Jump to content

Recommended Posts

DacĂŁ are cineva chef de o regie frumoasĂŁ , ĂŽncercaĂži: http://www.youtube.com/watch?v=wiCAJ8ULnaI , sunt sigur cĂŁ rezultatele apar. E vechi filmul dar totuÂşi ... e bun

 

Doritori ?

 

Ce bĂŁtaie de joc.

 

Probabil cã asta se Întâmpla cam În orice service unde nu asiºti la reparaÞii sau revizii.

 

 

macar alea erau niste Service and Go .. in strada .//Cand te duci la reprezentanta nu te astepti sa dispara piese ..teoretic ..

Merita facuti cu o camera !..Cum am spus trebuie contactata o televiziune ..Ei au si mijloacele si motivele sa o faca !..Si asa sufera de lipsa subiecte noi !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gr ...... eu pe acolo imi fac reviziile ........ ultima revizie 1540ron placutele fata/spate .... si mai aveam 17000km pe computer la alea pe spate .... dar e ok ca sunt noi cu toatele acum ... mai devreme sau mai tarziu tot le schimbam ... oricum nu indica nici 100% corect indicatorul ala de placute :)
Link to comment
Share on other sites

asta am in program .... chestia e ca mi'a fost foarte rau zilele astea de la stomac .... si maine plec la craiova .... oricum daca doamne fereste nu le'au schimbat prima plangere o sa fie la politie si apoi la mhs - de fapt ca sa fie lucrul si mai placut ma pot duce direct sa caut vreun procuror de serviciu :) ... si'mi pare asa de rau caci la front-office acolo sunt super de treaba .... deci MHS la interactiunea cu clientul este de multe ori peste bavaria ... ar fi pacat sa fie lucruri urate si in spate ...

 

legat de placute - nu e nici o problema ca le'au schimbat, dar am fost un pic iritat pentru faptul ca intrebasem inainte si mi'am facut programare strict pentru schimbat placute fata care erau aproape de moarte ... si nu a venit nimeni sa ma intrebe de cele pe spate cu toate ca am stat acolo 3 ore ... asta e singura mea suparare... in schimb ....

 

oricum din punctul meu de vedere jos palaria pentru toti cei din front-office ... mie imi place mult la MHS .....

 

si pacat ca nu se ofera o explicatie pentru ceea ce se acuza aici :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

fratilor, eu acu nu mai zic nimic - am placute noi se vede super clar. Eu personal, la faza asta nu am ce comenta. Eu cred ca nu e chiar negru dracu... Toate bune

 

ti-au dat placutele vechi? din ce stiu eu, orice piesa schimbata la masina se da proprietarului (mai putin cele care se pot reutiliza)... am umblat cu un ambreiaj defect in portbagaj la Ford vreo juma de an <_< si la Audi aveam un brat de piese de la motor toate date de service dupa operatiunea de schimbare... La Audi mi-au schimbat la PBN placutele de frana si discurile si mi-au toate piesele schimbate mie... I le-am dat unui prieten cu PAssat ca se potrivesc :)

Link to comment
Share on other sites

fratilor, eu acu nu mai zic nimic - am placute noi se vede super clar. Eu personal, la faza asta nu am ce comenta. Eu cred ca nu e chiar negru dracu... Toate bune

 

 

tu ai fost pt un schimb placute ..E putin diferent fata de colegul de mai sus !.IN fine pana nu o patesti nu te potolesti ! <_< Mergi la MHS ...macar primesti zambete de la front desk ! :)

 

macar le-ai facut review bun la schimbat placute ...In schimb daca e vb de vopsit etc ....se pare ca se schimba situatia ...si escaladezi bugetul alocat !..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

la vopsit niciodata nu o sa intru intr'un service bmw .... nasul are un service in care vopseste MINUNAT ! este facut de curand si are scule de ultima generatie ... si oameni pe masura luati de la porsche .......

 

cumva fostul director de la Porche ? <_<

Link to comment
Share on other sites

De regula in service-uri se practica schimbul partial al uleiului (ex. in loc de patru litri iti pun doar doi, peste ceilati doi dintre cei cu care ai venit, cantitatea ramasa fiind valorificata ulterior de catre mecanici). De asemenea schema functioneaza si in cazul filtrului de aer si a celui de polen. Dupa ce receptionati masina din service, verificati starea celor doua filtre, cat si altele, inclusiv roata de rezerva (unui coleg de al meu i-au inlocuit-o cu una uzata). Un prieten, ce detinea la un moment dat un Fiat Punto, l-a lasat in service pentru o revizie si a avut surpriza ca in week-end-ul pe care il petrecea pe Valea Prahovei sa isi observe turismul, depasindu-l in zona Breaza. Mergand a doua zi la prima ora in service a cerut sa verifice vehiculul, observand ca acesta avea siguranta de la bord scoasa, practic neinregistrand km efectuati.

 

Mie la un moment dat mi-a disparut, dupa ce am lasat-o in service, cricul. Mi-am dat seama cateva luni mai tarziu, cand am avut nevoie efectiv de el.

Se practica neinlocuirea si in ceea ce priveste placutele de frana, desi sunt trecute pe deviz.

 

Vehiculului pe care il posed actualmente, achizitionat de pe piata second autohtona, a carui servisare s-a facut de fostul detinator doar intr-un singur loc (AB Baneasa) ii lipsesc: capacul de vizitare din scutul de protejeaza baia de ulei, scut filtru de benzina, un suport de ridicare pe cric, cat si mai multe maruntisuri (surubele de plastic, etc). Aceste componente nu puteau fi sustrase de pe turism decat in service...

Cand duceti automobilul pentru reparatii ar fi bine eventual sa faceti un film sau niste fotografii cu el in curtea societatii respective, avand grija ca cel ce il preia sa vada gestul.

 

De asemenea se practica si sustragerea de combustibil din rezervor.

Parerea mea este ca pana la urma, sa iti rezolvi problemele vehiculului intr-un service local, unde "nu cunosti pe cineva", fara a fi jacmanit/inselat tine in mare masura de noroc...

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg totusi de ce in service-urile astea nu fac un mare geam protector intre o eventuala sala de asteptare si hala service-ului ... imi zicea cineva ca in elvetia a primit dvd-ul cu toata interventia facuta asupra masinii. ...

 

faza asta cu geamul chiar ar inlatura cel putin 50% din suspiciuni ...

Link to comment
Share on other sites

si romanul are pretentia ca atunci cand cumpara o masina second, sa aibe carte service de la reprezentanta. in conditiile actuale mi se pare imposibil cu toate ca eu (ca si proprietar anterior) sunt dispus sa fac reviziile la reprezantanta pentru o revanzare mai facila.
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg totusi de ce in service-urile astea nu fac un mare geam protector intre o eventuala sala de asteptare si hala service-ului ... imi zicea cineva ca in elvetia a primit dvd-ul cu toata interventia facuta asupra masinii. ...

 

faza asta cu geamul chiar ar inlatura cel putin 50% din suspiciuni ...

 

la inchcape pipera e asa, cu vitrina.. din pacate pentru bmw, ei repara toyote.

la mhs au un monitor pe care se transmit imagini de calitate slaba din sala de operatii, alternativ de pe vreo 5 camere, nu intelegi mai nimic, eu abia mi-am recunoscut masina (care era rosie, fiind singura de felul asta in camera de service, am vazut apoi pe viu cand am intrat acolo; de detalii nici nu poate fi vorba)

Edited by LoLa
Link to comment
Share on other sites

E, la noi hotia e pe fata... Vis-a-vis de serviceuri am 2 povesti.

 

1. Un prieten a lasat masina (fostul meu BMW 316i) la Automobile Bavaria in Baneasa sa ii faca unghiurile la roti. Omul schimbase bieletele si i le-au reglat prost altii, in alt service, asa incat a adus-o la AB sa rezolve problema. A lasat masina la ora 10 dimineata si i-au zis sa vina s-o ia pe la 1... La 12 a sunat unul de la service sa ii spuna ca nu mai are ulei in motor <_< Prietenul meu a dat in turbare instantaneu, pentru ca are grija de masina aia la un mod de-a dreptul fanatic, si l-a intrebat pe ala de ce nu i s-a aprins becul pe bord daca nu are ulei... Ala a zis ca nu stie dar ca trebuie completat... Prietenul meu, exasperat, i-a zis sa completeze... Pana la urma la ora 4 cand a ajuns sa ia el masina a platit lucrarea plus 2 litri de ulei care vezi doamne trebuiau completati. In motorul in cauza intra maxim 4 litri :) Cu alte cuvvinte masina mergea cu 2 litri dar nu se aprindea alarma de la ulei... SUrprizele continua, prietenul meu ia masina, si se uita in portbagaj unde descopera 2 cutii de 1 litru de ulei (deci 2 litri in total) si doar din o cutie lipseau 250 Grame ulei... Cu alte cuvinte baietii i-au facturat la pret de service BMW uleiul, adica 2 litri, au completat 250 Grame si restul i l-au lasat in portbagaj... Desigur i-au pus si manopera pentru cele 250 Grame...:bashwall: Ce m-a deranjat pe mine este ca omul lasase masian pentru reglat unghiuri directie chestii de genul asta si aia i-au umblat pe la motor...

 

2. Fratele meu si-a cumparat din Germania un BMW de la un Autohaus autorizat BMW masina avand garantie extinsa europeana BMW valabila peste tot in Europa. A dat un car de bani pe ea, mult mai mult decat pe piata libera pentru ca era o masina Premium Selection si a fost de acord sa plateasca si garantia extinsa... Totul superb pana aici dar la vreo 1 luna i s-a stricat reglajul electronic la oglinda dreapta si i s-a rupt un tambur (parca asa se cheama) de la toba de esapament si uneori zdranganea cam aiurea toba... Logic, a mers cu ea in service si la MHS si la AB sa ii repare masina... Ambele firme nu au recunoscuit certificatul de garantie emis de BMW Germania, vizat de BMW si platit de fratele meu... Inteleg ca tamburul nu poate fi acoperit de garantie dar baietii au descoperit ca oglinda trebuia inlocuita cu totul... Deci trebuiau sa suporte pretul oglinzii si sa recupereze ei banii din Germania... Fratele meu a platit totul din buzunarul lui si acum a trimis facturile si dovezile in Germania pentru a-si recupera banii... Oricum, furt si tiganeala pe fata...

 

 

Per total uneori ma simt ca un prost ca merg cu un BMW... Faptul ca mi-am permis sa dau banii pe o astfel de masina este perceput de ceilalti ca o pedeapsa... Ceva de genul: daca ai bani de BMW taci si indura si plateste ca prostul... E pacat ca o masina premium sa beneficieze de astfel de servicii... Exista si chestii pozitive dar prea putine si de fapt am ajuns sa consideram normalul ca ceva extraordinar... Oricum in tara asta serviciile la absolut orice sunt de rahat si asta din cauza mentalitatii noastre romanesti in care furtul si luatul din bunul altuia e politica de Stat...

 

Apropos, ca vorbeati de placute de frana neschimbate, eu cred ca ar trebui sa se dea puscarie celui care executa lucrari la sistemele vitale ale masinii si nu isi face treaba... Sistemul de franare, directia, tractiunea pot produce foarte usor moartea soferului sau a pasagerilor precum si alte evenimente in trafic deci cred ca mecanicii care umbla la o masina care apoi are accident ar trebui culpabilizati si ei in justitie... Sa vezi atunci daca le mai da mana sa nu faca ceea ce spun sau sa spuna ca fac lucruri pe care nu le-au facut...

 

Pentru cĂŁ vor sĂŁ fure ĂŽn pace.

 

 

Corect... am vazut de o groaza de ori reportaje din Statele Unite unde se facturau lucrari care nu se executau si alte faze de genul asta... daca acolo se intampla asta atunci ce sa mai spunem de noi... eu as baga prin lege obligativitatea dotarii cu camere video a serviceurilor si pastrarea inregistrarilor video minim 3 luni... in felul asta daca ai o problema cu masina sa poti veni si cere inregistrarea video ptr verificari... un sistem de acest gen nu costa foarte mult ptr ca sunt de ajuns 8 camere video care sa transmita si un server unde sa se inregistreze imaginea compresata... Calitatea este perfecta pentru astfel de operatiuni mai ales ca aceste camere trebuie sa supravegheze lcourile de munca si nu tot serviceul ptr ca pana la urma conteaza ce face respectivul la masina ta...

Link to comment
Share on other sites

cu efort minor se poate monta geamul ala .... mie imi pare rau ca nu s'a facut asa la MHS ... daca era realizata si chestia asta era minunat.

 

eu pana acum nu am fost multumit nicaieri in service bmw ca la mhs - nici la filaret cu toate ca stateam langa ei. am schimbat o bara, am plecat cu un bandou de la senzorii de parcare prins aiurea de statea iesit in afara ... la capota - seria 3 e46 - m'am dus de 3 ori sa mi'o regleze ... esapamentul dupa ce mi'au schimbat catalizatorul trepida in draci de mi s'a rupt teava de vreo 3 ori ....

Link to comment
Share on other sites

eu as baga prin lege obligativitatea dotarii cu camere video a serviceurilor si pastrarea inregistrarilor video minim 3 luni.

 

Chiar dacă s-ar adopta o asemenea lege, tot ar fi inutil.

S-ar instala cele mai proaste camere ĂŽncât să nu poţi distinge nimic.

 

pai daca se pun conditii minimale se pot stabili si parametrii tehnici pentru sistem... se poate cere ca de exemplu rezolutia minima sa fie de 1920/1280 si distanta de filmare de maxim 10 metri... Orice sistem video poate fi calibrat in functie de suprafata ce se doreste a se acoperi cui el si suplimentar se poate spune ca fiecare loc de munca sa aiba supraveghere video (sunt indeajuns 2 camere, una in tavan si o alta in sub masina, eventual in podea)... oricum macar se mai calmeaza hotii astia...

 

LE- si pana la urma e destul de evidenta zona in care umbla respectivul mecanic si chiar daca nu vezi exact piesa in cauza iti poti da seama daca umbla si in alte parti ale masinii unde nu ar avea ce cauta...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

dar ai pretentii de la rezolutie nu gluma <_< .. sa filmeze HD :)

 

doar incercam sa spun ca se pot depasi smecheriile baietasilor astora... daca chiar se doreste se poate si doar la noi in tara exista scuze ieftine ca sa ne fofilam... se pot folosi lejer camere Web cu un server si un IP sa poti urmari online masina ta si cand lasi masina in server sa primesti adresa locului de munca (IP sau cum vrei sa se cheme)... tehnologia pentru asa ceva exista si e ieftina comparativ cu banii pe care ii fac astia pe carca noastra... parca la service la GTT Policolor (opel) sunt niste geamuri mari pe care iti poti vedea masina in timpul lucrului... chiar si atat e bine pana la urma dar totusi un sistem de supraveghere video nu e un capat de tara si daca nu ti-l permiti nu intri in business si gata, unii tot or sa si-l permita...

 

LE- Full HD frate sa vezi detaliile :bashwall:

 

LE- apropos, majoritatea firmelor multinationale care se respecta au camere de luat vederi cam pe toate culoarele si uneori si in birouri si uite ca nu moare nimeni ca este filmat la job...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.