Jump to content

Scade puterea cand pornesc aerul conditionat


Recommended Posts

Salutare tuturor

 

De ceva vreme(cam 1 sapt) de cand a venit caldura am observat ca in momentul folosirii aerului conditionat imi scade puterea motorului(nu si turatia) abia trag de ea sa accelereze.La plecarea de pe loc cu a 1-a da intai in nas si apoi pleaca, pana si directia parca se intareste.Pana acum nu am mai avut probleme de genul.Aer rece baga la fel ca inainte, compresorul decupleaza.Posed un E36 318 TDS DIN 97.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ....multumesc

Link to comment
Share on other sites

la mine, cand merge compresorul creste turatia undeva la 900-1000, sta acolo atata timp cat merge compresorul, cand compresorul decupleaza, turatia revine la normal ~750.... si intradevar trage mai greu, dar asta mi se pare normal atata timp cat compresorul exercita o forta in plus pe care motorul trebuie sa o angreneze...mai ales ca motorasul meu are numai 105 ponei....
Link to comment
Share on other sites

la mine, cand merge compresorul creste turatia undeva la 900-1000, sta acolo atata timp cat merge compresorul, cand compresorul decupleaza, turatia revine la normal ~750.... si intradevar trage mai greu, dar asta mi se pare normal atata timp cat compresorul exercita o forta in plus pe care motorul trebuie sa o angreneze...mai ales ca motorasul meu are numai 105 ponei....

pai aici era vorba de e36 318tds nu de e46 pe benzina

nu creste nici nu scade tuartia la relanti

doar la plecarea de pe loc se simte ca trage un pic mai greoi

Link to comment
Share on other sites

@4ucom: asta nu e un raspuns civilizat colega, si e mai degraba la misto...user-ul ce postase anterior poate voia si el sa stie, ca si mine dealtfel...nu am relatii directe la BMW. Am avut si eu diesel si imi scadea sincer turatia...Acum am benzinar si e la fel...poate e un paradox <_< Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

@4ucom: asta nu e un raspuns civilizat colega, si e mai degraba la misto...user-ul ce postase anterior poate voia si el sa stie, ca si mine dealtfel...nu am relatii directe la BMW. Am avut si eu diesel si imi scadea sincer turatia...Acum am benzinar si e la fel...poate e un paradox <_<

colega

din cate stiu nu suntem din acelasi oras

dar daca vrei sa te convingi de ce am spus fa o deplasare pana la bucuresti ( eventual daca ai drum pe aici) si iti demonstrez pe masina mea

e ok?

 

@b-69-tau

vezi ce i-am raspuns lui danS

pentru tine ca esti tot din buc ne putem intalni oricand sa te convingi

Link to comment
Share on other sites

@4ucom: asta nu e un raspuns civilizat colega, si e mai degraba la misto...user-ul ce postase anterior poate voia si el sa stie, ca si mine dealtfel...nu am relatii directe la BMW. Am avut si eu diesel si imi scadea sincer turatia...Acum am benzinar si e la fel...poate e un paradox <_<

colega

din cate stiu nu suntem din acelasi oras

dar daca vrei sa te convingi de ce am spus fa o deplasare pana la bucuresti ( eventual daca ai drum pe aici) si iti demonstrez pe masina mea

e ok?

 

@b-69-tau

vezi ce i-am raspuns lui danS

pentru tine ca esti tot din buc ne putem intalni oricand sa te convingi

 

Poate te referi la clima si nu la AC*!

da am clima pe masina

dar principiul de functionare e acelasi

Link to comment
Share on other sites

La pornirea sistemului de climatizare se poate simti o mica scadere de turatie, dar ECU o corecteaza imediat. Cu clima pornita turatia de ralanti ar trebui sa creasca cam cu 100-200 rpm.
Link to comment
Share on other sites

La pornirea sistemului de climatizare se poate simti o mica scadere de turatie, dar ECU o corecteaza imediat. Cu clima pornita turatia de ralanti ar trebui sa creasca cam cu 100-200 rpm.

la mine nici nu creste nici nu scade la relanti

mentionez ca acum 4 zile mi-am schimbat freonul din intalatie ca nu stiam cand a fost schimbat\

dar si inainte se comporta la fel

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

colega

din cate stiu nu suntem din acelasi oras

dar daca vrei sa te convingi de ce am spus fa o deplasare pana la bucuresti ( eventual daca ai drum pe aici) si iti demonstrez pe masina mea

e ok?

 

n-ai de unde sa sti...

pe ce masina demonstrezi...bmw?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un prieten cu un Golf 4 1.9 TDi, cea mai slaba motorizare de TDI de pe Golf , aia de 90 de cai...si cand trebuie sa iasa de pe o straduta laturalnica sau vreo intersectie de aia mai naspa si are AC-ul pornit, se uite cam nedumerit la buton, il dezactiveaza si pleaca din intersectie...

Ma tot gandesc cum sta treaba la astia cu SDi-uri <_<

Link to comment
Share on other sites

colega

din cate stiu nu suntem din acelasi oras

dar daca vrei sa te convingi de ce am spus fa o deplasare pana la bucuresti ( eventual daca ai drum pe aici) si iti demonstrez pe masina mea

e ok?

 

n-ai de unde sa sti...

pe ce masina demonstrezi...bmw?

da normal ca nu vorbesc ....de lastun

318 tds combi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.