Jump to content

HELP! Problema enervanta la motor


Recommended Posts

Salut, am un 525dA E60 si am o problema foarte enervanta cu turatia motorului.Din cand in cand ,in special la relanti, dar si in mers uneori, motorul incepe sa dea rateuri si sa merga foarte neregulat.Atat de neregulat incat se cutremura masina.Parca vomita.Face asa cateva secunde ,dupa care isi revine.Am observat ca face asa mai mult cand e rece(face si cand e cald motorul dar mai rar <_< ).Frustrarea mea cea mai mare este ca am fost pana acum de 3 ori la service (o data la BMW Filaret si de 2 ori la alte service-uri ,din cate stiu ,eu capabile).De fiecare data a naibii masina a mers frumos cat timp a stat testerul pe ea si binenteles ca n-a dat nicio eroare.Ieri ,de exemplu a stat testerul 2 ore pe masina, m-am si plimbat cu mecanicul si cu laptopul prin oras ,doar doar o da vreun rateu.Dar nimic, a mers rotund motorul si si am platit a 3 a oara testerul degeaba.Poate cineva sa ma ajute?A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticpat!
Link to comment
Share on other sites

ÂŞi nu Ăži-au spus nici o cauzĂŁ posibilĂŁ?

 

 

 

In timpul testarii s-au urmarit in special injectoarele pe fiecare cilindru.Erau acolo niste coeficienti de corectie exprimati in mg pe ...nu stiu ce.Valorile astea trebuie sa fie intre -4 si 5 ca sa fie OK si la mine erau toate in jur de 0 ,deci exact in mijloc.Mi-au zis ca totusi un injector probabil ca o ia razna la un moment dat si asta ar trebui sa fie cauza.Concluzia pe care mi-au dat-o toti cei 3 mecanici la care am fost pana acum cu aceasta problema:DACA MOTORUL MERGE ROTUND IN TIMPUL TESTARII ,NU SE POATE VEDEA EROAREA PE CARE O DA CAND "VOMITA" MOTORUL.

 

App de alt service si multumesc pentru recomandare:Am fost si la BMW si am pus testerul original pe ea si a fost aceeasi ironie, motorul a mers rotund. Prin urmare eu nu mai vreau sa merg sa platesc degeaba testarea daca nimeni nu-mi spune ce are masina. Cred ca pun problema corect,daca mai intru intr-un alt service ori ies cu problema rezolvata ,ori cu banii in buzunar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, am un 525dA E60 si am o problema foarte enervanta cu turatia motorului.Din cand in cand ,in special la relanti, dar si in mers uneori, motorul incepe sa dea rateuri si sa merga foarte neregulat.Atat de neregulat incat se cutremura masina.Parca vomita.Face asa cateva secunde ,dupa care isi revine.Am observat ca face asa mai mult cand e rece(face si cand e cald motorul dar mai rar <_< ).Frustrarea mea cea mai mare este ca am fost pana acum de 3 ori la service (o data la BMW Filaret si de 2 ori la alte service-uri ,din cate stiu ,eu capabile).De fiecare data a naibii masina a mers frumos cat timp a stat testerul pe ea si binenteles ca n-a dat nicio eroare.Ieri ,de exemplu a stat testerul 2 ore pe masina, m-am si plimbat cu mecanicul si cu laptopul prin oras ,doar doar o da vreun rateu.Dar nimic, a mers rotund motorul si si am platit a 3 a oara testerul degeaba.Poate cineva sa ma ajute?A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticpat!

Salut,

Ceva de genul patesc si eu la E60 meu 525d, dar nu chiar asa de brutal cum se intampla la tine.La mine numai cand motorul e cald, daca opresc masina si o pornesc dupa ceva timp, trepideaza la relanti foarte tare avand variatii de turatie.Imi scade turatia pana pe la vreo 500 rot, dar daca o accelerez putin e ok isi revine.

In timpul mersului nu mi s-a intamplat pana acum cum zici ca ai patit tu.In mers am observat chiar astaseara cand am facut o plimbare cu ea ca daca merg undeva pe la 1800-2000 rot/min parca nu trage uniform simtindu-se o usoara tremurare.Poate ca e doar inceputul la simptomele ce le are a ta (sper ca nu!).

Eu nu am fost inca la un tester ca nu m-a deranjat chiar asa de tare si oricum trebuie sa schimb garniturile de la galeria de admisie si cu acesta ocazie o sa solicit sa-mi curete si EGR si ce se mai poate pe acolo pe la galeria de admisie. Daca la fel o sa se comporte si dupa acest lucru o sa merg la un tester (numai sper sa-si dea seama ce-o fii).

Eu am intrebat acum ceva timp la reprezentanta cu ocazia ca aveam masina la tinichigerie, care ar fi problema la simptoma aceasta dar au fost doar presupuneri (buji,injectioare, s.a.m.d).Au zis ca-mi pune un tester dar cand mi-au zis cat costa m-am razgandit mai ales ca nu prea aveam incredere in abilitatiile lor.

Daca tu o sa ai un raspuns la problema ta anunta-ma si pe mine te rog ca poate la fel e si la mine.

 

Numai bine si sper sa-ti rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

Nu e de la EGR ,a fost prima piesa la care s-a umblat pentru a depista problema.Acum am auzit ca poate fi de la debitmetru.O sa scot mufa sa vad ce se intampla.Daca moare motorul inseamna ca e dus, daca se tureaza inseamna ca e bun.

 

P.S: De ce schimbi garniturile de la galeria de admisie?Iti da ulei pe acolo ,nu? <_<) Si mie , asta e o problema comuna la e 60.Eu am auzit ca trebuie sa schimbi galeria cu totul ca sa scapi de problema (400 euro costa).Poate merge si asa cum zici tu, ar fi mai ieftin.Bafta multa, sa ma anunti si pe mine ce ai facut.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am descoperit cauza problemei.Cred ca e debitmetrul.Daca scot mufa cand motorul incepe sa balbaie, nu mai face.Merg de cateva zile cu capacul de la motor in portbagaj si am "prins-o " in fapt si azi dimineata.M-a tinut in suturi tot drumul .Am tras pe dreapta ,am scos mufa de la debitmetru ,am mers 200 m bara la bara si problema a dsiparut.Cum am pus mufa la loc, a inceput sa balbaie iar.Am si eu 2 intrebari:

 

1) Are ceva daca merg fara mufa 1-2 zile..? As vrea sa fiu sigur ca asta e cauza...

2) Se poate sa fie murdar debitmetrul si prin curatare cu un spray sa-si revina?

Link to comment
Share on other sites

1)Nu sunt un mare specialist, dar din cate stiu fara mufa de la debitmetru ECU baga o valoare medie, deci e ok numia ca s-ar putea sa iti consume mai mult.

2) Numai cu mare bulan .. si nu o sa te tina mult cu siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la service iar si am pus sa mi se curete debitmetrul.Desi toti mecanicii mi-au zis ca nu va merge, iata ca ca a mers.Acum masina nu mai da in nas.Debitmetrul era foarte murdar si plin de funingine pentru ca masina a avut galeria de evacuare sparta.Am o saptamana de cand l-am curatat si nu a mai facut asa deloc.Sper ca s-a rezolvat problema definitiv.<_<
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service iar si am pus sa mi se curete debitmetrul.Desi toti mecanicii mi-au zis ca nu va merge, iata ca ca a mers.Acum masina nu mai da in nas.Debitmetrul era foarte murdar si plin de funingine pentru ca masina a avut galeria de evacuare sparta.Am o saptamana de cand l-am curatat si nu a mai facut asa deloc.Sper ca s-a rezolvat problema definitiv.<_<

 

Salut,

 

Iti ziceam ca si eu am o problema de genul dar nu asa de tare ca la tine.Mie de cand s-a incalzit afara nu mai imi face asa.

Tu daca ai avut galeria de evacuare sparta ce treaba are cu debitmetru de aer, ca debitmetru e pozitionat pe admisie dupa filtru de aer, nu?

Sa nu cumva sa nu-ti mai faca si tie fiind ca s-a incalzit afara si sa fie o coincidenta cu curatarea debitmetrului de aer.Zic si eu! Ca daca debitmetru e murdar din cate stiu nu mai trage bine masina dar nu trepideaza.

Oricum ar fi bine sa fi fost de la debitmetru si acum sa-ti merga ok si sa nu mai ai probleme.O sa incerc si eu la a mea, chiar daca acum nu-mi mai face asa, sa il curat (am un spray special de curatare debitmetre de aer).

Link to comment
Share on other sites

Are mare legatura debitmetrul murdar cu galeria de evacuare sparta pentru ca filtrul de aer este pozitionat deasupra galeriei de evacuare si pe acolo mie mi-a tras numai funingine.Nu cred ca e coincidenta pt ca masina mergea urat si de cand l-am curatat merge altfel, iar schimbari de temperatura n-au fost.Oricum e cam penibila situatia pentru ca ,dupa cum am mai zis ,5 mecanici n-au reusit sa depisteze de ce merge prost masina si din astia 5 , 3 au sustinut ca degeaba curat debitmetrul ca n-o sa am rezultate.Uite ca acum masina merge ca lumea...iar daca o sa mai faca asa sun la NASA, poate ei isi dau seama ce are.Hihi.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

debitmetru de aer dc. era dus iti dadea eroare pe tester.

eu am patito cu e39 avea momente cand mergea rotund si cand imi mergea in suturi, suturile mi le dadea numai cand mergeam cu o viteza constanta, dc. o aceleram nu mai facea ...... am puso pe tester si mi-a iesit debitmetru dar mecanicu mi-a zis ca nu face asa de la debitmetru si mi-a gasit senzorul de presiune dus. senzorul ala nu iese pe tester...... si din cate stiu eu cand e dus debitmetru de aer masina nu mai trage si da fum la diesel .

Link to comment
Share on other sites

debitmetru de aer dc. era dus iti dadea eroare pe tester.

eu am patito cu e39 avea momente cand mergea rotund si cand imi mergea in suturi, suturile mi le dadea numai cand mergeam cu o viteza constanta, dc. o aceleram nu mai facea ...... am puso pe tester si mi-a iesit debitmetru dar mecanicu mi-a zis ca nu face asa de la debitmetru si mi-a gasit senzorul de presiune dus. senzorul ala nu iese pe tester...... si din cate stiu eu cand e dus debitmetru de aer masina nu mai trage si da fum la diesel .

 

 

Mie mi-au zis mecanicii ca eroroarea ,fie ea de la debitmetru sau altceva, o da pe tester DOAR daca motorul balbaie cat timp e pus testerul pe masina.Daca ai ghinionul ca motorul sa mearga rotund cat timp e pe tester, nu-ti apare nicio eroare.Eu am curatat debitmetrul de o luna si nu mi-a mai facut asa...nu stiu ce sa zic...Coincidenta nu e pentru ca inainte imi facea asa mereu.Apropo,despre ce senzor de presiune vorbesti?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salut. si inafara de simptomele acestea de tremurat cand e motorul rece,ce alte efecte negative poate produce acest debitmetru ? posibil ca si masina mea sa aiba aceiasi problema.Prezinta aceleasi simptome.La rece o ia razna si incepe sa tremure ...multumesc <_<

 

 

 

 

 

Daca e dus poate sa nu mai traga ca lumea masina.La mine doar tremura pentru ca era murdar.

Link to comment
Share on other sites

dimineata cand o pornesc la rece, tremura putin, ca si cum ar vrea sa moara motorul, dar isi revine. la turatii constante in mers, parca da sa moara, dar isi revine rapid. de cand s-a incalzit, nu prea mai face, rar de tot. sa fie acelasi senzor de presiune? oricum la mine stiu ca am erori cam pe toate bujiile, au iesit la tester acu 1 luna. le voi schimba si bujiile, chiar, stiti ceva preturi?

si daca stie cineva pretul pt acel senzor de presiune, si cum se numeste exact, as fi recunoscator.

masina mea e un 525d 2006, 100.000 km

Link to comment
Share on other sites

apropo de trepidat si de mers neregulat din cate stiu eu daca ziceti ca pe tester nu da nici o eroare s-ar putea sa fie de la filtru de particule ( parca pe e60 este asa ceva ) acel filtru cand se regenereaza atunci motorul are mai multe cicluri de funcionare si de injectie ( nu stiu sa va explic exact termenii ) Daca circulati mult in aglomeratie ( oras ) atunci acel filtru de particule se regenereaza mai des .Sfatul meu e ca macar o data pe saptamana sa iesiti cu masina in afara si sa o calcati putin ca si motorina de la noi e de toata jena eu stiu ca atunci cand se regenereaza atunci si motorul are un mers putin neregulat Edited by sobyy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.