat de un sunet metalilc? Dute si schinmbal si pe celalat in asa strici volanta ca nu mai atenueaza bine soculire

Link to comment
Share on other sites

cauza principala sunt arcurile de la discul de ambreaj.Se comprima in timp si nu mai au elasticitatea necesara pentru a amortiza vibratiile motorului.Incearca sa pleci de pe loc cu motorul mai turat (sa patinezi mai mult ambreajul)si vei vedea ca trepidatia se simte mai putin. Remediere: schimda discul de ambreaj(recomandat sa schimbi tot kitul).

 

arcurile sunt in volanta nu in disc iar schimbarea volantei e foarte costisitoare

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

f1bogdan, sa inteleg ca si tu ai schimbat tampoanele si acum e ok?

Am schimbat doar unul din tampoane(desi amandoua is uzate rau, insa service-ul unde am efectuat inspectia nu avea decat unul pe stoc) iar trepidatia nu mai apare. Mai sunt niste mici trepidatii la debreieri cu motorul subturat, insa nimic similar trepidatiei puternice de dinainte. Felul in care m-am convins asupra faptului ca nu e volanta si sunt defapt tampoanele de vina, a fost sa vad un E46 la 240.000km(tot la acel service) cu volanta afectata....la ralanti cu pedala apasata se auzea un clantzanit, ce devenea mai puternic in momentul in care trepidatia aparea. O volanta afectata trepideaza mai tot timpul si nu doar la temperaturi ridicate. La mine, asta iarna, oricat as fi mers prin trafic, nu trepida sub nicio forma. Apoi vara ba facea, ba nu mai facea. Tot la acelasi service am miscat masina cativa metri cu capota deschisa. Un mecanic o misca din loc iar eu si alt mecanic am stat deoparte si am privit. In momentul trepidatiei motorul se misca stanga-dreapta. Apoi mecanicul mi-a explicat ca din cauza asta volanta si discul nu mai fac contact bine si astfel sunt determinate niste mici patinari ale ambreiajului...acestea combinate cu vibratia motorului cauzeaza trepidatia pe care o simteam. Am de gand sa inlocuiesc si celalalt tampon si abia apoi ma voi putea pronunta pe deplin daca am avut dreptate sau nu cu tampoanele. La mine suspectez si discul de ambreiaj care ar putea fi pe la sfarsit de viata...desi nu am gasit semne clare. Insa dupa inlocuirea unui singur tampon treaba s-a imbunatatit, problema fiind rezolvata aproape de 100%. Asta nu inseamna ca la toata lumea e de vina doar tampoanele. Ascultati motorul la ralanti si in miscare la schimbarea vitezei. Daca auzit ceva clantzanit atunci e de vina volanta. De asemenea priviti motorul cum vibreaza...daca tremura mai mult decat ar trebui atunci clar tampoanele is uzate. Insa pana cand nu inlocuiesc si celalalt tampon si fac apoi cateva mii de km nu ma pot pronunta sigur 100%. Insa pas cu pas aflu care e problema!

 

 

si cand opresti motorul nu iti trepideaza ca un fel de smucitura urmat de un sunet metalilc? Dute si schinmbal si pe celalat in asa strici volanta ca nu mai atenueaza bine soculire

 

O mica smucitura inca se mai simte insa niciun sunet metalic. Inainte de inlocuirea celuilalt tampon smucitura era si mai puternica. Il voi inlocui si pe celalalt numai sa mi-l comand mai intai!

Link to comment
Share on other sites

acum am venit de la service, am schimbat tampoanele. motorul este mult mai silentios si masina se comporta ok (nu pot spune ca am scapat de trepidatie inca pt ca nu mi-a mai trepidat de vo 2-3 saptamani parca si drumul de la service la munca a fost foarte scurt cam 2 km). mai trebuie sa schimb si racordul flexibil (ca o paranteza <_< ). tampoanele vechi nu erau foarte foarte uzate....
Link to comment
Share on other sites

acum am venit de la service, am schimbat tampoanele. motorul este mult mai silentios si masina se comporta ok (nu pot spune ca am scapat de trepidatie inca pt ca nu mi-a mai trepidat de vo 2-3 saptamani parca si drumul de la service la munca a fost foarte scurt cam 2 km). mai trebuie sa schimb si racordul flexibil (ca o paranteza <_< ). tampoanele vechi nu erau foarte foarte uzate....

Cat te-a costat manopera? Eu mai am mult timp pana ajung cu masina acasa unde e service-ul prietenului meu si decat sa las masina cu un singur tampon schimbat as prefara sa fac operatiunea in Bucuresti! Tamponul l-ai luat de la ei sau de unde? E in jur de 40-50 de euro bucata nu?!

Link to comment
Share on other sites

revin cu feedback dupa 50-60 km parcursi. masina merge extraordinar de bine, am tot incercat sa ii simulez trepidatia, dar nu am reusit...e mult mai "legata" sa zic. volanu aproape zici ca esti cu masina oprita (nu mai trepideaza deloc) in schimb schimbatorul inca trepideaza putin (probabil ca si cutia are tampoane si din cauza asta, nu?). per total sunt foarte multumit de aceasta schimbare si sper ca si dupa N luni sa fiu la fel de multumit.

cei de la service mi-au spus ca volanta face urat cand e pe duca, se aude un tacanit si la relanti, lucru care la mine nu se intampla...

 

LE: cred ca de la tampoane s-a dus si racordul flexibil, deoarece inainte sa le schimb, auzeam o vibratie (metal pe metal) la plecarea de pe loc. dupa schimbare tampoanelor acea vibratie s-a diminuat.

btw: mai e valabil service-ul ala pt esapamente de prin colentina, dreapta cum vi de pe fundeni (citisem intr-un topic ca si-au schimbat cativa acolo racordul si au fost multumit, cost <300 RON)...

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

revin cu feedback dupa 50-60 km parcursi. masina merge extraordinar de bine, am tot incercat sa ii simulez trepidatia, dar nu am reusit...e mult mai "legata" sa zic. volanu aproape zici ca esti cu masina oprita (nu mai trepideaza deloc) in schimb schimbatorul inca trepideaza putin (probabil ca si cutia are tampoane si din cauza asta, nu?). per total sunt foarte multumit de aceasta schimbare si sper ca si dupa N luni sa fiu la fel de multumit.

cei de la service mi-au spus ca volanta face urat cand e pe duca, se aude un tacanit si la relanti, lucru care la mine nu se intampla...

 

LE: cred ca de la tampoane s-a dus si racordul flexibil, deoarece inainte sa le schimb, auzeam o vibratie (metal pe metal) la plecarea de pe loc. dupa schimbare tampoanelor acea vibratie s-a diminuat.

btw: mai e valabil service-ul ala pt esapamente de prin colentina, dreapta cum vi de pe fundeni (citisem intr-un topic ca si-au schimbat cativa acolo racordul si au fost multumit, cost <300 RON)...

 

 

am schimbat eu la ei si dincauza racordului pus de ei mi s-au rupt sitele in catalizator...eu sincer nu recomand...racordul ce l-au pus cred ca nu avea aceiasi flexibilitate ca cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

daca postai mai devreme <_< poate ma mai gandeam..am fost in ziua urmatoare la ei si am schimbat si racordul. am scapat si de zgomotul pe care il facea la plecarea de pe loc...(vibra ceva, nu foarte tare dar ma deranja) sper sa nu am probleme....oricum eram al 4-lea din ziua aia care venea pt schimbat racordul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.