Jump to content

cum se reseteaza senzorul de la placutele de frina


pavel_marius

Recommended Posts

La E90 oare se poate merge pana se va aprinde senzorul in bord sau trebuie tinut cont de km care ti arata pe ecranul navi ? Mai am 6000km pe ecran, senzorul nu s-a aprins, dar placutele par destul de tocite.

Pe ecran tine cont de altceva in afara de kilometraj cand calculeaza durata placutelor ?!

Link to comment
Share on other sites

stie cineva concret cum se reseteaza senzorul de la placutele de frina la e 46,pt ca nu am gasit nici un topic cu asemenea informatii doar presupuneri

eu am schimbat placutele defrana si senzori placute de frana la un e46 la PROMOTOR in timisoara.Ei s-au ocupat de tot, dar stiu ca dupa ce au facut operatiunea in bord nu se stingea becul de la senzori, am lasat masina acolo si dupa o ora au rezolvat problema, trebuiau refacute ceva lipituri ca nu facea undeva contact.

Nu e indicat sa se mearga cu aceleasi placute de frana pana la aprinderea senzorului, acestea se verifica la revizii si daca trebuiesc inlocuite se inlocuiesc!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Senzorul asta de uzura din care am inteles e un fir care cand se uzeaza pana la rupere deschide un circuit. Daca e asa nu se poate inlocui cu un simplu fir subtire izolat? Sau e ceva mai special?

 

nu pentru ca firul este "legat" de palcuta de frana.

Link to comment
Share on other sites

eu am luat cu 45 ron bucata...e un fir izolat care are intr-un capat un dispozitiv care se introduce intr-un canal special al placutei de frana, iar in celalalt capat are o mufa sa se conecteze la masina...deci nu e un simple fir,dar daca vrei sa dispara si sa scapi ieftin desfa bordul si scoate martorul <_<))
Link to comment
Share on other sites

eu am luat cu 45 ron bucata...e un fir izolat care are intr-un capat un dispozitiv care se introduce intr-un canal special al placutei de frana, iar in celalalt capat are o mufa sa se conecteze la masina...deci nu e un simple fir,dar daca vrei sa dispara si sa scapi ieftin desfa bordul si scoate martorul <_<))

decat sa desfaci bordu...mai bine tai firele de la vechiul senzor le unesti si le izolezi....da nah...nu vei stii cand trebuie sa schimbi placutele...si e cam nasol pt ca risti sa strici discurile

Link to comment
Share on other sites

Senzorul asta de uzura din care am inteles e un fir care cand se uzeaza pana la rupere deschide un circuit. Daca e asa nu se poate inlocui cu un simplu fir subtire izolat? Sau e ceva mai special?

 

nu pentru ca firul este "legat" de palcuta de frana.

 

poti sa refaci sarma. dar nimeni nu sta sa faca asemenea operatiuni cand un senzor costa 10-12 euro si il cumperi la 3 ani...!

cel mai nasHpa este cand iti pune cineva senzor de E36 pe E46 si te trimite la resetat <_< !!!

Link to comment
Share on other sites

daca nu iti verifici placutzele ... si esti constient ca ai nevoie de senzor at cumparati unul ... dar daca te uiti macar odata pe luna la grosimea ferodoului at desfa firele de la senzor... dezizoleazale ... si leagale impreuna...ca si cum ar face scurt circuit.. apoi izoleazale si ai si scapat de eroare ... eu asa am facut <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.