Jump to content

BMW E90 320i vs. 320d


Alecsandrel

Recommended Posts

Am cautat prin tot forumul, si nu cred sa fi trecut peste vreun topic similar cu cel pe care il voi crea acum! Daca exista unul, rog pe domnii moderatori sa-mi atraga atentia si sa-mi inchida topicul!

 

BMW E90 320i vs. 320d

 

 

Am observat, ca in general, probleme apar mai mult la motoarele pe motorina, in ceea ce priveste modelul E90. Am prieteni care posed ori 320i ori 320d, si sincer sa fiu nu prea i-am auzit pe cei cu 320i sa se fi plans ca ar avea vreo problema prea serioasa cu motorul sau cu alte chestii. In schimb cei cu 320d se plang ca au probleme ba cu turbina, ba ca le mananca prea mult combustibil, ba ca nu trage cum tragea inaintei, ba se blocheaza portierele, ba nu stiu ce(am vazut pe forum, foarte multe topicuri cu problemele la un BMW E90 320d).

 

 

Ati putea sa-mi spuneti de ce sunt mai multe probleme la motorul pe motorina si mai putine pe cel pe benzina?

 

 

E posibil sa fie doar impresia mea, ca posesorii de 320d au mai multe probleme si mai serioase decat cei cu 320i.

Link to comment
Share on other sites

cred ca are o mare influenta si modul de exploatare. in general motoarele diesel sunt mai "sensibile" si cum motorina la noi este extrem de proasta (nu ca benzina ar fi mai buna <_< ), apar si problemele. in plus cei cu diesel de regula merg subturat, pentru ca asa au invatat ei ca trebuie sa consume putin, in felul asta distrugand usor usor turbina. mergand foarte mult in oras, drumuri scurte si evident la ture mici, se depune un fel de funingine/mazga pe palele turbinei ducand cu timpul la griparea acesteia sau functionarea defectuoasa.

 

eu unul dupa ce ies la drum lung si fac vreo 2-300km la viteze mai mari, cand ma intorc in oras simt cu totul altfel masina...trage mai bine, urca mai repede in acceleratie...deoarece se mai curata un pic.

Link to comment
Share on other sites

320d 130 de mii de 4 ani s-au gasit de schimbat destule...urmatoru bmw(sau merc) va fi diesel

 

dieselul in special are probleme din cauza mersului subturat sau la consum cum ar mai spune altii

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu cu E90 320d am avut destule probleme: schimbat turbina recent, schimbat rulment roata spate, acum am probleme cu pornirea, plus ca se aude in mersul motorolui o rola defecta(rolele au fost schimbate in octombrie, mi-a zis la service cand a fost demontata pt schimbarea turbinei ca rulmentii de la compresorul de aer conditionat necesita schimbare).
Link to comment
Share on other sites

Eu am 320d, Âşi il am de vre-o 30 000 km, nu am avut nici o problemĂŁ cu el, inafarĂŁ de un furtun.

 

 

Depinde mult ºi ce maºina cumperi, de unde o iei, cu câÞi bani o iei, ce istoric are. Acum, toÞi iºi cumpãrã e90-uri cu 12 500 - 13 000 ºi se aºteaptã sã rupã tot, cã de, "E bmw, ce dracu...".

 

 

DacĂŁ aÂş lua benzinĂŁ, aÂş lua cel putin 325i.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 320d, Âşi il am de vre-o 30 000 km, nu am avut nici o problemĂŁ cu el, inafarĂŁ de un furtun.

 

 

Depinde mult ºi ce maºina cumperi, de unde o iei, cu câÞi bani o iei, ce istoric are. Acum, toÞi iºi cumpãrã e90-uri cu 12 500 - 13 000 ºi se aºteaptã sã rupã tot, cã de, "E bmw, ce dracu...".

 

 

DacĂŁ aÂş lua benzinĂŁ, aÂş lua cel putin 325i.

 

La 13000 de euro poti sa-ti iei masina buna...

Link to comment
Share on other sites

prietenul meu cel mai bun, are e90, 320d, a parcurs 120.000km in RO, fara nici o prb, revizii la 10.000 km! Nici o bucsa nu a schimbat. Masina are acum 240.000, si merge brici.

 

Daca baga ulei bmw longlife e o prostie sa ai faca reviziile la 10.000km...bani aruncati pe fereastra.

Link to comment
Share on other sites

prietenul meu cel mai bun, are e90, 320d, a parcurs 120.000km in RO, fara nici o prb, revizii la 10.000 km! Nici o bucsa nu a schimbat. Masina are acum 240.000, si merge brici.

 

Daca baga ulei bmw longlife e o prostie sa ai faca reviziile la 10.000km...bani aruncati pe fereastra.

 

dar parca nici la 30.000 km cum zice producatoru nu e prea ok nu?

Link to comment
Share on other sites

Benzina avand in vedere ca nu are turbo scapi de o probelema.In plus e mai rafinat motorul pe benzina in schimb nu o sa simti cuplul dieselului care se simte crede=ma.La mine consuma 7% mixtu in schimb la benzina nu sa scazi sub 8.5 - 9 % .Acum daca dai 15.000 e pe o masina mai stai la o turbina ..... se presupune ca sunt bani pentru schimbare.Am mai auzit pe aici de 2500 benzina e super oke dar cu 12% mixtu nu e pt oricine trebuie sa dai bani pe gaz <_<
Link to comment
Share on other sites

prietenul meu cel mai bun, are e90, 320d, a parcurs 120.000km in RO, fara nici o prb, revizii la 10.000 km! Nici o bucsa nu a schimbat. Masina are acum 240.000, si merge brici.

 

 

320d. e91 , la am facut schimbul intre 26-30.000 km(acum am 175.000) dupa Idrive si nu am avut inca nici o problema.

Edited by valentinb
Link to comment
Share on other sites

eu plec marti in munchen sa caut un 3 frumos. cred ca am sa iau 2.0d sunt curios daca gasesc in 16.000 brutto, deci vreo 13.000 netto, iau pe firma, ceva si cu xenon si cu navi. pareri?<_< pana in 100k km

Ia ceva in jur de 100.000Km si cu xenon daca iti place xenonu ca apoi nu prea mai ai cum sa mai pui pt ca nu ai lupa pe becuri si mai da si erori prin bord daca pui aftermarket .Mai bine ai cauta si cu scaune incalzite :) pt ca e marfa iarna. Navi ala ....cred ca te poti lipsi de el ...mai bine niste jante mai misto....eu stiu ....pilot ...dar la noi nu prea ai ce face cu el.

 

Am condus 320i de 170cp coupe cu cutie steptronic si e mult mai lesinat ca un 320d tot steptronic.In afara de silentiozitate nu vad care ar fii plusul fata de 320d.

Cam asa ceva :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

pai daca te duci sa-ti cumperi masina, vezi sa ai grija de unde cumperi. Poate gasesti exact la BMW la used-cars prin nemtia, se merita!ai siguranta pe masina care o cumperi, e posibil pretul sa fie mai piperat dar in rest, eu zic ca e cea mai buna alegere sa-ti cumperi masina de la firma!ai alta garantie!!

 

Si intradevar nu ai ce face cu navigatia la noi in tara, cum au zis si ceilalti mai bine bagi banii in niste jante calumea, anvelope calumea etc.!

 

In legatura cu xenonanele: NICI NU TE GANDI SA O IEI FARA XENOANE! te ajuta foarte mult, mai ales daca mergi si mult noapte, e alta treaba decat cu farurile astea obisnuite + ii mai da si un look aparte!!

 

Mult succes in cautarea ta!

 

Dupa ce o cumperi te rog sa revii cu poze,pareri, ce ai mai observat pe acolo, sfaturi,experiente, si sa ne prezinti masina!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.