Jump to content

Recommended Posts

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

Cat d-lui Dan Teodorescu nu pot sa-i spun decat ca are posibilitatea de a se adresa sefului de service in cazul in care banuieste ca anumite piese au fost inlocuite cu unele defecte (in general acest lucru nu se practica pentru ca nu exista nici un beneficiu pt service si AB nu este Gica SRL) insa cu argumente plauzibile si nu cu acuzatii gratuite.

 

cat despre restul care nu au pasit vreodata la AB dar sprijina orice revolta impotriva AB-ului nu pot sa spun decat sa incercati sa va spuneti parerea in urma unei experiente proprii si nu din auzite, sunt persoane de pe acest forum care au fost la AB si nu cred ca au ceva de comentat referitor la calitatea serviciilor..desi ma abtin cat pot sa nu spun pe nume (nu tu paco) unui user care a facut mare tam tam pe acest forum si culmea ca dupa ce masina a fost rezolvata in cele mai bune conditii nu numai ca nu a revenit in topicul respectiv ca sa isi retraga acuzatiile gratuite fata de AB dar a si devenit client fidel AB-ului...hmm..ciudat,nu?

Hai sa nu mai vorbim in termeni elevati,eu am trecut personal prin asta si acum am ajuns in germania platind peste 500 euro transportul numai pentru ca imi este scarba de Bavaria Automobile baneasa,si stii de ce?In primul rand ma duc sa mi se schimbe centura de siguranta din dreapta,stat 6 ore in service ,plec cu masina din service ,centura functiona dar scaunul si nici o alta comanda a lui,bineinteles ca nu,intors a doua zi cu scaunul nu au comentat nimic mi l-au reparat in alte 3 ore,ok.A doua oara am fost nevoit sa ma duc doarece am schimbat bateria la masina si trebuiau resetate centurile si airbagurile si totodata mi-a aparut o eroare pe ecran:Head unit not programmed correctly" ,pentru care am stat 7 ore in service dupa care vine si imi spune ca trebuie schimbat modulul cd player care este doar 2500 de euro,am spus ca nu vreau doarece mi se pare enorm si chiar nu intelegeam de ce trebuie schimbat ceva care functioneaza in parametrii normalii,in fine plec cu masina din service si imi apar erori de genul "Drive control failed" si inca una...Dar daca ti se pare normal sa te trateze asa si nici macar sa ii intereseze de calitatea servicilor oferite si sa mai si platesti pentru o resoftare care nu a rezolvat nici o problema din contra ti-a creat altele.Noi nu vorbim din basme vorbim din fapte reale care chiar ni s-au intamplat.si chiar acum ma aflu in Germania si voi face o adresa catre Automobile Munich cei care le-au ofeit autorizatie de functionare.

chiar sunt curios ce o sa zica si mai ales ce se constata la service-ul unde ai dus-o in Germania

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
da, am actiuni la AB :)) sunt asociata cu Romulus (din cate imi aduc aminte si el a fost acuzat ca e "actionar" la AB, cred ca toti clientii multumiti sunt considerati pe forum "actionari"?!)..as fi tare curioasa sa ne expui o situatie in detaliu cu argumente cum ai fost TU "ars" la AB..ca de vb in vant sunt satula..

 

in cazul asta si eu am actiuni la AB :) , ca na, eu sunt unul din clientii mai mult decat multumuti de AB Baneasa.

 

As putea spune chiar recunoscator pt promptitudine si profesionalism :) ... stii tu de ce.

 

PS: Eu am probleme cu MHS, dar asta e alta poveste.

 

Iar eu sunt f multumita de MHS si ca profesionalism, si ca amabilitate, si ca rapiditate :)

Nu vreau sa fac reclama, Doamne Fereste, asta e adevarul si mi se pare corect sa o spun...

La AB nu am fost, tocmai din cauza renumelui f prost, asta trebuie sa o recunosc... in plus, dureaza f mult programarea si e si departe...

Un lucru e cert, parerile proaste despre AB sunt mult mai numeroase decat cele bune... probabil ca nici ei nu mai fac fata la cate BMW sunt in Buc sau li se rupe, ca stiu ca tot la ei te duci (cel putin atata timp cat masina e in garantie...)

Si cred ca conteaza si pe ce maini ajunge masina in service ...

Pe de alta parte, si despre MHS am citit pe un forum pareri f proaste...

Link to comment
Share on other sites

MaÂşina ta parcĂŁ era ĂŽn garanĂžie.

 

Sunt mai puĂžine lucruri care te-ar putea deranja ĂŽn aceste condiĂžii.

 

Da, e in garantie

Dar spunea cineva chiar in topicul asta ca si la AB 80% din masini sunt in garantie

In plus, mie cel mai mult mi-au tinut masina 5 zile (4 zile a durat sa vina volanta si intr-o zi au schimbat-o, impreuna cu kitul de ambreiaj). Nu am intrat in detalii de genul asta, pt ca nu am considerat necesar, dar se plangea cineva ca i-au tinut f mult masina...

In plus o programare dureaza 2-3 zile, nu 2 saptamani...

Si crede-ma, tocmai pt ca e in garantie, cum mi se pare ca aud vreun zgomot la masina, ma duc pe capul lor, ma mir ca nu i-am exasperat :). In plus, pt ca nu ma pricep la mecanica, ii bombardez de fiecare data cu intrebari

In alte service-uri, mai ales daca te vad femeie si nu te pricepi, incearca sa te ia de fraiera

 

Si pana la urma, stii cum e... fiecare se duce acolo unde e multumit... corect?

Link to comment
Share on other sites

fiecare cu experientele lui... eu am fost o singura data la AB, dar mi-am jurat ca nu mai calc pe-acolo...

 

dupa cum stiti, prima impresie conteaza, iar acolo nu am gast decat delasare, aroganta, si lipsa de profesionalism...

 

de ce in Germania sau in Ungaria esti primit cu zambetul pe buze? oricum, e clar ca ai ajuns la service pt ca ai probleme cu masina, nu sa vezi ce mai face lumea...

 

la noi a AB am fost tratat cu raceala intr-un mod "gretos", iar apogeul a fost cand mi s-a sugerat sa imi caut piesele si pe la dezmembrari (adica articulatiile :) )... e inadmisibil!

 

oricum, nu saracesc ei ca nu mai merg acolo... sunt si vor mai fi multi care isi vor lasa banii aiurea la AB... si mai nou la MHS, din cate se pare :)

 

PS: cand intrebi de seful de service, o sa vi se raspunda ca e plecat sa faca receptia la piesele din depozit, ca abia a venit o comanda masiva...

Link to comment
Share on other sites

Ideea este cĂŁ cei nemulĂžumiĂži de serviciile reprezentanĂželor nu sunt cei cu maÂşini ĂŽn garanĂžie.

 

Ai dreptate, am observat si eu asta; dar daca un service e prost, face treaba de mantuiala doar la masinile iesite din garantie? mi-e greu sa cred... plus ca s-a vorbit aici de masini iesite zgariate din service sau masini care au fost tinute f mult timp, nu ar trebui sa se intample lucrul asta si la masinile in garantie? Mai ales ca pe cei cu masini fara garantie ii pierd mult mai usor ca clienti, se duc la alte service-uri; insa cei cu garantie tot la reprezentanta se duc, ca e moca... CIUDAT

Eu cred ca depinde de ce noroc ai, cat sunt de aglomerati in momentul respectiv si pe mana carui mecanic pica masina...

 

 

La o maºinã În garanÞie nu-Þi poate pãrea decât bine dacã sunt schimbate cât mai multe piese chiar dacã nu este nevoie.

Corect again; eu sunt toata ziua pe capul lor daca mi se pare ceva anormal... insa nu-ti schimba piesa daca e buna... piesa veche ramane la ei si trebuie sa justifice faptul ca au schimbat-o

Daca te duci pe banii tai, iti schimba piesa si de 3 ori pe luna, pt ca platesti...

Link to comment
Share on other sites

fiecare cu experientele lui... eu am fost o singura data la AB, dar mi-am jurat ca nu mai calc pe-acolo...

 

dupa cum stiti, prima impresie conteaza, iar acolo nu am gast decat delasare, aroganta, si lipsa de profesionalism...

 

de ce in Germania sau in Ungaria esti primit cu zambetul pe buze? oricum, e clar ca ai ajuns la service pt ca ai probleme cu masina, nu sa vezi ce mai face lumea...

 

la noi a AB am fost tratat cu raceala intr-un mod "gretos", iar apogeul a fost cand mi s-a sugerat sa imi caut piesele si pe la dezmembrari (adica articulatiile :) )... e inadmisibil!

 

oricum, nu saracesc ei ca nu mai merg acolo... sunt si vor mai fi multi care isi vor lasa banii aiurea la AB... si mai nou la MHS, din cate se pare :)

 

PS: cand intrebi de seful de service, o sa vi se raspunda ca e plecat sa faca receptia la piesele din depozit, ca abia a venit o comanda masiva...

 

La AB n-am fost, dar cand vine vorba de MHS, parca am vorbi de service-uri total diferite :) ... cu mine sunt atat de amabili, programarea dureaza 2 zile, de regula masina e gata intr-o zi (doar la ambreiaj si volanta a durat vreo 5 zile, pt ca nu aveau volanta pe stoc)... e drept nici nu am avut probleme mari si sa nu-ti inchipui ca ma duc in service saptamanal, am fost de vreo 4 ori, din care o data a fost revizia...

Ieri cand am luat masina, mi se parea ca inca bocane ambreiajul si ca in plus, a inceput sa si trepideze... si a venit mecanicul care se ocupase de masina si a iesit cu mine cativa km pe autostrada sa vedem cum merge... mi-a explicat ceva despre cutia de viteze si ambreiaj din care, bineinteles nu am priceput mai nimic :) si crede-ma nu aiurez...

Mai ales ca am o parere f proasta de reprezentante in general (nu doar la BMW), toata lumea se plange de modul cum sunt tratati si cum sunt reparate masinile...

Link to comment
Share on other sites

Ai grija sa nu te duci spre sfarsitul perioadei de garantie , ca la scurt timp dupa ce iti iese din garantie o sa iti "cada " ca din senin mai multe piese , gen macaraua de la geam si altele! :) Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

am lasat ieri e39 in baneasa pt constatare la abs, airbaguri, si punti; aseara m-au anuntat ca mai trebuie sa mai tina masina, pt ca nu i-au dat inca de cap..ciudat

 

sunt curios cand o sa o iau de acolo cum se va prezenta masina, dc ii laud sau le dau in cap la propriu

Link to comment
Share on other sites

Ai grija sa nu te duci spre sfarsitul perioadei de garantie , ca la scurt timp dupa ce iti iese din garantie o sa iti "cada " ca din senin mai multe piese , gen macaraua de la geam si altele! :)

 

vorbesti serios?

chiar atat de magari sunt?

pai sunt la sfarsitul perioadei de garantie... :)

hai ca m-ai speriat, o sa va anunt daca e asa cum spui tu...

Link to comment
Share on other sites

Ai grija sa nu te duci spre sfarsitul perioadei de garantie , ca la scurt timp dupa ce iti iese din garantie o sa iti "cada " ca din senin mai multe piese , gen macaraua de la geam si altele! :)

 

vorbesti serios?

chiar atat de magari sunt?

pai sunt la sfarsitul perioadei de garantie... :)

hai ca m-ai speriat, o sa va anunt daca e asa cum spui tu...

 

eu sper sa gresesc ,pt a ma pacali singur ca s-au mai indreptat unele lucruri pe acolo, dar tu sa ne tii la curent dupa aia cu cati km faci si daca iti apare vreo problema. bafta!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pe langa faptul ca sunt slab pregatiti, mai sunt si impertinenti! Am luat un bmw E36 pisica din 1997, rosu, full, ma rog..o sa pun poze...si aveam cheie pre-face lift, care nu functiona decat din yala si contact...mai putin telecomanda.Am fost la Cora Lujerului,dau de un prost care imi spune ca degeaba cumpar cheia facelift ca nu o sa mearga...Nene, am cipul si il schimb..." Da, dar tot nu merge ca astea sunt chinezarii..si nici nu am pe stoc si nu o sa am decat dupa sarbatori...si costa 1.200.000 lei vechi, cheia si taiatul. Ma uit pe net, caut alta reprezentata Silca Key, gasesc una pe Ion Mihalache.."Da domle, nu avem acum, dar dam comanda si maine o aveti." Ma duc azi, imi da omu cheia care arata ca si originalul, chiar nu ma intereseaza ca e chinezarie sau nu, mi-o taie, imi scoate cipul si placa de contacte din cheia second cumparata, si mi le monteaza in cheia de la el.Am mers la masina..am descuiat, am dat cheie si a pornit! 1.000.000 lei vechi cheia cu taiat cu montat cip , etc..cu tot.Buuuuun....Nu am reusit sa initializez cheia, si pt ca nici pe aia veche nu am reusit...am zis ca, daca nici asta nu merge, clar e de la masina. Ma duc la Bavaria Baneasa.

 

- Eu : Buna ziua..uite domle..am schimbat asa, am facut asa..etc..initializeaz-o!

 

-"Meseriasu" - Pai nu, ca nu merge..ca asta nu e cheia ei...

 

- Eu : Mai omule, are cipul meu, doar placa de contacte e alta..masina se descuie,porneste.

 

- "Meseriasu" - Pai da, nu stiu ce ai schimbat tu acolo, dar sigur e de la cheie...

 

- Eu : Nu are cum sa fie de la cheie, nici cheia cealalta nu mergea, acum am alta placa de contacte, deci e ca si alta cheie, si tot nu merge. Uite, daca vrei, iti aduc cheia ei, originala, mi-o faci sa mearga?

 

- "Meseriasu" - Pai nu, ca, degeaba ai schimbat tu placa....ca e de la cip..al tau e stricat, trebuie alta cheie cum am zis de la

inceput.

 

- Eu : Pai daca e stricat cipul, cum de mai porneste masina?

 

- "Meseriasu" - Hmmm...Inseamna ca trebuie sa facem o verificare la partea electrica sa vedem daca e de acolo

 

- Eu : Pai si faceti-mi, cat costa?

 

-" Meseriasu" - Pai 2.500.000 lei vechi "

 

Sa-mi cada fata...Pe ce dracu cer 2,5 mil sa se uite la sigurante? Acum sa vedeti si voi ca nu merita nici in ruptul capului sa te duci la reprezentanta. Habar nu au ce e de facut si mai cer si o groaza de bani.Asta ca sa vada si proaspetii posesori de Bmw ce inseamna Bavaria.Eu doar am aratat un caz..fiecare face ce vrea..insa eu pe acolo nu mai calc!

Edited by mar33
Link to comment
Share on other sites

Daca nu te pricepi nu deschide gura; cum de porneste masina cu cipul ars?

Mai da ce agresiv esti mataluta ... Dupa propriile tare criterii nici tu nu pari prea priceput de n-ai fost in stare sa-ti rezolvi problema cu cheia.

Pe un forum trebuie sa accepti parerile oricui, indiferent daca sunt sau nu corecte fara sa jignesti interlocutorii si fara sa devii agresiv.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt agresiv, dar unde nu ma pricep intreb, nu-mi dau cu parerea daca stiu ca nu am habar.Nici cu conversia nu prea ma pricep, tot ce stiu este de la Ciupanezu si de la cel care mi-a realizat transferul, iar daca am vazut cu ochii mei cum s-a facut si a functionat inseamna ca asa este, si pot sa ma bat cu pumnii in piept ca, macar la capitolul asta stiu sigur cum se face si nu ma pot lasa contrazis.Iar daca am fost prea agresiv cu colegul , imi cer scuze ! Eram si eu nervos! :) . In fine asta e...dar ajutati-ma sa imi pot si eu deschide masina din telecomanda! :)

 

Poţi să pui o poză cu cheia veche?

 

Ănchiderea din telecomandă a funcţionat vreodată?

 

Nu am cheia la mine ca sunt la servici, dar arata ca asta de mai jos, si nu stiu daca a functionat, nu l-am intrebat pe neamt.Cert e ca, in momentul cand incerc sa fac initializarea, beculetul de pe cheie clipeste, prin bord se aude un click ceva, dar degeaba...

Edited by mar33
Link to comment
Share on other sites

Daca nu te pricepi nu deschide gura; cum de porneste masina cu cipul ars?

nu ma pricep, asa e, dar sunt in aceeasi situatie. am cheia cu cipul ars, care porneste masina, dar nu o descuie. am fost la reprezentanta si au testat-o. concluzia partea de integrate care controleaza inchiderea centralizata e arsa si nu se poate repara.

 

vad ca tu te pricepi si mai putin decat mine.

 

p.s. daca foloseai cuvantul magic si o exprimare la persoana a II-a plural, poate se rezolva... :)

 

Ma duc la Bavaria Baneasa.

 

- Eu : Buna ziua..uite domle..am schimbat asa, am facut asa..etc..initializeaz-o!

Link to comment
Share on other sites

Daca nu te pricepi nu deschide gura; cum de porneste masina cu cipul ars?

nu ma pricep, asa e, dar sunt in aceeasi situatie. am cheia cu cipul ars, care porneste masina, dar nu o descuie. am fost la reprezentanta si au testat-o. concluzia partea de integrate care controleaza inchiderea centralizata e arsa si nu se poate repara.

 

vad ca tu te pricepi si mai putin decat mine.

 

p.s. daca foloseai cuvantul magic si o exprimare la persoana a II-a plural, poate se rezolva... :)

 

Ma duc la Bavaria Baneasa.

 

- Eu : Buna ziua..uite domle..am schimbat asa, am facut asa..etc..initializeaz-o!

 

Daca iti vorbesc mai rastit, te superi...ia si fa diferenta intre placa de contacte si cip, sa vezi ca sunt 2 lucruri total diferite, si apoi sa DESCHIZI DIN NOU GURA...placa de contacte este telecomanda de inchidere iar cipul porneste motorul, fiecare actioneaza independent fata de cealalta.Daca n-ai cip, intri in masina dar nu pornesti, daca ai cip, pornesti, dar nu deschizi masina din telecomanda, doar mecanic!

Link to comment
Share on other sites

ia si fa diferenta intre placa de contacte si cip, sa vezi ca sunt 2 lucruri total diferite, si apoi sa DESCHIZI DIN NOU GURA...

si de ce trebuie sa folosesti limbaj de mahala?

 

Se pare ca nici limbajul de mahala nu-l stapanesti prea bine, daca ai observat un limbaj de asta in discutie, subliniaza-l si transmite-l moderatorilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.