Jump to content

pro si contra bmw E90


marss

Recommended Posts

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cea mai rabla faza la E90 este faptul ca nu are deloc roata de rezerva.

punct.

Subscriu ! :twoup:

In plus am ramas dezamagit ca este problema si cu scursul de motorina la plin, masina mea a costat 44.000 Euro cand era noua, nu pot sa admit asa ceva la gramada de bani.

Link to comment
Share on other sites

o chestie am remarcat la e90.. are pragul ala de plastic flimsy asa.. L-am atins putin din greseala cu pantoful cand coboram din masina si a inceput sa fluture si s-a auzit si un trosnet, am zis ca "uite ce cioban sunt ii distrug omului masina..". Era un 320D, are cam un an + si ~ 25k.km..

Nu stiu daca e din ciclul "toate face asa dar mi s-a parut cam de kko la o masina noua din clasa asta...

Altfel e ok, spatiu mai mult in spate in comparatie cu e46..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La faza cu pragul cred ca depinde si de nivelul de dotare. Sunt care au in loc de plasticul ala si metal. La ala pe interior te referi, nu, cu logo BMW. Al meu de exemplu este plastic si logo si dungi de metal. Chiar e foarte "sanatos"
Link to comment
Share on other sites

@vladps: nu cred ca Bangle care e designer are de-a face cu roata (sau lipsa) de rezerva.

 

Ziceam si eu asa. Oricum ca sef birou design eu zic ca are foarte multe de zis, inclusiv de modul in care se gestioneaza spatiul in portbagaj. Crede-ma ca stiu ce spun, pt ca lucrez intr-un domeniu similar.

 

 

In plus am ramas dezamagit ca este problema si cu scursul de motorina la plin, masina mea a costat 44.000 Euro cand era noua, nu pot sa admit asa ceva la gramada de bani.

 

Acum 2 zile am facut prima data plinul(am masina de 5 zile) si cand verificam presiunea la roti am constatat ca curge in fata rotii din dreapta spate motorina. Dar curgea bine cu cadenta de 3 picaturi pe secunda si a tot curs pana am plecat. Eram in ungaria. Cand am ajuns in tara dupa 30km am oprit sa ma uit din nou, si inca picura dar mult mai putin. Inca si a 2 a zi mai lasa 2 stropi.

Cine s-a mai confruntat cu asa ceva? M-am gandit ca ar putea fi preaplinul de la rezervor, dar mentionez ca dupa ce s-a oprit automat pistolul, nu am mai insistat sa bag in plus, deci as cam exclude preaplinul.

Daca stie cineva ce ar putea fi, multumesc anticipat.

:twoup:

 

Ce anume nu-ti place?Nu-ti place sa ai siguranta mai mare?

 

NU.

Recunosc ca e comod sa faci pana si sa continui drumul pana la service.

Dar.

Zgomotul si senzatia pe care o dau anvelopele RFT la tinuta de drum nu-mi plac.

Am suspensie sport si jante pe 17".

Poate daca era suspensia normala si jante cu talon mai inalt nu era asa suparator la drum.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile am facut prima data plinul(am masina de 5 zile) si cand verificam presiunea la roti am constatat ca curge in fata rotii din dreapta spate motorina. Dar curgea bine cu cadenta de 3 picaturi pe secunda si a tot curs pana am plecat. Eram in ungaria. Cand am ajuns in tara dupa 30km am oprit sa ma uit din nou, si inca picura dar mult mai putin. Inca si a 2 a zi mai lasa 2 stropi.

Cine s-a mai confruntat cu asa ceva? M-am gandit ca ar putea fi preaplinul de la rezervor, dar mentionez ca dupa ce s-a oprit automat pistolul, nu am mai insistat sa bag in plus, deci as cam exclude preaplinul.

Daca stie cineva ce ar putea fi, multumesc anticipat.

Citeste tu frumusel topicul asta sa vezi cati au problema si cum se rezolva :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Poate statistica sa spuna ce vrea, eu stiu ce aud in fiecare zi si ce aud si la celelalte 320d-uri. Nu m-am gandit ca ar putea fi si din cauza lipsei a jumatate de litru de ulei. Dar poate o fi si asta.

 

eu am prezentat ce am patit eu, acuma la tine s-ar putea sa fie altceva; la mine asta a fost, dupa ce i-am facut schimbul si i-am bagat 5.5 l (nu 5 l cat i s-a bagat la schimbul anterior), motorul nici nu-l mai aud chiar daca e turat pe la 3000....e sunetul ala de motorina, dar e unul placut. :)

mentonez ca am schimbat inclusiv toate filtrele (aer, motorina, ulei, polen) ; adevarul ca ma scotea din sarite sunetul ala intre 1800 - 2200 ture, dar cum treceam de 2200, torcea, disparea subit zgomotul .

 

vezi la tine sa nu fie si ceva capace care vin pe la motor pe acolo, dar oricum la urmatorul schimb incearca sa pui 5,5l si celelalte filtre..... daca zgomotul persista atunci consulta pe cineva specializat in domeniu, totusi nu e bine sa se auda motorul mai zgomotos.

mentionez ca zgomotul se auzea in masina, in hapitaclu cand mergeam cu ea, cand statea la relanti, torcea motorul

 

conform unor statistici, motorul de 320 - e90 e cel mai silentios motor din clasa ei

 

Unde putem vedea si noi statisticile astea? :twoup:

 

am citit pe undeva parca, dar nu mai stiu pe unde sincer....oricum mi-a ramas fraza aia tiparita in minte ca "e cel mai silentios motor din clasa ei" ..eu doar am citat ce au spus altii, nu e varianta mea...

Link to comment
Share on other sites

cea mai rabla faza la E90 este faptul ca nu are deloc roata de rezerva.

punct.

Subscriu ! :twoup:

In plus am ramas dezamagit ca este problema si cu scursul de motorina la plin, masina mea a costat 44.000 Euro cand era noua, nu pot sa admit asa ceva la gramada de bani.

 

 

uite o chestie, eu am facut un plin..ochi, motorina pana in dop si nu am avut problema asta, am facut un plin de genul asta de vreo 3 ori si nu am observat nici o scurgere...cand mai fac am sa o spal inainte si am sa vad daca picura,

oricum cam nasoala teaba..mai ales la 44000 eur,

 

partea cu roata de rezerva intradevar e ca naiba, eu am fost pana in olanda si prin austria sau ungaria mi-am dat seama ca nu m-am asigurat macar cu un kit ceva.. :)

Link to comment
Share on other sites

cea mai rabla faza la E90 este faptul ca nu are deloc roata de rezerva.

punct.

Subscriu ! :twoup:

In plus am ramas dezamagit ca este problema si cu scursul de motorina la plin, masina mea a costat 44.000 Euro cand era noua, nu pot sa admit asa ceva la gramada de bani.

 

 

uite o chestie, eu am facut un plin..ochi, motorina pana in dop si nu am avut problema asta, am facut un plin de genul asta de vreo 3 ori si nu am observat nici o scurgere...cand mai fac am sa o spal inainte si am sa vad daca picura,

oricum cam nasoala teaba..mai ales la 44000 eur,

 

partea cu roata de rezerva intradevar e ca naiba, eu am fost pana in olanda si prin austria sau ungaria mi-am dat seama ca nu m-am asigurat macar cu un kit ceva.. :)

vad ca va supara lipsa rotii de rezerva. eu unul nu as vrea in viata mea de sofer sa fiu nevoit sa schimb roata la margine de drum, mai ales cand ma duc sau ma intorc dintr-un concediu.

Link to comment
Share on other sites

tu ai rtf ? sau kit ?

RFT. daca as avea kit, tot trebuie sa ma dau jos din masina, sa scot spuma sau orice alta solutie ar fi, sa repar gaura, sa umflu roata si apoi sa plec la drum. asa merg linistit cu 60-70 km/h si stau linistit pana la prina vulcanizare.

Link to comment
Share on other sites

vad ca va supara lipsa rotii de rezerva. eu unul nu as vrea in viata mea de sofer sa fiu nevoit sa schimb roata la margine de drum, mai ales cand ma duc sau ma intorc dintr-un concediu.

 

+1

Cred ca treaba asta cu RFT-urile nu-i supara decat pe romani.Eu nu inteleg cum poti sa renunti la ceva atat de benefic,siguranta sporita,etc...e ca si cum ai renunta la instalatia cu xenon pt ca sunt scumpe becurile.

Link to comment
Share on other sites

vad ca va supara lipsa rotii de rezerva. eu unul nu as vrea in viata mea de sofer sa fiu nevoit sa schimb roata la margine de drum, mai ales cand ma duc sau ma intorc dintr-un concediu.

 

+1

Cred ca treaba asta cu RFT-urile nu-i supara decat pe romani.Eu nu inteleg cum poti sa renunti la ceva atat de benefic,siguranta sporita,etc...e ca si cum ai renunta la instalatia cu xenon pt ca sunt scumpe becurile.

ai tu o obsesie ca nu le plac oamenilor RFT urile pt ca sunt scumpe, si poate ca la unii asta e motivul, dar nu la toti, crede-ma.

si daca e pana acolo, am impresia ca diferenta intre RFT si normal nu mai e asa mare, dar aici poate gresesc.

Link to comment
Share on other sites

ai tu o obsesie ca nu le plac oamenilor RFT urile pt ca sunt scumpe, si poate ca la unii asta e motivul, dar nu la toti, crede-ma.

si daca e pana acolo, am impresia ca diferenta intre RFT si normal nu mai e asa mare, dar aici poate gresesc.

 

Doar la unii? Iti spun eu ca 90 % de-aia le schimba!

Diferenta chiar este intre ele la pret.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile am facut prima data plinul(am masina de 5 zile) si cand verificam presiunea la roti am constatat ca curge in fata rotii din dreapta spate motorina. Dar curgea bine cu cadenta de 3 picaturi pe secunda si a tot curs pana am plecat. Eram in ungaria. Cand am ajuns in tara dupa 30km am oprit sa ma uit din nou, si inca picura dar mult mai putin. Inca si a 2 a zi mai lasa 2 stropi.

Cine s-a mai confruntat cu asa ceva? M-am gandit ca ar putea fi preaplinul de la rezervor, dar mentionez ca dupa ce s-a oprit automat pistolul, nu am mai insistat sa bag in plus, deci as cam exclude preaplinul.

Daca stie cineva ce ar putea fi, multumesc anticipat.

Citeste tu frumusel topicul asta sa vezi cati au problema si cum se rezolva :twoup:.

 

chiar dadusem un search, si nu am gasit, recunosc ca nu-s doctor in materie de forum.

mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

ai tu o obsesie ca nu le plac oamenilor RFT urile pt ca sunt scumpe, si poate ca la unii asta e motivul, dar nu la toti, crede-ma.

si daca e pana acolo, am impresia ca diferenta intre RFT si normal nu mai e asa mare, dar aici poate gresesc.

 

Doar la unii? Iti spun eu ca 90 % de-aia le schimba!

Diferenta chiar este intre ele la pret.

o fi, dar nu generaliza.

eu de exemplu la masinile pe care le-am avut am facut orice revizie sau reparatie la reprezentanta acelei marci din Debrecen, indiferent de pret.

recunosc ca in majoritatea cazurilor am iesit mult mai ieftin ca la un service de aici, dar nu asta a fost motivul principal.

sunt curios la reprezentanta BMW din Debrecen cum se comporta, inca nu am ajuns pe acolo.

o sa postez impresiile cu prima ocazie.

 

 

Ca sa revin ontopic:

sunt f multe lucruri care incep sa-mi placa, pe masura ce conduc masina tot mai mult:

tinuta de drum e super ok, pe drumuri bune cu asfalt ok(circul mult in Ungaria)

interiorul M packet e bestial, scaunele sport au sustinere laterala f buna, iar impreuna cu tinuta de drum fac din condus o placere.

volanul M e f tare, l-as lua cu mine la culcare seara :)

sistemul audio peste asteptari

sistemul blutooth pt telefon e f util

abea astept sa trec de Ungaria spre Austria sa testez navigatia, sa vedem ce poate(inainte am avut Becker Traffic Pro care sincer e greu de batut)

 

incep sa ma obisnuiesc chiar si cu stopurile, si partea de sus a grilei de la radiator, care le-am detestat de cand a aparut acest model(e o parare personala, si pur subiectiva, deci orice comentariu pe aceasta tema e inutil)

 

Una peste alta e o masina buna, recomand

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

La faza cu pragul cred ca depinde si de nivelul de dotare. Sunt care au in loc de plasticul ala si metal. La ala pe interior te referi, nu, cu logo BMW. Al meu de exemplu este plastic si logo si dungi de metal. Chiar e foarte "sanatos"

Ma refer la cel exterior, mi s-a parut ca il vad si miscandu-se. Cam neplacut. Sincer iti spun nu m-am uitat atent si la altele, asta mi-a sarit de curand in ochi si o sa ma uit si altele, o fi ceva din seria "ghinion".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.