Jump to content

e36


dcc_1980

Recommended Posts

un e36 din 1998, 1999, parca 99 a fost ultimul an de fabricatie.............full.........cu tot c se poate pe el...................320, 323, 325, 328, m3, 325 tds..........................cam la ce bani????????

 

 

nu ai vrea sa stii, sunt si peste 15.000 E.

 

restul in stare exceptionala si 6000-8000.

Link to comment
Share on other sites

un e36 din 1998, 1999, parca 99 a fost ultimul an de fabricatie.............full.........cu tot c se poate pe el...................320, 323, 325, 328, m3, 325 tds..........................cam la ce bani????????

vezi ca era unu pe aici pe forum cu o pisica de 700 de cai si voia pe ea parca vreo 40000 sau asa ceva

Link to comment
Share on other sites

un e36 din 1998, 1999, parca 99 a fost ultimul an de fabricatie.............full.........cu tot c se poate pe el...................320, 323, 325, 328, m3, 325 tds..........................cam la ce bani????????

 

Nu te zgarci la 1000E, mergi si vezi cat mai multe inainte sa cumperi. Cel mai important e sa alegi o masina buna. E usor sa dai cu gura pe forum ca aia e scumpa sau aia e ieftina fara macar sa fi vazut masina respectiva. Daca iei una in stare proasta vei avea numai neplaceri, vei baga o gramada de bani si tot nu va merge cum trebuie (mai sunt cazuri pe forum). Nu porni cu idei preconcepute (98-99 full), o masina mai veche de atat si bine intretinuta poate sa fie in stare mult mai buna ca una din 99 full. La second hand cumperi o masina, nu anul de fabricatie sau numarul de km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

m3 1997-1998, 321 de cai, smg sau manuala 6 trepte. undeva la 10k.

328i 1997-1999 5k-7k.

 

La preturile astea masinile sunt TOP, full, cu tot ce vine pe ele.... vader seats, dublu clima, asc, hi-fi harman kardon, tempomat, piele, super intretinute,cel putin dupa cum arata in poze.

 

restu nu m-am uitat, dar evident mai jos pretul.

 

 

Nu te uita la preturile din RO, la noi se vand masini ce anu trecut aveau o valoare de 12k, cu 6k acum.... asa ca nu te poti lua dupa preturile de aici.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

323i 2,494 cc si 170 PS (125 kW;168 hp)@5500rpm M52B25 1995–1998

325i 2,494 cc si 192 PS (141 kW;189 hp)@5900rpm M50B25 1991-1995

328i 2,793 cc si 193 PS (142 kW;190 hp)@5300rpm M52B28 1995–1998

 

Dintre cele 3 "pisici" E36 de mai sus care ar avea raportul cel mai bun intre fun factor si probleme tehnice minime? Sunt blocurile de fonta indestructibile sau asta e doar un mit (ma gandesc ca degeaba e M50ul indestructibil daca motorul nu mai are compresie)? E dublul vanos doar o problema la aceste modele cu ceva ani in spate si e mai bine de ocolit?

 

Ma intereseaza un e36 de la nemti, ca a doua masina, pt fun de w/e (eventual circuit). Ideal ar fi un M3, dar nu sunt dispus sa bag peste 7000 de euro intr-o jucarie. Bugetul maxim 3000-3500E, preferabil in jurul a 2000E. Intretinerea de baza (schimbatul de ulei, cabluri, filtre, frane, reparatii electrice) pot (si vreau) sa o fac singur.

Link to comment
Share on other sites

da, vreau sa o tin in germania. taxa de inmatriculare nesimtita nu am de gand sa o platesc, plus ca la nemti impozitul pt un 2,8 e mai mica ca in Ro. problema ar fi asigurarea (o evaluez la 1500 euro pe an), dar asta e. si oricum ar fi penibil sa ma opreasca politia la nemti cu numere de bulgaria, nu?

 

pana acum m-ar tenta asa ceva:

 

touring 98 alb

 

berlina 95 rosie

Link to comment
Share on other sites

Pai pana platesti asigurarea mare in DE, mai bine o inmatriculezi pe BG si asta e, e ok atata timp cat e legal.

 

Pentru o masina de weekend as merge pe sedan sau coupe, mai greu cu touring.

 

Dar nu pe sedanul din linkul tau, are clima manuala, interior prea simplu, de plus, nu stiu..

Link to comment
Share on other sites

540i e o vaca mare si grea. m-am dat, senzatia e faina, dar feedbackul directiei si comportamentul in curbe ma fac sa nu o vreau. foarte rar am gasit manuala, are probleme cu calculatorul de abs si de asta multe au fost trase pe dreapta prin autohausurile turcilor, murdare, stricate si fara inspectie tehnica (desi nu merita, e39le e unul dintre cele mai elegante bmwuri dupa parerea mea). ma astept ca la modelele vechi sa nu mearga aerul conditionat (radiator neetans, cu cat e mai complicat, cu electronica veche, cu atat va da mai multe rateuri, samd) si oricum aici nu am nevoie de el (acum sunt 13-15 grade noaptea cu maxime de 24-28 ziua). Edited by mihnea.c
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.