Jump to content

Vreau sa-mi cumpar un bmw 320 model 2005


schultz

Recommended Posts

Va salut!Sunt nou pe forum si as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra.Vreau sa-mi achizitionez un bmw 320 model 2005 la mana a doua din Germania si as avea nevoie de niste sfaturi din partea cunoscatorilor.Ce parere aveti?Ce optiuni imi sugerati sa aleg in primul rand?Softul navigatiei din dotare merge trecut si in alta limba(engleza,romana) si,de asemenea,merg incarcate harti?Cam cat costa intretinerea ei?Sper ca nu v-am ametit cu prea multe inrebari si o sa aveti rabdarea sa-mi raspundeti la ele si chiar sa-mi dati sfaturi in plus(si asta cat mai repede,daca nu e cu suparare,pt ca saptamana viitoare o sa merg in Germania s-o cumpar).Va multumesc anticipat! :)
Link to comment
Share on other sites

Va salut!Sunt nou pe forum si as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra.Vreau sa-mi achizitionez un bmw 320 model 2005 la mana a doua din Germania si as avea nevoie de niste sfaturi din partea cunoscatorilor.Ce parere aveti?Ce optiuni imi sugerati sa aleg in primul rand?Softul navigatiei din dotare merge trecut si in alta limba(engleza,romana) si,de asemenea,merg incarcate harti?Cam cat costa intretinerea ei?Sper ca nu v-am ametit cu prea multe inrebari si o sa aveti rabdarea sa-mi raspundeti la ele si chiar sa-mi dati sfaturi in plus(si asta cat mai repede,daca nu e cu suparare,pt ca saptamana viitoare o sa merg in Germania s-o cumpar).Va multumesc anticipat! :)

Bine ai venit ĂŽn club. model 2005 presupun că ĂŽnseamnă E90 pt tine nu?

opţiunile pe care ar trebui să le aibe maşina ar trebuie să reprezinte ce ai vrea tu de la ea şi cam ce bani ai vrea să dai ĂŽn plus pt opţiuni.

eu ca opţiuni necesare şi nu de talent văd următoarele: faruri cu xenon(de fapt toate au bi-xenon, chiar daca pe fază lungă ai şi 2 becuri cu halogen), senzori de parcare ĂŽn spate, eu unul chiar ĂŽi văd necesari(şi ĂŽn faţă sunt utili), navigaţie business(preferabil ia-ţi cu navigaţie professional ca există DVD cu România pt ea), magazie de cd-uri pt că din câte ştiu modelele din 2005 cum e şi a mea nu citesc MP3, dar se poate rezolva la reprezentanţă, şi ĂŽn plus dacă ai introdus DVD-ul de navi la navigaţia Business nu mai poţi asculta CD-ul cu muzică, climă automată, tempomat dacă ai de gând să faci multe drumuri lungi şi cam atât. senzorii ploaie şi lumină nu ĂŽi văd indispensabili, dar ar fi bine să-i ai.

cam atât ĂŽmi vin acum ĂŽn minte la dotări opţionale. mai aşteaptă şi alte păreri.

Merge să schimbi limba navigaţiei cu I Drive(are şi engleză oricum)

hărţi nu e ideea de ĂŽncărcat, ci de descărcat un DVD de pe net si introdus la navi. dar ĂŽţi recomand iarăşi navi professional că doar pt ea există DVD cu Romania şi ai şi hărţile 3D, la business e doar cu săgeţi.

Ăntreţinerea o să te coste şi ĂŽn funcţie de km pe care ĂŽi are maşina când o cumperi, dar mie mi se par rezonabile preţurile de ĂŽntreţinere.

succes ĂŽn achiziţionarea maşinii şi ţine-ne la curent!

O notă informativă pt tine: dacă are jante de aliaj cu prezon antifurt să cauţi adaptorul ĂŽn portbagaj şi dacă nu-l găseşti să ĂŽntrebi de el, că eu nu-l aveam şi a fost greu să desfac prezoanele antifurt.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

As mai adauga cel putin scaune sport.

da, Într-adevãr au ºi ele rolul lor. am ºi eu ºi simt cã Îmi copiazã forma corpului, au si pernele laterale reglabile cu aer, iar pe viraje te Þin bine. am condus odatã 15h non-stop ºi nu aveam niciun fel de dureri de spate sau urme de amorÞealã, plus cã au ºi partea aia din faÞã de sub picioare care se Întinde ºi stai foarte lejer. sunt foarte utile.

 

 

Explicati-mi si mie ce inseamna E 90, si cam la ce pret ar ajunge un schimb de ulei, si de filtre, la cati km se face schimbul ca nu stiu prea multe despre un bmw 320 ...?

uite aici ce ĂŽnseamnĂŁ E90.

pe mine la reprezentanÞã m-a costat 15 mil schimbul de ulei, filtrul de ulei, filtrul de motorinã,filtrul epurator, filtru de aer ºi filtrul de polen(microfiltru).dar nu mã mai duc la ei. fã o comparaÞie cu litrul de ulei e În jur de 90 de lei la ei, iar de la altcineva tot original e 40lei.

uleiul la motor dacĂŁ te iei dupĂŁ recomandĂŁrile din meniul I Drive(ĂŽn care ĂŽĂži specificĂŁ toate perioadele service) se schimbĂŁ o data la 40.000km, dar dacĂŁ o foloseÂşti ĂŽn regim urban Âşi pe drumurile patriei ar fi indicat undeva la 15.000km sĂŁ faci schimbul de ulei. dacĂŁ vrei ĂŽĂži dau din TIS toate perioadele service pt E90.

dacĂŁ ĂŽĂži iei diesel cu filtru de particule acesta se schimbĂŁ o data la 200.000km Âşi e cam scump, am auzit de preĂžuri de 6000lei. ĂŽn rest dupĂŁ cum picĂŁ, ĂŽn afara consumabilelor.

Link to comment
Share on other sites

inca nu se stie daca vrea e90 sau e46...ar trebui sa se precizeze. difera mult atat preturile de achizitie cat si cele de intretinere.

 

cred ca in prima faza ar trebui sa-ti fixezi bugetul, ca sa vezi cum stai. apoi sa studiezi ofertele si neaparat nu face rabat la optiuni...sa le pui ulterior nu mai merita si cu siguranta o sa regreti ca nu le ai :)

 

ca must have as pune: xenon, navi, scaune sport incalzite (eventual si suport lombar), trapa (mie imi place super mult, acum tine si de gusturi), senzori parcare spate neaparat - fata optional, volan cu comenzi, eventual M, clima automata.

Link to comment
Share on other sites

a mea este destul de standard si sunt multumit. eu as alege urmatoarele, daca ar fi sa cumpar tot un E90 320d:

- climatronic;

- xenon;

- parctronic fata-spate;

- senzori ploaie/lumini;

- volan sport, preferabil de M;

- CD profesional, sa citeasca si mp3.

cam atat este suficient, nu as opta pentru navigatie, mai bine ai un iGo si cu Romania si restul Europei.

ca si costuri este o masina destul de scumpa ca intretinere, sub 1.500-2.000 lei nu scapi la o revizie, si daca ai norocul sa pice ceva este de asemenea scump. trebuie sa iti gasesti un magazin de piese bun si poti gasi piese relativ ieftine.

oricum bafta la cumparare, este o masina superba si merita investitia.

Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea asta e partea proasta la o masina noua, trebuie sa faci reviziile la reprezentanta, unde stim cu totii ce preturi se practica...si in plus nici nu sunt seriosi si risti sa ramai cu acelasi ulei vreo 2-3 schimburi :)

 

reviziile facute cu filtre si ulei cumparate din comert nu cred ca sunt asa dureroase. nu cred ca difera mult fata de e46 nu?

Link to comment
Share on other sites

daca drumul nu e dezapezit ca lumea, ai exact aceleasi probleme si cu tractiunea spate si cu fata :)

 

chestia asta cu tractiunea spate e naspa iarna e invechita si e o idee preconceputa mai ales despre bmw. noile sisteme de siguranta nu prea iti dau voie sa gresesti si au grija ca masina sa stea cuminte pe sosea :)

Link to comment
Share on other sites

Va salut!Sunt nou pe forum si as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra.Vreau sa-mi achizitionez un bmw 320 model 2005 la mana a doua din Germania si as avea nevoie de niste sfaturi din partea cunoscatorilor.Ce parere aveti?Ce optiuni imi sugerati sa aleg in primul rand?Softul navigatiei din dotare merge trecut si in alta limba(engleza,romana) si,de asemenea,merg incarcate harti?Cam cat costa intretinerea ei?Sper ca nu v-am ametit cu prea multe inrebari si o sa aveti rabdarea sa-mi raspundeti la ele si chiar sa-mi dati sfaturi in plus(si asta cat mai repede,daca nu e cu suparare,pt ca saptamana viitoare o sa merg in Germania s-o cumpar).Va multumesc anticipat! :)

 

Nu prea ai specificat si bugetul,ca la cate te-au sfatuit baietii: motorizarea de 177cp(sfarsitul lui 2007),bi-xenon,DVD,navi professional,scaune sport,etc.... te ajunge masina la cel putin 25 de mii,deci?

Link to comment
Share on other sites

Normal ca iti pare scump dar daca faci revizia asa cum spune cartea adica la 40.000km nu mai e scump,asa-i?

cand am spus revizie de 1.500-2.000 lei ma refeream la service normal, nu reprezentanta, acolo trece de 1.000 euro, si eu personal nu imi permit un asemenea buget, trebuie sa strang bani de la o revizie la alta sa nu dau faliment.

dar am auzit la alti forum-isti ca ei fac revizii la 10.000 km si schimba tot, filtre, ulei, placute frana, atunci eu zic ca respectivii au bani de aruncat. nu sunt adeptul la asa ceva, dar fiecare face cu banii ce vrea.

eu unul nu m-am gandit prea atent la acest lucru cand am luat masina, dar acum stiu cam ce inseamna intretinerea unui BMW.

este bine ca ai intrebat aceste lucruri si ai cu cine sa te consulti, eu unul nu stiam de forum inainte sa iau masina, poate as fi facut alta alegere, dar acum dupa 1 an de utilizare nu imi pare rau.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

Suma la care m-am gandit s-o cheltui pentru masina este de aprox 15500 EURO,in afara de inscris si cheltuielile pt a o aduce. Am vazut pe mobile.de la 15000-15500E din 2005 aproximativ 100000km cu navigatie,clima,comenzi pe volan,unele chiar scaune sport.Acum depinde ce o sa gasesc cand ajung acolo.
Link to comment
Share on other sites

auziti, dar e chiar asa mare diferenta la un e90 fata de e46? chiar asa multe s-au imbunatatit? fiindca eu am unul de 5 luni si dupa 14 mii de km pe drumurile patriei fara probleme(acum incepe sa se auda o bucsa dreapta fata...) eu sunt fff multumit. revizia m-a costat 600 ron cu longlife 5w30 +filtre. E mult? Cred ca si la Lighean e mai scumpa... singura problema e ca a inceput sa-i scada pretul...
Link to comment
Share on other sites

Normal ca iti pare scump dar daca faci revizia asa cum spune cartea adica la 40.000km nu mai e scump,asa-i?

cand am spus revizie de 1.500-2.000 lei ma refeream la service normal, nu reprezentanta, acolo trece de 1.000 euro, si eu personal nu imi permit un asemenea buget, trebuie sa strang bani de la o revizie la alta sa nu dau faliment.

dar am auzit la alti forum-isti ca ei fac revizii la 10.000 km si schimba tot, filtre, ulei, placute frana, atunci eu zic ca respectivii au bani de aruncat. nu sunt adeptul la asa ceva, dar fiecare face cu banii ce vrea.

eu unul nu m-am gandit prea atent la acest lucru cand am luat masina, dar acum stiu cam ce inseamna intretinerea unui BMW.

este bine ca ai intrebat aceste lucruri si ai cu cine sa te consulti, eu unul nu stiam de forum inainte sa iau masina, poate as fi facut alta alegere, dar acum dupa 1 an de utilizare nu imi pare rau.

ce revizie ii faci tu de 1.500-2000lei la service normal? mie mi se pare o suma mare.nu am auzit de revizie de E90 sa sara de 1.000 de euro. eu am facut la Bavaria cu 1500lei prima si ultima revizie pe care am facut-o la ei si am schimbat: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen si cam atat. tu ce altceva mai schimbi intr-un service normal?

daca noi forumistii schimbam uleiul la 10.000 km eu zic ca aveam grija de motoarele noastre. eu unul iau ulei cu 30-35lei litrul original 5w30 si il schimb la 10.000, decat sa-l schimb la 40.000 cu 90lei litrul la reprezentanta.

unde ai vazut sa schimbi la 10.000km placutele? doar sa merg 2 m si sa pun frana, altfel nu vad cum.

eu sunt f multumit de intretinerea E90-ului, nu mi se pare scump. asta pt ca nu dau pe la reprezentanta.

fiecare isi intretine masina cum crede de cuviinta.

 

la una e ecranul mai mare

si la navigatia professional are si harta 3D, pe cand la business ai doar sageti si distantele la care trebuie sa faci o anumita manevra.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost acum 4 zile la munchen, si preturile au scazut ENORM. un 320d , E90, an 2005 chiar 2006 sunt pe la 14.000 mi euro, chiar si mai ieftine. dotari pe masura, adica nu chele, au ceva. prietenul meu la care am mers in munchen, lucreaza la bmw. bmw preconizeaza ca pana prin februarie, preturile la SH vor scadea 2-4mi de euro. dupa care iar vor incepe sa creasca... asa ca..cine vrea bmw, acum e momentul. dar a venit sexy-tariceanu cu taxa...
Link to comment
Share on other sites

ce revizie ii faci tu de 1.500-2000lei la service normal? mie mi se pare o suma mare.nu am auzit de revizie de E90 sa sara de 1.000 de euro. eu am facut la Bavaria cu 1500lei prima si ultima revizie pe care am facut-o la ei si am schimbat: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen si cam atat. tu ce altceva mai schimbi intr-un service normal?

daca noi forumistii schimbam uleiul la 10.000 km eu zic ca aveam grija de motoarele noastre. eu unul iau ulei cu 30-35lei litrul original 5w30 si il schimb la 10.000, decat sa-l schimb la 40.000 cu 90lei litrul la reprezentanta.

unde ai vazut sa schimbi la 10.000km placutele? doar sa merg 2 m si sa pun frana, altfel nu vad cum.

eu sunt f multumit de intretinerea E90-ului, nu mi se pare scump. asta pt ca nu dau pe la reprezentanta.

fiecare isi intretine masina cum crede de cuviinta.

am schimbat filtru ulei, motoriza, aer, filtru epurator, placute spate, antigel, lichid frana si ulei, piesele au fost 1.250 lei si 250 lei manopera la reprezentanta Renault.

devizul la reprezentanta plus piese era de 3.600 lei, asa ca nu am fost acolo si m-am ocupat de cumparat piese si de cautat service.

orice ati zice, BMW nu este o masina ieftina la intretinere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.