Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

ce filtru de ulei ai folosit? ca e de acolo simptomele

Iti recomand sa schimbi filtrul. Pune Filtru ulei MAHLE ORIGINAL OX166/1D

Am folosit filtru de ulei MANN (HU815/2X), made in Germany.

Este oare posibil ca mecanicul sa nu fi folosit toate acele garnituri care vin odata cu filtrul?

Edited by John23
Link to comment
Share on other sites

Adica cum poti sa pui si o baterie invers , de ex filtrul meu are o garnitura la in capat si se pune cu granitura in jos , el poate a pus cu garnitura in sus. Oricum nu vad cum poate acel sunet sa apara din cauza ca nu ai filtru original, si eu tot MANN am folosit la fiecare masina si nu am avut nici o problema.

 

PS: Nu cred ca filtru este pus gresit , doar ca noi nu prea avem cum sa stim care este problema, tu trebuie sa mergi la un service si sa se uite daca nu este un accesoriu care produce acel sunet.

Link to comment
Share on other sites

Adica cum poti sa pui si o baterie invers , de ex filtrul meu are o garnitura la in capat si se pune cu granitura in jos , el poate a pus cu garnitura in sus. Oricum nu vad cum poate acel sunet sa apara din cauza ca nu ai filtru original, si eu tot MANN am folosit la fiecare masina si nu am avut nici o problema.

 

PS: Nu cred ca filtru este pus gresit , doar ca noi nu prea avem cum sa stim care este problema, tu trebuie sa mergi la un service si sa se uite daca nu este un accesoriu care produce acel sunet.

Multumesc.

Incerc sa inteleg ce anume s-a intamplat in timpul/dupa ultimul schimb de ulei si a dus la aparitia acestui zgomot la pornire.

Avand in vedere ca inainte de schimbul de ulei si filtru nu facea acel zgomot cred ca are legatura cu acestea.

Link to comment
Share on other sites

De 3 zile am schimbat uleiul din motor, am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 si filtru de ulei MANN, made in Germany.

Problema e ca atunci cand pornesc motorul prima data dimineata (sau dupa o perioada mai mare de repaus) face un zgomot ciudat, metalic, timp de aprox. 2 secunde, apoi totul revine la normal.Cu uleiul vechi nu a facut niciodata asa.

Daca il opresc si-l pornesc din nou nu se mai aude acel zgomot imediat dupa pornire.

Din ce cauza credeti ca se intampla si care ar fi rezolvarea?

 

Aparent problema e legata de unitatea vanos de pe evacuare, uite aici:

Dupa cum spune si in video, scoate mufa la un solenoid si vezi daca mai face zgomotul respectiv.

Daca tot face asa, pune-o la loc, si scoate-o pe cealalta.

 

Alternativ, poti activa/dezactiva vanos-ul pe tester. Daca esti din Buzau, sau poti ajunge pana aici, te ajut cu cea mai mare placere.

 

 

 

Adica cum poti sa pui si o baterie invers , de ex filtrul meu are o garnitura la in capat si se pune cu granitura in jos , el poate a pus cu garnitura in sus. Oricum nu vad cum poate acel sunet sa apara din cauza ca nu ai filtru original, si eu tot MANN am folosit la fiecare masina si nu am avut nici o problema.

 

PS: Nu cred ca filtru este pus gresit , doar ca noi nu prea avem cum sa stim care este problema, tu trebuie sa mergi la un service si sa se uite daca nu este un accesoriu care produce acel sunet.

 

Nu stiu daca ai fost ironic sau nu, dar filtrul de ulei la N42 nu are treaba cu orientarea, poti sa-l pui cum vrei. Ideea e sa schimbi toate O-ring-urile de pe capacul de plastic(unul mare,pe exterior si inca doua mici, pe interior, parca). MANN este un producator de incredere pentru filtre, dar pana la urma, daca un alt producator produce filtre pentru motorul asta si filtrele produse de ei asigura debitul de ulei necesar si nu se inmoaie de tot atunci cand este imbibat de ulei, atunci il poti folosi si p-ala fara probleme.

 

Cat despre schimbarea polaritatii la montarea unei baterii..este in mod normal imposibil. Producatorii de automobile au facut firele indeajuns de scurte incat sa nu le poti conecta la terminalele opuse. Este o metoda "foolproof" ca sa nu-ti plesneasca toate electronicele de pe masina.

Bine, scoatem din discutie acumulatorii mai "speciali" care au polaritatea pe dos(fabricate in special pentru masinile mai vechi ce aveau terminalul pozitiv legat de caroserie)

Link to comment
Share on other sites

mergi la meseriasul care ti-a facut schimbul de ulei si roaga-l sa se uite la filtrul tau de ulei, sa-l desfaca si sa inspecteze acolo.

De la uleiul motor, sigur nu este.

Multumesc, am sa merg cat de curand dar as vrea sa am pregatit si un alt ulei si filtru (decamdata masina este parcata in fata blocului).

Ce ziceti de Millers CFS 5w40 NT+ sau Amsoil European Car Formula 0W-40 C-ESP Synthetic Motor Oil ?

Edited by John23
Link to comment
Share on other sites

n-are nici o problema uleiul tau. Nu trebuie sa investesti banii in alt ulei acum.

Schimba doar filtrul de ulei

Multumesc inca odata, voi schimba filtrul.

Totusi , pentru un urmator schimb, care dintre cele 2 uleiuri ar fi de preferat?

Stiu ca Millers nu are aprobare/norma BMW dar am citit lucruri interesante despre el.

Link to comment
Share on other sites

nu e chiar asa wow uleiul ala Millers,bani multi aruncati pe geam.

Te sfatuiesc sa mergi pe Redline 0w40, Renewable Lubricants 5w40 sau Fuchs Titan Pro Race S 5w40

 

uleiurile astea de mai sus nu le gasesti mereu, stiu ce spun,ca am folosit si eu cativa ani mai multe marci de uleiuri.

 

In opinia mea, ptr tine ce e mai recomandat, parerea mea, ar fi sa te orientezi la un ulei european care se gaseste peste tot

Iti dau exemplu: esti undeva plecat si trebuie din N motive sa completezi cu ulei sau doamne fereste s-a stricat vreo garnitura-simering sau s-a spart baia de ulei. Ce faci atuncea?

 

Deci Valvoline Xtreme MST C3 5w40 sau Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 sunt uleiurile ptr masina ta

Altfel Fuchs Titan Supersyn 5w40, Valvoline Synpower 5w40, Ravenol VST 5w40, Ravenol SSL 0w40, Mobil 1 New Life 0w40.

Edited by mihalascu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu e chiar asa wow uleiul ala Millers,bani multi aruncati pe geam.

Te sfatuiesc sa mergi pe Redline 0w40, Renewable Lubricants 5w40 sau Fuchs Titan Pro Race S 5w40

 

uleiurile astea de mai sus nu le gasesti mereu, stiu ce spun,ca am folosit si eu cativa ani mai multe marci de uleiuri.

 

In opinia mea, ptr tine ce e mai recomandat, parerea mea, ar fi sa te orientezi la un ulei european care se gaseste peste tot

Iti dau exemplu: esti undeva plecat si trebuie din N motive sa completezi cu ulei sau doamne fereste s-a stricat vreo garnitura-simering sau s-a spart baia de ulei. Ce faci atuncea?

 

Deci Valvoline Xtreme MST C3 5w40 sau Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 sunt uleiurile ptr masina ta

Altfel Fuchs Titan Supersyn 5w40, Valvoline Synpower 5w40, Ravenol VST 5w40, Ravenol SSL 0w40, Mobil 1 New Life 0w40.

Multumesc. :twoup:

Edited by John23
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare am si eu o mica nelamurire am un Bmw e36 M50B20 Vanos si trebuie sa i fac schimbul de ulei pana acum am avut Liqui Moly Mos2 si ma uitam acum nu are specificatiile uleiuliu din carte adica API SH - SH/CD- SH/CE are API SL/CF nu prea ma pricep..de aceea intreb e ok sa merg pe aceelasi model..ca nu stiu exact pe care producator gasesc specificatiile pdate in carte multumesc anticipat! Edited by MFM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut. Trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre saptamana asta si as vrea sa aud cateva pareri si de la comunitatea de aici :).

Masina e un bmw 118D 2007 (m47 d20) cu 240 000 km. Pana acum am avut ulei bmw long life 4 5w30 si filtre de la mahle.. Ce parere aveti e bun ce am avut si avand in vedere ca vine iarna stiu ca era vorba aia ca iarna trebuie un ulei mai subtire. E adevarat sau doar un mit.. Astep parerile voastre. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare sigur a mai fost pusa intrebarea pe topic dar de curand am achizitionat un BMW E60 530i si trebuie facut cat mai urgent schimbul de ulie si as vrea o recomandare! Tip si Vascozitate! si daca stie cineva si cantitatea ar fii perrfect! Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Salutare sigur a mai fost pusa intrebarea pe topic dar de curand am achizitionat un BMW E60 530i si trebuie facut cat mai urgent schimbul de ulie si as vrea o recomandare! Tip si Vascozitate! si daca stie cineva si cantitatea ar fii perrfect! Multumesc anticipat

Introduci datele aici si gasesti ce te intereseaza ... vascozitate, cantitate etc.

http://www.automoly.ro/info/ghid-ulei-liqui-moly

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Introduci datele aici si gasesti ce te intereseaza ... vascozitate, cantitate etc.

http://www.automoly.ro/info/ghid-ulei-liqui-moly

 

Colegu m-am uitat acolo si pentru 5w40 sunt 2 recomandari o sa atasez 2 print-uri dar nu prea imi dau seama ce sa aleg dintre cele 2...! Dar din cate am tradus eu parca cel 4100 TopTech ar fii ok tu ce perere ai? Sau alti colegi care au folosit sunteti multumiti?

 

Multumesc anticipat

post-63813-0-54867100-1510222545_thumb.png

post-63813-0-11564700-1510222551_thumb.png

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.