Jump to content

mi se aburesc geamurile !


maxwell00

Recommended Posts

LA MINE SE ABURESC GEAMURILE CAND LAS MASINA IN PARKARE...SI SE FACE FRIG AFARA......DUPA CE VIN CU EA DE UNDEVA SA ZICEM..E NORMAL? DACA NU CEAR TREBUI SA FAC SA NU SE MAI INTAMPLE ASA?

 

se intampla si la mine, dar numai la baza parbrizului, cam 15 cm. cred ca e normal.

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa facem polemica pe marginea acestui subiect. Ceea ce v-am spus mi-a confirmat si cineva de la Bavaria, pt mai multe informatii suntati cu incredere la nr de tel 021/3520414, 021/3520415. Sub temperatura de inghet (0 gr C) compresorul de A/C nu functioneaza chiar daca led-ul butonului * este aprins. Numai daca iti permiti sa bagi sub capota unitatea de aer cond. de acasa...poti folosi a/c pana la - 10 gr C

 

Am 2 intrebari pentru tine:

 

1. De ce se spune in manualul masinii ca pe temperaturi scazute se poate opri AC-ul ? daca acesta dupa spusele tale oricum nu functioneaza ?

2. De ce se spune in manualul masinii , ca daca masina nu se dezabureste normal, sa se cumpleze ac-ul ? daca acesta oricum nu functioneaza la temperaturi scazute ?

 

 

OBS: nu se speicifica nicaieri ca exista variante diferite pentru temperaturi mari/mici.

 

Din experienta cu "fulgu" apasat, dezabureste si in conditiile in care fara "fulg" nu dezabureste... o fi placebo...

 

 

Cristi, mi-ai luat vorba din gura. Asta vroiam sa spun si eu: ce va tot contraziceti atat timp cat manualul zice clar: sunt sub 5 grade - opresti AC-ul. Daca l-ai oprit si geamurile se aburesc mai rau - il pornesti la loc! Crezi ca scriau asta doar asa ca sa vezi tu steluta arpinsa, desi el n-ar functiona? Ce ma intereseaza pe mine ce zic aia de la bavaria, din moment ce am in mana ce imi recomanda cei care au FACUT masina. Sa ma iau dupa cei care o VAND DOAR?

Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.

 

Pei cine te-a facut in vrun fel ?! :)

este o idee la noi la romani...ca butonul AC se apasa numai vara cand e cald,urmand ca el sa faca frig...dar daca s-ar gandii putin cu AC-ul acasa poti sa faci si cald nu numai frig.. :)

 

 

As fi curios sa-mi explici cum face compresorul cu freonul caldura?

Cat despre clima de acasa,ea functioneaza cu freon pentru racire si electric(rezistenta) pentru incalzire, nu cu apa ca la masina, iar in momentul in care il pui pe "cald" compresorul nu mai are nici un rol, ci doar ventilatorul+o rezistenta ce se incalzeste! Din cate stiu eu, compresorul de clima pune in circulatie freonul, care, in miscare produce temperatura joasa, care cu ajutorul ventilatorului este transmisa in habitaclu! Ei, ...cum produce compresorul de freon caldura...... nu inteleg! Intr-adevar compresorul cuplat aduce o sarcina in plus motorului ceea ce face sa se incalzeasca apa mai repede .....

Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.

 

Pei cine te-a facut in vrun fel ?! :)

este o idee la noi la romani...ca butonul AC se apasa numai vara cand e cald,urmand ca el sa faca frig...dar daca s-ar gandii putin cu AC-ul acasa poti sa faci si cald nu numai frig.. :)

 

 

As fi curios sa-mi explici cum face compresorul cu freonul caldura?

Cat despre clima de acasa,ea functioneaza cu freon pentru racire si electric(rezistenta) pentru incalzire, nu cu apa ca la masina, iar in momentul in care il pui pe "cald" compresorul nu mai are nici un rol, ci doar ventilatorul+o rezistenta ce se incalzeste! Din cate stiu eu, compresorul de clima pune in circulatie freonul, care, in miscare produce temperatura joasa, care cu ajutorul ventilatorului este transmisa in habitaclu! Ei, ...cum produce compresorul de freon caldura...... nu inteleg! Intr-adevar compresorul cuplat aduce o sarcina in plus motorului ceea ce face sa se incalzeasca apa mai repede .....

 

 

caloriferul masinii produce caldura ...se regleaza prin electrovalve circuitul apei calde fctie de temperatura reglata ..astfel se combina aer rece de la compresor cu aer cald de la calorifer ..deci compresorul nu produce caldura ! ..doar aer rece ..Cel putin asa cred eu ...Cum o fi sa vina suportul tehnic sa ne spuna :)

Link to comment
Share on other sites

La mine se abureau din cauza solutiei cu ce le-am curatat, se forma un fel de condens.

Dupa ce le-am curatat frecat bine cu spirt si ziar, si nu se aburesc chiar asa tare ( in special luneta, si geamurile laterale ).

Acum mi se abureste doar parbrizul vreo 5 minute, pana se incalzeste motorul si dau drumul la caldura.

Link to comment
Share on other sites

As fi curios sa-mi explici cum face compresorul cu freonul caldura?

Cat despre clima de acasa,ea functioneaza cu freon pentru racire si electric(rezistenta) pentru incalzire, nu cu apa ca la masina, iar in momentul in care il pui pe "cald" compresorul nu mai are nici un rol, ci doar ventilatorul+o rezistenta ce se incalzeste! Din cate stiu eu, compresorul de clima pune in circulatie freonul, care, in miscare produce temperatura joasa, care cu ajutorul ventilatorului este transmisa in habitaclu! Ei, ...cum produce compresorul de freon caldura...... nu inteleg! Intr-adevar compresorul cuplat aduce o sarcina in plus motorului ceea ce face sa se incalzeasca apa mai repede .....

 

Principiul prin care se produce caldura e destul de simplu. Gandeste-te la un frigider, care produce in interior o temperatura scazuza. Ai pus vreodata mana pe grila neagra din spatele lui. Surpriza, e calda. Si prin ea circula totusi agentul frigorific, adica freonul. La aerul conditionat principiul de functionare e la fel cu cel de la frigider. Insa cand aerul conditionat dintr-o incapere e setat sa dea caldura el isi inverseaza ciclul frigorific, si preia "caldura" de afara (chiar daca pare paradoxal) si o cedeaza in interior. E pur si simplu un transfer de caldura, vara din interior in exterior, iarna invers. Vara, caldura absorbita din interior lasa in urma ei racoarea. Iarna este absorbita caldura din exterior (pana la o limita a temperaturii) si cedata in interior. :)

Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.

 

Pei cine te-a facut in vrun fel ?! :)

este o idee la noi la romani...ca butonul AC se apasa numai vara cand e cald,urmand ca el sa faca frig...dar daca s-ar gandii putin cu AC-ul acasa poti sa faci si cald nu numai frig.. :)

 

 

As fi curios sa-mi explici cum face compresorul cu freonul caldura?

Cat despre clima de acasa,ea functioneaza cu freon pentru racire si electric(rezistenta) pentru incalzire, nu cu apa ca la masina, iar in momentul in care il pui pe "cald" compresorul nu mai are nici un rol, ci doar ventilatorul+o rezistenta ce se incalzeste! Din cate stiu eu, compresorul de clima pune in circulatie freonul, care, in miscare produce temperatura joasa, care cu ajutorul ventilatorului este transmisa in habitaclu! Ei, ...cum produce compresorul de freon caldura...... nu inteleg! Intr-adevar compresorul cuplat aduce o sarcina in plus motorului ceea ce face sa se incalzeasca apa mai repede .....

 

 

Daca tot ai simplificat tu atat de mult, invata-ne si pe noi cum dezumidifica AC-ul aerul. Atat vara cat si iarna..

Link to comment
Share on other sites

domunul care a deschis topicul..a inteles cu dezaburitu cum sta treaba?! a rezolvat problema?! daca da ..ce rost mai are topicul..deja o sa ajungem sa prajim carnati in portbagaj ca sa facem cald in masina...sau poate merge cu bricheta + 2 L benzina... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

doar pt ca am intrebat nu ar trebuie sa se vina cu afirmatii de genul .... ca nu stim sa folosim clima....(lorentin 320). mai bine intreb, sa vad daca este ceva in neregula cu clima. mai bine intreb, decat sa stau si sa presupun ca multi altii. pur si simplu vroiam si alte pareri. nu toti suntem destepti....... multumesc celor care au venit cu pareri la ceea ce am intrebat.

 

Pei cine te-a facut in vrun fel ?! :)

este o idee la noi la romani...ca butonul AC se apasa numai vara cand e cald,urmand ca el sa faca frig...dar daca s-ar gandii putin cu AC-ul acasa poti sa faci si cald nu numai frig.. :)

 

 

As fi curios sa-mi explici cum face compresorul cu freonul caldura?

Cat despre clima de acasa,ea functioneaza cu freon pentru racire si electric(rezistenta) pentru incalzire, nu cu apa ca la masina, iar in momentul in care il pui pe "cald" compresorul nu mai are nici un rol, ci doar ventilatorul+o rezistenta ce se incalzeste! Din cate stiu eu, compresorul de clima pune in circulatie freonul, care, in miscare produce temperatura joasa, care cu ajutorul ventilatorului este transmisa in habitaclu! Ei, ...cum produce compresorul de freon caldura...... nu inteleg! Intr-adevar compresorul cuplat aduce o sarcina in plus motorului ceea ce face sa se incalzeasca apa mai repede .....

 

 

Daca tot ai simplificat tu atat de mult, invata-ne si pe noi cum dezumidifica AC-ul aerul. Atat vara cat si iarna..

Vorbeam de dezaburit, nu de dezumidificat! Dezaburirea se poate face si prin deschiderea geamului, ceea ce nu implica nici o dezumidificare...

Problema omului... eu zic ca e infundat pe undeva circuitul aerului, microfiltrul imbacsit sau ventilatorul nu functioneaza cum trebuie! Eu nu folosesc clima iarna si nu am observat sa mi se abureasca mai mult decat normal.... :)

Link to comment
Share on other sites

Mi se intapla si mie sa se abureasca geamurile cand plec la drum lung si ploua rau afara.La ultimul drum de Germania am crezut ca inebunesc din cauza gemurilor aburite(la mine se intampla doar cand ploua mult timp afara).Inainte singura modalitate de dezaburire pe care o aveam era sa pornesc AC-ul.

 

Dupa ce am inghetat in masina ceva timp m-am uitat la filtrul de polen si am observat ca la acesta ,nu stiu, cum ajunge apa la modul ca atunci cand ploua mult afara filtrul de polen se uda cam un sfert si de aici imi baga umiditate pe geamuri prin sist de ventilatie.Cea mai simpla solutie pt mine este sa merg fara filtrul de polen la drum lung ,daca ploua mult si acesta da semne de umezeala(imi este mai comod sa il tin in porbagaj daca ploua mult mai ales ca rolul lui pe timp de ploaie este minim,atunci filtrand numai anumite mirosuri si asta numai daca este cu carbon)

 

Asa incat pt cei ce au geamurile aburite verificati daca aveti filtrul de polen ud cand ploua mult si incercati sa scapati de aceasta problema

 

Mi se intampla si mie sa se abureasca geamurile cand plec la drum lung si ploua rau afara.La ultimul drum de Germania am crezut ca inebunesc din cauza gemurilor aburite(la mine se intampla doar cand ploua mult timp afara).Inainte singura modalitate de dezaburire pe care o aveam era sa pornesc AC-ul.

 

Dupa ce am inghetat in masina ceva timp ,m-am uitat la filtrul de polen si am observat ca la acesta ,nu stiu cum, ajunge apa la modul ca atunci cand ploua mult afara filtrul de polen se uda cam un sfert si de aici imi baga umiditate pe geamuri prin sist de ventilatie.Cea mai simpla solutie pt mine este sa merg fara filtrul de polen la drum lung ,daca ploua mult si acesta da semne de umezeala(imi este mai comod sa il tin in porbagaj daca ploua mult mai ales ca rolul lui pe timp de ploaie este minim,atunci filtrand numai anumite mirosuri si asta numai daca este cu carbon)

 

Asa incat pt cei ce au geamurile aburite verificati daca aveti filtrul de polen ud cand ploua mult si incercati sa scapati de aceasta problema :)

 

ps. pt mine termenul de "ploua mult" inseamna cand ploua mai bine le 5-6 ore

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce este atat de greu de inteles ca butonul ala treb sa ramana activat si iarna .........mai lasati economia deoparte, (si mie mi-au zis multi sa dezactivez fulguletul ca e iarna si n-are rost sa consume degeaba) asta ca sa nu vi se mai abureasca geamurile

eu unu nu am mers cu botonul ala dezactivat iarna si nici odata nu s-au aburit geamurile indiferent de cate persoane ar fi in masina

 

LASATI CLIMA SA FUNCTIONEZE LA PARAMETRII NORMALI INDIFERENT DE ANOTIMP CA DEEA E CLIMA

Link to comment
Share on other sites

Cea mai simpla solutie pt mine este sa merg fara filtrul de polen la drum lung ,daca ploua mult si acesta da semne de umezeala(imi este mai comod sa il tin in porbagaj daca ploua mult mai ales ca rolul lui pe timp de ploaie este minim,atunci filtrand numai anumite mirosuri si asta numai daca este cu carbon)

 

:) :)

 

O solutie mai proasta nici ca gaseai ! Filtrul ala are si el un rol, nu e decorativ si nu e pus numai pentru eliminarea mirosurilor neplacute (vezi cazul celor fara carbon activ).

Link to comment
Share on other sites

Macar de-ar fi asta problema: e contraindicat sa mergi pe timp uscat cu masina fara filtru, nu mai vorbesc de ploaie. Tot aerul care intra in habitaclu este absorbit prin grila superioara de la capota (acolo unde sunt si duzele de spalat parbrizul). Aerul e aspirat prin fante, directionat de capacul filtrului si intra pe sub capac, fiind filtrat de filtru (duh!).

 

Daca filtrul nu e la locul lui, toata apa de la ploaie este aspirata in interiorul bordului ! :)

 

Nu conduceti niciodata masina fara filtrul de polen instalat, e mentionat pana si in manual !

post-1921-1229245433_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel undeva prin regulament se specifica,ca aici se pot da sfaturi sau se pot expune pareri personale fiind un forum public si nimeni nu este obligat sa aplice ceea ce spun eu sau altcineva.Dupa cum sa mai spus cea mai sigura metoda este vizita la un service autorizat

 

 

Asta a fost singura(si cea mai comoda) cale de a scapa de aburul de pe geamuri atunci cand am mers mult pe ploaie si era rece afara.Te rog sa imi arati si mie in carte unde scrie sa nu mergi fara filtrul de polen si sa imi explici ce se intampla daca mergi fara?

 

Asta este tare rau cu INTRA APA IN BORD :) .Cine isi schimba filtrele la masina singur a observat ca sub filtrul de polen sunt doua gauri special facute acolo pentru a se scurge apa ce intra in carcasa filtrului de aer.Daca acele doua gauri sunt infundate abia atunci ai riscul sa te trezesti cu apa in bord Ai desfacut un bord de e46,2003 sa stii ce este sub el??

 

"pai e misto fara filtru, ca esti ca pe motor. mai halesti niste praf, mai iei o musca-n dinti, iti mai trece o frunza prin plete tongue.gif " :) sa inteleg ca tu de cand esti mic ai mers totdeauna cu masini cu clima,sau nu stiai ca o masina ce nu are clima din fabrica nu are nici filtru de polen.Sa mai inteleg din ce spui tu ca cei ce merg cu Dacia 1310 au in interior roiuri ,roiuri de muste ,viespi si tantari..... :)

Link to comment
Share on other sites

Facem asa, ca tot ploua afara: scoate filtrul, da drumul la clima pe o treapta superioara si vezi ce se intampla cu toti vaporii aia de apa care sunt aspirati.

Lasa gaurile alea, ca alea-s pentru apa in debit mare (nu burnita, spre exemplu).

 

Iti respect parerea, dar consider ca n-ai ales cea mai potrivita solutie. Poate pentru tine a functionat, dar sigur masinii nu i-a facut vreun bine :).

Link to comment
Share on other sites

cei ce merg cu Dacia 1310 au in interior roiuri ,roiuri de muste ,viespi si tantari..... :)

 

 

:) acest topic devine din ce in ce mai amuzant...

 

ps.ciudat mi se pare si faptul ca se umezeste filtrul de polen,daia e recomandat unul de carbon,ca ala de hartie este depasit in momentul umezirii...oricum mi se pare ciudat ca se umezeste filtrul de polen,pt ca apa se duce sub filtru,fara sa il atinga...acuma ,ma gandesc ca daca dai volumul mai tare la clima absoarbe si apa...daca nu,inseamna,ca intra apa pe sub ornamentul de plastic sub parbriz in care intra si capacul de la filtrul de polen...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce este atat de greu de inteles ca butonul ala treb sa ramana activat si iarna .........mai lasati economia deoparte, (si mie mi-au zis multi sa dezactivez fulguletul ca e iarna si n-are rost sa consume degeaba) asta ca sa nu vi se mai abureasca geamurile

eu unu nu am mers cu botonul ala dezactivat iarna si nici odata nu s-au aburit geamurile indiferent de cate persoane ar fi in masina

 

LASATI CLIMA SA FUNCTIONEZE LA PARAMETRII NORMALI INDIFERENT DE ANOTIMP CA DEEA E CLIMA

 

 

acum ca a scazut benzina dam drumul si la clima :)

Link to comment
Share on other sites

'scoate filtrul, da drumul la clima pe o treapta superioara si vezi ce se intampla cu toti vaporii aia de apa care sunt aspirati.'

este posibil sa ai dreptate aici numai ca din moment ce scot filtrul si nu se mai aburesc geamurile deloc la turatie normala a ventilatorului nu vad de ce as folosi ventilatorul la o turatie superioara

 

Poiuyt,si pt mine este de neinteles de ce se uda filtrul de polen,mai ales ca gurile de comunicare cu interiorul masini (spre aeroterma) sunt sub nivelul filtrului.Maine trebuie sa schimb bujiile incandescente si va trebui sa se desfaca totul din acea zona.Ma voi uita cu atentie la montate sa vad poate un cheder este murdar sau nu mai etanseaza corespunzator de imi ajunge apa in filtru.

 

Scuze pt offtopic fiindca am vrb mai mult de ce se intampla la mine

 

Pt ceilalti membri ce au probleme cu aburul pe geamuri cand ploua mult uitati-va si la filtrul de polen daca este ud si daca da scrieti pe forum ca poate ,cine stie, la mine este un caz particular si eu generalizez aiurea

Link to comment
Share on other sites

Pai si cat este normal sa se abureasca? Iti spun tot eu: normal este sa nu se abureasca deloc. Ai spus ca AC-ul nu face altceva decat sa raceasca aerul (si ne-ai si explicat procesul). Intrebarea mea era cum face sa si dezumidifice aerul. Sau insinuezi ca nu face acest lucru?

 

Faptul ca deschizi geamul si nu se mai aburesc geamurile e o chestiune ce tine de dacia 1310: adica, daca nu ai un sistem (AC) care dezumidifica aerul, pur si simplu il racesti (lasi sa intre aerul rece) sub temperatura la care vaporii de apa din aer "se duc" pe geam. Ori, daca faci acest lucru la un bmw (sa mergi cu geamul deschis cand sunt sub 5 grade) ai putea sa-ti pui si manusi, si sa te miri cand ii vezi pe unii (ca mine) in tricou in masina, si cu geamurile curate (neaburite).

 

LE: Ce am scris era pt rhaziel

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Multe pareri si asta nu e rau. La mine se aburesc doar geamurile laterale pe partea stanga. Am crezut ca filtru de polen este problema. L-am demontat si am mers fara el vreo cativa km sa vad ce se intampla. Nici o schimbare, geamurile au ramas la fel de aburite. Eu cred ca e o problema la circuitul aerului in habitaclu, de ventilatie si ma gandesc la posibilitatea ca tubulatura de ventilatie sa fie opturata in vreun fel. Pe partea dreapta a masinii geamurile laterale sunt complet uscate si ok. Rog pe cineva care cunoaste speta sa-mi spuna unde sunt fantele prin care se absoarbe aerul in tubulatura de ventilatie.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am citit parerile colegilor de forum si doresc sa-mi exprim si eu parerea avand in vedere ca m-am confruntat cu aceasta problema.

Mie mi se abureau geamurile foarte mult cand ploua afara,cand era umezeala,cand existau diferente de temperatura,cand eram multe persoane in masina....etc.Se abureau foarte tare astfel incat se forma chiar si condens si curgea apa pe geamuri pe interior.

Problema venea de la faptul ca atunci cand ploua sau era umezeala mare intra apa la filtrul de polen,iar cand porneam ventilatorul,toata umezeala de pe filtru de polen intra in masina.Asa ca am descoperit ca unicul loc pe unde poate sa patrunda apa este pe la garnitura de la parbriz(partea de jos).Am cumparat acea garnitura care este dintr-o singura bucata si vine pe toata suprafatza parbrizului in partea de jos.

Aceasta piesa vine impreuna cu clipsuri de plastic noi si dupa ce am montat-o pe masina nu am mai avut nici un fel de probleme cu aburirea geamurilor.

De mentionat este faptul ca pentru a demonta garnitura cu pricina trebuie demontate bratele de la stergatoare care ies numai cu presa(eu mi-am achizitionat si o presa de dimensiuni mici pt a putea demonta bratele de la stergatoare).

Va urez bafta celor care incearca aceasta operatiune si cu siguranta nu veti mai avea geamuri aburite.

Link to comment
Share on other sites

Multe pareri si asta nu e rau. La mine se aburesc doar geamurile laterale pe partea stanga. Am crezut ca filtru de polen este problema. L-am demontat si am mers fara el vreo cativa km sa vad ce se intampla. Nici o schimbare, geamurile au ramas la fel de aburite. Eu cred ca e o problema la circuitul aerului in habitaclu, de ventilatie si ma gandesc la posibilitatea ca tubulatura de ventilatie sa fie opturata in vreun fel. Pe partea dreapta a masinii geamurile laterale sunt complet uscate si ok. Rog pe cineva care cunoaste speta sa-mi spuna unde sunt fantele prin care se absoarbe aerul in tubulatura de ventilatie.Multumesc

 

ai pus mana pe mocheta sa vezi daca este umeda?

daca iti intra apa in masina ti se aburesc toate geamurile, sau doar cele pe care parte iti intra apa

am avut aceeasi problema (la mine se forma condens pe toate geamurile), problema a fost la acele "izolatii" (nu stiu cum sa le numesc) dintre fata de usa si usa

erau dezlipite si se infiltra apa inauntru

dupa ce le-am lipit am terminat cu condensul in masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.