Jump to content

Aceeasi problema cu relantiul!


Recommended Posts

da face de obicei cu motorul cald si am observat ca daca bag benzina de la Petrom 99+ face mult mai des si mai accentuat, eu de obicei pun Efix de la Rompetrol si merge mai bine...adica fluctueaza de 2-3 ori si se stabilizeaza.... nu stiu ce e dar pun cheia pe ea si pana nu o fac nu inchid capota
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da face de obicei cu motorul cald si am observat ca daca bag benzina de la Petrom 99+ face mult mai des si mai accentuat, eu de obicei pun Efix de la Rompetrol si merge mai bine...adica fluctueaza de 2-3 ori si se stabilizeaza.... nu stiu ce e dar pun cheia pe ea si pana nu o fac nu inchid capota

 

asa am zis si eu si nu am rezolvat nimic ,ia sa te vad pe tine <_< sa nu uiti sa ma annti si pe mine daca rezolvi ceva

Link to comment
Share on other sites

Sal tu all si la mine e cam aceasi problema cu relantiul si nu stiu ce sa fac sau ma bine zis de unde sa incep Cine pote si stie sami explice si mie practic ce rol are valava pvc sau cine are un tester care poate sa ma pot uita in ecu masini sa nu cunva sa aiba vreo eroare si din cauza asta sa mearga prost.Mentionez ca am e36 din 95 Edited by lee_lei
Link to comment
Share on other sites

Sal tu all si la mine e cam aceasi problema cu relantiul si nu stiu ce sa fac sau ma bine zis de unde sa incep Cine pote si stie sami explice si mie practic ce rol are valava pvc sau cine are un tester care poate sa ma pot uita in ecu masini sa nu cunva sa aiba vreo eroare si din cauza asta sa mearga prost.Mentionez ca am e36 din 95

 

e36 nu are valva pcv. Incearca atunci cand oscileaza sa scoti mufa de la regulatorul de relanti... daca se stabilizeaza .... ala e. Sau cel putin la mine ala a fost. am fost la tester si nu mi-a dat decat regulatorul de relanti. Oricum poti incepe cu furtunele ... si sa cureti BINE DE TOT regulatorul de relanti ... spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

Sal tu all si la mine e cam aceasi problema cu relantiul si nu stiu ce sa fac sau ma bine zis de unde sa incep Cine pote si stie sami explice si mie practic ce rol are valava pvc sau cine are un tester care poate sa ma pot uita in ecu masini sa nu cunva sa aiba vreo eroare si din cauza asta sa mearga prost.Mentionez ca am e36 din 95

 

Vezi la RemusTM..

Sa-l cureti bine cu spray de curatat carburatoare...WD40 nu e chiar eficient la asa ceva..la altele da

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Sunt proaspatul proprietar al unui BMW 318 i din 99 , masina arata impecabil , ingrijita. Am cumparat-o din Italia , de la un "concesionari" sper ca am scris bine adica un fel de leasing de la noi , am facut revizia acolo la ei , au schimbat filtru de ulei , filtru de aer , au pus ulei , antigel tot ce trebuia . Au verificat-o chiar si pe comp lor. Acum sincer nush daca au facut mare branza... , dar am facut italia - romania fara nici o problema. In timp ce mergeam spre tara mea scumpa si draga...plina de gropi... auzisem un zgomot ciudat , ca si cum ar fi un rulment uzat (nu ma pricep la motoare ca sa zic exact unde si cum) , nu am dat importanta. Am ajuns cu bine in tara , numai ca dupa 1 saptamana , mi s-a spart vasul de expansiune. Nu intelegeam de ce , care ar fi fost cauza ca acela sa cedeze. Mai citisem ca in general BMW-ul are probleme cu astfel de chestii si ca dupa 50.000 - 100.000 de km , acelea se strica. In fine , am chemat un prieten mecanic ,deoarece in Bacau nu este reprezentanta BMW , sa-mi schimbe vasul respectiv. In cele din urma l-a schimbat , insa a aparut alta problema, si anume dupa un timp sa zicem 3 4 minute cand motorul se incalzeste bine , incepe sa vibreze toata masina ca si cum nu ar tine la relantiu. Buun am fost la un service auto care aveau tester din ala pt BMW. Sincer nu stiu cat de bun era acel soft (Bosch)... am facut un test de computer ..., si am 4 erori cica de rezolvat :

 

1.Insuflare aer secundar neplauzibil

2.Ap. masurare masa aer.Semnal prea mic/jos

3.Adaptare amestec.Limita superioara multipla.

4.Sonda lambda inaintea catalizatorului.Scurtcircuit masa.

 

Ce-ar insemna asta , ce-ar trebui sa schimb. Sau mai exact ce trebuie sa curat unde si cum. Precizez ca vasul de expansiune s-a crapat imediat dupa ce am parcat-o <_<). Am facut si un test de _chiulasa_ , si a iesit OK.

Multumesc , si astept si eu un replay

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Sunt proaspatul proprietar al unui BMW 318 i din 99 , masina arata impecabil , ingrijita. Am cumparat-o din Italia , de la un "concesionari" sper ca am scris bine adica un fel de leasing de la noi , am facut revizia acolo la ei , au schimbat filtru de ulei , filtru de aer , au pus ulei , antigel tot ce trebuia . Au verificat-o chiar si pe comp lor. Acum sincer nush daca au facut mare branza... , dar am facut italia - romania fara nici o problema. In timp ce mergeam spre tara mea scumpa si draga...plina de gropi... auzisem un zgomot ciudat , ca si cum ar fi un rulment uzat (nu ma pricep la motoare ca sa zic exact unde si cum) , nu am dat importanta. Am ajuns cu bine in tara , numai ca dupa 1 saptamana , mi s-a spart vasul de expansiune. Nu intelegeam de ce , care ar fi fost cauza ca acela sa cedeze. Mai citisem ca in general BMW-ul are probleme cu astfel de chestii si ca dupa 50.000 - 100.000 de km , acelea se strica. In fine , am chemat un prieten mecanic ,deoarece in Bacau nu este reprezentanta BMW , sa-mi schimbe vasul respectiv. In cele din urma l-a schimbat , insa a aparut alta problema, si anume dupa un timp sa zicem 3 4 minute cand motorul se incalzeste bine , incepe sa vibreze toata masina ca si cum nu ar tine la relantiu. Buun am fost la un service auto care aveau tester din ala pt BMW. Sincer nu stiu cat de bun era acel soft (Bosch)... am facut un test de computer ..., si am 4 erori cica de rezolvat :

 

1.Insuflare aer secundar neplauzibil

2.Ap. masurare masa aer.Semnal prea mic/jos

3.Adaptare amestec.Limita superioara multipla.

4.Sonda lambda inaintea catalizatorului.Scurtcircuit masa.

 

Ce-ar insemna asta , ce-ar trebui sa schimb. Sau mai exact ce trebuie sa curat unde si cum. Precizez ca vasul de expansiune s-a crapat imediat dupa ce am parcat-o <_<). Am facut si un test de _chiulasa_ , si a iesit OK.

Multumesc , si astept si eu un replay

 

Eu zic ca ar trebui sa ... postezi un nou thread ptr problema ta :)

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
se pare ca la mine, banuiala s-a adeverit, am demontat ieri valva PCV si e praf, dar neavand alta p-aproape, am curatat-o si am pus-o la loc.... efectul simtitor, nu mai oscileaza ralanti-ul, dar sa vedem cat tine! macar pana iau una noua! Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
e36 nu are valva pcv. Incearca atunci cand oscileaza sa scoti mufa de la regulatorul de relanti... daca se stabilizeaza .... ala e. Sau cel putin la mine ala a fost. am fost la tester si nu mi-a dat decat regulatorul de relanti. Oricum poti incepe cu furtunele ... si sa cureti BINE DE TOT regulatorul de relanti ... spor la treaba

 

 

De unde ai auzit aceasta informatie? <_< :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Sal tu all si la mine e cam aceasi problema cu relantiul si nu stiu ce sa fac sau ma bine zis de unde sa incep Cine pote si stie sami explice si mie practic ce rol are valava pvc sau cine are un tester care poate sa ma pot uita in ecu masini sa nu cunva sa aiba vreo eroare si din cauza asta sa mearga prost.Mentionez ca am e36 din 95

 

e36 nu are valva pcv. Incearca atunci cand oscileaza sa scoti mufa de la regulatorul de relanti... daca se stabilizeaza .... ala e. Sau cel putin la mine ala a fost. am fost la tester si nu mi-a dat decat regulatorul de relanti. Oricum poti incepe cu furtunele ... si sa cureti BINE DE TOT regulatorul de relanti ... spor la treaba

M43 are sigur valva PCV, eu am desfacut sambata, si am curatat-o.

 

se pare ca la mine, banuiala s-a adeverit, am demontat ieri valva PCV si e praf, dar neavand alta p-aproape, am curatat-o si am pus-o la loc.... efectul simtitor, nu mai oscileaza ralanti-ul, dar sa vedem cat tine! macar pana iau una noua!

Cum ti-ai dat seama ca e praf? Sau era rupt ceva prin ea?

Link to comment
Share on other sites

Sal tu all si la mine e cam aceasi problema cu relantiul si nu stiu ce sa fac sau ma bine zis de unde sa incep Cine pote si stie sami explice si mie practic ce rol are valava pvc sau cine are un tester care poate sa ma pot uita in ecu masini sa nu cunva sa aiba vreo eroare si din cauza asta sa mearga prost.Mentionez ca am e36 din 95

 

e36 nu are valva pcv. Incearca atunci cand oscileaza sa scoti mufa de la regulatorul de relanti... daca se stabilizeaza .... ala e. Sau cel putin la mine ala a fost. am fost la tester si nu mi-a dat decat regulatorul de relanti. Oricum poti incepe cu furtunele ... si sa cureti BINE DE TOT regulatorul de relanti ... spor la treaba

M43 are sigur valva PCV, eu am desfacut sambata, si am curatat-o.

 

se pare ca la mine, banuiala s-a adeverit, am demontat ieri valva PCV si e praf, dar neavand alta p-aproape, am curatat-o si am pus-o la loc.... efectul simtitor, nu mai oscileaza ralanti-ul, dar sa vedem cat tine! macar pana iau una noua!

Cum ti-ai dat seama ca e praf? Sau era rupt ceva prin ea?

 

pai ea normal e o supapa unisens....dar a mea deja sufla si vantu prin ea, daca suflu de 10 ori prin ea, poate blocheaza o data....siplus ca are in ea o garnitura (portoalie-rosie) care sta cam aiurea p-acolo...in rest arata aproape ca noua...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai ea normal e o supapa unisens....dar a mea deja sufla si vantu prin ea, daca suflu de 10 ori prin ea, poate blocheaza o data....siplus ca are in ea o garnitura (portoalie-rosie) care sta cam aiurea p-acolo...in rest arata aproape ca noua...

Eu am vorbit cu cineva, si mi-a zis ca doar la presiune ar trebui sa fie unisens. Adica, daca tii palma, si tragi aer cu gura pe acolo unde intra furtunul, abia atunci blocheaza, si se ridica chestia aia mica din mijloc. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic, dar nu prea stiu cum sa explic altfel.

Link to comment
Share on other sites

fratilor in sf am rezolvat.Exact aceasi problema am avut si eu cu relantiul,dupa ce am auzit 100 de pareri de la 100 de oameni am fost la un service la care lucreaza un tip specializat in bmw-uri.Dupa ce a scos testerul si a vazut ca nu da nici o eroare pe el,a stiut exact ce e si anume ceva furtunele sub filtrul de polen ,erau rupte si tragea aer fals,le-am schimbat si odata cu ele si supapa care le leaga si de atungi gata fara joc la relanti.Acum asta a fost la mine nu e neaparat sa mearga si la voi dar sunt sanse bune sa fie tot asta.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceasi problema, m52b28...

 

Dar numai uneori, poate sa fie de la benzina... nu stiu ce sa zic.

 

Dar face numai cand am clima pornita, atunci când cupleaza compresorul, fluctueaza si relantiul...nu foarte grav, insa scade la 400, urca la 1200 pentru cateva secunde, apoi revine la normal.

 

 

Valva PCV e perfect functionala, facut testul, furtunele sunt toate NOI, regulatorul de relanti curatat. bujii ngk iridium, filtre schimbate noi...

 

 

Ma duce cu gândul la sonda lambda..... numai ca eu am 2..... care trebuie schimbata?

sau trebuiesc amandoua....

 

vreo 900 de ron..

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

fratilor in sf am rezolvat.Exact aceasi problema am avut si eu cu relantiul,dupa ce am auzit 100 de pareri de la 100 de oameni am fost la un service la care lucreaza un tip specializat in bmw-uri.Dupa ce a scos testerul si a vazut ca nu da nici o eroare pe el,a stiut exact ce e si anume ceva furtunele sub filtrul de polen ,erau rupte si tragea aer fals,le-am schimbat si odata cu ele si supapa care le leaga si de atungi gata fara joc la relanti.Acum asta a fost la mine nu e neaparat sa mearga si la voi dar sunt sanse bune sa fie tot asta.

 

pai unu din alea e furtunul de la PCV, celalalt n-avea cum sa fie rupt ca e de la apa...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceasi problema, m52b28...

 

Dar numai uneori, poate sa fie de la benzina... nu stiu ce sa zic.

 

Dar face numai cand am clima pornita, atunci când cupleaza compresorul, fluctueaza si relantiul...nu foarte grav, insa scade la 400, urca la 1200 pentru cateva secunde, apoi revine la normal.

 

 

Valva PCV e perfect functionala, facut testul, furtunele sunt toate NOI, regulatorul de relanti curatat. bujii ngk iridium, filtre schimbate noi...

 

 

Ma duce cu gândul la sonda lambda..... numai ca eu am 2..... care trebuie schimbata?

sau trebuiesc amandoua....

 

vreo 900 de ron..

 

exact asa imi face si mie cand dau drumul la clima

Link to comment
Share on other sites

Asta nu Âştiu, la mine dĂŁdeau tot timpul eroare. Am schimbat doar douĂŁ (maÂşina are 4 sonde) Âşi se simte diferenĂža.

Vezi care din ele e defectĂŁ Âşi vorbeÂşte cu grozadan. Eu de la el le-am luat (NGK) Âşi nu am mai avut probleme. Oricum vreau sĂŁ le schimb Âşi pe celelalte douĂŁ preventiv.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema cu ralantiul si in plus nu trage bine la plecarea de pe loc (trebuie sa accelerez bine inainte sa plec mai tare). Am facut uramtoarele:

- debitmetru nou (de producator)

- bujii noi

- filtru de aer nou

- senzor axa cu came nou

- curatat regulator

- curatat injectoare

pe tester mi-a spus ca debitmetrul este de vina. am garantie la el si astept sa-mi dea in loc unul bosh cu diferenta de rigoare poate se rezolva dupa schimbarea lui. Interesatnt ca dupa schimbarea uleiului masina se comporta simtitor mai bine sau poate este datorita temperaturii mai ridicate de afara

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.