Jump to content

probleme tehnice BMW 520d E39


Recommended Posts

Salutare,

 

De curand mi-am mai luat un 520d e39 din 2001. L-am luat pentru ca a fost la un pret foarte mic si as dori sa il pun la punct sa il vand. Are cateva probleme tehnice (de care stiam dinainte) la care as dori niste pareri...solutii...sfaturi... :)

(probabil ca multe din ele au mai fost discutate dar eu nu am gasit dupa un scurt search...si as dori totusi pareri obiective)

Merci!

PS: Am sa merg si la test, dar deocamdata as aprecia si parerile voastre.

 

 

- porneste greoi la rece, in sensul ca invarte de 10-12 ori. Sa fie de la bujii? Cum se incalzeste putin porneste la sfert fara probleme.

- dupa ce porneste da un fum-abur destul de dens care continua sa iasa pana se incalzeste motorul (nu face mereu asa)

Problema mai este ca miroase puternic a gaze non stop. Este un miros cu iz de motorina mai proasta parca...cateodata cand ii dau pedale mirosul parca duce si spre ulei....nu stiu exact...oricum nu este un miros intepator chimic...e un miros de gaze...gaze de esapament dar e mai pronuntat. Sa fie filtrul epurator? De cele mai multe ori da si cu fum la schimbarea de trepte cand o turez mai tare.

- cand bag in marsharierre si dau drumu' la ambreiaj mai violent se aude un 'tac' ca o lovitura in spate la grup (asa mi se pare mie). Daca dau drumul incet nu mai face; in fata nu face deloc oricat de tare as da drumu' la ambreiaj.

- scartaie ambreiajul...adica pedala...dar sunetul vine de afara nu de la pedalier. Nu face mereu...in general cand se incalzeste bine.

- se aude un zgomot foarte enervant din usa soferului...sau mai degrama din stalp...e ca si cum ar fi ceva slabit care la denivelari sau smuciri ale masini zdrancane...se misca... (it-s alive :) )

- Bucsele din fata se pot schimba separat sau trebuiesc cumparate bratele cu totul?

- Odata la fostul proprietar, mergand cu masina intr-o coloana, din senin i-a iesit de sub capota un fum albastrui cu miros de ulei ars... Nu s-a aprins nimic la bord si nici nu s-a schimbat ceva in mersul masinii. Sa fi dat cu ulei pe undeva peste galeriile incinse? S-a uitat apoi si a spus ca nu s-a vazut pe nicaieri vreo pata de ceva.

 

Cam astea ar fi. Astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

TremurĂŁ la rece dupĂŁ ce porneÂşte?

 

Fumul este alb? Poate fi condens.

 

SchimbĂŁ filtrul epurator.

 

VerificĂŁ flanÂşa de cardan.

 

S-ar putea sã ai o clemã ruptã la stâlpul din faÞã de la ºofer, poÞi sã-l dai jos foarte uºor ºi sã verifici.

Dupã ce dai jos ornamentul din plastic pe care scrie airbag, mai ai doar un ºurub de deºurubat. Stâlpul iese foarte uºor, trebuie sã tragi de el.

 

Ar fi mai bine sĂŁ schimbi braĂžele, nu doar bucÂşele.

 

Turbina aruncĂŁ ulei?

Link to comment
Share on other sites

TremurĂŁ la rece dupĂŁ ce porneÂşte?

 

Fumul este alb? Poate fi condens.

 

SchimbĂŁ filtrul epurator.

 

VerificĂŁ flanÂşa de cardan.

 

S-ar putea sã ai o clemã ruptã la stâlpul din faÞã de la ºofer, poÞi sã-l dai jos foarte uºor ºi sã verifici.

Dupã ce dai jos ornamentul din plastic pe care scrie airbag, mai ai doar un ºurub de deºurubat. Stâlpul iese foarte uºor, trebuie sã tragi de el.

 

Ar fi mai bine sĂŁ schimbi braĂžele, nu doar bucÂşele.

 

Turbina aruncĂŁ ulei?

Nu, nu tremura la rece dupa ce porneste. Deci?

 

Fumul este cam alb da....sa fie condens? Dar are miros de gaze...

 

Am sa desfac stalpul, merci!

 

TUrbina....nu cred sa arunce ulei...adica nu vad pe nicaieri...ar trebui sa ma uit undeva anume?

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

TUrbina....nu cred sa arunce ulei...adica nu vad pe nicaieri...ar trebui sa ma uit undeva anume?

Thx

 

interculer

adica...fi mai explicit...il baga in intercooler sau ...?

 

am vrut sa schimb si eu filtrul epurator dar la service mi-au spus ca motorul de 2000 cm3 si 136 cai nu are acest filtru

 

este adevarat?

am mai auzit asta si stiu ca erau si niste topicuri pe aici. Din cate stiu eu acest motor are filtru epurator...

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu tremura la rece dupa ce porneste. Deci?

 

Fumul este cam alb da....sa fie condens? Dar are miros de gaze...

 

Am sa desfac stalpul, merci!

 

TUrbina....nu cred sa arunce ulei...adica nu vad pe nicaieri...ar trebui sa ma uit undeva anume?

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ nu e de la bujii.

 

Fumul dispare dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeÂşte motorul? DacĂŁ da, cel mai probabil este condens.

 

AruncĂŁ ulei pe admisie ĂŽn intercooler.

Link to comment
Share on other sites

ĂnseamnĂŁ cĂŁ nu e de la bujii.

 

Fumul dispare dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeÂşte motorul? DacĂŁ da, cel mai probabil este condens.

 

AruncĂŁ ulei pe admisie ĂŽn intercooler.

 

Pai si atunci care ar mai fi posibile cauze... (stiu ca iese la tes, dar nu pot merge acum)

Da, dispare.

 

Daca arunca ulei pe admisie in intercooler ar trebui sa imi scada nivelul de ulei nu...ca il papa...nu?

Link to comment
Share on other sites

''- Odata la fostul proprietar, mergand cu masina intr-o coloana, din senin i-a iesit de sub capota un fum albastrui cu miros de ulei ars... Nu s-a aprins nimic la bord si nici nu s-a schimbat ceva in mersul masinii. Sa fi dat cu ulei pe undeva peste galeriile incinse? S-a uitat apoi si a spus ca nu s-a vazut pe nicaieri vreo pata de ceva.''

 

Aveti idee?

Link to comment
Share on other sites

''- Odata la fostul proprietar, mergand cu masina intr-o coloana, din senin i-a iesit de sub capota un fum albastrui cu miros de ulei ars... Nu s-a aprins nimic la bord si nici nu s-a schimbat ceva in mersul masinii. Sa fi dat cu ulei pe undeva peste galeriile incinse? S-a uitat apoi si a spus ca nu s-a vazut pe nicaieri vreo pata de ceva.''

 

Haideti mai...o parere macar...thx

Link to comment
Share on other sites

''- Odata la fostul proprietar, mergand cu masina intr-o coloana, din senin i-a iesit de sub capota un fum albastrui cu miros de ulei ars... Nu s-a aprins nimic la bord si nici nu s-a schimbat ceva in mersul masinii. Sa fi dat cu ulei pe undeva peste galeriile incinse? S-a uitat apoi si a spus ca nu s-a vazut pe nicaieri vreo pata de ceva.''

 

Aveti idee?

Da! A calcat intr-o balta care avea ulei in ea si a atins ceva fierbinte (evacuare) iar prin evaporarea apei si a uleiului a aparut aburul + fumul albastrui... :) Explicatie logica! :) :)

Ma scuzati, dar nu m-am putut abtine... :)

Edited by foxygen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
''- Odata la fostul proprietar, mergand cu masina intr-o coloana, din senin i-a iesit de sub capota un fum albastrui cu miros de ulei ars... Nu s-a aprins nimic la bord si nici nu s-a schimbat ceva in mersul masinii. Sa fi dat cu ulei pe undeva peste galeriile incinse? S-a uitat apoi si a spus ca nu s-a vazut pe nicaieri vreo pata de ceva.''

 

Aveti idee?

Da! A calcat intr-o balta care avea ulei in ea si a atins ceva fierbinte (evacuare) iar prin evaporarea apei si a uleiului a aparut aburul + fumul albastrui... :) Explicatie logica! ;) :)

Ma scuzati, dar nu m-am putut abtine... :)

scuze pentru intarziere...

Te cred ca nu te-ai putut abtine, dar !!! era in coloana...asa ca mergea cu 10 la ora sau era pe loc...cand stai cu masina pe loc ti se intampla sa iti sara baltoacele pe la motor? Si chiar si asa...de scut ai auzit? :-p

Asa ca mai exerseaza cu logica...si da-mi o explicatie cu adevarat logica!

________________________________________

 

nu am rezolvat faza cu zgomotul din stalp...nu e de la cheder...face si cu geamul inchis si putin deschis si deschis...nu stiu ce poate avea.... :)

Edited by icsulescu
Link to comment
Share on other sites

am mai citit o chestie cu un zmogot in stalp pe forum dar nu il mai gasesc.

din cate imi aduc eu aminte parca ziceau ca e o saiba micuta de plastic care tine centura acolo sus in stalp... incearca sa dai fata aia de plastic jos ( e prinsa in cleme tragi un pik mai tare ) si vezi ca e acolo... desfa aia de tine centura acolo si mergi fara ea si vezi daca mai face....sper sa fie de la aia si sa scapi de zgomot.

Link to comment
Share on other sites

am mai citit o chestie cu un zmogot in stalp pe forum dar nu il mai gasesc.

din cate imi aduc eu aminte parca ziceau ca e o saiba micuta de plastic care tine centura acolo sus in stalp... incearca sa dai fata aia de plastic jos ( e prinsa in cleme tragi un pik mai tare ) si vezi ca e acolo... desfa aia de tine centura acolo si mergi fara ea si vezi daca mai face....sper sa fie de la aia si sa scapi de zgomot.

merci frumos! Am sa o desfac in weekend si iti spun ce am rezolvat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
conform manualului de utilizare pag.68 alin.1 citez "cand motorul este rece (sub 60 grade celsius) un incalzitor consumator de combustibil este utilizat. fumul degajat este eliberet sub masina sub scaunul soferului. " inchei citatul .Fumul alb , urat mirositor sau cu alte caracteristici diferite decat normal provine de la acest dispozitiv care se activeaza -conform manualului - atunci cand temperatura mediului exterior este sub +3 grade celsius.
Link to comment
Share on other sites

conform manualului de utilizare pag.68 alin.1 citez "cand motorul este rece (sub 60 grade celsius) un incalzitor consumator de combustibil este utilizat. fumul degajat este eliberet sub masina sub scaunul soferului. " inchei citatul .Fumul alb , urat mirositor sau cu alte caracteristici diferite decat normal provine de la acest dispozitiv care se activeaza -conform manualului - atunci cand temperatura mediului exterior este sub +3 grade celsius.

Wow...you're so smart! <_<

 

Asta stiam si eu...fumul a iesit de la motor si avea un miros de arsura electrica (daca stii ce e asta) si intre timp am si aflat ce a fost.

 

Mai lasa citatele flegmatice.

 

PS: erau 20 de grade afara...ce spune manualul tau in aceasta situatie.

Dar te rog spune-mi-o asa ca la carte cu citat si alineat.

 

Auzi...dai si meditatii? :)

Edited by icsulescu
Link to comment
Share on other sites

da. dau meditatii la incepatori ca tine. la ce intrebari pui am impresia ca nu stii nici sa conduci dar sa mai citesti un manual in limba engleza.apropo , la prima ta intrebare legata de pornirea la rece , manualul spune ca electromotorul poata sa invarta motorul pana la 40 secunde. Pot sa te meditez chiar si la ENGLEZA.
Link to comment
Share on other sites

ai rez. bataia in stalp??

inca nu...cred ca totusi e de la balamale

 

 

 

eu ma rezolvato astazi ca nu o mai suportam...de la mine nu era din stalp era din incuietoarea aia de pe stalpu masini... iti trebui un hexagon desfaci suruburile si o ridici putin si o dai putin in spate si stragi la loc si asta este .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.