Jump to content

Mercedes S-Class vs. BMW 7 Series


slacker

Mercedes S-Class vs. BMW 7 Series  

233 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
la prima vedere si la felul cum arata as alege S-ul in defavoarea 7-lui ,desi sant posesor de 7.avand in vedere ca nu le-am condus si convins ca tehnic bmw e superior fata de merz,ma abtin sa votez, dar chiar e o problema sa aleg intre cele 2 si cu banii in mana , clar sant super masini amandoua
Link to comment
Share on other sites

n-am mers cu 7 nici ca pasager deci nu stiu cum e dar S m-a lasat cu gura cascata la fiecare generatie.

da, E65-ul era peste vechiul S, dar asta pentru ca mereu a existat decalajul asta intre datele de aparitie... S-ul aparuse in 98 iar E65 a venit in 2002... cand lumea parca arata altfel :) cu toate astea, vechea generatie avea pilot automat ghidat de radar, keyless go, control vocal... 7-le nu stiu cu ce inovatii a venit.

acum desi 7-le a aparut abia anul asta (sau anul trecut?) parca nu a reusit sa depaseasca S-ul, desi mercedes a scos doar un facelift pt el anul asta... in clasa asta 7-le vrea sa faca diferenta prin orientarea spre sofer si sporitivitate insa ii lipseste o versiune hardcore cu care sa se joace cu S8 sau S AMG, e cam ciudat.

 

oricum - nu votez, nu-s client potential pentru ele iar de noul 7 nici nu prea m-am apropiat... totusi tind sa cred ca S-ul e mai bun, asa cum a fost dintotdeuna.

Link to comment
Share on other sites

Mercedes se cam lauda pe trecutul glorios... nu stiu daca rezista atatia km fara defectiuni ca si bmw... eu personal am Mercedes din anii de glorie... si am codus si din acesta nou (dar calitatea efectiva a se lasa de dorit) iar la bmw... nu am ce comenta. Desi cele pentru romania au venit in 2007-2008 mai prost construite... nu s-a defectat nimik la ea cu uzura zi de zi ca un taxi :)

(nu vorbesc neaparat aici de seria 7... ci de X5 dar nu poate fi departe nici seria 7)

Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia in cadrul evenimentului X-Drive Tour sa testez noul 750i X-Drive, pot spune ca este mult peste S ca si mecanica si tinuta de drum. Daca studiati noua tehnologie X-drive o sa intelegeti si de ce este 7 peste S. Totodata pot spune ca atat interiorul cat si exteriorul este peste S.
Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia in cadrul evenimentului X-Drive Tour sa testez noul 750i X-Drive, pot spune ca este mult peste S ca si mecanica si tinuta de drum. Daca studiati noua tehnologie X-drive o sa intelegeti si de ce este 7 peste S. Totodata pot spune ca atat interiorul cat si exteriorul este peste S.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

dar cati ati condus si S ? :)

Sal,mai au si altii masini tari stai linistit,de exemplu finamiu si-a luat 760iL,w12 individual,super-super-super masina,ce fel trage,pilea din interior etc etc ,unitati clima sus in plafon pt fiecare pasager din spate(2 buc)full multimedia etc,dar prefer S,nu stiu dc,ca am avut bmw toata viata.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
dar cati ati condus si S ? :lol:

Sal,mai au si altii masini tari stai linistit,de exemplu finamiu si-a luat 760iL,w12 individual,super-super-super masina,ce fel trage,pilea din interior etc etc ,unitati clima sus in plafon pt fiecare pasager din spate(2 buc)full multimedia etc,dar prefer S,nu stiu dc,ca am avut bmw toata viata.

 

tare finul tau, ce sa zic :) mai ales dublu v (W) 12 ala, PIESA clar, mai ales ca e si individual, super-super-super, full multimedia... tare frate !!! :)

 

vrem poze ! :)

Link to comment
Share on other sites

dar cati ati condus si S ? :lol:

Sal,mai au si altii masini tari stai linistit,de exemplu finamiu si-a luat 760iL,w12 individual,super-super-super masina,ce fel trage,pilea din interior etc etc ,unitati clima sus in plafon pt fiecare pasager din spate(2 buc)full multimedia etc,dar prefer S,nu stiu dc,ca am avut bmw toata viata.

 

tare finul tau, ce sa zic :) mai ales dublu v (W) 12 ala, PIESA clar, mai ales ca e si individual, super-super-super, full multimedia... tare frate !!! :)

 

vrem poze ! :)

K,revin cu poze!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A aparut si 740d , cei de la autobild au facut un test intre bavarezul 3.0 bi-turbo si 450 cdi de la mercedes ... Rezultatul !? : Cei 320 de cai ai S-ului au fost APROAPE la egal cu 306 ai Bmw-ului.

Mai multe detalii : http://www.germancarzone.com/internal-comb...-s-450-cdi.html

post-7447-1260479810_thumb.png

post-7447-1260479877_thumb.png

Edited by cristi_florea
Link to comment
Share on other sites

pai normal ...si la seria 7 si S se reduce totul la liniute ... parca vad bosorogii in spate cu protezele pe afara si cu biciul pe soferi .... :)

Sunt sigur ca cumparatorul de S nou isi da foc la valiza si concediaza consultantul ca Septaru asta nou are cuplu mai mare .. :lol:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am condus anul trecut S Klasse 500 4matic- 386CP(nu sunt absolut sigur de putere), o masina extraordinara. Mi-a placut foarte mult, doar ca pretul respectivului model era de 104.000 Euro(in vara lui 2008). Momentan am seria 7 E65 din 2004, ca motorizare BMW 745i este mai sportiv decat MB S 500 , e clar ca nu cumperi "navele amiral" de la BMW sau MB sa mergi la liniute cu ele, dar si acesta este un aspect. Pot sa afirm ca BMW-ul este la fel de silentios, confortabil si luxos - fara sa fiu subiectiv. MB S klasse este plin de gadget-uri si atat la interior cat si la exterior are forme mai rotunjite si mai placute ochiului. Din punct de vedere al design-ului, Mercedesul de cativa ani buni este peste BMW, la capitolul motorizari mai au de invatat ! ...ca veni vorba de calitate, nasul meu(godfather) are MB GL 420 CDI fab 2008 si dupa 70-80.000 km tapiseria de pe scaunul soferului efectiv s-a decolorat, din culoarea initiala bej acum este gri( pe alocuri :) ), lacul vopselei de pe bara spate a inceput sa se exfolieze, iar ornamentele cromate de la exterior s-au matuit -> ceea ce este clar ca MB a inceput sa faca rabat la calitate
Link to comment
Share on other sites

...ca veni vorba de calitate, nasul meu(godfather) are MB GL 420 CDI fab 2008 si dupa 70-80.000 km tapiseria de pe scaunul soferului efectiv s-a decolorat, din culoarea initiala bej acum este gri( pe alocuri :) ), ceea ce este clar ca MB a inceput sa faca rabat la calitate

 

Asta este ca bancul ala cu blugi....si cu doctorul :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.