Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

Daca n-ai pretentii de dragster, este foarte bun si un diesel de 136. Eu personal am un 320d 136, an fabricatie 2001 (de altfel ultima serie de productie a acestui model), si nu ma deranjeaza deloc. Nu e nici lenes, nici racheta. S-au cam dus vremurile cand vroiam sa decolez... cu masina. Ca de cativa ani decolez ca pilot sportiv (aeronave)<_<. Nu ma deranjeaza nici ca nu este common-rail. Ba dimpotriva, pentru mine (avand oarecare colaborari cu un service) din anumite puncte de vedere mi se pare mai OK asta, in sensul ca si daca, Doamne fereste, se imbolnaveste un injector masina porneste si te poti folosi de ea (doar daca nu merge in 3 permanent, ci doar cateva secunde dupa pornire), sau faptul ca turbina nu este cu comanda electronica (asa cum sunt unele common-rail - nu toate!) iar mi se pare un lucru OK si ar mai fi cateva, EML are si asta si mi se pare un lucru benefic. Bine asta din punct de vedere al costurilor de raparatie. M47TU-ul are foarte multa electronica in el, si apoi, sa te fereasca Sfantul, ca stiu cateva cazuri care au mancat nervii proprietarilor. Si cel de 150 de cai, common-rail are nenumarate avantaje, unul dintre ele fiind cutia in 6 trepte (la cele dupa 2003), dar si un consum relativ mai scazut (spun relativ pentru ca in realitate nu prea este diferenta), plus silentiozitate sporita. Insa marele avantaj al celui de 150 de cai este anul de fabricatie, mai bun. Peste tot sunt avantaje si dezavantaje... Tu stii care te coafeaza cel mai bine.

Eu doar vroiam sa-ti spun ca nu mi se pare un motor prost/slab/nereusit dieselul de 136 de cai si vreau sa-ti spun ca eu il am de ceva vreme si n-am avut probleme cu el. Decat mici nimicuri carora le-am dat de cap cu putin studiu :). Este probabil de mentionat ca nu depasesc 10.ooo de km fara sa schimb ulei+filtre. Filtrul de motorina il schimb la fiecare 5 - 6ooo de km, iar epuratorul la cel mult doua schimburi de ulei.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problemele la un injector al unei masini cu common rail nu duc la imposibilitatea pornirii.

Nu cred ca este cazul sa cautam defecte acolo unde nu sunt.

 

Varianta cu common rail este mai performanta si mai silentioasa.

Chiar daca diferentele sunt relativ mici, sunt foarte mici sanse sa gasesti un E46 prefacelift cu putini km.

Link to comment
Share on other sites

Problemele la un injector al unei masini cu common rail nu duc la imposibilitatea pornirii.

Nu cred ca este cazul sa cautam defecte acolo unde nu sunt.

 

Varianta cu common rail este mai performanta si mai silentioasa.

Chiar daca diferentele sunt relativ mici, sunt foarte mici sanse sa gasesti un E46 prefacelift cu putini km.

 

Perfect adevarata ultima afirmatie! Insa iti spun sincer ca in 99% din cazurile in care unui common-rail un injector ii scapa pe retur sau e "impuscat" se pierde presiunea din rampa si motorul nu mai porneste. Despre silentiozitate si performanta am mentionat si eu. Desigur, si la prefacelift putem gasi la fel de multe defecte. Dar asta este o alta discutie si probabil va aparea topic "versus" <_<

Link to comment
Share on other sites

Exista aceasta posibilitate insa procentul de 99% este cam ambitios. <_<

 

Diesel-urile devin gauri negre daca nu au fost bine intretinute si exploatate necorespunzator, iar sansele ca o masina mai veche sa fie mai uzata sunt destul de mari.

 

Sunt sigur ca exista multe E46-uri prefacelift foarte bine intretinute dar sunt mult mai rare pe piata deci mai greu de gasit.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut 318i e46 facelift de 143 cai si vreau sa spun ca am fost foarte multumit de el. inafara de faptul ca am spart grupul(care batea de cind am luat masina...cine stie ce s-o fi intimplat cu el inainte...) nu am intimpinat nici un fel de probleme. doar am schimbat ulei, filtre, placute de frina. vreau sa zic ca masina avea 150 si ceva de mii km la bord(nu ma intereseaza daca sunt reali sau nu) si am facut cam 45000 cu ea. intradevar, la un moment dat "m-a facut" cu o masina in fata un 320d 2002 150 cp cam pe 500 m(e drept ca eu aveam jante de 17 inch cu anvelope de 235 spate si 225 fata), dar dupa aia pot sa zic ca la dieselul ala au tot aparut probleme : turbina=mort, injector=mort, racord flexibil esapament=mort, amortizoare=mort(desi masinile le-am luat cam in acelasi timp amindoi), etc... In plus vreau sa zic ca 318i fcl are serpi din fabrica, e valvetronic si se aude foarte frumos in ture(nu ca ala cu 6 cil, dar e ok) fata de un diesel. Deasemenea la viteze de peste 100-110 km/h treci peste dieselul de 150 cai. (320d ia suta in 8,9s, iar 318i fcl in 9,3-deci o diferenta infima, spre deosebire de senzatiile pe care le traiesti intr-un bmw benzinar). despre consum pot spune ca in oras imi lua 10-11, afara dat in el maxim 8,5. si dupa cum au spus si ceilalti colegi de pe forum, nu prea ai sanse sa gasesti e46 320 d sub 200k, dupa care inevitabil, mai devreme sau putin mai tirziu apar problemele... acum tu decizi si in functie de ce bani ai pe matale si cit vrei sa investesti in intretinere. Eu spre exemplu acum am ramas cu ursu de 125 kw si ma gindesc cum sa fac rost de ceva bani sa pot achizitiona un e90/91/92 TOT BENZINAR.

Dar orice ai alege, NU ITI LUA BMW pentru a impresiona lumea la semafor, in liniute riscante sau depasiri aiurea in curbe fara vizibilitate !!!

Link to comment
Share on other sites

daca ai ghinion ,probleme o sa ai indiferent de motorizare.. legat de performante 150cp mi-au fost mai mult decat suficienti atat in tara cat si afara; cand mi se pune "pata" nu-mi sta nimik in cale (conteaza mult si cum conduci). am urmarit in germania un porche boxter pe aprox 120km , numai peste 200km/h si la un moment dat mi-a facut semn sa il depasesc <_< (probabil ca nu ii placea sa stau in coada lui cu toate ca incerca sa se distanteze, nu reusea)
Link to comment
Share on other sites

daca ai ghinion ,probleme o sa ai indiferent de motorizare.. legat de performante 150cp mi-au fost mai mult decat suficienti atat in tara cat si afara; cand mi se pune "pata" nu-mi sta nimik in cale (conteaza mult si cum conduci). am urmarit in germania un porche boxter pe aprox 120km , numai peste 200km/h si la un moment dat mi-a facut semn sa il depasesc :) (probabil ca nu ii placea sa stau in coada lui cu toate ca incerca sa se distanteze, nu reusea)

<_<))tare asta...poate nu ave omul curaj sa'i de'a mai mult..oricum l'ai cam umilit bv

Link to comment
Share on other sites

crezi ca daca ai 500cp ai sa ajungi de 4 ori mai repede la destinatie doar pt ca ai putere de 4 ori mai mare??? poate pe circuit se poate, dar pe drumuri publice numai daca esti singur pe strada si strada e foarte buna, din pacate aceste conditii nu le intalnesti. eu sustin ideea ca diferentele de performante le vezi cu adevarat numai pe circuit, pt ca drumurile publice au o limita (nu ma refer la limita legala) si limita lor este sub limita chiar si a masini mele. poti prinde 100km/h in 3,5s daca ajungi in spatele unui amic cu 70km/h si nu poti trece de el safe ce faci? te alegi cu distractia

eu cred ca orice bmw bine intretinut si pe mana potrivita poate face fata multor masini sportive in conditii de trafic uzuale. nu ma refer la mine personal ci la ce am vazut si eu pe drumurile din tara si europa. in concluzie orice bmw iti ofera satisfactie, mai multa sau mai putina dar tot satisfactie se numeste.

Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

Stai putin, tu spuneai de viteza de peste 200, de aici am tras concluzia ca erati pe autostrada, 2. in germania pe autostrada, (nemtii fiind civilizati, nu ca la noi pe autostrada) banda pt. depasiri totdeauna este libera, deci el daca vroia se indeparta linistit pe banda de depasiri, tu neputand sa treci de 210-220, iar el da. Iar despre faptul ca nu iti sta nimic in cale, da, prin Romania, unde 90% din masini au pana in 140 cp.
Link to comment
Share on other sites

sa sti ca nici in germania, austria si altele nu ai siguranta suficienta cat sa mergi cat te tine bimmerul, eu de mai multe ori era sa o patesc in strainatate decat in tara, e drept ca acolo ai medie mult mai mare de deplasare dar cu doza de bun simt. banda de depasire nu e numai pentru masini de putere, vezi foarte des si acolo tiruri depasindu-se si alte exemplare de soferi neatenti care schimba banda in fata ta cand ai peste 180km/h, acolo accidentele sunt aproape 100% mortale din cauza vitezei la care se produc. tot drept este si faptul ca daca mergi constant cu 150/h nu prea ai de ce sa tresari si intradevar sunt mai civilizati in trafic decat noi. cand spuneam ca nu imi sta nimic in cale m-am referit la situatiile uzuale unde ~90% din trafic e mai lent ca mine, restul de 10% reprezinta partea distractiva <_<
Link to comment
Share on other sites

Desi am diesel <_< acum as merge fara sa stau pe ganduri pe varianta cu benzina 320i(2000)150cp e un motor destul de puternic, comun...gasesti piese la el .. dar depinde cum arata masina (dar in orice BMWu bagi bani :) indiferent cat de nou este ca sigur iti mai pui pe el cate ceva..).

In plus ca la benzina iti poti pune multe cum ar fi un filtru K&N bun (conic, dar ai grija la debitmetru), turbo cum spunea cineva mai sus si etc. pe diesel nu prea poti pune nimic :| si face si ca un tractor, dar ai avantaje mari la consum.

Link to comment
Share on other sites

unele 320d fac precum tractoarele, si tot unele e46 se defecteaza mai mult decar este normal. cu asta sunt de acord. <_<

cu ultimul 320dA, am facut cateva zeci de mii de km...si am schimbat doar un rulment...!

cateodata mai invart la cheie cand stau la semafoare uitand ca e pornita masina...

as schimba 320 de 150CP doar cu 320i de 170CP

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa vand motorul de pe 318 TDS E36 an fabr. '95, 300.000 KM reali estimez eu (pe bord sunt doar 194K) --- consum 6.5 - 7 /100km in oras capacitate 1665 cu tot ce tine legat de motor. instalatii etc. sau sa fac schimb cu un motor de E36 320i/325i/328i benzina cu cel mult 230.000 km rulati, Germania si nu in Romania an fabr. min. 94.
Link to comment
Share on other sites

Intre cele specificate de tine aleg clar 320d dar nu pentru cerculete si burnout-uri (oricum e cel mai rapid dintre toate dar nu e facuta ptr asa ceva).Vb in calitate de posesor de 320d (diesel) cu 75.000km facuti cu a mea masina la care nu i-am schimbat inca decat 2 becuri si consumabilele.Consum la 320d E46 o sa ai undeva pe la 8-10l/100km in oras acuma depinde cum o calci si mai ales de orasul in care stai.Eu am E90 cu cutie steptronic si chip si ia cam 11l/100km in oras mers normal.
Link to comment
Share on other sites

in general cred ca fiecare dintre noi cand si-a ales masina a tinut cont de multe aspecte si de preferinte personale. una din marile dileme este carburantul unde daca ai condus pana atunci benzina iti va fi greu sa alegi diesel datorata diferentelor de natura subiectiva, insa daca ai facut totusi pasul spre diesel iti va fi greu sa te intorci la benzina.

eu inainte sa iau diesel am avut benzina si din exterior la vremea aceea dieselurile mi se pareau inferioare. cand am ajuns la test drive mi-am schimbat parerea radical, adevarat ca bmw era superior la motorizare atat diesel cat si benzina fata de competitori. mi-am dat seama imediat ca aveam conceptii invechite si ca e cazul sa fac schimbarea (cred ca multi au gandit ca mine), iar cand o sa schimb masina tot diesel o sa-mi iau. doua din marile avantaje in afara de raportul performante/consum mai sunt potentialul motorinei pe viitor fata de benzina ca si carburanti si durabilitatea motorului aproape dubla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.