Jump to content

DEBITMETRU


Recommended Posts

  • 2 months later...
Dar check engine light de ce s-a aprins pana la urma?

Cei de la AB au spus ca din cauza debitmetrului.

Am fost cu masina la mai multe service-uri si nu au gasit nici un defect, doar cei de la AB au spus ca este debitmetrul dus.

La tester apare "fuel supply system"????

Poate "fuel preparation system" sau pe ro: reglare amestec...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

punand masina pe testerul colegului nostru george, printre alte mici neajunsuri, a reiesit ca debitmetrul e varza.

adica, valoarea normala de functionare este 216 parca (habar n-am ce inseamna asta...) iar al meu indica 470!

george mi-a zis ca este vorba de amestecul aer-combustibil, la mine bagand f mult aer, se pare.

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

cunoaste cineva despre ce este vorba?

Link to comment
Share on other sites

punand masina pe testerul colegului nostru george, printre alte mici neajunsuri, a reiesit ca debitmetrul e varza.

adica, valoarea normala de functionare este 216 parca (habar n-am ce inseamna asta...) iar al meu indica 470!

george mi-a zis ca este vorba de amestecul aer-combustibil, la mine bagand f mult aer, se pare.

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

cunoaste cineva despre ce este vorba?

 

 

si inca ceva...

daca debitmetru e busit, nu ar trebui sa se comporte in vreun fel mai aparte motorul?

Link to comment
Share on other sites

ba da , de obicei da in nas, creste consumul si apare check engie in bord

 

 

 

nu am avut astfel de simptome...

care o fi smecheria?

 

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

 

trebuie o resoftare ca sa fie recunoscut de Ecu

 

 

 

unde se poate face asta?

Link to comment
Share on other sites

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

 

trebuie o resoftare ca sa fie recunoscut de Ecu

 

in cazul meu (320d 136 cp 2001) nu a fost necesara nici o resoftare. pur si simplu mi-a mers mult mai bine, la parametri normali si nu mi-am mai dat eroare la tester.

Link to comment
Share on other sites

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

 

trebuie o resoftare ca sa fie recunoscut de Ecu

 

in cazul meu (320d 136 cp 2001) nu a fost necesara nici o resoftare. pur si simplu mi-a mers mult mai bine, la parametri normali si nu mi-am mai dat eroare la tester.

 

 

ce simptome aveamotorul atunci cand te-ai hotarat sa schimbi debitmetrul?

Link to comment
Share on other sites

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

 

trebuie o resoftare ca sa fie recunoscut de Ecu

 

in cazul meu (320d 136 cp 2001) nu a fost necesara nici o resoftare. pur si simplu mi-a mers mult mai bine, la parametri normali si nu mi-am mai dat eroare la tester.

 

 

ce simptome aveamotorul atunci cand te-ai hotarat sa schimbi debitmetrul?

nu tragea bine. undeva intre 2000 si 2500 de ture avea o pauza de putere. plus ca imi dadea eroare cand il punheam pe tester.

Link to comment
Share on other sites

am sunat la un magazin de piese auto si mi s-a spus ca dupa inlocuirea debitmetrului, pentru functionarea optima a acestuia, trebuie facut un reglaj pe calculator.

 

trebuie o resoftare ca sa fie recunoscut de Ecu

 

in cazul meu (320d 136 cp 2001) nu a fost necesara nici o resoftare. pur si simplu mi-a mers mult mai bine, la parametri normali si nu mi-am mai dat eroare la tester.

 

 

ce simptome aveamotorul atunci cand te-ai hotarat sa schimbi debitmetrul?

nu tragea bine. undeva intre 2000 si 2500 de ture avea o pauza de putere. plus ca imi dadea eroare cand il punheam pe tester.

 

 

 

multumesc pt raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
curios lucru si eu am fost tot cu un 320D 2000 si valoarea la debitmetru era 380 si mi-a spus tipul ca trebuie sa fie undeva la 420...este adevarat? si mi-a mai zis ca trebuie sa schimb si 2 valve de admisie una pt aer si una pt motorina...aveti idee?
Link to comment
Share on other sites

curios lucru si eu am fost tot cu un 320D 2000 si valoarea la debitmetru era 380 si mi-a spus tipul ca trebuie sa fie undeva la 420...este adevarat? si mi-a mai zis ca trebuie sa schimb si 2 valve de admisie una pt aer si una pt motorina...aveti idee?

 

la 320d fara facelift nu merge sa pui debitmetru nou fara resoftare... :twoup: ...poate doar sa mearga masina in modul de avarie...

 

p.s. vezi ca iti da eroare de debitmetru si cand ai piesa asta ,ori plina de calamina ,ori dusa....senzor supraalimentare...piesa 17 ...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

in urma cu cateva luni se spunea ca la non facelift nu trebuie resoftare si ca se va seta automat, acum ca trebuie, oare pe cine sa mai crezi??? parerea mea e ca ar trebui sa mergi la un service bun si acolo vezi si ce parametri tre sa aiba si daca e nevoie de resoftare si toate astea.

 

am mea e 2004...si am intrebat la Dormag,pe ala care e cu laptopu in mana si face chestiile astea...

 

 

"domne am auzit pe net,ca trebuie resoftare..."

"la astea de 150cai nu trebuie...la alea de 136cai trebuie..."

 

 

 

 

intelegeti ce vreti...

 

daca nu... sunati la Dormag si va lamuriti

 

http://www.dormag.ro/

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

in urma cu cateva luni se spunea ca la non facelift nu trebuie resoftare si ca se va seta automat, acum ca trebuie, oare pe cine sa mai crezi??? parerea mea e ca ar trebui sa mergi la un service bun si acolo vezi si ce parametri tre sa aiba si daca e nevoie de resoftare si toate astea.

si ce inseamna service bun? ca si ala unde merg eu e bun.. recomandat de Ciupanezu ... cat mai costa si resoftarea asta?...poate sa fie numai valvele de control de la EGR si Turbina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.