Jump to content

E46 masinile cu cele mai proaste articulatii?


Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cand am cumparat-o am schimbat bucsele si basculele..................de atunci nimic pana acum in afara de consumabile...am facut peste 70.000km....conteaza mult cum a fost intretinuta si inainte.....daca te zgarcesti la bani si pui ce gasesti mai ieftin nu va tine decat 10-20.000km , cunosc multe cazuri ( atat bucse cat si bascule ).
Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu intr-un an ce a picat la mine:

 

Bascule+bucsi - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Bielete anti ruliu - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Discuri de frana fata spate + placute - sunt piese de uzura (consumabile)care tin de siguranta masinii, se schimba la orice marca de la Dacie pana la Rolls

Pompa de apa - pompa de apa e suspect ... dar si aici planeaza unele intrebari legate de trecutul masinii

Buscsile de la bara stabilizatoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Senzor nivel ulei - e o problema....

Electroventilator - ciudat...

Ambreiaj - e o piesa de uzura tine de cum exploateaza soferum masina, sunt unii care merg cu piciorul pe ambreiaj, nu tu poate fostul proprietar.

Tampoane motor - la 65.000km ciudat...

Amortizoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Piesa cu tepi de la aeroterma - ciudat

 

 

Poate masina a fost neingrijita nu stiu,dar nu e normal sa pice atat de multe intr-un an.Precizez ca masina a fost luata pe un pret real la acea vreme si a fost dusa si la autotest,unde mi s-a spus ca este OK.In afara de acest lucru am prieteni cu e46 si chiar cu e60 si au o gramada de probleme cu ele.

 

Masina ta nu a fost lovita? Spun asta pt ca deseori o masina reparata in urma unui impact frontal are probleme cu: pompa de apa, electroventilator, tampoane motor, asta pt ca in urma socului primit unele piese pot suferi mici deteriorari care sa se amplifice dupa iesirea din service, asa am inlocuit o cutie de viteze la un Passat care fusese lovit asta dupa ce a fost masina reparata si s-a mai rulat vre-o 50.000 de km, au fost de vina pinioanele care erau corespunzatoare treptei in care a avut loc acidentul.

 

Masinile SH trebuie verificate atent, daca masina a fost lovita ceva mai mult decat o tamponare in parcare nu e recoomandata oricat de bine ar fi reparata si profesional, in timpul socului o serie de piese sunt deteriorate si pe parcurs cedeaza.

 

 

 

Masina a fost lovita usor pe usi,frontal nu-Asa mi s-a spus la autotest.Cand am dat un search pe forum si am scris modul electroventilator mi-au aparut o gramada de post-uri cu problema asta,si daca modulul este stricat nu vine separat,vine cu tot cu ventilator ca asa e la bmw.Asa ca nu e ciudat deloc.Si masina nu are 65.000 km are 140.000 km.

pana la urma cum ai rezolvat cu modulul de ventilator?si eu am aceeasi problema.

 

 

Am schimbat ventilatorul 1300 ron anul trecut in iunie.

Link to comment
Share on other sites

cred ca cea mai mare vina o poarta soferii care cer absolut tot de la masina,si sa fim seriosi cu chestia cu caseta la 65k si alte defecte premature.poate mai sunt unii care cred ca nemti vand masini la 40k ca s-au saturat de ele.asemenea masini merg in sist buy-back isr bisnitarii de masini nu prea le aduc de prin reprezentante.

am rectificat ,din fericire nu a fost caseta in rest ramane ce am zis:amortizor fata stanga,flanse amortizor fata spate,bucse bascula,rulment stanga spate.65 mii km masina cand am luat-o avea 58 mii km ,cand am luat-o am stiut de flansele spate+bucsele bascula(amortizorul banuiam ca e pe moarte) restul a picat in 8000 km.PS:nu cer totul de la masina dar la 65 mii km ai ceva pretentii de la suspensie nu? <_<

edit:comparativ cu E30 care l-am avut mi se pare ceva mai slaba la articulatii :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? <_< voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

Depinde cum privesti problema.Daca cumperi un E46 cu multi km si neintretinut, in mod normal ca vei avea cam toate probleme descrise de tine.Personal nu am auzit de acel zgomot in diferential, problema specifica.Probabil apare tot la masini care nu au treaba cu intetinerea, masini tip cazan, dar BMW.

Problemele la pornire si oscilatiile la ralanti apar tot datorita intretinerii, bujii aftermarket sau neschimbate, filtru de benzina neschimbat, sonda lambda,...

Articulatiile nu au fost foarte reusite cred, cam la 50.000-60.000km este posibil sa pice, depinde mult insa si de starea drumurilor.

Eu cred ca E46-le este o masina relativ fiabila.

 

 

eu am zgomot in diferential, atunci cand bag in viteza 1. mi-a spus un samsar care a remarcat acel zgomot ca este o boala a lor. eu nu am de unde sa stiu care este adevarul, chiar sunt curios ce parere au si altii...

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat cam tot ce tine de suspensie amortizoare spate ( asta ca au zis unii mecanici care habar n-au ) bucse bara stabilizatoare fata+spate, bielete directie, bielete antiruliu, bucse bascula( astea pica mai greu din ce mi-a zis mecanicu sef de la bmw) brate + bucse fata .. le am de vreo 20 de mii km.. si inca nu se aude ca bat, majoritatea sunt in garantie :) .. cand o sa am probleme cu ele o sa-mi aduc aminte sa postez aici <_<
Link to comment
Share on other sites

eu am zgomot in diferential, atunci cand bag in viteza 1. mi-a spus un samsar care a remarcat acel zgomot ca este o boala a lor. eu nu am de unde sa stiu care este adevarul, chiar sunt curios ce parere au si altii...

 

Am avut doua E46.Nu am auzit asa ceva.

Nu exista "boala a lor", exista doar piese neschimbate si defecte negasite.

Link to comment
Share on other sites

adica vrei sa spui piese care se strica la toate nu? <_<

cred ca daca facem un sondaj intre posesorii de E46 cam 80% o sa spuna ca in momentul in care baga masina in viteza 1-a se aude un zgomot infundat in spate.Asa ca ori e "boala lor" ori e o piesa de kkt care pica la mai toate

Link to comment
Share on other sites

adica vrei sa spui piese care se strica la toate nu? <_<

cred ca daca facem un sondaj intre posesorii de E46 cam 80% o sa spuna ca in momentul in care baga masina in viteza 1-a se aude un zgomot infundat in spate.Asa ca ori e "boala lor" ori e o piesa de kkt care pica la mai toate

 

Pai tocmai pe dos am spus, la ale mele nu s-a stricat, nu au avut simptomul respectiv.Adevarul este ca erau automate, poate la cutii manuale apare ceva.

Din moment ce nu face asa de noua banuiesc ca se strica/uzeaza ceva in timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
L am luat la 175.000 de km acum 3 ani din Belgia si i am mai facut si eu 75000 in Romania......schimbat ambele bascule fata, amortizoare fata(dar nu era strict necesar), fulie, si potentiometru acceleratie..in rest doar consumabile, schimbate la timp si de calitate. In concluzie foarte multumuit.....A, de 18 luni rulez cu jante de 18'' si nu "troncane" nimic....
Link to comment
Share on other sites

Tre'sa schimb bucsele de la bascule pe fata si pivotul dreapta fata. Si asta la 30.000 km de cand am adus-o din Germ. In total are 125.000 km. In rest nimic, sunt foarte multumit

 

Deci concluzia ar fi ca da...probabil are articulatii mai proaste decat alte masini. Insa nimic nu se compara cu senzatia data de tractiunea spate in comparatie cu cea fata. Iar pentru acest lucru trecem peste faptul ca trebuie sa schimbam 2 bucsi odata la nusht cat timp <_<

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am si eu o intrebare:exista cineva cu e46 care sa aiba 500de mii de km.cunosc pe cineva cu un opel zafira 2.0dti care are 630 de mii.nu a umblat la motor.la turbo.cutie de viteze.ambreiaj.etc.cei drept circula mult afara.eu am la e46 al meu din 2004 190de mii si tot mai mult afara merg cu el.dar nu cred ca ajung sa fac km aia fara sa-mi cada turbo si altele...concluzia mea este ca performanta costa:opel 2.0dti 101cp vs bmw320d 150cp
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare:exista cineva cu e46 care sa aiba 500de mii de km.cunosc pe cineva cu un opel zafira 2.0dti care are 630 de mii.nu a umblat la motor.la turbo.cutie de viteze.ambreiaj.etc.cei drept circula mult afara.eu am la e46 al meu din 2004 190de mii si tot mai mult afara merg cu el.dar nu cred ca ajung sa fac km aia fara sa-mi cada turbo si altele...concluzia mea este ca performanta costa:opel 2.0dti 101cp vs bmw320d 150cp

 

Si ce legatura are intrebarea ta cu subiectul (articulatiile)?

Link to comment
Share on other sites

Intre 99-00 a fost o problema la E46, se rupea puntea spate din caroserie. La E46 al meu din 99 s-a intamplat exact dupa ce l-am vandut. <_<

 

Si am auzit de la un servis si de la prieteni ca alta problema des intalnita este fisurarea oalelor spate la sedanuri, chiar la masini cu relativ putini kilometri.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46 de vreo 4luni.L-am luat la 180k .Masina nu bocanea nu troncanea nimic.Vreau sa spun ca am fost la service cu ea si aveam asa: gentile ovalizate in ultimul hal,jocuri in pivoti ca la balamuc.Precizez ca masina nu facea nici un fel de zgomot.Am schimbat tot pe partea dreapta incepand cu bascula cu pivoti ,bucsa, amortizor,flansa amortizor.

Concluzie,masina mea fusese alergata si data in gropi calumea nu gluma.

Dupa schimbarea celor mentionate mai sus nu am nici o problema referitoare la articulatii.Toate cele 3 amortizoare neschimbate sunt cele originale.Asa ca va intreb este sau nu fiabila? Eu cred ca este,avand in vedere faptul ca majoritatea care au BMW-uri dau in ele pana crapa si apoi le pun in vanzare,iar cine le cumpara incepe si schimba la ele o groaza de piese.Este normal pentru cineva care cumpara masina la mana a doua si vede ca incepe sa bage la bani in masina si sa-l apuce nervii cand baga,baga,schimba si tot schimba,sa se intrebe daca este sau nu fiabila.

Parerea mea este ca nu fiabilitatea masinilor este problema ci mai degraba a celor care nu o ingrijesc,ii dau in goarna ca "e bmw-u si tine" face drifting si trece cu 100km/h peste gropi si linii de tranvai,da cu burta de pamant,face gentile patrate si dupa aia o vinde.Vai de capul aluia de o cumpara,ca in viata lui nu mai vrea sa auda de bmw!

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46 de vreo 4luni.L-am luat la 180k .Masina nu bocanea nu troncanea nimic.Vreau sa spun ca am fost la service cu ea si aveam asa: gentile ovalizate in ultimul hal,jocuri in pivoti ca la balamuc.Precizez ca masina nu facea nici un fel de zgomot.Am schimbat tot pe partea dreapta incepand cu bascula cu pivoti ,bucsa, amortizor,flansa amortizor.

Concluzie,masina mea fusese alergata si data in gropi calumea nu gluma.

Dupa schimbarea celor mentionate mai sus nu am nici o problema referitoare la articulatii.Toate cele 3 amortizoare neschimbate sunt cele originale.Asa ca va intreb este sau nu fiabila? Eu cred ca este,avand in vedere faptul ca majoritatea care au BMW-uri dau in ele pana crapa si apoi le pun in vanzare,iar cine le cumpara incepe si schimba la ele o groaza de piese.Este normal pentru cineva care cumpara masina la mana a doua si vede ca incepe sa bage la bani in masina si sa-l apuce nervii cand baga,baga,schimba si tot schimba,sa se intrebe daca este sau nu fiabila.

Parerea mea este ca nu fiabilitatea masinilor este problema ci mai degraba a celor care nu o ingrijesc,ii dau in goarna ca "e bmw-u si tine" face drifting si trece cu 100km/h peste gropi si linii de tranvai,da cu burta de pamant,face gentile patrate si dupa aia o vinde.Vai de capul aluia de o cumpara,ca in viata lui nu mai vrea sa auda de bmw!

 

adevar graiesti.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare!

am facut cu ea ( e46 toring din 2004 , diesel ) 50.000 in 2 ani acum are 160.000.Fata de alte masini nu pot sa spun ca e mai proasta sau mult mai fiabila .Am schimbat la ea , in afara de chestiile obisnuite ( frane , directie ,ulei , filtre ) , pompa combustibil f.scumpa , fulie vibrochen aia mare f.scumpa .In plus am mai schimbat si discul de ambreiaj pt ca tremura f tare la plecare in a 1a.Deci, zic eu ca am bagat prea multi bani in ea in 2 ani.

Despre performante pot sa spun ca sunt multumit , circul cu ea zilnic si sunt f. multumit de consum ( paradoxal pt un BMW !!).

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca E46 nu este o maÂşina cu articulaĂžii mai proaste. Este ca orice BMW o masina mai rigida care nu prea este compatibila cu gropile din tara noastrĂŁ. Majoritatea care au probleme si schimba diverse sunt cei care au maÂşini SH, care au un grade de uzura considerabil si la care se adaugĂŁ niste drumuri pline de gropi si de aici problemele. De asemenea sunt cei care aud ei ca bate ceva dar merg pe principiul "lasa ca mai merge" si asa. Daca cineva nu isi doreste sa bage bani atunci are ocazia sa isi cumpere Un Logan sau un Astra Clasic si 3 ani de zile daca folosesc masina in conditii normale nu baga nici un ban. Sau iti iei BMW nou si gata. Dar majoritatea isi cumpara un BMW SH cu ceva ani de uzura si cu cate sute de mii de kilometrii la bord ( cei reali nu cei de pe bord ) si vor sa meargĂŁ inca 10 ani fĂŁrĂŁ sa cada nimic si eventual sa coste piesele ca la un logan! Imposibil ! In Romania multi isi cumpara masini pe care nu le pot ĂŽntreĂžine, si toĂži sunt piloĂži de raliu pe Âşosele.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca E46 nu este o maÂşina cu articulaĂžii mai proaste. Este ca orice BMW o masina mai rigida care nu prea este compatibila cu gropile din tara noastrĂŁ. Majoritatea care au probleme si schimba diverse sunt cei care au maÂşini SH, care au un grade de uzura considerabil si la care se adaugĂŁ niste drumuri pline de gropi si de aici problemele. De asemenea sunt cei care aud ei ca bate ceva dar merg pe principiul "lasa ca mai merge" si asa. Daca cineva nu isi doreste sa bage bani atunci are ocazia sa isi cumpere Un Logan sau un Astra Clasic si 3 ani de zile daca folosesc masina in conditii normale nu baga nici un ban. Sau iti iei BMW nou si gata. Dar majoritatea isi cumpara un BMW SH cu ceva ani de uzura si cu cate sute de mii de kilometrii la bord ( cei reali nu cei de pe bord ) si vor sa meargĂŁ inca 10 ani fĂŁrĂŁ sa cada nimic si eventual sa coste piesele ca la un logan! Imposibil ! In Romania multi isi cumpara masini pe care nu le pot ĂŽntreĂžine, si toĂži sunt piloĂži de raliu pe Âşosele.

 

Poti fi mai explicit? Te contrazici.. Intai esti de partea E46 ca apoi sa dai cu tunul ca ..deh'...sh....

Fratica tu chiar nu-ti dai seama ca aici mai mult de 85% din baieti au masini sh achizitionate din pasiune pentru marca asta? masini care functioneaza si arata de sucesc trecatorii involuntar capatanile dupa ele?? Mergi varule si ia-ti mama logan-ului sau Astra visurilor tale si termina cu aberatiile de 2 lei.

Adica sa lasam in penele noastre masinile sh si sa luam noi...sa nu mai troncane nimic din cauza gropilor. Mai tu nu cumva traiesti cu pastile?

Asta e o dizertatie la tema topicului sau doar filozofia ta de sofer paradit de cheltuieli cauzate de datul in gropi.

Sau vorbeste experienta ta de pilot de raliu ?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.