Jump to content

Curatare motor prin furtunul de vacuum


.Bogdan

Recommended Posts

Aduc in atentie o operatiune de "a curata" motorul folosita de baietii de peste ocean. Prin furtunul de vacuum se toarna un lichid, cu motorul putin turat si atat timp cat nu intra in hydrolock (motorul trebuie lasat sa respire putin prin furtun), s-ar produce curatarea "interioara", rezultatul fiind extrem de mult fum scos pe evacuare, semn ce ar intari legitimitatea acestei proceduri.

 

 

Cine ne poate lamuri ce se produce exact in toata aceasta operatiune ?

 

PS: link catre topicul e46fanatics.com

post-1921-1229201844_thumb.jpg

Edited by BoBo
typo
Link to comment
Share on other sites

Produsul ca produsul, insa eu vroiam sa stiu si ce se petrece exact. In video spune ca ajunge in capul cilindrilor si in procesul de evacuare curata valvele si alte nebunii. La modul cum toarna tipul ala, cum naiba ajunge atat de mult lichid in camera de ardere ?
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se refera la depunerile de la ulei. :)

 

Intocmai. De asta si spun ca nu tot ce e valabil la ei, e si la noi, si la fel, nu tot ce fac ei tre sa facem si noi. Ai auzit de probleme cu sludge la noi? Nu prea, pentru ca noi folosim ulei la bidon, calitativ, schimburi regulate, etc.

 

Am scris asta in alt topic:

 

"Apropo. Am facut un schimb de ulei la o statie EZ Lube. Parca eram la benzinarie, aveau probabil tancuri cu ulei sub. Un tip cu un computer iti baga VIN-ul si ii spunea calculatorul ce ulei si ce cantitate este potrivit pentru masina ta. Parcai masina pe rampa, golea uleiul, schimba filtrul si apoi iti turna uleiul potrivit in motor ca si atunci cand bagi benzina, erau vreo 4-5 pompe cu pistol ca si cele de benzinarie. Totul dura cam 10 minute si te costa 19.99$ indiferent de cantitatea si tipul de ulei. Daca motorul iti consuma ulei, te puteai duce oricand si ti se completa gratuit. Si in cei 19.99$ intra si o inspectie si verificare gratuita totala a masinii. Mi se pare grozav, faci plinul de benzina si iti faci si revizia, totul cat bei o cafea. "

 

Pai nici nu ma mir de problemele lor cu sludge in motor, cine stie ce ulei mi-au turnat in motor.

 

Cam asta e si cu solutia asta de curatat. Daca unu pe E46fanatics a folosit-o, asta nu inseamna ca e si recomandat sa facem si noi, solutia aia poate a fost facuta de producatorul respectiv cu gandul la Chevy sau cine stie ce japoneze.

 

In plus, benzina lor e plina de etanol, ala face foarte rau motorului, cred si eu ca au motiv sa il curete cu asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

apropo de curat motorul de sludge am vazut ca si cei de la Castrol au un produs Castrol engine flush oare ii bun de ceva ?

 

Of course, like most things nowadays, there's a condition attached when using flushing oils. In an old engine you really don't want to remove all the deposits. Some of these deposits help seal rings, lifters and even some of the flanges between the heads, covers, pan and the block, where the gaskets are thin. I have heard of engines with over 280,000km that worked fine, but when flushed it failed in a month because the blow-by past the scraper ring(now really clean)contaminated the oil and screwed the rod bearings.

 

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Link to comment
Share on other sites

eu fac pariu ca in afara de fum nu face nimic solutia respectiva...eu mi-am curatat admisia si va spun ca am racait-o cu o surubelnita..nimic din ce am incercat nu a fost de folos(decarburol,spray de contacte,spray de frane,degresant(ala de se curata motorul cu el la spalatorii),chestia aia uw-40-sau cum se numeste)..deci: voi incercati daca nu aveti ce face...daca m-ar mai pune cineva sa curat o admisie prefer sa imi cumpar alta ...trageti voi concluzile
Link to comment
Share on other sites

eu fac pariu ca in afara de fum nu face nimic solutia respectiva...eu mi-am curatat admisia si va spun ca am racait-o cu o surubelnita..nimic din ce am incercat nu a fost de folos(decarburol,spray de contacte,spray de frane,degresant(ala de se curata motorul cu el la spalatorii),chestia aia uw-40-sau cum se numeste)..deci: voi incercati daca nu aveti ce face...daca m-ar mai pune cineva sa curat o admisie prefer sa imi cumpar alta ...trageti voi concluzile

 

 

Banuiesc ca solutia respectiva este pentru supape, pentru camera de ardere, nu pentru galeria de admisie.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca datorita benzinei/uleiurilor proaste apar tot felul de depuneri in camera de ardere, pe supape.Aceste depuneri au prostul obicei de a absorbi benzina la pornire, astfel aprinzandu-se check engine, ca urmare a diferitelor erori de misfire.

Bineinteles, de cele mai multe ori explicatia primita in urma testarii este:"asa face domne toate, schimba benzina".

Probabil ai dreptate, este frectie la picior de lemn, nici eu nu as folosi asa ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

la majoritatea motoarelor in timp apar depuneri pe supape si un jeg pe capul pistoanelor.

 

daca motorul e folosit in regim de pensionar sanse si mai mari sa apare acele depozite de carbon.

 

cand face o pauza, e nefolosit o perioada, unele supape pot sa nu mai inchida bine... caz care necesita in mod clar o curatare

 

netul e plin de cazuri/povesti/istorisiri

 

 

intrebarea mea e, pt ca inca sunt la inceput cu studiul in cazul asta, cu ce se poate inlocui acest seafoam pt motoarele bmw?

cei care foloseau ATF spuneau ca nu stiu cum se comporta un motor cu senzori prin el in cazul tratamentului si ca trebuie studiat ..

 

pacat ca lumea e rezervata si sunt informatii concludente si ajutatoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dragi prieteni,

azi am avut o interventie la masina mea si doresc sa o impartasesc cu voi,deoarece bag de seama ca nu sunte ti lamuriti cu aceasta interventie si curatare,mai exact am facut o curatare la turbina,egr si intercular,eu am asistat pe toata durata operatiunii si am vazut clar ce depuneri sunt pe o turbina nu mia vorbesc de pacura de pe egr care aceste2 piese au fost curatate cu degresant si cu periea rotativa de sarma de pe un flex ,deci sa nu mi spuna mi e nimeni ca s ar putea curata piesele astea la o calitae de oglinda inafara de aceasta operatiune pe care incerc sa va o impartasesc,specifc ca este borba de un 318 d e46

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.