Jump to content

320i mai scumpa decat 730i


lordseba

Recommended Posts

Mda sti cum e cu strugurii sunt acrii. .Vad ca esti tare frustat......ce ai cu ala daca i-a dat tacsu sa isi ia M5???? asta este ....in viata nu suntem toti egali...daca parintii au avut posibilatea sa ii ia o masina cu devarat sport te deranjeaza pe tine ca nu a muncit el banii aia???Inteleg ca iti doresti o masina mai tare cum ne dorim cu totii dar asta este.... :)

 

PS: stai linistit ca toti care au masini puternice merg tare....nu am vazut exceptii pana acum

12626[/snapback]

NU prea inteleg de unde ai dedus tu ca as fi frustrat....poate tu esti pt ca tiai pus toti forumistii in cap prin limbaj...eu la sfirsitul mesajului am facut apel la impacare...nu vrei treaba ta....

PS:si eu fac parte din cei a caror prima masina a fost cumparata de parinti....nu stiu citi sa fi avut un E34 in 1996 dar eu eram unul...si nu eram un ignorant,am stiut ce masina vreau....oricum...la orice ora te astept pe strazi sa lasam masinile sa vorbeasca... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

NU prea inteleg de unde ai dedus tu ca as fi frustrat....poate tu esti pt ca tiai pus toti forumistii in cap prin limbaj...eu  la sfirsitul mesajului am facut apel la impacare...nu vrei treaba ta....

PS:si eu fac parte din cei a caror prima masina  a fost cumparata de parinti....nu stiu citi sa fi  avut un E34 in 1996 dar eu eram unul...si nu eram un ignorant,am stiut ce masina vreau....oricum...la orice ora te astept pe strazi sa lasam masinile sa vorbeasca... :blink:

12758[/snapback]

 

tu esti dus rau frate.....vezi ca nu costa cotrolul psihologic ......ma intreb oare cum ai luat permisul....ai dat bani sa treci testu ala cu cerebelu????

 

Ps: poate faci o provocare la K1 ...."luptatorule" bwhahaha

Link to comment
Share on other sites

@scarface

 

Multi membri au cazut de acord ca un  ban temporar ti-ar prinde bine !

Subscriu parerii lor !

 

Totusi nu suntem la gradinita si imi pare rau ca te porti asa(nu stiu de ce :blink: )

12791[/snapback]

 

Zixx ai tot respectul meu...daca tu zici ban ....ban sa fie ....parerea altora nu ma intereseaza . :)

 

Numai bine...oricum a luat un drum aiurea forumul asta....imi pare sincer rau sunt cateva persoane care chiar au pasiunea asta restul posteaza pe aici sa treaca timpul mai repede.

 

.....hmm gradinita :)

Edited by scarface
Link to comment
Share on other sites

off topic: scarface, a primit mai multe avertismente anterior, dar acum, a primit "dreptul" de a posta doar monitorizat de un moderator. Cu alte cuvinte, posturile sale vor fi invizibile pana in momentul in care un moderator, citeste si aproba postul respectiv.

 

Desi in partea de discutii administrative, parerea unanim exprimata a fost ban-ul, eu, am hotarat sa nu iti aplic inca o asa masura dura, ci una mai putin dura, in speranta ca vei intelege, ce faci si in ce mod te comporti. Ca urmare, astept de la tine, sa iti corectezi comportamentul si sa fi de partea noastra. Chiar daca suna a deja-vu, pentru ca discutia asta noi doi am mai avut-o...

Link to comment
Share on other sites

Acestea fiind zise...sa revenim la oile(BMW-urile noastre) :blink:

12816[/snapback]

 

Foarte bine.

 

Ce am observat de multa vreme comparand piata de masini de la Bucuresti si cea din Ardeal,BMW-urile sunt cu vreo 2-3 mii mai ieftine la Bucuresti.Si in ultima vreme,au cam aparut multi care profita de diferenta asta.Daca mergi in targ la Cluj,vezi o gramada de BMW-uri cu numere rosii de Bucuresti,si daca dai un ochi si pe Autovit,gasesti aceasi masina,la un pret mult mai ieftin.Nici macar nu le lasa sa se raceasca,ca le si baga la vanzare in targ.

Link to comment
Share on other sites

Foarte bine.

 

Ce am observat de multa vreme comparand piata de masini de la Bucuresti si cea din Ardeal,BMW-urile sunt cu vreo 2-3 mii mai ieftine la Bucuresti.Si in ultima vreme,au cam aparut multi care profita de diferenta asta.Daca mergi in targ la Cluj,vezi o gramada de BMW-uri cu numere rosii de Bucuresti,si daca dai un ochi si pe Autovit,gasesti aceasi masina,la un pret mult mai ieftin.Nici macar nu le lasa sa se raceasca,ca le si baga la vanzare in targ.

12824[/snapback]

 

 

wlf ai comparat cumva si masinile .poate cei din ardeal stiu de ce cer atata pe ele. oricum din moment ce zici ca acolo sunt masini cu nr de bucuresti inseamna ca sunt aceleasi. ma gandeam ca sunt unele mai asezate pe acolo...?!?!

Link to comment
Share on other sites

mai nasol e, ca eu daca vreau sa vand bmwu-ul meu cu optiunile pe care le are pe el , in RO iau cu 2 mii mai putin decat se vinde acelasi bmw in Germania. wtf ?

12826[/snapback]

 

Nu exista posibiliatea sa il duci acolo sa il vinzi?Si la ei s-ar aplica taxe?Eu cred ca nu,ca e considerata autohtona.Asa si la noi,multi aduceau Dacii din Ungaria si Cehia si nu plateau vama sau taxe ca era autohtona.

Link to comment
Share on other sites

mai nasol e, ca eu daca vreau sa vand bmwu-ul meu cu optiunile pe care le are pe el , in RO iau cu 2 mii mai putin decat se vinde acelasi bmw in Germania. wtf ?

12826[/snapback]

 

Cred ca si drumurile noastre mai proaste mai scad din valoarea masinii .

Link to comment
Share on other sites

wlf ai comparat cumva si masinile .poate cei din ardeal stiu de ce cer atata pe ele. oricum din moment ce zici ca acolo sunt masini cu nr de bucuresti inseamna ca sunt aceleasi. ma gandeam ca sunt unele mai asezate pe acolo...?!?!

12827[/snapback]

 

Cam 20-30% din masini,sunt mult mai ingrijite decat cele de pe la Bucuresti,dar nu se vand,tocmai ca sunt trase in jos de astea venite dinspre Bucuresti.Si culmea ca astea de B se vand mult mai repede,nu pe bani intr-adevar,la schimburi sau tot felu de combinatii.

Va dau un exemplu.Un prieten de al meu a luat un 520 din 97,in stare proasta,cu 6400 din Bucuresti.A "aranjat-o" de targ,si a dat-o la schimb pe un Astra diesel din 2001 si 500 de euro diferenta(primita de el).Astra a venit cu el la Bucuresti si l-a schimbat pe un Golf 4 1.9 TDi din 99 si 800 diferenta.Acum cere 10 mii pe Golf-ul 4.Probabil ca va lua altceva la schimb de pe aici,si iar merge la Bucuresti si il da la schimb pe alta "racheta".Ca cei de la Bucuresti pun botu ca zic ca e masina din Ardeal deci e ingrijita.

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord cu tine. dar dupa parerea mea a forja o masina nu inseamna a schimba treptele la turatia maxima. (exemplu m3-ului din filmulet 8 mii de ture) cred ca 6.750-7.000rpm sunt suficiente. deci totul dar pana la turatie.

 

12440[/snapback]

 

motorul de pe M5 E34 de 3,6 litri dezvolta puterea maxima la 6900rpm si are o linie rosie incepand cu 7200rpm... iar intre 6900rpm si 7200 rpm puterea este aproape constanta.

 

si acum despre alte M-uri: daca ar fi fost un M3 E36 din '95 de 3 litri, linia rosie ar fi inceput la 7280rpm, iar daca ar fi fost un M3 E36 de 3,2 litri linia rosie ar fi inceput la 7600rpm, iar daca ar fi fost un M3 E46 linia rosie ar fi inceput la 8200rpm...

 

inainte de aceste linii rosii M-urile nu sunt forjate... iar daca shimbi prea devreme adica schimbi sa zicem la 6000rpm dar fiind cu gazul la fund... vei intalni un efect de tot rahatul... care mai bine te las sa-l descoperi... M-urile se "excita" doar in ture... altfel le strici.

 

omu are bord de 325E36 cu 7000rpm maxim... si s-a purtat optim cu motoru, daca nu-l tureaza cel putin pana la 7000 rpm nu foloseste toata forta.

 

nu mai comparati M-urile cu motoare de serie... motoarele sunt supersportive... ideea de forja nu exista decat daca scoti limitarea.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

motorul de pe M5 E34 de 3,6 litri dezvolta puterea maxima la 6900rpm si are o linie rosie incepand cu 7200rpm... iar intre 6900rpm si 7200 rpm puterea este aproape constanta.

 

si acum despre alte M-uri: daca ar fi fost un M3 E36 din '95 de 3 litri, linia rosie ar fi inceput la 7280rpm, iar daca ar fi fost un M3 E36 de 3,2 litri linia rosie ar fi inceput la 7600rpm, iar daca ar fi fost un M3 E46 linia rosie ar fi inceput la 8200rpm...

 

inainte de aceste linii rosii M-urile nu sunt forjate... iar daca shimbi prea devreme adica schimbi sa zicem la 6000rpm dar fiind cu gazul la fund... vei intalni un efect de tot rahatul... care mai bine te las sa-l descoperi... M-urile se "excita" doar in ture... altfel le strici.

 

omu are bord de 325E36 cu 7000rpm maxim... si s-a purtat optim cu motoru, daca nu-l tureaza cel putin pana la 7000 rpm nu foloseste toata forta.

 

nu mai comparati M-urile cu motoare de serie... motoarele sunt supersportive... ideea de forja nu exista decat daca scoti limitarea.

12839[/snapback]

 

Christian...nu vreau sa par deplasat dar sincer cred ca , atunci cand ai talpa pe acceleratie e greu sa spui ca te opresti la 7200 sau 7600...ea asha de putzin timp incat nu cred ca ai timp sa mai shi vezi asta...poate greshesc...tu ce parere ai?

Link to comment
Share on other sites

Christian...nu vreau sa par deplasat dar sincer cred ca , atunci cand ai talpa pe acceleratie e greu sa spui ca te opresti la 7200 sau 7600...ea asha de putzin timp incat nu cred ca ai timp sa mai shi vezi asta...poate greshesc...tu ce parere ai?

12847[/snapback]

 

M3-ul are limitarea electronica pe turatie exact unde incepe linia rosie... deci dupa cum am zis... forjezi un M3 doar daca scoti limitarea pentru ca doar atunci poti sa calci pe linia rosie, altfel nu ai cum sa schimbi peste linia rosie... ci doar in buza ei sau mai jos. daca gresesti iti da rateu limitarea... daca schimbi prea jos nu folosesti toata forta... esti obligat sa schimbi chiar in buza... orice masina de curse se comporta la fel... insa exersand poti sa schimbi milimetric inainte de linia rosie... exista si factorul de anticipatie daca ai experienta... eu pot anticipa cu 2-3sute de ture inainte momentul schimbarii... singurul lucru important este sa-ti cunosti bine motorul.

 

o alta problema este acel rateu cand calci linia rosie... asta da poate fi considerata o "forjare"... daca o faci fregvent poate fi f. daunator motorului... prin lipsa scanteii in camera de ardere se produc detonatii necontrolate... dar deja intram in alt subiect.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

M3-ul are limitarea electronica pe turatie exact unde incepe linia rosie... deci dupa cum am zis... forjezi un M3 doar daca scoti limitarea pentru ca doar atunci poti sa calci pe linia rosie, altfel nu ai cum sa schimbi peste linia rosie... ci doar in buza ei sau mai jos. daca gresesti iti da rateu limitarea... daca schimbi prea jos nu folosesti toata forta... esti obligat sa schimbi chiar in buza... orice masina de curse se comporta la fel... insa exersand poti sa schimbi milimetric inainte de linia rosie... exista si factorul de anticipatie daca ai experienta... eu pot anticipa cu 2-3sute de ture inainte momentul schimbarii... singurul lucru important este sa-ti cunosti bine motorul.

 

o alta problema este acel rateu cand calci linia rosie... asta da poate fi considerata o "forjare"... daca o faci fregvent poate fi f. daunator motorului... prin lipsa scanteii in camera de ardere se produc detonatii necontrolate... dar deja intram in alt subiect.

12995[/snapback]

Poti sa imi zici si mie daca exista momente in care acea limitare nu intra?Mie de exemplu cateodata imi intra,cateodata nu.Am avut un moment cand am dus-o pana la capat fara sa imi dau seama,chiar m-a surprins si pe mine si nu am realizat ce am facut de a ajuns pana acolo.Cred ca intr-a doua,ca deobicei incercam sa prind 100 la ora pana sa schimb a 3a(asta ma irita la culme,ca nu ma lasa cutia sa o duc la 100 in a2a).Ajung de multe ori pe rosu.De obicei ma taie cand trece cu putin de linia rosie,exista o delimitare imediat dupa prima linie rosie si exact acolo.

Link to comment
Share on other sites

o alta problema este acel rateu cand calci linia rosie... asta da poate fi considerata o "forjare"... daca o faci fregvent poate fi f. daunator motorului... prin lipsa scanteii in camera de ardere se produc detonatii necontrolate

12995[/snapback]

 

ori era doar unul singur, ori nu era, oricum, forta care te trage in scaun, este absolut incredibila, mentionez ca e cea mai puternica masina cu care am fost "plimbat"

Link to comment
Share on other sites

bai fratilor, nu vreti sa face-ti un topic separat pentru certuri???? ar fi mai bine si am fi primul forum care detine asa ceva....in fine, apropo de preturi mari....sunt unii oameni, care cer niste preturi foarte mari pe ursuleti, de parca ar avea 5 ani masina si nu 15-20, macar daca ar fi in stare buna, dar cei mai multi ursi sunt rupti...ex: pe autovit, un tip cere pe un 325i din 1987, 6000 de euro!!!!!!!!!!!!! :blink: , pai in stilul asta astept sa mai creasca un pic preturile si imi vand ursul si imi i-au un e46.... :)  :)

12723[/snapback]

probabil o fost in situatia mea ca am prea multe masini vechi si trebe sa sio vanda si nu vrea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.