Jump to content

318is sau 318 tds. (e36).


Alex318is

Recommended Posts

Salut.

 

Fiind la facultate , facand bani din orice , avand o masina "actuala" varza ... tata imi promisa' sa-mi cumpere o masina de ziua mea.Facand 23 de ani,fiind destul de tanar ... si avand aceasta foame de "cai" ... m-am hotarat la aceste doua modele de BMW.

 

Va intreb eu pe voi.Mai exact.. ma ingrijoreaza doua chestii.Cat de scumpe sunt piesele pt e36.(de exemplu un kit de ambreiaj).

 

Care credeti ca ar fi masina ceea mai potrivita pt mine.Facand lunar max 300 de km.

{-- Luand in considerare ca unchiu'meu lucreaza pe camion.(motorina moka. --}

 

Momentan am o masina diesel,din 1980 toamna.Care din 27 decembrie sta in garaj.Din cauza "frigului" nu porneste.Vreau sa va intreb daca 318 tds-ul are trepidatii in relantiu... sau daca "troancane" sau face urat la rece.

 

Poate vi se par "tampenii" aceste intrebari.Dar sunt traumatizat(de diesel) :) .Vreau o masina care sa porneasca dimineata la -17 grade.Sa pot circula max 300,350 de km cu ea lunar fara sa-mi consume 15 litri/100 km.

 

Deci , va cer ajutorul : Un kit de ambreiaj pt 318is aprox la ce pret se ridica? :)

: Cat consuma 318is in oras,respectiv 318tds.

: Distributia?E pe lant?Curea?E Scumpa?

: 318 tds se gaseste si in varianta coupe?Fiind obsedat de masinile "coupe" :)

 

Cand cumpar o asemenea masina,la ce trebuie sa fiu atent?Stiu ca aripile spate cam ruginesc... si pragurile.

 

Deci , sa-mi spuneti mura'n gura .... Ce sa-mi cumpar.Am uitat sa va spun.Bugetul este undeva la 3000 de euro.(Din care trebuie sa ies si cu taxa)

 

Prin acest post multumesc celor care o sa posteze!

 

La Multi Ani bmwclub & Members.

Link to comment
Share on other sites

Cand cumpar o asemenea masina,la ce trebuie sa fiu atent?Stiu ca aripile spate cam ruginesc... si pragurile.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ic=7823&hl=

 

daca vrei diesel ia-l pe cel de 2.5, altfel suna/trag six cylinder

dar la 3mii si inmatriculat mai greu sa gasesti o masina buna

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Am sa iti raspund eu scurt, ca ma duc la somn dupa

 

1. Cred ca nu o sa primesti prea mult suport pt tds aici :)

2. Un kit ambreaj pt 318is e 5-6 mil (luk sau sachs)

3. 318is meu consuma cam 15 acum, dar a pornit perfect si la -25 :)

4. Distributia e pe lant la 318is, cred ca si la tds

5. 318tds am vazut pe compact, dar nu exista din fabrica pe coupe

 

Rugina nu prea au, cred ca cel mai important e sa vezi sa nu curga fluidele din ea... adica o caseta de directie e scumpa, la fel si un schimbat de garnitura de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

Pai 318tds nu este decat compact, varianta coupe nu exista. Intretinerea este relativ ieftina. Un 318is consuma in jur de 12-13 litri la suta, daca o calci ia si 15, un 318tds consuma in jur de 8l/100 maxim 10l, consum oras pt ambele variante. Daca ar fi sa compari modele 318is cu 318tds diferenta e mare in favoarea 318is, un 318tds poti sa il compari cu un 316i sunt mai apropiate ca performante.

comparatie 316i, 318tds, 318is

http://www.ultimatespecs.com/?option=10&am...63,155&do=1

http://www.ultimatespecs.com/?option=10&am...63,149&do=1

date tehnice e36

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E36

consum e36

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=42482

Link to comment
Share on other sites

@Calin78 - Mersi.Dar ma gandesc la asigurare & impozite.Cred ca raman la 318is.

 

@Remus R. - Fenc u.Eu ma gandesc la benzina doar pt faptul ca nu am de gand sa stau cu dieselu in garaj iarna.Si sa vad cum restu colegilor ... se rup cu benzinarele.. Si inca ceva.Am auzit din auzite.. adica (radio bloc) cum ca, injectoarele sau pompa de injectie pe 318 tds te costa cat juma de masina.Nu stiu daca e adevarat , dar am ramas "shockat" ...

 

@Radu Alexandru - 1. Nu-i bai . Cred ca uras masinile Diesel.

2. Ma gandeam la un pret de 3x mai mare.

3. Mers lejer in oras , sau mai sportiv?

4. Macar cu distributia nu ai treaba :)

5. De asta am intrebat , deoarece nu am gasit pe net 318 diesel coupe.

Prima data sa ma hotarasc la model.Dar 80% ca va ramane 318is (140hp). Acuma trebuie sa caut "dotarile" si toate imbunatatirile pe care ar putea sa le "aibe" ... Ca sa nu fiu nevoit sa le procur pe urma.

@Dan_316i - 316i nu imi cumpar in veci.E un motor mult prea "puturos" pt mine.Nu ma pronunt in general.Dar in care am stat pe dreapta.. era un melc adormit.

Iti multumesc pt link-uri.Ma pun acuma sa citesc totul.

 

Va Multumesc Foarte Mult!

Edited by Alex318is
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am dat un etalon de comparatie pentru 318tds, pt ca nu il poti compara cu 318is. Referitor la 316i nu e chiar melc, acum depinde cum il calci, cat e de obosit. 316i consuma 10-11 in oras. 318tds are 1665cmc nu 1800cmc cum sunt tentati unii sa creada.

318is poate avea 1800 cmc pana in '96 si 1900cmc din '96.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

316i e lenes pentru tine, atunci 318tds iti ofera un singur "avantaj" motorina la pret redus de la unchiu'.

Daca vrei 318is cumpara unul din '95, are taxa mai mica, 1800cmc, taxa se poate incadra la 14-15 ani, garantat euro 2, decat un 318is de 1900cmc mai bine un 320i.

3000 de euro luata din tara sau cu tot cu adus din germania, dar fara taxa de inmatriculare inclusa daca vrei sa ai masina in toate mintile.

Link to comment
Share on other sites

mei eu am 318 tds din 1decembrie 2008 si mereu a pornit la prima cheie in fiecare dimineatza... la mine problema e la pompa de injectie ca are avans si cam troncane.. are 90CP si ce-i drept nu are "zvac" precum un benzinar... dar pt mine ca incepator sau pt unul care isi ia pt prima data BMW eu zic ca e bun (in cazul tau ca ai acces la motorina mai ieftina si nici nu faci multi kilometri lunar), iar cand vei avea mai multe economii iti vei putea lua un benzinar mai bun... eu numai un drum dus-intors Barlad-Bucuresti si fac aproape 600km si mers mai forjat (in afara localitatii peste 130km/h) mi-a consumat cam 10%... oricum mi se pare mult mai confortabil decat o dacie "golan" ...eu am dat 2500euro pe masina din '96 adusa din belgia si nu are rugina... distributia e pe lant...

daca vrei o vand eu pe a mea cu 2600euro :) ca i-am tradus actele si schimbat senzorii de ABS

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

318is . Faci putini km sa justifici motorina moka...si prin urmare tds-ul

 

da , asa e.ma gandesc la costurile de intretinere la diesel.

 

@Dan_316i - 316i nu imi cumpar in veci.E un motor mult prea "puturos" pt mine.Nu ma pronunt in general.Dar in care am stat pe dreapta.. era un melc adormit.

Iti multumesc pt link-uri.Ma pun acuma sa citesc totul.

 

Va Multumesc Foarte Mult!

 

Bine cĂŁ ĂŽĂži iei 318td sau 318i , wow.

 

Nu inteleg ce vrei sa spui.Eu am postat in necunostinta de "cauza".Vroiam sa primesc niste raspunsuri pro/contra.Post-ul tau cu ce ma ajuta?

 

mei eu am 318 tds din 1decembrie 2008 si mereu a pornit la prima cheie in fiecare dimineatza... la mine problema e la pompa de injectie ca are avans si cam troncane.. are 90CP si ce-i drept nu are "zvac" precum un benzinar... dar pt mine ca incepator sau pt unul care isi ia pt prima data BMW eu zic ca e bun (in cazul tau ca ai acces la motorina mai ieftina si nici nu faci multi kilometri lunar), iar cand vei avea mai multe economii iti vei putea lua un benzinar mai bun... eu numai un drum dus-intors Barlad-Bucuresti si fac aproape 600km si mers mai forjat (in afara localitatii peste 130km/h) mi-a consumat cam 10%... oricum mi se pare mult mai confortabil decat o dacie "golan" ...eu am dat 2500euro pe masina din '96 adusa din belgia si nu are rugina... distributia e pe lant...

daca vrei o vand eu pe a mea cu 2600euro :) ca i-am tradus actele si schimbat senzorii de ABS

 

Deci exact despre ce am vb.Nu vreau diesel doar pt motivul asta... ca ba troancane , ba pompa are ceva , ba nush ce.In interiorul masinii tale se simt vibratii cauzate de motor?Trepidatii in relantiu sau alte sunete?

Link to comment
Share on other sites

- 318tds exista doar in varianta sedan cu 4 usi sau compact cu 2 usi

- 318tds are distributia cu lant

- ai 90 CP la 1665 cmc si 1250 kg !!! cuplul este de 194.

 

 

Mentionez ca mie imi consuma cam 6 % daca merg pe autostrada, iar in oras imi ia in jur de 8 - 8,5 %

Combinat [afara din localitate + localitate]...peste 7,5 l/100km nu am avut consum !!!

Toate ''testele'' facute la pompa nu ''dupa ureche''.

 

...daca ai trepidatii la motor...schimba tampoanele :)

 

Cat despre aceasta masina...pot sa zic ca e superOK. De 44.000km nu am facut schimb de ulei. Doar am completat, eventual mai scoteam afara 2L la aproximativ 10.000 km. Am schimbat intinzatorul de curea si telescoapele pe spate. In rest...motoorina si ulei...!!!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

- 318tds exista doar in varianta sedan cu 4 usi sau compact cu 2 usi

- 318tds are distributia cu lant

- ai 90 CP la 1665 cmc si 1250 kg !!! cuplul este de 194.

 

 

Mentionez ca mie imi consuma cam 6 % daca merg pe autostrada, iar in oras imi ia in jur de 8 - 8,5 %

Combinat [afara din localitate + localitate]...peste 7,5 l/100km nu am avut consum !!!

Toate ''testele'' facute la pompa nu ''dupa ureche''.

 

...daca ai trepidatii la motor...schimba tampoanele :)

 

Cat despre aceasta masina...pot sa zic ca e superOK. De 44.000km nu am facut schimb de ulei. Doar am completat, eventual mai scoteam afara 2L la aproximativ 10.000 km. Am schimbat intinzatorul de curea si telescoapele pe spate. In rest...motoorina si ulei...!!!

 

Mersi Jacobs . O sa fac in felul urmator:astept sa vad ce se rezolva cu taxa , pe urma iau banii frumos si plec in de.Acolo o sa ma uit doar la 318is si 318tds.O sa cumpar pe ceea care arata cel mai bine(in limita bugetului).Pana atunci e posibil sa mai am un ("+") de bani.

 

Ma duc acuma sa fac un drive test cu un 318tds din 96.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu esti obligat sa alegi intre un 318iS si un 318tds...de ce nu te uiti si la alte variante ??? Eu as pune peste aceste doua modele 325tds. Are 143 CP si consuma cam 10 in oras si 7 afara. Dar merita !!! Pentru 4-5 RON in plus la 100km facuti...merita 325tds. Plus ca este in 6 cilindri !!! E mai BMW decat celelalte doua :)

 

Daca mergi in Germania dupa masina...nu suna la dealer pentru masina respectiva. Incearca sa ajungi acolo la prima ora, si o sa ai ocazia sa vezi cum pleaca dimineata. Daca nu...o pornesc ei dimineata, o lasa cateva minute si...nu mai ai cum sa vezi cum pleaca. Daca faci ''o tura'' cu ea...forteaza masina aproape la limita. Incearca sa vezi ''figura'' proprietarului sau a celui care vine cu tine sa testezi masina. In rest...numai bafta :)

Link to comment
Share on other sites

am ajuns "beck" de la facultate si de la test drive. ce sa zic... sunt putin dezamagit... de felul cu tragea masina si cum se simteau vibratiile.De motor sa nu vb... facea ca si oricare diesel.

 

In principiu cred ca raman la 318is ... La 325 nu prea vreau sa ma bag din cauza taxelor si impozitelor.La ora actuala avand un salar de tot kkt-ul , trebuie sa ma gandesc si la aceste doua chestii.

 

325 diesel stiu ca rupe. are un prieten un e46 325 diesel. rupe ... nu altceva.Dar platind anual cateva milioane bune la asigurare si impozit... e cam nashpa.

 

pfuu ... nici nu stiti cum ma simt... crede-am ca 318 diesel nu are sunetul acela de diesel in interior... dar asta suna urat de tot.

 

ramane de vazut ce si cum.oricum , e36 ramane 100%.Motorizare :-?? ...

Link to comment
Share on other sites

are un prieten un e46 325 diesel. rupe ... nu altceva.

nu exista asa ceva :)

eu zic sa mergi pe 318i sau 318is.sunt suficiente din toate punctele de vedere.

 

Nu stiu , de asta zic ca nu ma pricep la bmw-uri.El asa o spus ca are 325 diesel.Merge foarte "tare" ... adica musca urat de tot...

 

Sincer , cred ca o sa ma limitez ori la un 320 ori 318is.

 

Diferenta mare la impozit nu e. Eu la 2500cmc platesc 450ron/an ceea ce nu mi se pare mult.

La RCA e mai mult cu 250RON/an..

 

Mersi de info.Are un tovaras 320 benzina.Cica pe juma de an asigurarea e 250 de ron...

Edited by Alex318is
Link to comment
Share on other sites

Tariful de la rca depinde in mare parte si de vechimea permisului http://www.asigura.ro/auto/rca_minim.shtml

 

depinde de varsta... eu am vrut sa fac asigurare la asiban si m-au intrebat ce masina am, capacitatea motorului si varsta (pt cei intre 18-22ani se inmultea cu o cota de 2,02) astfel ca ar fi trebuit sa platesc vreo 860lei pt 1an...

dar m-am dus la cineva care face asigurari de vreo 5 ani si mi-a facut asigurare pt 1 an punandu-mi data cu o zi inainte sa se aplice noile norme si m-a ajuns 360lei

Link to comment
Share on other sites

off topic putin, in momentul de fata, fara sa fac reclama, cei mai rentabili si seriosi sunt cei de la allianz tiriac, renatbili si seriosi erau si inainte numai ca erau cam piperati.

Acum na si tu, normal ca se ia dupa capacitate si varsta, dar unii splimentar cer vechimea de sofer, ca poti avea 30 ani si sa fi incepator.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.