Jump to content

DEBITMETRU


Recommended Posts

Da, ala de la pasager il am, ala de la sofer nu, dar l-am scos si pe ala de la pasager, din cate am inteles are legatura cu racirea franelor, varianta vara/iarna. Iarna le pui sa nu inghete franele, vara le scoti pt o racire mai buna a discurilor. Daca te uiti atent, o sa vezi ca admisia aerului in acel loc se duce spre frane. Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

Fiindca am "ghicit" TPS, poate te ajuta filele atasate (dar numai daca scan-ul te duce acolo). Eroarea poate fi si P110D - Throttle position sensor A/B - range/ performance si la cauze are Probleme de conexiune electrica (wiring), throttle sensor, ECM (der mai intai fa scan-ul)

 

 

Ce program este cel din care ai luat printurile ?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca sunt pentru racirea franelor, insa nu imi place cum arata fara ele. In schimb, mai sunt niste capacele, care le pui cred ca vara, care sunt de fapt o rama. Deci ca si astea, dar in mijloc au gaura, tocmai pt racire. Cred ca ii iau de alea pentru la vara.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am fost la un service bun, in rahova, in spate la mall-ul ala deschis recent si am facut o diagnoza si resetare de erori. Mi-au gasit 7 erori pe masina, toate resetabile (au fost resetate), dintre care 5 erori erau legate de clapeta de acceleratie (blocare clapeta acceleratie la 1/2 pozitie, acceleratie sporadica, etc nu le mai tin minte pe toate insa erau toate legate de clapeta de acceleratie), 1 eroare de debitmetru (insa indusa tot de clapeta de acceleratie, se aprindea in bord check engine-ul concomitent cu eml-ul si asc-ul, si tin minte ca odata am scos si borna de la debitmetru sa vad cum merge masina, deci atunci sa inregistrat eroarea asta) si 1 eroare de senzor ax came de admisie (acest senzor l-am schimbat acum cateva luni deoarece l-au gasit si baietii de la filaret, insa nu am apucat sa resetez erorile dupa ce l-am schimbat, asa ca ramasese acolo inregistrat si l-am resetat acum). Deci toate erorile ramase erau legate de clapeta de acceleratie, macar acum stiu o treaba ca e singura cauza si nu mai sunt si altele conexe. Si intradevar, m-a costat 40 ron, nu 250 ca la reprezentanta :) Cand am pornit de acolo totul era ok, nici o eroare in bord, masina mergea ok, insa cand am ajuns la mine acasa s-au aprins iar erorile respective. Saptamana viitoare sper sa schimb clapeta de acceleratie, o astept cu nerabdare sa imi soseasca, si voi reveni cu solutionarea problemei si din punct de vedere financiar, pentru a se putea inchide topic-ul <_<

 

Bafta!

 

 

sal,

am un BMW 318i din 2002 - 143 CP, problema este ca nu are demaraj mai deloc, am schimbat acum o saptamana uleiul si toate filtrele dar din pacate nici o schimbare. Vreau sa ma duc sa fac un test sa vad daca este debitmetrul sau alta problema. Ma poti ajuta cu un nr de telefon unde ai fost tu, sau macar sa-mi dai mai multe detalii cum ajung acolo si daca stii daca au program si sambata.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am fost la un service bun, in rahova, in spate la mall-ul ala deschis recent si am facut o diagnoza si resetare de erori. Mi-au gasit 7 erori pe masina, toate resetabile (au fost resetate), dintre care 5 erori erau legate de clapeta de acceleratie (blocare clapeta acceleratie la 1/2 pozitie, acceleratie sporadica, etc nu le mai tin minte pe toate insa erau toate legate de clapeta de acceleratie), 1 eroare de debitmetru (insa indusa tot de clapeta de acceleratie, se aprindea in bord check engine-ul concomitent cu eml-ul si asc-ul, si tin minte ca odata am scos si borna de la debitmetru sa vad cum merge masina, deci atunci sa inregistrat eroarea asta) si 1 eroare de senzor ax came de admisie (acest senzor l-am schimbat acum cateva luni deoarece l-au gasit si baietii de la filaret, insa nu am apucat sa resetez erorile dupa ce l-am schimbat, asa ca ramasese acolo inregistrat si l-am resetat acum). Deci toate erorile ramase erau legate de clapeta de acceleratie, macar acum stiu o treaba ca e singura cauza si nu mai sunt si altele conexe. Si intradevar, m-a costat 40 ron, nu 250 ca la reprezentanta :) Cand am pornit de acolo totul era ok, nici o eroare in bord, masina mergea ok, insa cand am ajuns la mine acasa s-au aprins iar erorile respective. Saptamana viitoare sper sa schimb clapeta de acceleratie, o astept cu nerabdare sa imi soseasca, si voi reveni cu solutionarea problemei si din punct de vedere financiar, pentru a se putea inchide topic-ul <_<

 

Bafta!

 

 

sal,

am un BMW 318i din 2002 - 143 CP, problema este ca nu are demaraj mai deloc, am schimbat acum o saptamana uleiul si toate filtrele dar din pacate nici o schimbare. Vreau sa ma duc sa fac un test sa vad daca este debitmetrul sau alta problema. Ma poti ajuta cu un nr de telefon unde ai fost tu, sau macar sa-mi dai mai multe detalii cum ajung acolo si daca stii daca au program si sambata.

Multumesc

 

ABS Sistems

D-l Silviu Berari

0766.341.143

0722.354.226

Str. Nasaud nr. 26

 

Cauta pe net pe o harta a bucurestiului strada si o sa o gasesti. Este chiar strada din spatele mall-ului deschis recent in Rahova, la intersectia cu McDonalds. Cladirea nu ai cum sa nu o vezi, este pe un colt cu o alta straduta, albastra parca si cu etaj, si au un banner mare pe care scrie diagnoza, electrica, mecanica, service auto, etc. E bine sa dai un telefon in prealabil sa vezi daca e liber, eu asa am procedat, mi-a zis sa vin intr-o ora si ma bagat direct inauntru desi mai erau masini la coada. Bafta! Sa-mi zici si mie ce avea ca nici mie nu imi trage cum trebuie.

 

 

Uite despre ce ziceam eu:

 

Dragute. Sa-mi zici si mie de unde pot sa imi iau daca gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am fost la un service bun, in rahova, in spate la mall-ul ala deschis recent si am facut o diagnoza si resetare de erori. Mi-au gasit 7 erori pe masina, toate resetabile (au fost resetate), dintre care 5 erori erau legate de clapeta de acceleratie (blocare clapeta acceleratie la 1/2 pozitie, acceleratie sporadica, etc nu le mai tin minte pe toate insa erau toate legate de clapeta de acceleratie), 1 eroare de debitmetru (insa indusa tot de clapeta de acceleratie, se aprindea in bord check engine-ul concomitent cu eml-ul si asc-ul, si tin minte ca odata am scos si borna de la debitmetru sa vad cum merge masina, deci atunci sa inregistrat eroarea asta) si 1 eroare de senzor ax came de admisie (acest senzor l-am schimbat acum cateva luni deoarece l-au gasit si baietii de la filaret, insa nu am apucat sa resetez erorile dupa ce l-am schimbat, asa ca ramasese acolo inregistrat si l-am resetat acum). Deci toate erorile ramase erau legate de clapeta de acceleratie, macar acum stiu o treaba ca e singura cauza si nu mai sunt si altele conexe. Si intradevar, m-a costat 40 ron, nu 250 ca la reprezentanta :) Cand am pornit de acolo totul era ok, nici o eroare in bord, masina mergea ok, insa cand am ajuns la mine acasa s-au aprins iar erorile respective. Saptamana viitoare sper sa schimb clapeta de acceleratie, o astept cu nerabdare sa imi soseasca, si voi reveni cu solutionarea problemei si din punct de vedere financiar, pentru a se putea inchide topic-ul <_<

 

Bafta!

 

 

sal,

am un BMW 318i din 2002 - 143 CP, problema este ca nu are demaraj mai deloc, am schimbat acum o saptamana uleiul si toate filtrele dar din pacate nici o schimbare. Vreau sa ma duc sa fac un test sa vad daca este debitmetrul sau alta problema. Ma poti ajuta cu un nr de telefon unde ai fost tu, sau macar sa-mi dai mai multe detalii cum ajung acolo si daca stii daca au program si sambata.

Multumesc

 

ABS Sistems

D-l Silviu Berari

0766.341.143

0722.354.226

Str. Nasaud nr. 26

 

Cauta pe net pe o harta a bucurestiului strada si o sa o gasesti. Este chiar strada din spatele mall-ului deschis recent in Rahova, la intersectia cu McDonalds. Cladirea nu ai cum sa nu o vezi, este pe un colt cu o alta straduta, albastra parca si cu etaj, si au un banner mare pe care scrie diagnoza, electrica, mecanica, service auto, etc. E bine sa dai un telefon in prealabil sa vezi daca e liber, eu asa am procedat, mi-a zis sa vin intr-o ora si ma bagat direct inauntru desi mai erau masini la coada. Bafta! Sa-mi zici si mie ce avea ca nici mie nu imi trage cum trebuie.

 

 

Uite despre ce ziceam eu:

 

Dragute. Sa-mi zici si mie de unde pot sa imi iau daca gasesti.

 

 

Merci pt ajutor,

 

Am sa merg zilele astea si te anunt ce am facut.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi-a dat eroare la debitmetru,tot ceva de genu ca intra o cantitate mai mica de aer decat cea recomandata.daca se aude ceva de resoftarea aia as vrea sa aud si eu.parerile mecanicilor mei sunt la fel de impartite asa ca nu pot sa il schimb pana nu sunt sigur.unu zice ca trebuie softat altul zice ca nu .exista experti prin zona care sa ne dea un sfat realistic????
Link to comment
Share on other sites

@POIUYT: Ai perfecta dreptate, am si eu confirmarea citind ceva despre asta, dar am vazut schimbarea personal la nonfacelift fara a mai comite nimic altceva. Oricum eu personal, sunt de acord cu tine iar in cazul asta cam asta ar fi. Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

eu am un 318d caruia i-am cumparat doar senzorul debitmetru(Pierburg - 7.22684.09.0 - echivalent Bosch 318d m47 09/2002).Pe tester debitmetrul vechi imi dadea valori peste maxim(aprox 350 - normal fiind 300).Simptomele care m-au trimis la service erau trepidatii uniforme la relanti,turatie constanta,consum nu stiu (ca lucrez la o companie petroliera).Montand senzorul nou am constatat ca masina mea devenise tractor...zgomotos(parca),si puturos pana in 2000-2500 ture.

Si eu am avut probleme cu debitmetrul , dar nu imi arata nici o eroare in bord. Simptomele care erau : nu tragea bine .Am fost cu masina la tester si indica valori anormale pentru amestec. Am schimbat doar senzorul debitmetru cu unul Pierburg -7.22684.09.0 , masina acum trage constant dar tot nu sunt multumit de puterea masinii.Stiti cumva daca trebuie sa resoftez ECU daca am schimbat numai senzorul ? Masina este eu 320d din 2000. Si inca ceva , cateodata cand e motorul cald fluctueaza relantiul de la 750-850 , sa fie oare tot de la debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceiasi problema ...nu tragea...la tester dadea valoare 470. am fost la bavaria si mi l-a reprogramat....225ron a costat operatia si pe urma am fost la george care mi-a spus acelasi lucru ca valoarea trebuie ssa fie undeva la 200...de cand am fost la bavaria nu mai am probleme...trage si merge f bine.
Link to comment
Share on other sites

stie cineva in cat timp se stinge martorul check engine dupa schimbarea debitmetrului?

evident in cazul in care debitmetrul crea aceasta problema (aprinderea check enginului)

 

multumesc

 

 

nu cred ca se poate stinge singur...eu stiu ca trebuie sa te duci la un tester sa iti stearga erorile.....ca sa se stinga check engine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.