Jump to content

probleme pornire


Recommended Posts

Salut baieti,

Am si eu o problema cu masina mea, un e46 330d din 2002 de 184CP, nu imi mai porneste motorul dupa ce se incalzeste. Dau la automat si nimic. dimineata cand ma urc in ea, porneste la sfert de cheie dar dupa o ora daca o opresc nu mai porneste. Sunt nevoit sa o las in panta sau sa o imping ca sa-mi porneasca. Daca alerg masina imi apare martorul DDE in bord. De la ce sa fie oare?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Din cate stiu, POATE FI vorba de sensorul de la axa cu came. DDE Error.

 

Probabil tot din acest motiv iti face figuri la pornire in conditiile metionate de tine.

 

Daca este asta, il schimbi sau il cureti. Nu stiu cum se curata, dar stiu ca se schimba.

 

DDE, se mai aprinde si pentru alte cauze.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Se intampla sa se aprinda in mers DDE-ul dupa care sunetul motorului se schimba(nu mai merge la fel de lin)....si trage mai greu, are lag. Daca opresc motorul e durere.... caut sa parchez masina intr-o panta altfel nu o mai pornesc decat impinsa. Este super aiurea.

Apoi mai e o chestie ciudata. Daca stationez cu motorul pornit oscileaza relantiul. Sa aibe legatura cu pornirea greoaie la cald? Sti cumva unde se afla senzorul respectiv? motorul este M57.

Edited by banuovi
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Am si eu o problema cu masina mea, un e46 330d din 2002 de 184CP, nu imi mai porneste motorul dupa ce se incalzeste. Dau la automat si nimic. dimineata cand ma urc in ea, porneste la sfert de cheie dar dupa o ora daca o opresc nu mai porneste. Sunt nevoit sa o las in panta sau sa o imping ca sa-mi porneasca. Daca alerg masina imi apare martorul DDE in bord. De la ce sa fie oare?

 

Ar putea fi pompa de ĂŽnaltă presiune sau senzorul de la axa cu came.

Mergi la un tester, preferabil unul BMW.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Am si eu o problema cu masina mea, un e46 330d din 2002 de 184CP, nu imi mai porneste motorul dupa ce se incalzeste. Dau la automat si nimic. dimineata cand ma urc in ea, porneste la sfert de cheie dar dupa o ora daca o opresc nu mai porneste. Sunt nevoit sa o las in panta sau sa o imping ca sa-mi porneasca. Daca alerg masina imi apare martorul DDE in bord. De la ce sa fie oare?

 

Ar putea fi pompa de ĂŽnaltĂŁ presiune sau senzorul de la axa cu came.

Mergi la un tester, preferabil unul BMW.

 

Pompele de joasa presiune nu pot fi defecte? <_<

Link to comment
Share on other sites

teoretic pot fi multe,practic e boala sa pice senzorul de la axa came si sa dea simptom ca nu mai porneste la cald;nu ai ce sa cureti la senzorul asta;

vezi piesa 18 Pulse generator, camshaft 1 13627794646

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

e usor de schimbat,nu iti trebuie decat un torx securizat dupa ce ai dat jos plasticele ce acopera motorul; proba o poti face singur si fara sa mergi la tester,mai empiric,adevarat-il scoti afara il lasi sa se raceasca,il pui inapoi si dc porneste la prima cheie ala e ;altii aici de pe forum turnau apa cu galeata-nu fa ca ei <_<

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

Pompele de joasa presiune nu pot fi defecte? <_<

 

Alea se manifestĂŁ altfel.

 

Serios?Cum adica altfel?

Adica spune-ne ca sa intelegem, cum se manifesta cand este pompa de inalta presiune defecta, cum se manifesta cand este pompa din rezervor defecta si cum se manifesta cand este pompa de sub masina defecta.In felul asta tota lumea isi va putea diagnostica masina mai usor.

Link to comment
Share on other sites

Când este stricatã pompa din rezervor sau cea de sub ºofer, motorul nu porneºte deloc, nu doar la cald.

 

Iti dai seama ca nu este adevarat.Gandeste-te un pic de ce sunt doua pompe pentru joasa presiune si iti vei da seama imediat ca este o aberatie ce ai spus.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

asa zic si eu, daca ar fi una din pompe nu cred ca ar porni deloc, daca ea nu da presiune cum trebuie iar nu cred ca porneste, poate doar la rece cand motorina e mai vascoasa.

 

Atunci când pompa de sub ºofer este uzatã, maºina poate porni, nu este o regulã.

Problema apare aleatoriu.

Link to comment
Share on other sites

salutare ... am si eu aceeas problema la e36-le meu ... dimineatza cand e rece motorul imi porneste la sfert de cheie dupa ce mi s-e stinge bujiile incandescente, iar dupa ce se incalzeste motorul si doresc sa o repornesc .. tin la automat mai mult si adeabia atunci imi porneste... am inteles ca ar putea fi problema cu pompa de injectie ????
Link to comment
Share on other sites

Mai corect e dus capul hidraulic al pompei.E o boala a pompelor de pe motoarele m51,si m41.

 

In schimb in primul caz nu stiu ce sa zic....fata de pompele clasice sau pompe distributor cum le zice ,pompele de inalte de pe motoarele cu rampa comuna imping cu presiune constanta.

 

Totusi la fosta masina e34 525td cu motor m51 intr-o perioada imi facea figuri la pornire din cauza unei scurgeri la injectorul de comanda.Cand era motorul oprit acesta nu tinea vid si imi intara aer pe sistemul de injectie.Adica motorina mergea inapoi in rezervor.Am rezolvat problema schimband furtunele de retur si am inserat o valva unisens pe furtunul pe care intra motorina in pompa de injectie.

 

Poti sa incerci si treaba asta dar nu stiu cat o sa ajute.

 

De asemenea am avut si problema cu variatia de relanti .Pe tester dadea eroare la senzorul de turatie de pe volanta.Am rezolvat problema schimband partea electronica a pompei.Doar ca la mine aceasta comanda cantitatea de combustibil care o trimitea in injectoare timpii fiind repetati standard avand actionare mecanica.La tine timpii si cantitatea de combustibil este calculata de ECU care da comanda electrovalvelor de pe fiecare injector cand si cat sa stea deschise.

 

Asa ca mai mult ca sigur s-ar putea ca senzorul de turatie sa fie dus si sa dea informatii eronate la ECU.Pe tester ai sa afli exact cum sta treba.

 

Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.