Jump to content

Din E34 518i - in 525tds


just_skyzzo

Recommended Posts

Salutare

Orientativ am deschis un topic despre modificarile care trebuiesc facute

unui 518i in cazul in care vrei sa-i adaptezi un motor de 2,5 tds.

Ce modificari trebuie aduse masinii pentru a face treaba asta?

Intampini probleme pentru a trece modificarea in talon?

Cam ce bani cheltuiesti la RAR?

Si cel mai important merita sa faci treaba asta?

Link to comment
Share on other sites

Nu se merita din urmatoarele motive:

- motor

- partea electrica a motorului - e raspandita prin toata masina.. cablajul plus calculatorul

- trebuie sa schimbi bordul-ceasurile

- cutia de viteze

- diferentialul

Crezi ca se mai merita?

E posibil ca dupa transplant sa nu-ti mearga ceva, alte sisteme...ca totusi cablajul nu consta in cateva fire pe care le tragi tu...ci sunt manunchiuri de fire izolate la exterior cu un band-izoler...adica trebuie sa schimbi toate firele, nu stiu daca poti sa pastrezi vechea instalatie si sa o pui si pe cea noua pe langa...pt ca sunt mufe in care ar trebui sa-ti intre si vechile fire, si cele noi....

Link to comment
Share on other sites

Nu se merita din urmatoarele motive:

- motor

- partea electrica a motorului - e raspandita prin toata masina.. cablajul plus calculatorul

- trebuie sa schimbi bordul-ceasurile

- cutia de viteze

- diferentialul

Crezi ca se mai merita?

E posibil ca dupa transplant sa nu-ti mearga ceva, alte sisteme...ca totusi cablajul nu consta in cateva fire pe care le tragi tu...ci sunt manunchiuri de fire izolate la exterior cu un band-izoler...adica trebuie sa schimbi toate firele, nu stiu daca poti sa pastrezi vechea instalatie si sa o pui si pe cea noua pe langa...pt ca sunt mufe in care ar trebui sa-ti intre si vechile fire, si cele noi....

 

lool.....ramanem la varianta Gpl pana la urma sau poate nici aia

Link to comment
Share on other sites

motorul de 1.8 cred ca este cea mai proasta alegere pentru seria 5 :)

 

Asta mi-a cazut pe mana....asta conduc, n-am ce face.

Nu stiu care este diferenta intre 518 si un motor mai mare.Inaintea astuia am avut E36 tot de 1.8.

Diferenta intre ele consta in demaraj si consum.E34-ule consuma cu vreo 2% mai mult.

Mergi un pic mai batraneste cand faci schimbul de viteze,mai multa atentie la depasiri in rest alte defecte nu sunt....a mers cu aproape 190 pe autostrada.

Chiar asta seara am auzit un zvon: nu duce 518-ul mai mult de 4-500 de mii de km?

am auzit si eu ....

Link to comment
Share on other sites

Nu e zvon....e recomandarea constructorului de a nu se umbla la motor mai devreme de 400.000km...asta in conditii de exploatare corecte...adica schimburi de ulei facute la timp, antigel tot timpul anului si schimbat la fiecare 2 ani....etc....

Vezi, calculeaza-ti afacerea cu gpl-ul...ca benzina e 3.2ron si gpl-ul e 2.0ron...vezi din diferenta de pret la care mai adaugi un litru sau 2 in plus la consumul pe gpl in cat timp iti amortizezi investitia instalatiei....nu-ti recomand sub nici o forma instalatia gpl clasica cu admisia aerului dupa debitmetru...ca o sa faci depasirile mai mult nu...eu am avut instalatie clasica, de care-ti povestesc mai sus, la e28, cand vroiam sa fac o depasire mai in forta, dadeam pe turbo...adica treceam in benzina :) .....o chestiune de o secunda....dar fara de care nu depaseam prea elegant...instalatia clasica de gpl, aia mai ieftina, acuza si o pierdere de putere....astea secventiale nu....

Deci succes la calcule.... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e zvon....e recomandarea constructorului de a nu se umbla la motor mai devreme de 400.000km...asta in conditii de exploatare corecte...adica schimburi de ulei facute la timp, antigel tot timpul anului si schimbat la fiecare 2 ani....etc....

Vezi, calculeaza-ti afacerea cu gpl-ul...ca benzina e 3.2ron si gpl-ul e 2.0ron...vezi din diferenta de pret la care mai adaugi un litru sau 2 in plus la consumul pe gpl in cat timp iti amortizezi investitia instalatiei....nu-ti recomand sub nici o forma instalatia gpl clasica cu admisia aerului dupa debitmetru...ca o sa faci depasirile mai mult nu...eu am avut instalatie clasica, de care-ti povestesc mai sus, la e28, cand vroiam sa fac o depasire mai in forta, dadeam pe turbo...adica treceam in benzina :) .....o chestiune de o secunda....dar fara de care nu depaseam prea elegant...instalatia clasica de gpl, aia mai ieftina, acuza si o pierdere de putere....astea secventiale nu....

Deci succes la calcule.... :)

 

Schimbul de ulei trebuie facut neaparat la service(pentru a reseta treaba aia din bord) sau se poate face si in curte si trecem cu vederea

bordul care nu recunoaste schimbul de ulei.

In legatura cu Gpl-ul nu mai are rost....si-asha ii motor mic pentru caroserie...cum spuneai si tu poate o sa depasesc mai mult nu pe gaz.

Benzina a ajuns la 2.8 (aia de 95 doar nu o trebui 98,nu?) consumul nu este foarte mare...undeva la 11 in oras si vreo 9 afara.

Nu imi place galopul de la relanti..nush ce dreaq are.

Topicul asta cu trecerea de pe benzina pa diesel era orientativ...sa stiu si eu daca se poate.

Link to comment
Share on other sites

 

avem a multumi.

alta intrevare...imi galopeaza motorul la relenti.

de la ce poate fi problema?poate fi de la benzina?in general alimentez de la petrom fara pb 95

 

in legatura cu resetarea ledurilor din bord la ulei

nu merge treaba aia sau poate nu am inteles eu bine/

scot capacul

bag sarma (la 19 si 7) o las acolo

pun contactul fara a porni motorul(am incercat si prima faza a contactului cand se deblocheaza volanul si cea de-a doua

cand se aprind becurile din bord)

numar pana la 15

scot sarma

pun capacul la loc

pornesc motorul si las la relanti

si gata :)

si tot nu merge...am gresit cu ceva

am incercat pe E34 si pe E36..ma intereseaza pentru amandoua modelele.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Dar s-a mai discutat pe aici despre resetare...

Daca totusi nu ati gasit...

reset

sau

reset

sau

reset

Succes, ca toate spun acelasi lucru...respectiv lucrul cu pinii 7 si 19.... (7 fiind pinul de reset...si 19 fiind pinul de masa)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.