Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

justme13 iti repet a nu stiu cata oara : tremuratul la cald e de la volanta !!! iar tremuratul cand e motorul rece e posibil sa fie si de la bujii cum a fost la mine.

 

U sure? La mine erau tampoanele :) ! Era cat pe aci sa schimb volanta si eu....cred ca cel mai bine desface un mecanic bun si vede...altfel eu nu as baga mana in foc ca ar fi volanta!

Link to comment
Share on other sites

pai acum tremuratul asta e cam generic spus... eu fac diferenta imediat intre tremuratul acela de la tampoane si alt tremurat, dupa ce m-am confruntat si cu ala si am schimbat tampoanele...

 

HINT : tremuratul de la tampoane este sesizabil cand masina sta pe loc si dai la cheie si iei cheia, iar ala de la volanta nu e prezent in aceste momente, decat la miscarea de pe loc a masinii

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

pai acum tremuratul asta e cam generic spus... eu fac diferenta imediat intre tremuratul acela de la tampoane si alt tremurat, dupa ce m-am confruntat si cu ala si am schimbat tampoanele...

 

HINT : tremuratul de la tampoane este sesizabil cand masina sta pe loc si dai la cheie si iei cheia, iar ala de la volanta nu e prezent in aceste momente, decat la miscarea de pe loc a masinii

 

Corect...sau la oprirea motorului. Masina tremura mai mult decat ar trebui. Intr-un fel acest tremurat de la oprire seamana cu cel din mers. Cel mai simplu mod de a vedea daca tampoanele is duse este sa se uite cineva din afara in timp de masina este pusa in miscare cu capota deschisa. Daca motorul joaca tare...e clar.

Link to comment
Share on other sites

pai acum tremuratul asta e cam generic spus... eu fac diferenta imediat intre tremuratul acela de la tampoane si alt tremurat, dupa ce m-am confruntat si cu ala si am schimbat tampoanele...

 

HINT : tremuratul de la tampoane este sesizabil cand masina sta pe loc si dai la cheie si iei cheia, iar ala de la volanta nu e prezent in aceste momente, decat la miscarea de pe loc a masinii

 

Corect...sau la oprirea motorului. Masina tremura mai mult decat ar trebui. Intr-un fel acest tremurat de la oprire seamana cu cel din mers. Cel mai simplu mod de a vedea daca tampoanele is duse este sa se uite cineva din afara in timp de masina este pusa in miscare cu capota deschisa. Daca motorul joaca tare...e clar.

 

 

Tocmai asta voiam sa postez si eu Bogdan, cand incerc sa simulez tremuratul cu capota deschisa, se observa clar cum motorul joaca destul de tare, si mai ales toata evacuarea imi zicea un prieten cand statea in spatele meu.

 

De accea ziceam daca ar fii volanta de vina, e normal sa tremure asa?

 

Diagnosticul fiind: bujii moarte pe tester, cele 2 tampoane motor schimbate acum 4000km ( nu si cele de la cutie/ racord flexibil).

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema, e46 320d, 2004..am schimbat recent tampoanele de la motor, toate filtrele si am aerisit si ambreiajul..

 

tremura in general cand e rece si rar cand e cald..probabil e computerul de la bujii..daca nu se agraveaza situatia cred ca o sa-l schimb la primavara..

Link to comment
Share on other sites

justme13 iti repet a nu stiu cata oara : tremuratul la cald e de la volanta !!! iar tremuratul cand e motorul rece e posibil sa fie si de la bujii cum a fost la mine.

 

Am inteles ideea roby, dar inca nu sunt singur de volanta pt. ca fizic tremura motorul din fata pana la toba finala spate destul de tare.... de aceea caut ceva explicatii mai elaborate privind bujiile dupa ce motorul s-a incalzit si tot tremura....

Link to comment
Share on other sites

asta seara se pare ca mi-a tremurat din nou. deci nu am scapat de tremurat cu schimbatul computerului de bujii...

o fi la fel de dus si asta de l-am pus ? se poate....o sa fac zilele astea un test sa vad daca e dus sau bun... (ca l-am luat second). oricum am observat o modificare in bine a masinii dupa schimbat dar asta coincide cu racirea vremii deci aer mai bun pentru motor (sau o fi placebo).

tremuratul a aparut azi in conditiile in care afara s-a mai incalzit putin (8 grade).

am observat ca atunci cand e mai frig afara nu mai tremura (sub sau in jur de 4-5 grade). eu pusesem anu trecut chestia cu tremuratul pe seama rotilor de iarna, ca nu mi-a mai tremurat dupa ce le-am pus si am crezut ca din cauza rotilor mai mari face asa.....dar le pusesem cand s-a racit afara si deci temperatura era problema.

ramane iar un mister tremuratul asta...

Link to comment
Share on other sites

asta seara se pare ca mi-a tremurat din nou. deci nu am scapat de tremurat cu schimbatul computerului de bujii...

o fi la fel de dus si asta de l-am pus ? se poate....o sa fac zilele astea un test sa vad daca e dus sau bun... (ca l-am luat second). oricum am observat o modificare in bine a masinii dupa schimbat dar asta coincide cu racirea vremii deci aer mai bun pentru motor (sau o fi placebo).

tremuratul a aparut azi in conditiile in care afara s-a mai incalzit putin (8 grade).

am observat ca atunci cand e mai frig afara nu mai tremura (sub sau in jur de 4-5 grade). eu pusesem anu trecut chestia cu tremuratul pe seama rotilor de iarna, ca nu mi-a mai tremurat dupa ce le-am pus si am crezut ca din cauza rotilor mai mari face asa.....dar le pusesem cand s-a racit afara si deci temperatura era problema.

ramane iar un mister tremuratul asta...

Mda...depinde de tremurat...asta cauzat de tampoane este unul destul de usor de realizat. Adica tremura de fiecare data cand lasi ambriajul la a 1-a(in nicio alta viteza nu mai face ci exclusiv in a 1-a) si nu turezi destul de bine motorul. Nu stiu cum sa exprim exact insa masina se simte parca...dezlegata. Ai impresia ca motorul e separat de masina. Ori dupa inlocuire ai un sentiment de masina bine inchegata. La masinile care au probleme cu volanta din cate am putut observa se aude un sunet de trancanit atunci cand lucrezi cu ambriajul(in orice viteza nu numai la a 1-a) sau dimineatza pe temperaturi mai joase la pornire. De asemenea se mai vehicula o problema la pompa de motorina/benzina. Faza e ca multi au trepidatii insa toate difera. Am vorbit cu cineva care vorbea de trepidatii insa cand am vazut masina si am condus-o trepida foarte putin podeaua din cauza unui colier rupt la esapament...aia nu e trepidatia in cauza. Asadar cand ai o trepidatie trebuie sa o descrii si sa o observi foarte bine si exact ca sa poti gasi un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Sorry ca n-am avut timp sa citesc toate paginile, din ce am reusit insa sa citesc pot sa aduag si eu ceva.

Trepidatii plus niste batai pe dedesubt, care nu prea inteleg de unde vin, am fost la ONOSERV & Tuning.

A zis ca e totul ok. A condus si el masina, adica Onofrei, parera lui e ca trepidatiile vin doar la pornire pentru ca se angreneaza cutia,

si ca ar fi ceva normal. Si despre bataile care le am eu, nu stiu cum altii, poate mai sunt la cineva, mi-a spus ca nu isi da seama de unde ar putea veni.

Ambreajul a fost schimbat, bucse, prostii, multe sunt. Am fost la nu stiu cate teste si peste tot toti dau din umar. :)

Link to comment
Share on other sites

problema cu tremuratul o am si eu, dupa ce merg mult in aglomeratie, vara in special, deci dupa ce se incalzeste ceva tare. la mine se potriveste explicatia cu volanta cu masa dubla...da la 316 compact din 95 cica nu ar avea volanta cu masa dubla... sau are ? stie cineva exact ? tremuratul la mine nu afecteaza in vreun fel mersul motorului, doar se transmite cumva din zona cutiei, ambreaj, pana in puntea spate...

- @robytza computerul ala se poate strica doar partial ? nu ma prea pricep eu , da ma gandesc ca e ciudat sa pice doar la caldura... sau ? (sunt nou in zona :) )

Link to comment
Share on other sites

trepidatul meu este doar la pornirea la rece cand ridic piciorul de pe ambreiaj si plec de pe loc cu masina, doar in a 1-a sau marsarier..... adica presupun ca ar face si daca as pleca cu a 2-a ...dar doar la pornirea de pe loc a masinii...

tampoanele la motor le-am schimbat de 3000 km (2 luni)... dar acel trepidat era mai proeminent

nu cred ca s-au rupt tampoanele in 3000km da-le dreak (sunt lemforder)

 

irazvan : computeru se strica si gata :) adica daca e stricat iti arata toate bujiile duse (DIESEL), daca iti arata 1 sau 2 sau 3 inseamna ca chiar is duse acele bujii.

Link to comment
Share on other sites

haideti sa va dau o veste proasta ... cu ceea ce provoaca la majoritatea tremuratul la pornirea rece :

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...train_camshaft/

piesa 3. calculati voi cate valve aveti = atatea piese 3 si calculati si manopera :)

 

acea piesa se numeste : Hydr.valve pushrod si in timp mai oboseste :lol:

 

ps informatia o am de pe un forum strain de mai demult dar acum mi-am amintit de ea...

Link to comment
Share on other sites

haideti sa va dau o veste proasta ... cu ceea ce provoaca la majoritatea tremuratul la pornirea rece :

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...train_camshaft/

piesa 3. calculati voi cate valve aveti = atatea piese 3 si calculati si manopera :)

 

acea piesa se numeste : Hydr.valve pushrod si in timp mai oboseste :lol:

 

ps informatia o am de pe un forum strain de mai demult dar acum mi-am amintit de ea...

Ala din cate vad ajuta la deschiderea/inchiderea supapelor...daca ar fi fost si cauza trepidatiei in mers s-ar fi observat variatii in turatii sau moemente(fractiuni de secunda insa observabile) moarte(in care masina nu accelereaza). Cel putin asa vad eu. Pentru pornirea la rece insa, intradevar ar putea fi un motiv.

Link to comment
Share on other sites

trepidatul meu este doar la pornirea la rece cand ridic piciorul de pe ambreiaj si plec de pe loc cu masina, doar in a 1-a sau marsarier..... adica presupun ca ar face si daca as pleca cu a 2-a ...dar doar la pornirea de pe loc a masinii...

tampoanele la motor le-am schimbat de 3000 km (2 luni)... dar acel trepidat era mai proeminent

nu cred ca s-au rupt tampoanele in 3000km da-le dreak (sunt lemforder)

 

irazvan : computeru se strica si gata :) adica daca e stricat iti arata toate bujiile duse (DIESEL), daca iti arata 1 sau 2 sau 3 inseamna ca chiar is duse acele bujii.

 

Problema asta am avut-o si eu, credeam ca e de la volanta. Am schimbat pe rand, tampoane motor, flansa+rulment, tampoane cutie, kit ambreiaj. Dupa ce am schimbat ambreiajul a disparut tremuratul. Din iunie am facut 15k de km pana acum si nu am niciun fel de tremurat la plecare.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.