Jump to content

BMW E90 / 2005 Diesel


lover1976

Recommended Posts

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

Link to comment
Share on other sites

tester - acolo vezi ce e defect, cel putin in cazul injectoarelor.

 

Din cate imi amintesc la e39 trebuie sa varieze valorile intre + si - 5 (+5 -5). 0 este cea mai buna valoare(zero)

Edited by katz
Link to comment
Share on other sites

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Link to comment
Share on other sites

Tampoane motor, tampoane cutie, mic joc in volanta...sunt mai multe, trebuie verificat....

 

Jocul in volanta se poate remedia fara a inlocui volanta ?

 

nope :)

du-te cu ea la un service bun, nu la reprezentanta, ca daca te iei dupa ei, trebuie schimbate fff multe

Link to comment
Share on other sites

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!!

Link to comment
Share on other sites

Sa dea D-zeu sa fie asa...nu ai idee cat ma streseaza acest lucru

 

 

impingi in suporti de aluminiu care fixeaza tamponu pe sub masina ,cu ea pe rampa logic , si observi daca este frunul rupt, daca nu , atunci ai probleme la volanta...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=22&fg=05

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sa dea D-zeu sa fie asa...nu ai idee cat ma streseaza acest lucru

 

 

impingi in suporti de aluminiu care fixeaza tamponu pe sub masina ,cu ea pe rampa logic , si observi daca este frunul rupt, daca nu , atunci ai probleme la volanta...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=22&fg=05

tampoanele au fost verificate, nu e niciunul rupt, dar poate sa fie imbatranit siliconul din tampoane si sa aiba mici trepidatii la relanti ? Doar maneta de la schimbatorul de viteze are o mica trepidatie, enervanta sa sti....si cand o accelerez in blana si am mana pe maneta simt ca si cand s-ar forta ...nu am idee...

 

 

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!!

 

Inca ceva...daca stau in partea cu injectoarele, in afara masinii, se aude zgomotul de diesel mai pronuntat, daca ma mut in partea opusa, in laterala masinii, nu se aud asa de rau injectoarele

Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta cu GT1 , iti testeaza in 5 minute toate injectoarele . Se vede clar care compenseaza pe ecran si daca mai merge sau trebuie schimbat.

E mai bine decat sa stai s-o asculti cu urechea.

O metoda empirica este sa pornesti masina si la relanti, deschizi usa la sofer si pui mana pe capatul opus balamalei ( se formeaza o parghie si orice vibratie este amplficata).

Daca tremura coltul usii atunci poate sa fie de la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

daca ai avea tampoanele de la motor duse, cand ai fi in treapta a doua si ai accelera tare, maneta schimbatorului ar tinde sa traga spre dreapta, deasemenea se poate vedea si motorul lasat

si eu cred ca am probleme cu un injector dar nu sunt sigur, am observat ca aunti cand ridic capota mersul motorului nu este regulat, pur si simplu se misca, face salturi din cand in cand. am dus masina la un service si mi-au spus ca am injectorul nr 1 dus, da multa motorina pe retur. dupa service am pus masina pe un tester si imi dadea o eroare pe commonraill dar nimic despre injector. masina este un 330d

Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta cu GT1 , iti testeaza in 5 minute toate injectoarele . Se vede clar care compenseaza pe ecran si daca mai merge sau trebuie schimbat.

E mai bine decat sa stai s-o asculti cu urechea.

O metoda empirica este sa pornesti masina si la relanti, deschizi usa la sofer si pui mana pe capatul opus balamalei ( se formeaza o parghie si orice vibratie este amplficata).

Daca tremura coltul usii atunci poate sa fie de la injectoare.

Mie imi trepideaza usile din spate daca le deschid...cele din fata nu au nici o simptoma ! Sa fie tamponul de la cutie de vina...Am pus mana pe teava de esapament, si ea trepideaza la fel...

Link to comment
Share on other sites

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!!

 

 

Ca sa intelegi sistemul si functionarea lui iata: ai partea de joasa presiune adica filltru comb si pompa de alimentare(care bazaie cand pui contactul) partea de inalta presiune pompa de inalta presiune rampa comuna si electroinjectoare.

Asa k orice problema pe partea de inalta care este comandata de ECU motor este semnalata in bord ca avarie!

Zgomotul mai mult k sigur nu vine de la ele, daca ar fi asa ar aparea in ORICE REGIM de turatie, mai degraba suspectez volanta care la aceste modele este mai sensibila, are o parte de amortizare de oscilatii torsionale si ea spre deosebire de modele clasice sa le zic asa modele ieftine de masini unde volanta este dintr-o singura bucata, oscilatiile torsionale fiind amortizate doar de arcurile elicoidale din discul de ambreiaj. O sa te miri, dar cum am mai zis aseara sunt ing.auto, am un BMW 318d /2007 si un Renault Megane 1.9dti 2000, dupa cum vezi ambele diesel si lucrez intr-un service nu de tilicari ci in cea mai mare retea de service din se europei, nu iti dau numele marcii ptr k nu pot si sper sa ma intelegi, toate aceste info pe care ti le dau sunt oarecum codificate. Asa k nu ma dau mare, dar consider k stiu ceva mai mult decat altii, asa zisi specialisti de pe aici.

Oricum astept mai multe detalii de la tine cauta sa nu amesteci "senzatiile" pe care le simti cand masina functioneaza, cu faptul k tu le interpretezi astfel, pe mine ma poate pune pe o panta auirea. Oricum sa stii ca atunci cand discut cu un client de service il ascult si filtrez ceea ce spune.

Pentru a fi mai concis imagineaza-ti ca esti la service ai venit la receptie si spui am o problema la......Lasa-ma pe mine sa trag concluzii. Astept cu interes relatarea ta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.