Jump to content

Problema litrometru la E39


Recommended Posts

Problema se manifesta destul de simplu:

 

-de la 0 la 100 litrometrul sta in blana...masina trage bine (aproximativ 7-8 secunde) in schimb de la 100 in sus, litrometrul nu mai sta in blana....si se cam plafoneaza....

 

Ca si o completare - NU STIU DACA ARE LEGATURA dar am o problema cu pompa de motorina, la modul ca sub 15 litrii masina nu mai porneste, iar pompa se aude mergand in gol. Am schimbat AMBELE pompe si din rezervor si de la sofer...problema ramane aceeasi.

 

Atasez si filme cu problema....sper sa veniti cu idei sa-i dau de cap...

 

Aici este cu softul masinii original http://www.youtube.com/watch?v=_Y9z7So9vdE

 

Aici este cu softul nou cu 40cp in plus http://www.youtube.com/watch?v=MyqxCUFWCvE

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici tot ce e legat de alimentare ( inclusiv filtrul de motorina, traseu, etc ) ... masina tragea prost cand nu era cipata si trage foarte prost pt una cipata... ceva nu e in regula sigur... la relanti sta ok?
Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici tot ce e legat de alimentare ( inclusiv filtrul de motorina, traseu, etc ) ... masina tragea prost cand nu era cipata si trage foarte prost pt una cipata... ceva nu e in regula sigur... la relanti sta ok?

 

AM schimbat filtrul si pompele...nu s-a simtit nici o schimbare...la relanti sta foarte bine atata timp cat rezervorul are peste 15 litrii in el.

 

eu zic ca e pompa din rezervor..pt faptul ca nu porneste sub 15 litri;schimb-o din nou:( sau verifica dc functioneaza;ar trebui sa schimbi si filtrul de motorina dc nu ai facut-o deja

pai daca am schimbat-o odata si rezultatul e fix la fel nu ti se pare ciudat? apropos, pompa e luata de la tine...si cea din fata si cea din spate

pai din moment ce am schimba

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Problema se manifesta destul de simplu:

-de la 0 la 100 litrometrul sta in blana...masina trage bine (aproximativ 7-8 secunde) in schimb de la 100 in sus, litrometrul nu mai sta in blana....si se cam plafoneaza....

 

m-ai bagat in ceata :) cum adica de la 100 in sus se plafoneaza litrometru? incepe sa scada sau cum?

Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici tot ce e legat de alimentare ( inclusiv filtrul de motorina, traseu, etc ) ... masina tragea prost cand nu era cipata si trage foarte prost pt una cipata... ceva nu e in regula sigur... la relanti sta ok?

 

AM schimbat filtrul si pompele...nu s-a simtit nici o schimbare...la relanti sta foarte bine atata timp cat rezervorul are peste 15 litrii in el.

 

eu zic ca e pompa din rezervor..pt faptul ca nu porneste sub 15 litri;schimb-o din nou:( sau verifica dc functioneaza;ar trebui sa schimbi si filtrul de motorina dc nu ai facut-o deja

pai daca am schimbat-o odata si rezultatul e fix la fel nu ti se pare ciudat? apropos, pompa e luata de la tine...si cea din fata si cea din spate

pai din moment ce am schimba

Stiu,tocmai de aia,verifica-le dc merg si dc nu,hai sa le schimbam pe garantie..aia din rezervor ma refer;si dc merge cauta celalat motiv..oricum e de la alimentare

Link to comment
Share on other sites

Problema se manifesta destul de simplu:

-de la 0 la 100 litrometrul sta in blana...masina trage bine (aproximativ 7-8 secunde) in schimb de la 100 in sus, litrometrul nu mai sta in blana....si se cam plafoneaza....

 

m-ai bagat in ceata :) cum adica de la 100 in sus se plafoneaza litrometru? incepe sa scada sau cum?

 

dupa 100 la ora acesta nu mai sta la maxim, cum ar fi normal, scade, ceea ce inseamna ca debitul de motorina nu e de ajuns....uita=te in filmulete si o sa te convingi

Link to comment
Share on other sites

Problema se manifesta destul de simplu:

-de la 0 la 100 litrometrul sta in blana...masina trage bine (aproximativ 7-8 secunde) in schimb de la 100 in sus, litrometrul nu mai sta in blana....si se cam plafoneaza....

 

m-ai bagat in ceata :) cum adica de la 100 in sus se plafoneaza litrometru? incepe sa scada sau cum?

 

dupa 100 la ora acesta nu mai sta la maxim, cum ar fi normal, scade, ceea ce inseamna ca debitul de motorina nu e de ajuns....uita=te in filmulete si o sa te convingi

 

pai asa zi, e vorba de indicatoru de la consumul instant nu de litrometru. Asta n-am inteles eu.

Verifica si returu de la motorina

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca ai nici o problema, e absolut normal consumul. Cel putin la mine, cu cutie manuala, intr-a 4-a sau a 5-a nu mai ajunge indicatorul instantaneu la maxim orice i-as face. Ma rog, eu am 525d si puterea e mai mica.
Link to comment
Share on other sites

Cel de la care am luat masina mi-a spusca are aceeasi problema cu opritul sub 15 litri, in concluzie am grija sa nu scada niciodata sub 30.Din cate am inteles si eu de la alte persoane mai avizate decat mine in materie de BMW, se pare ca exista un senzor de nivel, care nu iti mai da voie sa pornesti daca ai mai putin de 5-6 litri de motorina,pentru a evita dezamorsarea sistemului. Lucrul asta mi se pare ca ar fi logic, insa este posibil ca acel senzor sa fie situat la o inaltime mai mare in cazul meu si al lui Razvan Gavan. La mine nu sunt probleme legate de putere, din cauza asta cred ca la masina lui Razvan exista doua probleme. Una legata de injectia de motorina sau presiunea de supra alimentare si alta legata de sonda de nivel aflata in rezervor.
Link to comment
Share on other sites

valichelu: e39.. are amorsare automata a sistemului, tii cheia in pozitia 2.. si se amorseaza instalatia de alimentare in cazul schimbului de filtru de motorina de exemplu... deci nu e problema, mai mult.. cand se aprinde avertizarea din bord de combustibil scazut in functie de motorizare ai 6-7L de combustibil ramas in rezervor...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.