Jump to content

Cum se comporta un 320d pe zapada?


mirelu

Recommended Posts

am avut si eu continental ts850 si sunt fff bune. nu am ramas nici macar odata inzepezit..in rest cu atentie si bagare de seama ca e90-ul are garda mai joasa decat majoritatea masinilor, deci dupa ninsoare mare grija la "sleaurile" facute de alte masini pe care tu o sa le iei cam ca un plug. Si eu sunt la prima iarna cu BMW si sper sa fie ok.. tot coti ts850 voi cumpara
Link to comment
Share on other sites

E distractiv sa ai un BMW pe timp de iarna, dar din pacate lasa de dorit daca zapada e putin mai mare... in multe cazuri ramai suspendat sau daca te-ai oprit undeva prin spatele blocului unde nimeni nu da zapada, acolo ramai. Am ramas de n ori blocat/suspendat, am zis ca iarna asta incerc sa pun greutate in portbagaj. (al 6 lea an cu e90 pe zapada).

Prejer sa merg cu a doua masina cu tractiune pe fata, iarna.

Link to comment
Share on other sites

exact cum spunea cineva mai sus, daca nu se dezapeseste, degeaba ai cauciucuri noi/lopata/saci nisip, tot mai bine e s-o lasi in parcare, este foarte joasa si risti sa ramai ori suspendat, ori chiar sa nu estimezi bine si sa-i faci ceva pe sub, si atunci mai bine o lasi acasa, decat sa auzi mereu cand mergi ca freaca ceva pe sub ea.
Link to comment
Share on other sites

Dupa 6 ierni cu E60, urmeaza prima cu E91.

 

Dupa parerea mea masinile cu tractiune spate sunt mai usor de controlat decat cele cu tractiune fata.

 

Daca te referi pe zapada, intr-un mod practic de zi cu zi in oras (nu pe pista de avion)te inseli. Daca te referi pe sosea curata, intradevar tractiunea spate ofera stabilitate mai buna.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E distractiv sa ai un BMW pe timp de iarna, dar din pacate lasa de dorit daca zapada e putin mai mare... in multe cazuri ramai suspendat sau daca te-ai oprit undeva prin spatele blocului unde nimeni nu da zapada, acolo ramai. Am ramas de n ori blocat/suspendat, am zis ca iarna asta incerc sa pun greutate in portbagaj. (al 6 lea an cu e90 pe zapada).

Prejer sa merg cu a doua masina cu tractiune pe fata, iarna.

Daca mergi cu atentie si nu te infigi prea decis poti sa mergi.Am masina din 2008 si de atunci merg in fiecare iarna cu ea,pana acum doar am crapat un pic o aparatoare la roata scutul e intact si am ceva rugina de suprafata pe podea,masina e joasa am H&R 55/35 si e un dezavantaj dar cu atentie se rezolva.Am urcat si pana la cota 1500 cu ea acum 2 ani .Gume bune (acum au facut 3 ani ar trebui sa le schimb) controul tractiunii off si cam aia e,sincer am iesit din situatii "imposibile" iar de ramas blocat cred ca am ramas de 2-3 ori in astia 6 ani.

@yellow - poti sa iesi din parcare dar dai la lopata ceva,apoi faci fata/spate de inebunesti :) ideal e sa ai macar un vecin care sa plece inaintea ta si sa "deschida" drumul :D

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pana acum doar am crapat un pic o aparatoare la roata scutul e intact si am ceva rugina de suprafata pe podea

 

Despre ce scut e vorba, scutul de motor,ala de plastic, singurul lui scop functional este acela de a retine eventualele scurgeri ale motorului sa ajunga pe carosabil, cred ca o exprimare corecta ar fi(tava de plastic de sub motor), din experienta stiu ca la o Skoda Octavia plasticul ala are rol decorativ si la fiecare schimb de ulei se schimba si baia de ulei :sweat:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu e asa rau e36 pe zapada. eu am mers 5 ierni cu ea si nu m-a dezamagit. Aveam in portbagaj "sosete" si doar de 2-3 ori le-am folosit, si atunci pt ca era foarte multa gheata sub un strat de zapada de 10-15 cm. Am suspensie normala si masina este destul de ridicata, cred ca e mai ridicata decat e90-urile. Ar fi fost bine un diferential blocant dar mai trageam frana de mana la urcari cand era nevoie(nu functiona tot timpul). Am facut Rucar Branu pe ninsoare si nedeszapezit cu ceva atentie sporita si vre-o ora in plus, insa masina era incarcata cu 4 pasageri. Prin zapada afanata am mers foarte bine, chiar daca era destul de inalt stratul. Importante sunt anvelopele de calitate, fac diferenta enorm.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Despre ce scut e vorba, scutul de motor,ala de plastic, singurul lui scop functional este acela de a retine eventualele scurgeri ale motorului sa ajunga pe carosabil, cred ca o exprimare corecta ar fi(tava de plastic de sub motor), din experienta stiu ca la o Skoda Octavia plasticul ala are rol decorativ si la fiecare schimb de ulei se schimba si baia de ulei :sweat:

Da scutul acela,la grupul VW e mai slab calitativ cred,stiu ca si la Golf scutul ala crapa repede.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, sunt la primul BMW de 12 ani de cand am permis (E90 ED 320d 163hp 2011), imi este putin teama cu el avand in vedere ca este prima iarna cu tractiune spate, iar acolo unde locuiesc nu se prea deszapazeste pe strada(sectorul 5,nu ca pe undeva prin tara asta s-ar deszapezi vrodata,cea mai simpla solutie este sa inchida drumul),iar cretinii de vecini care isi curata masinile si locurile de parcare arunca zapada in fata masini lor,pe unde vor urma sa iasa,adica tot in strada,ca doar locuim intr-o tara cu prosti, mi-am achizitionat anvelope noi de iarna Continental Contiwintercontact TS850, 45-50l voi avea in permanenta in rezervor si va intreb daca merita sa mai adaug in portbagaj aproximativ 50kg greutate(nu saci cu nisip,ciment sau alte materiale de constructie).

Mie mi se pare destul de jos Ed-ul. Fata de un e90 normal este diferenta mare. Problema nu e atat aderenta cat faptul ca daca se fac Âşleauri o suspenzi pe burta. Poti sa ai mama cauciucului de iarna daca o infunzi in zapada.

Plus ca o hârjâi pe dedesubt. Altfel, n-ai nevoie de saci in portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.