Jump to content

Probleme _chiulasa_ e39


Recommended Posts

Buna sunt posesorul unui Bmw E39 5.28 iA mai exact din 1995 , am avut probleme cu racirea la el adica mi sa incalzit o data motorul si l-am dus la service mi-a spus ala ori termosatul ori _chiulasa_ am cumpara termostat si degeaba mi-a desfacut _chiulasa_ si era deformata , acum am nevoie de una ce imi recomadati , am inteles ca exista 2 tipuri de motoare la acest model , unul din aluminu complect adica si blocul motor care nu prea rezista la benzina din romania , si unul cu bloc motor de fonta ca e original si nu are nici o probleme . este adevarat ? cateva sfaturi plizz :)
Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Tie cred ca ti-a suflat garnitura de _chiulasa_ de aceea a fiert motorul.

Chiuloasele de aluminiu se planeaza neaparat cand se desfac deoarece se deformeaza ,eu zic sa cauti un atelier de rectificari si o garnitura noua de _chiulasa_ si sa o montezi la loc .Asta daca nu este fisurata .

Link to comment
Share on other sites

Buna sunt posesorul unui Bmw E39 5.28 iA mai exact din 1995 , am avut probleme cu racirea la el adica mi sa incalzit o data motorul si l-am dus la service mi-a spus ala ori termosatul ori _chiulasa_ am cumpara termostat si degeaba mi-a desfacut _chiulasa_ si era deformata , acum am nevoie de una ce imi recomadati , am inteles ca exista 2 tipuri de motoare la acest model , unul din aluminu complect adica si blocul motor care nu prea rezista la benzina din romania , si unul cu bloc motor de fonta ca e original si nu are nici o probleme . este adevarat ? cateva sfaturi plizz :)

 

ExistĂŁ motorul din Nikasil care pune probleme Âşi motorul din Alusil care a fost introdus prin 1998 Âşi care nu are probleme de fiabilitate.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=283885

Link to comment
Share on other sites

Buna sunt posesorul unui Bmw E39 5.28 iA mai exact din 1995 , am avut probleme cu racirea la el adica mi sa incalzit o data motorul si l-am dus la service mi-a spus ala ori termosatul ori _chiulasa_ am cumpara termostat si degeaba mi-a desfacut _chiulasa_ si era deformata , acum am nevoie de una ce imi recomadati , am inteles ca exista 2 tipuri de motoare la acest model , unul din aluminu complect adica si blocul motor care nu prea rezista la benzina din romania , si unul cu bloc motor de fonta ca e original si nu are nici o probleme . este adevarat ? cateva sfaturi plizz :)

 

ExistĂŁ motorul din Nikasil care pune probleme Âşi motorul din Alusil care a fost introdus prin 1998 Âşi care nu are probleme de fiabilitate.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=283885

 

 

Eu cred ca am Nikasil am cumparat masina de nou noutza sunt primul proprietar , am schimbat pe ea 3 motoare toate la bavaria bine erau in garantie si cei de la bavaria mi-au spus in 2001 cand am schimbat ultima oara ca mi-au pus original adica Alusil eu o perioada de 4 ani nu am umblat cu masina asta deloc deci nici nu a fost pronita acuma iar o folosesc si zbang s-a dus deci toate motoarele mi s-au dus pe la 32 de mii , 33 , 35 km cam asa . Daca rectific _chiulasa_ ma mai tine ? sau imi poate creea alte probleme ?

Link to comment
Share on other sites

Mai bine te interesezi la reprezentanÞã dacã motorul este din Nikasil.

Ăn acest caz ar fi mai potrivit sĂŁ cumperi un motor sh mai recent din Alusil.

 

daca motorul este din 1998 este sigur de Alusil ? sau cum pot sa imi dau seama daca e Alusil numai daca sunt la reprezentanta si zic seria sau cum ?

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Tie cred ca ti-a suflat garnitura de _chiulasa_ de aceea a fiert motorul.

Chiuloasele de aluminiu se planeaza neaparat cand se desfac deoarece se deformeaza ,eu zic sa cauti un atelier de rectificari si o garnitura noua de _chiulasa_ si sa o montezi la loc .Asta daca nu este fisurata .

 

Am inteles ca motoarele mari nu prea se rectifica , sau si daca se rectifica nu te mai tin mult , _chiulasa_ mea e numai deformata ...

Link to comment
Share on other sites

Motoarele din 1998 nu sunt toate din Alusil.

 

Cel mai bine verifici la reprezentanÞã pe baza seriei.

 

Mersi mult pentru tot ! :) Am o oferta de un motor la 160 de mii km din 98 masina a fost adusa din Anglia sper sa nu iau o tzeapa mare adica sa cumpar un motor la fel de prost ! Exista vreo modalitate de a le testa ? vreun tester care sa imi indice uzura si alte detalii despre starea motorului ?

Link to comment
Share on other sites

Buna sunt posesorul unui Bmw E39 5.28 iA mai exact din 1995 , am avut probleme cu racirea la el adica mi sa incalzit o data motorul si l-am dus la service mi-a spus ala ori termosatul ori _chiulasa_ am cumpara termostat si degeaba mi-a desfacut _chiulasa_ si era deformata , acum am nevoie de una ce imi recomadati , am inteles ca exista 2 tipuri de motoare la acest model , unul din aluminu complect adica si blocul motor care nu prea rezista la benzina din romania , si unul cu bloc motor de fonta ca e original si nu are nici o probleme . este adevarat ? cateva sfaturi plizz :)

 

ExistĂŁ motorul din Nikasil care pune probleme Âşi motorul din Alusil care a fost introdus prin 1998 Âşi care nu are probleme de fiabilitate.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=283885

 

 

Eu cred ca am Nikasil am cumparat masina de nou noutza sunt primul proprietar , am schimbat pe ea 3 motoare toate la bavaria bine erau in garantie si cei de la bavaria mi-au spus in 2001 cand am schimbat ultima oara ca mi-au pus original adica Alusil eu o perioada de 4 ani nu am umblat cu masina asta deloc deci nici nu a fost pronita acuma iar o folosesc si zbang s-a dus deci toate motoarele mi s-au dus pe la 32 de mii , 33 , 35 km cam asa . Daca rectific _chiulasa_ ma mai tine ? sau imi poate creea alte probleme ?

cand ai cumparat masina nou nouta?? :) :)

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru tot ! :) Am o oferta de un motor la 160 de mii km din 98 masina a fost adusa din Anglia sper sa nu iau o tzeapa mare adica sa cumpar un motor la fel de prost ! Exista vreo modalitate de a le testa ? vreun tester care sa imi indice uzura si alte detalii despre starea motorului ?

 

Test de compresie.

Link to comment
Share on other sites

Buna sunt posesorul unui Bmw E39 5.28 iA mai exact din 1995 , am avut probleme cu racirea la el adica mi sa incalzit o data motorul si l-am dus la service mi-a spus ala ori termosatul ori _chiulasa_ am cumpara termostat si degeaba mi-a desfacut _chiulasa_ si era deformata , acum am nevoie de una ce imi recomadati , am inteles ca exista 2 tipuri de motoare la acest model , unul din aluminu complect adica si blocul motor care nu prea rezista la benzina din romania , si unul cu bloc motor de fonta ca e original si nu are nici o probleme . este adevarat ? cateva sfaturi plizz :)

 

ExistĂŁ motorul din Nikasil care pune probleme Âşi motorul din Alusil care a fost introdus prin 1998 Âşi care nu are probleme de fiabilitate.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=283885

 

 

Eu cred ca am Nikasil am cumparat masina de nou noutza sunt primul proprietar , am schimbat pe ea 3 motoare toate la bavaria bine erau in garantie si cei de la bavaria mi-au spus in 2001 cand am schimbat ultima oara ca mi-au pus original adica Alusil eu o perioada de 4 ani nu am umblat cu masina asta deloc deci nici nu a fost pronita acuma iar o folosesc si zbang s-a dus deci toate motoarele mi s-au dus pe la 32 de mii , 33 , 35 km cam asa . Daca rectific _chiulasa_ ma mai tine ? sau imi poate creea alte probleme ?

cand ai cumparat masina nou nouta?? :) :)

in 95 decembrie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.