Jump to content

INSPECTOR DE DAUNE LA DISPOZITIA DVS!


kosfunny

Recommended Posts

Nu era vorba de negociat, era pur si simplu o procedura despre care vorbea individul si-ti ceream o parere daca acel motiv are un substrat. Asta pt ca la alta dauna totala de acum cativa ani s-au comportat asa cum spuneam eu, cu ajutorul catalogului de la Schwacke. Acum vad ca e la moda Audatex.

@victor: eu am reparat o motoreta in regie proprie, iti spun cum am procedat acum 2 sau 3 ani: proces verbal politie, apoi mers la inspectorul de daune sa vada pagubele, am mers la Yamaha cu lista de piese in care apareau ce trebuie schimbat si mi-au facut un deviz de reparatii. Piesele erau numai pe original si aveau inclusa manopera. Dupa asta am mers la asigurator si am facut o cerere de reparatii a daunelor in regie proprie. Cel care mi-a preluat dosarul la asigurari mi-a spus din start ca nu se platesc 100% costurile de pe deviz, undeva la 70%. Nu-mi mai aduc aminte motivatia exacta de atunci insa iti dau bani mai putini decat cei trecuti in deviz, are legatura si cu TVA-ul din deviz care nu se ia in calcul. Cat?? Ramane sa afli de la inspectorul de la daune.

Merita sa faci in regie proprie daca ai ocazia sa-ti repari masina mai ieftin si sa-ti ramana ceva bani in plus. Asta inseamna piese pe original scumpe +manopera = deviz mare si iti iei banii si ti-o faci tu sau o lasi pe mana celor din service. Exista riscuri in ambele situatii.

ms asta si este interesu sa fac si eu o combinatie leai dus facturi ceva

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa justifici nimic. Din punctul lor de vedere ei si-au platit obligatia, te pun sa semnezi ca ati incheiat socotelile tu faci ce-ti trece prin cap mai departe. Totul e sa ai trecute toate daunele si sa obtii deviz complet pe ele. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Daca avaria este mai complexa nu e bine sa cereti bani inainte pt ca in cazul in care pe parcurs se mai descopera si alte avarii ascunse nu vor mai fi despagubite pt ca dosarul de daune este inchis si cererea de despagubire semnata!

am putin zgariata bara pe fata si grila un plastic spart pe interior si cam atata si vreau sa ma duc sa le cer si nu o fac ca nu se observa si imi bag bani in buzunar intelegi acuma ?

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare tiganeala ce faci, fara asa te superi pe mine. De ce spun asta: vei alerga dupa deviz, vei da niste bani la proforma, vei alerga pt dosar si intr-un final va trebui sa iti vopsesti acea bara zgariata. Pe langa toate astea, banii pe care ii vei lua de la asigurari s-ar putea sa-ti acopere doar benzina. Verifica inainte sa te hotarasti sa faci asta cati bani face reparatia ta si cati vei lua de la asigurator. Dupa aia iti faci planul, altfel poti lua leapsa mai ales cand e vorba de sume mici. Ia-o ca pe o recomandare, sfat. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Daca avaria este mai complexa nu e bine sa cereti bani inainte pt ca in cazul in care pe parcurs se mai descopera si alte avarii ascunse nu vor mai fi despagubite pt ca dosarul de daune este inchis si cererea de despagubire semnata!

am putin zgariata bara pe fata si grila un plastic spart pe interior si cam atata si vreau sa ma duc sa le cer si nu o fac ca nu se observa si imi bag bani in buzunar intelegi acuma ?

Daca e vorba de CASCO, sa stii ca dupa reparatie trebuie sa te duci sa ti se faca poze.Daca nu vei mai repara avaria nu mai e valabila polita Casco.

 

 

Cristi MD are perfecta dreptate.Ca sa nu mai vorbim ca in cazul asta esti luat in vizor ca posibil infractor.Poti fi suspectat ca ai deschis mai multe dosare de dauna la mai multi asiguratori.Asa ca in cazul in care trebuie sa folosesti o polita de asigurare incearca sa urmezi cea mai simpla procedura si nu mai umbla cu inginerii!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

Cotatie... nu cota

COTĂŢIE s.f. 1. Cotare. 2. (Fin.) Cursul schimbului ĂŽntr-o anumită zi pe o anumită piaţă. [Gen. -iei, var. cotaţiune s.f. / cf. it. quotazione, fr. cotation]

 

CĂTĂ1 s.f. 1. Parte cu care contribuie cineva la o cheltuială comună; parte cuvenită ĂŽn urma unei ĂŽmpărţeli. ♦ Parte dintr-un tot căreia i se dă o anumită destinaţie; cotă-parte, participaţie. ♢ Cota bursei = lista valorilor cotate la bursă. 2. Altitudine a unui punct faţă de nivelul mării. ♢ Cota apelor = nivelul unei ape curgătoare. 3. Distanţa dintre un punct şi un plan de referinţă. ♦ Dimensiune indicată pe un desen. 4. Semne ĂŽn cifre şi ĂŽn litere care arată locul unor cărţi, al unor documente etc. ĂŽntr-o bibliotecă, ĂŽntr-o arhivă etc. [< fr. cote, cf. lat.med. quota – ĂŽn ce cantitate].

 

Deci?

 

www.dexonline.ro poate te ajuta pe viitor!

Sincer nu ma asteptam la asa ceva de la un director de asigurari! La modul cum se accede la functii in Romania nici nu ar trebui sa ma mire!Si cand ma gandesc ca a fost un moment in care am fost dispretuit de tine vis a vis de modul in care imi fac meseria, ma bufneste rasul!

 

Si scuze de off-topic dar am fost provocat si am profitat de asta pt a plati o polita, ca sa ma exprim on-topic!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

am un bmw 335 d coupe -parbriz spart.

casco la aliantz tiriac

as vrea sa fac inlocuirea acestuia in au din mai multe motive ,unul din ele ar fi experientele anterioare cu service urile din ro unde nu suntem lasati sa supraveghem masinile fapt de care profita mecanicii smecherasi.

am sanse sa primesc ok ul(intrebarea cred ca esrte aiurea pt ca de cand cu integrarea cred ca nu ar trebui sa fie probleme) din partea asiguratorului?

chiar daca nu primesc ok as vrea sa stiu daca as avea o cale de a-l obtine.

Link to comment
Share on other sites

La intrebarea legata de schimbatul portierei ti-ai raspuns singur!

Regie proprie inseamna ca tu sa ceri bani sa o repari, ei sa iti faca un deviz estimativ in Audatex si sa iti dea banii care rezulta. Te sfatuiesc sa nu faci asta pt ca in calculul devizului ti se baga un pret mic de manopera si un pret de importator al piesei!

Succes!

 

PS daca ai si Casco , fa-o cu regres!

me again!!!din fericire am gasit usa identica dupa lungi cautari si mi-am rezolvat problema pe cont propriu dar de la asigurare inca nicio veste!!!Daca tot am rezolvat-o am cerut sa o fac in regie proprie.Spun ca actele sunt la brasov si trebuiesc trimise la sibiu si pe urma(ceva de genu).Problema este ca nu e o zi 2 ci o luna.Deja sar calul...stiu ca in 20 de zile ar trebui sa fie totul k dar daca lasi dupa ei....aoleu..si nici macar nu mia spus cat imi da in regie proprie..prima data am dus-o in service si mia adus usa second dar inainte sa o vopsesca mia spus ca nu mai iese culoarea desi initial mi-au spus sa stau linistit.At inspectorul a dat usa la schimbat si pe urma am cerut in regie proprie.nu am idee dar nus ce as putea face...???

 

daca la service mi-ar da una second care a spus ca este undeva la 130 euro +manopera,ar trebui sa-mi dea la schimbat si in regie proprie nu?daca ma supara o sa cer usa noua si ii dau in judecata...nu se mai poate..bataie de joc dar cand platesti iti zabmesc....pacat ca este obligatorie ca nu merita sa umblii dupa bani tai.Sunt niste.....

Link to comment
Share on other sites

@cataxu. Intai intreaba asiguratorul si incearca sa obtii ceva in scris de la ei.

Eu am despagubit reparatii facute afara fara probleme.Problema e ca trebuie sa iti achiti singur reparatia, neexistand posibilitatea obtinerii unui accept de plata.Plus de asta trebuie sa traduci toate documentele.

Eu zic ca asiguratorul nu ar trebui sa iti puna bete in roate pt ca schimbarea unui parbriz in Germania e mai ieftina decat la noi, la Bavaria!

 

 

@kilatu. Daca o taraganeaza du-le un deviz estimativ de la o reprezentanta si fa cererea de despagubire.Mentioneaza ca doresti regie proprie.Nu uita sa iti iei nr de inregistrare.Ameninta un pic si cu CSA-ul si sa vezi ce repede va veni dosarul!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat dupa o mica plimbare pe la sediul central unde a trebuit sa depun o cerece care mi-a fost aprobata cu specificatia ca nu-mi va fi decontata o suma mai mare decat cea necesara reparatiei in ro la service ul autorizat.

multumesc f mult pt raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am rezolvat dupa o mica plimbare pe la sediul central unde a trebuit sa depun o cerece care mi-a fost aprobata cu specificatia ca nu-mi va fi decontata o suma mai mare decat cea necesara reparatiei in ro la service ul autorizat.

multumesc f mult pt raspuns.

Daca reparatia necesita multe ore de manopera e posibil ca devizul sa fie mai mare ca in Ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.