Jump to content

Recommended Posts

ma ingrozesc de astfel de povesti...mie tocmai mi-au dat o gaura in soft top, asa, sa fie mai multa ventilatie...unde as putea sa ma duc si sa dorm cu sufletul impacat cat o repara....

acolo se fac manarii...dincolo la fel :twoup:((

sau mai bine sa intreb altfel...unde se fac cele mai putine manarii?

Link to comment
Share on other sites

Cand si-a luat prietena mea masina anu trecut si am fost in reprezentata s-a uitat tipu de la vanzari la noi de park am fi venit la cershit (eu eram in shlapi, pantaloni scurti, ea la fel) si primul lucru care l-a spus dupa ce i-am zis ca vrea o masina mica (nici macar buna ziua n-a dat) a fost: "Stiti, noi nu avem masini ieftine aici" :twoup: evident i-am spus ca este un idiot cu diploma si am facut stanga imprejur.
Eu intotdeauna m-am dus la dealeri imbracat sport (bermude, jeansi etc.) si niciodata nu am avut astfel de probleme. Am fost la BMW, Mercedes, Audi etc. si nimeni nu m-a desconsiderat (cel putin nu vizibil :twoup: ) ca urmare a modului in care eram imbracat. O singura data a parut unul mai plictisit, dar cred ca ala era felul lui de a fi.

 

 

@bimmer_girl, si eu inclin sa am parerea ta, cred ca multora le place sa injure fara motive temeinice. Or fi si probleme, dar si exagerari.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
da, am actiuni la AB :D) sunt asociata cu Romulus (din cate imi aduc aminte si el a fost acuzat ca e "actionar" la AB, cred ca toti clientii multumiti sunt considerati pe forum "actionari"?!)..as fi tare curioasa sa ne expui o situatie in detaliu cu argumente cum ai fost TU "ars" la AB..ca de vb in vant sunt satula..

 

in cazul asta si eu am actiuni la AB :twoup: , ca na, eu sunt unul din clientii mai mult decat multumuti de AB Baneasa.

 

As putea spune chiar recunoscator pt promptitudine si profesionalism :twoup: ... stii tu de ce.

 

PS: Eu am probleme cu MHS, dar asta e alta poveste.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

 

Stefan_SNK are E39 nu E60 deci ceea ce ai spus nu are relevanta.

Link to comment
Share on other sites

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

 

Stefan_SNK are E39 nu E60 deci ceea ce ai spus nu are relevanta.

nu are pentru snk...pentru posesorii de e60 are relevanta

Link to comment
Share on other sites

1.ca muncitor la AB nu ai cum sa faci astfel de combinatii (exista sistem de supraveghere, masinile nu intra si nu ies fara verificari, muncitorii sunt verificati la fiecare intrare si iesire, nici o masina nu intra pe N.V. in service si inca ceva 90% sunt in garantie..deci de ce ar da cineva banii pe un modul cand el se schimba gratuit pe garantie)

2. repet AB nu este gica SRL si nici un muncitor nu-si risca c... pentru astfel de combinatii..regimul de lucru este foarte strict.

Din auzite se poate crea o imagine de spagari, asta pot sa sustin si eu despre Casa Auto fara sa fi calcat p'acolo ca l-am auzit pe vecinu meu ca se vaita fara sa stiu ca vecinu meu e un idiot care seara isi trage jaluzelele sa nu intre hotii in casa desi omu sta la etaju 7 din 10 ..

 

Un raspuns oarecum oficial pe care eu aleg sa nu-l cred.

 

 

 

 

nu are pentru snk...pentru posesorii de e60 are relevanta

 

Pai da dar asta e o alta discutie.

 

Important este ca lui SNK au vrut sa-i tina masina 2 zile pentru o chestie care dureaza 10 minute iar reply-ul lui bimmer_girl era o motivatie pentru acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Pai da dar asta e o alta discutie.

Important este ca lui SNK au vrut sa-i tina masina 2 zile pentru o chestie care dureaza 10 minute iar reply-ul lui bimmer_girl era o motivatie pentru acest lucru.

cat de relativa poate fi chestia de 10 min? si toata lumea stie cat de aglomerata e reprezentanta...care de asemenea e o alta discutie :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca, sa-l bage pe el inaintea altora? Sa opreasca alte lucrari in curs si-l bage pe asta in fata? Pai nu te strang de gat cei care deja sunt la rand?

 

Tie ti-ar conveni sa-ti dea masina jos de pe rampa sau sa scoata testerul de pe masina ta sa-l bage pe ala in fata, pe ideea ca la el dureaza mai putin? Ai accepta sa-ti prelungesti vizita la service cu 10 minute? Si daca dupa asta mai vine inca unul tot cu o operatie de 10 minute, si mai vine unul si tot asa?

Link to comment
Share on other sites

da, am actiuni la AB :twoup: ) sunt asociata cu Romulus (din cate imi aduc aminte si el a fost acuzat ca e "actionar" la AB, cred ca toti clientii multumiti sunt considerati pe forum "actionari"?!)..as fi tare curioasa sa ne expui o situatie in detaliu cu argumente cum ai fost TU "ars" la AB..ca de vb in vant sunt satula..

 

concret: am fost cu un e46 cand aveam fiind speriat de aparitia becului galben check engine pt diagnoza si au bagat-o cunoscandu-l din alta imprejurare pe un anumit domnde la dministrativ, care am aflat din intamplare ca acum e mhs,toate bune si frumoase . au gasit defectiune la alimentare am venit peste 3 zile ca atunci am stabilit programare au schimbat filtrul de benzina care era original de cand era masina, au resetat becul si totul ok la prima vedere. dupa vreo 30-40 km s-a aprins tot galben acel bec , nu m-am mai dus la ei , am fost la un garaj in drumul taberei unde "niste baieti " se ocupa cu reparat masini aduse de samsari si le-am spus ce am patit.

printre altele imi spun :" nu ai avut si tu bani de placute mai bune ca astea sunt cele mai ieftine pe care le-ai pus tu pe spate "(erau unele scrise cu o culoare galbena, bej iar cele pe care le pusesem eu de 800 km erau scrise cu ceva verzui) mi-a iesit fum pe urechi mi-am luat-o si asta e.

 

mai am un prieten cu seria 5 inainte de e 60 care i-au schimbat caseta de directie degeaba , iar dupa o saptamana cand am inceput noi sa radem de el ca tot la fel troncaneea masina s-a dus sa ii dea piesa veche , pe care nu o mai aveau!

 

vis a vis de problemele de diagnoza sau de resoftari , cred ca un singur om in plus care sa faca aceasta chestie cand vine omul cu problema ar fi de ajuns

Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca, sa-l bage pe el inaintea altora? Sa opreasca alte lucrari in curs si-l bage pe asta in fata? Pai nu te strang de gat cei care deja sunt la rand?

 

Tie ti-ar conveni sa-ti dea masina jos de pe rampa sau sa scoata testerul de pe masina ta sa-l bage pe ala in fata, pe ideea ca la el dureaza mai putin? Ai accepta sa-ti prelungesti vizita la service cu 10 minute? Si daca dupa asta mai vine inca unul tot cu o operatie de 10 minute, si mai vine unul si tot asa?

 

Sa-l programeze atunci cand au timp sa se ocupe de masina lui.

 

A tine masina cuiva 2 zile pentru o operatiune banala este atat dubios cat si nepotrivit.

 

Avand in vedere preturile de la reprezentanta, isi permit sa plateasca destui oameni.

 

Sau daca sunt foarte aglomerati, sa sune la celalalte reprezentante BMW si sa intrebe daca se pot ocupa ei de acea operatiune banala de care ai nu aveau timp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca i-au zis sa vina peste 2 zile, nu sa-i tina masina 2 zile. In fine, daca e asa e cam aiurea. De sunat nu au unde suna, ca toti sunt supraaglomerati. Am mai auzit de cineva programat pentru tinichigerie/vopsitorie peste mai bine de 2 luni.

 

Toate service-urile auto sunt depasite de solicitari, se pare ca le e frica sa investeasca in spatii mai mari. Macar sa faca ca in Constanta, e un service ( alta marca, nu BMW ) care lucreaza in ture. Nici de ei nu este lumea multumita, dar macar se straduiesc.

Link to comment
Share on other sites

Exact asa i-au si spus:

 

eu era cat pe ce sa imi las masina pentru o schimbare de limba la computerul de bord... dar nu am facut-o

imi cereau sa las masina 2 zile la ei !!!

 

un baiat cu tester de pe forum a schimbat optiunea in 5 minute.

 

nu am nici un fel de comentariu... e al nu stiu cate-lea post ...despre calitatea service-ului bavaria.

 

Nu era nici o problema daca il programau peste 2 sau 7 zile, putea astepta.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu era nici o problema daca il programau peste 2 sau 7 zile, putea astepta.

 

pe vremuri, asa era ...

 

ca atunci cand a intrat a mea in service, a stat mult mai mult decat anuntasera, e altceva desigur :twoup:

eu zic ca au avut ghinion la AB Baneasa in ziua aia ca n-am fost eu cu masina, ca eu ma enervez mai greu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da, am actiuni la AB :D) sunt asociata cu Romulus (din cate imi aduc aminte si el a fost acuzat ca e "actionar" la AB, cred ca toti clientii multumiti sunt considerati pe forum "actionari"?!)..as fi tare curioasa sa ne expui o situatie in detaliu cu argumente cum ai fost TU "ars" la AB..ca de vb in vant sunt satula..

 

in cazul asta si eu am actiuni la AB :twoup: , ca na, eu sunt unul din clientii mai mult decat multumuti de AB Baneasa.

 

As putea spune chiar recunoscator pt promptitudine si profesionalism :twoup: ... stii tu de ce.

 

PS: Eu am probleme cu MHS, dar asta e alta poveste.

Si eu am avut mari probleme cu MHS, mi-e scarba sa mai merg pe la ei, desi ii cunosc cam pe toti de acolo..

 

Nu era nici o problema daca il programau peste 2 sau 7 zile, putea astepta.

 

pe vremuri, asa era ...

 

ca atunci cand a intrat a mea in service, a stat mult mai mult decat anuntasera, e altceva desigur :D

eu zic ca au avut ghinion la AB Baneasa in ziua aia ca n-am fost eu cu masina, ca eu ma enervez mai greu :D

Niciodata nu sta masina cat zic ei ca sta.. cel putin nu la MHS, ever. La mine a durat reparatia cu vreo o luna si ceva mai mult decat estimasera ei.. si pentru un schimb de fulie, in loc de 1 zi, a durat 9 zile, cu telefoane, cu urlete, etc... de kko

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Deci, eu am facut urmatoarele la AB Baneasa:

 

1. Diagnoza M6 dupa incidentul de la Exdet + reinitializare geamuri, stergere erori etc - a durat fix o zi

2. Schimbat la M6 diferential + ambreiaj + volanta - 3-4 zile cu tot cu piese

3. Am mai lasat M6-le tot cam 1 zi pt verificat si eventual reparat oglinda dreapta (dupa ce au vrut sa o fure)

4. La E60 - schimbat cheder parbriz (dat jos si pus la loc parbriz) + geometrie roti - a durat o zi sau 2 parca.

 

si altele pe care nu mi le amintesc acum.

 

Am avut lasat in masini de la detector radar, pistol cu gaz, un storcator de fructe nou (abia luat de la media galaxy) in porbagaj, ipod nano in torpedou, parca si o jacheta uitata pe bancheta din spate cu bani in ea, NU S-A ATINS NIMENI DE NIMIC, nici macar din curiozitate.

 

Atunci cand nu am putut fi programat cand mi-as fi dorit, am inteles ca mai sunt si altii inaintea mea si nu inseamna sa ma simt lezat ca nu mi-a intins cineva covor rosu... Sunt chestii de bun simt si de adaptare pe care ar trebui sa le intelegem si noi.

 

Toate interventiile au fost facute cu spirit de raspundere, la timp si foarte operativ. Nu a fost nimeni scarbos cu mine (si am discutat cu mai multi dintre angajati), ba dimpotriva. Si la service si la piese si la marketing, am intalnit oameni ok.

 

Clienti nemultumiti vor exista intotdeauna, oriunde in lume, nu numai in Romania. Dar si clienti multumiti.

 

Nu cred ca este fireasca "asocierea" asta impotriva AB, din motive subiective si poate chiar, unele dintre ele, fictive. Eu personal nu cred ca au furat piese de pe masina cuiva sau au inlocuit cu altele stricate etc.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu prea-mi vine a crede ca se fura asa modulele, ca pe maidan.

Frate nu sunt buni de nimic,dar daca vrei sa te convingi fa o vizita la Bavaria,ai sa pleci cu aceiasi dezmagire.Nu pot sa cred ca aduci masina sa iti repare ceva si pleci cu altele mult mai grave,pentru mine s-a intamplat de doua ori pana acum si mai bine ma duc la un service unde pot sa stau langa masina sa vad ce fac....

Link to comment
Share on other sites

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

Cat d-lui Dan Teodorescu nu pot sa-i spun decat ca are posibilitatea de a se adresa sefului de service in cazul in care banuieste ca anumite piese au fost inlocuite cu unele defecte (in general acest lucru nu se practica pentru ca nu exista nici un beneficiu pt service si AB nu este Gica SRL) insa cu argumente plauzibile si nu cu acuzatii gratuite.

 

cat despre restul care nu au pasit vreodata la AB dar sprijina orice revolta impotriva AB-ului nu pot sa spun decat sa incercati sa va spuneti parerea in urma unei experiente proprii si nu din auzite, sunt persoane de pe acest forum care au fost la AB si nu cred ca au ceva de comentat referitor la calitatea serviciilor..desi ma abtin cat pot sa nu spun pe nume (nu tu paco) unui user care a facut mare tam tam pe acest forum si culmea ca dupa ce masina a fost rezolvata in cele mai bune conditii nu numai ca nu a revenit in topicul respectiv ca sa isi retraga acuzatiile gratuite fata de AB dar a si devenit client fidel AB-ului...hmm..ciudat,nu?

Hai sa nu mai vorbim in termeni elevati,eu am trecut personal prin asta si acum am ajuns in germania platind peste 500 euro transportul numai pentru ca imi este scarba de Bavaria Automobile baneasa,si stii de ce?In primul rand ma duc sa mi se schimbe centura de siguranta din dreapta,stat 6 ore in service ,plec cu masina din service ,centura functiona dar scaunul si nici o alta comanda a lui,bineinteles ca nu,intors a doua zi cu scaunul nu au comentat nimic mi l-au reparat in alte 3 ore,ok.A doua oara am fost nevoit sa ma duc doarece am schimbat bateria la masina si trebuiau resetate centurile si airbagurile si totodata mi-a aparut o eroare pe ecran:Head unit not programmed correctly" ,pentru care am stat 7 ore in service dupa care vine si imi spune ca trebuie schimbat modulul cd player care este doar 2500 de euro,am spus ca nu vreau doarece mi se pare enorm si chiar nu intelegeam de ce trebuie schimbat ceva care functioneaza in parametrii normalii,in fine plec cu masina din service si imi apar erori de genul "Drive control failed" si inca una...Dar daca ti se pare normal sa te trateze asa si nici macar sa ii intereseze de calitatea servicilor oferite si sa mai si platesti pentru o resoftare care nu a rezolvat nici o problema din contra ti-a creat altele.Noi nu vorbim din basme vorbim din fapte reale care chiar ni s-au intamplat.si chiar acum ma aflu in Germania si voi face o adresa catre Automobile Munich cei care le-au ofeit autorizatie de functionare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.