Jump to content

INSPECTOR DE DAUNE LA DISPOZITIA DVS!


kosfunny

Recommended Posts

dar nici nu am vrut sa-mi dea acordul de plata. sincer nu ma ajuta cu nimic, pt ca oricum nu puteam scoate masina de la service doar in baza acceptului de plata. ma interesa PLATA si anume plata integrala. o alta problema, ca sa o numesc asa, este ca masina e cumparata pe firma, fapt care exclude din start OPC-ul. hai sa zicem ca as fi trecut peste nesimtirea lor, peste lipsa de respect la adresa clientilor, pana chiar si peste durata incredibil de mare pt solutionarea dosarului, insa faptul ca nu au platit toata suma, si este vb ca din 21.000ron, au acceptat la plata doar 15.000, ma nemultumeste enorm si nu mi se pare normal. cum am spus si in postul anterior, atata timp cat angajatul lor a acceptat acele reparatii si a vazut ca piesele erau defecte, atata timp cat le-am dus si note tehnice din partea service-ului, cum este posibil ca la sf, sa nu faca plata integral sub pretextul ca vezi dom`le nu aveau cum sa se defecteze toate din dinamica accidentului....aici am nevoie de sfatul tau. cum sa procedez ca sa recuperez toata suma. maine o sa platesc eu diferenta, dar vreau sa-mi recuperez banii. care spui tu ca este solutia cea mai sigura pt a reusi acest lucru ?
Link to comment
Share on other sites

cum sa procedez ca sa recuperez toata suma. maine o sa platesc eu diferenta, dar vreau sa-mi recuperez banii. care spui tu ca este solutia cea mai sigura pt a reusi acest lucru ?

 

cred ca doar CSA ar putea face ceva lumina in cazul tau ..prezinta cazul la ei si sa speram ca -ti recuperezi banii ,....

 

Presupun ca suferinta lor maxima e ca s-a ajuns cu masina la Filaret unde preturile sunt ridicate ..De aici si incercarea lor de a te face sa suporti o parte din suma!

 

PS ..deci ne-am lamurit si cu Asirom !.

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

salut ,am problema sau nelamurire, in dec am dat cu spatele in curte si am atins o dubita parcata in curte, dubita avea brief de germania ,numere de germania , masina a fost primita ca donatie din germania ,am fost cu proprietarul dubitei la ARDAF ,sa facem declaratii ,bla bla ,faza este ca are act de donatie in germana , si akolo scrie clar si in romana ACT DE DONATIE , datele masinii ,etc ,la cine a fost donata ,akuma ARDAF m-o obligat sa traduc legalizat actul , adica tot yo dupa ce am platit RCA ,sa mai fac si aia , nu se poate altfel ? nu vreau sa dau 50 RON cat mi-a cerut un notar pentru legalizare ,din cauza ca asiguratorul nu accepta faptul ca masina este donata si ii trebuie tot felul de maruntisuri , nu inteleg , masina a fost parcata , ce-l intereseaza pe el asa mult actele si chestiile alea , e ok , nu-i furata,sa plateasca paguba si gata, sau asa e politica lor ,te streseaza cu tot felul de maruntisuri ,si virgule pana te dai batut ?. Nu mi se pare logic ,ca dupa ce am platit pentru ceva , RCA in cazul de fata, sa ma mai puna sa platesc detaliile .As dorii o explicatie daca se poate , ms mult anticipat. Edited by doruvlad
Link to comment
Share on other sites

La orice firma de asigurari te duci ti se cer actele traduse! Asta e legea, si nu doar la noi! La tine mai e si faza ca ai dat cu spatele intr-o incinta si ai lovit o masina adusa de afara!Sigur vor face cercetari mai amanuntite.Multe din regiile din asigurari se fac pe baza mersului cu spatele!

 

PS Nu vad de ce trebuie sa traduci tu actele.Daca omul vrea sa fie despagubit sa respecte normele!

 

 

@daca ai pe constatare operatii care ulterior ti-au fost taiate din deviz du-te la conducere si fa scandal!

Link to comment
Share on other sites

am fost si la conducere...am dat de un manager retard cu care m-am certat la cutite si mi-a indicat urmatoarele posibilitati: din mom ce insp de daune ti-a acceptat x piese, pune-l pe el sa ti le plateasca, sau daca nu, da-ne in judecata si rezolvam in instanta...
Link to comment
Share on other sites

am fost si la conducere...am dat de un manager retard cu care m-am certat la cutite si mi-a indicat urmatoarele posibilitati: din mom ce insp de daune ti-a acceptat x piese, pune-l pe el sa ti le plateasca, sau daca nu, da-ne in judecata si rezolvam in instanta...

 

 

daca tu ai un caz solid poti sa dai si in judecata ...Ei au jurist si stiu daca sunt acoperiti sau nu In multe cazuri mizeaza pe lipsa ta de chef de a sta in instanta etc .....Trebuie sa ceri sfatul unui avocat ...Cat poate sa te coste o parere autorizata juridic ?

Link to comment
Share on other sites

nu e vb de costuri, e vb de timp. cu totii stim cat poate dura un proces in aceasta tara minunata si cel mai imp e faptul ca daca ai relatii `bine puse`... nu se mai tine cont de dovezi sau realitate. sincer mi-e sila de un proces, insa nu prea vad o alta solutie, si in plus ca mai intervine si orgoliul intr-o situatie ca asta.

 

LE: o sa incerc si varianta cu CSA. acum ca au trecut sarbatorile chiar vreau sa reiau aceasta problema veche de 7 luni. din acest motiv aveam nevoie de parerea cuiva `din interior`.

Edited by traffic
Link to comment
Share on other sites

merci. sa fie. o sa va tin la curent. azi d-abia ma duc sa iau masina. au intrat intr-un final banii aia, si cu ocazia asta o sa ma implic si mai mult pt ca macar acum o sa am masina acasa si nu or sa mai aiba ce face ca s-o tina in service. totul tine acum de bani si in cazul in care ajung la proces, va fi vb si de despagubiri, pt ca masina este p firma si 7 luni de stat pe bara au cauzat prejudicii... :)
Link to comment
Share on other sites

Salut.Ma lovit unul la manevra de mers inapoi in usa dreapta fata.luni trebuie sa merg sa-mi faca poze la Carpatica :)(.Din ce am inteles de la cei de la asigurare o sa mi-o indrepte si sa o chituiasca.Care este posibilitatea sa o schimbe?Daca e nevoie o sa o lovesc si mai rau:).am bagat ceva banuti in ea si tptul de la bmw si nu as vrea sa-mi chituiasca usa si oricum o sa se vada diferenta.Vreau sa o fac in regie proprie dar cum as putea sa obtin daune sa o schimb??Am auzit ca e cea mai proasta asigurare si sper sa nu am probleme.
Link to comment
Share on other sites

La intrebarea legata de schimbatul portierei ti-ai raspuns singur!

Regie proprie inseamna ca tu sa ceri bani sa o repari, ei sa iti faca un deviz estimativ in Audatex si sa iti dea banii care rezulta. Te sfatuiesc sa nu faci asta pt ca in calculul devizului ti se baga un pret mic de manopera si un pret de importator al piesei!

Succes!

 

PS daca ai si Casco , fa-o cu regres!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

am avut situatia cu parbrizul crapat acum un an; desi am gasit masina dimineata cu parbrizul crapat, politistul a insistat sa scriu ca conduceam masina si o alta masina al carei nr nu l-am retinut a proiectat o piatra in parbrizul meu.

de ce a insistat sa scriu asa?

Edited by LoLa
Link to comment
Share on other sites

serviceul este pe conventie...

Atunci trebuiau sa ceara reconstatare.Daca au cerut si nu li s-a dat nu trebuia sa fii tu incarcat! Cine i-a pus sa le comande?

Cere-le celor din service sa iti arate acceptul de plata! Vezi daca suma din accept acopera valoarea facturii.

 

 

multumesc de informatii ...de luni oam sa incep sa .... investighez

 

 

revin cu update,

 

AM adus toate argumentele ambelor parti, si asiguratorului si serviceului ... procedura de comunicare intre serviceul pe conventie si asigurator nu s-a respectat, service-ul respectiv si-a asumat ..pierderea diferentei si rezolvarea cu mine pe cale cat se poate de amiabila.

Lucrarea a fost de calitate si toata lumea e multumita, am primit cartea de identitate inapoi.

 

Multumesc pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

am avut situatia cu parbrizul crapat acum un an; desi am gasit masina dimineata cu parbrizul crapat, politistul a insistat sa scriu ca conduceam masina si o alta masina al carei nr nu l-am retinut a proiectat o piatra in parbrizul meu.

de ce a insistat sa scriu asa?

Sincer nu stiu.

Poate ca a vrut sa aiba si el un cuvant de spus! :)

Link to comment
Share on other sites

HELLO - Am si eu o intrebare pentru un prieten ... mergea pe linia de tramvai si i sa ridicat o bucata din banda aia de langa linie si i'a intrat in podeaua masinii ... acum se cearta intre service si asigurari .... aia de la service zic ca e dauna totala, cei de la asigurari ( astra ) ca se indreapta, se sudeaza o bucata de tabla samd ... masina e din 2005 - e60 530d ..... podeaua e intepata cumva sub scaunul dreapta fata spre spate ...scaunul e rupt/gaurit

 

ce e pana la urma ?

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

.. masina e din 2005 - e60 530d ..... podeaua e intepata cumva sub scaunul dreapta fata spre spate ...scaunul e rupt/gaurit

 

ce e pana la urma ?

 

 

se poate o poza cu situatia asta ? E60 are podea de mamaliga ? ...mai auzisem de cineva caruia i-a cazut cardan si a strapuns podeaua ..la un E39

Link to comment
Share on other sites

HELLO - Am si eu o intrebare pentru un prieten ... mergea pe linia de tramvai si i sa ridicat o bucata din banda aia de langa linie si i'a intrat in podeaua masinii ... acum se cearta intre service si asigurari .... aia de la service zic ca e dauna totala, cei de la asigurari ( astra ) ca se indreapta, se sudeaza o bucata de tabla samd ... masina e din 2005 - e60 530d ..... podeaua e intepata cumva sub scaunul dreapta fata spre spate ...scaunul e rupt/gaurit

 

ce e pana la urma ?

Ca sa fie sigur, sa ceara sa i se faca de catre cei de la asigurari un de viz in Audatex!

In mod normal se repara, dar cine stie ce operatiuni trebuiesc efectuate si se ridica devizul la o suma astronomica!

Link to comment
Share on other sites

Intrebare pt domnul inspector: in cazul unei masini dauna totala la Omniasig, masini evaluata la 17500 dupa ce s-a scazut franciza este adevarat ca trebuie sa aiba loc o licitatie facuta de asigurator prin care sa incerce sa vanda epava cat mai bine, chiar daca proprietarul si-a manifestat dorinta de a tine epava, pt a fi valorificata la un pret mai bun decat ar da asiguratorul?

Am senzatia ca cei de la asigurari incearca o mizerie: te pun sa semnezi ca vrei epava indiferent de suma la licitatie oferita, ca dupa aia sa spuna ca masina avea oferta la licitatie de 10000Euro si ca atat va fi scazuta din suma asigurata la final. Adica sa iei in mana doar 7500, restul reprezentand epava. Eu stiam ca atunci cand alegi sa tii epava, asiguratorul calculeaza 25% epava din suma asigurata si restul bani in mana. Este vreo regula sau e la latitudinea asiguratorului?

Link to comment
Share on other sites

Instrumentarea daunelor totale difera de la un asigurator la altul. Aceata e reglementata contractual.

In general asiguratorul nu este obligat sa iti asigure vanzarea epavei.Deasemenea nici tu nu esti obligat sa vinzi epava nimanui.E dreptul tau , e proprietatea ta.

Daca nu esti mulrumit de valoarea epavei si nici nu ajungi la un consens cu asiguratorul poti angaja un evaluator autorizat sa o calculeze.Tariful este de aprox 200 euro.

Totusi citeste atent conditiile contractuale ca sa stii ce si cum sa negociezi!

Link to comment
Share on other sites

salut am lovit masina am casco si vreau sa o fac pe regie proprie cum se procedeaza trebuie sa le duc facturi ceva care este treaba ms pt raspuns

Vorbeste cu inspectorul.Procedura difera de la firma la firma.

Daca vrei banii inainte de reparatie ti se va face un deviz in Audatex si ti se vor da acei bani.Nu te astepta la pret mare de manopera si nici la adaos mare pt piese.Deasemenea nu ti se va da TVA.

Daca vrei sa repari masina unde vrei tu sau sa iti procuri singur piesele si sa o repari tu, duci factura, devizul si dovada platii.

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba de negociat, era pur si simplu o procedura despre care vorbea individul si-ti ceream o parere daca acel motiv are un substrat. Asta pt ca la alta dauna totala de acum cativa ani s-au comportat asa cum spuneam eu, cu ajutorul catalogului de la Schwacke. Acum vad ca e la moda Audatex.

@victor: eu am reparat o motoreta in regie proprie, iti spun cum am procedat acum 2 sau 3 ani: proces verbal politie, apoi mers la inspectorul de daune sa vada pagubele, am mers la Yamaha cu lista de piese in care apareau ce trebuie schimbat si mi-au facut un deviz de reparatii. Piesele erau numai pe original si aveau inclusa manopera. Dupa asta am mers la asigurator si am facut o cerere de reparatii a daunelor in regie proprie. Cel care mi-a preluat dosarul la asigurari mi-a spus din start ca nu se platesc 100% costurile de pe deviz, undeva la 70%. Nu-mi mai aduc aminte motivatia exacta de atunci insa iti dau bani mai putini decat cei trecuti in deviz, are legatura si cu TVA-ul din deviz care nu se ia in calcul. Cat?? Ramane sa afli de la inspectorul de la daune.

Merita sa faci in regie proprie daca ai ocazia sa-ti repari masina mai ieftin si sa-ti ramana ceva bani in plus. Asta inseamna piese pe original scumpe +manopera = deviz mare si iti iei banii si ti-o faci tu sau o lasi pe mana celor din service. Exista riscuri in ambele situatii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.