Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
De unde stii ca mai ai 15 litrii de motorina in rezervor? Te-ai uitat sa existe fizic atat motorina in rezervor? Daca te uiti pe bord, poate cand mai ai 15 litrii pe bord de fapt rezervorul iti este gol...
Link to comment
Share on other sites

sal. sunt mai nou pe topic. am un bmw 520d din 2000 si am o problema cu el, la aprox 15 litri de motorina in rezervor mi se opreste motorul iar conductele de alimentare sunt pline de aer. ceva indicatii, sfaturi?

si eu patesc la fel , doar k imi scrie in bord "fuel inject sistem"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
am si eu o nelamurira.CATEODATA cand alimentez trebuie sa o fac gradual altfel pompa se opreste ca si cum ar fi full rezervorul. E vreo problema?

rezervorul de fapt e compus din 2 rezervoare mai mici si debitul de la pompa de unde alimentezi e mai mare ca cel care face transferul in celalalt rezervor

Link to comment
Share on other sites

sal. sunt mai nou pe topic. am un bmw 520d din 2000 si am o problema cu el, la aprox 15 litri de motorina in rezervor mi se opreste motorul iar conductele de alimentare sunt pline de aer. ceva indicatii, sfaturi?

si eu patesc la fel , doar k imi scrie in bord "fuel inject sistem"

la mine sa rezolvat ...e de la indicatorul de motorina , defapt la 15 litri e deja pe 0 , am scos indicatoarele din rezervor si acum arata bine

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
in sfarsit ... sper ca am rezolvat problema cu motorina sub 15 l si cu aerul pe conductele de alimentare....pompa de motorina din rezervor a fost defecta dar nu in sensul ca nu functiona, nu facea destula presiune in instalatie pentru a ajuta pompa de la motor si nu egaliza rezervoarele (rolul pompei de motorina din rezervor este de a egaliza rezervoarele si de a ajuta pompa de motorina de la motor), iar din acest motiv baga aer pe conductele de alimetare...in interior are niste palete mici din plastic care au rolul de a face presiune pe instalatie, iar la mine acelea lipseau, la aia mai veche lipseau cateva iar la a doua pompa mai erau doar urmele de le palete. acum masina merge super...fara aer pe instalatia de alimentare.
Link to comment
Share on other sites

sal. sunt mai nou pe topic. am un bmw 520d din 2000 si am o problema cu el, la aprox 15 litri de motorina in rezervor mi se opreste motorul iar conductele de alimentare sunt pline de aer. ceva indicatii, sfaturi?

si eu patesc la fel , doar k imi scrie in bord "fuel inject sistem"

 

 

la fel am patit si eu...a fost pompa din rezervor.am schimbato iar acum pot sa merg pana ce cade acu pe pe 0litri si nu iau aer pe instalatie,insa am primit indicatii de la mecanici sa nu ma obisnuiesc sa circul cu putina motorina ca nu e tocmai bine pt acea pompa.

schibo si tu,nu e asa scumpa si scapi de grija de a alimenta la timp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.