Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

poiuyt,tu compari masini din clase diferite

 

r8 n are treaba cu m5.bmw nu are momentan reprezentant pe segment

 

cat despre rs6 le ala modificat,cauta m5 e60 by G-power si ti vei schimba parerea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

e frumos R8-ul, jos palaria :), am avut ocazia sa merg cu unul, e incredibila senzatia, asta era doar un 4.2, masina asta iti lasa ipmresia ca e un kart, esti atat de jos in scaun iar feedback-ul volanului e instant, masina raspunde imediat la cea mai mica rotire de volan, acceleratia nu e extraordinara insa in curbe e mai rau ca un tren, simti forta laterala dar masina nu da niciun semn ca ar pleca de pe traiectorie iar sunetul motoruli care e in spatele tau e o experienta unica! Intre doi soferi normali, nici unul din ei cu calitati deosebite de pilot de curse, unul cu M5 si altul cu RS6, eu pariez pe ala din RS6 si in peste 90% din cazuri asa se intampla, pentru ca masina te ajuta enorm cu tractiunea integrala si diferentialul cel nou dintre cele 2 punti, tu doar trebuie sa ai tupeu sa o impingi la limita, pe cand la M-uri situatia e mai diferita, trebuie sa ajungi sa cunosti masina destul de bine si sa ii anticipiezi oarecum tendintele supraviratoare ca sa le poti contracara, desi la M3 E92 mi-a placut cat de mult te lasa sistemul pana intra, iti da senzatia, pana corecteaza traiectoria, ca te-ai dus pe p...., in asta consta de fapt farmecul M-urilor dar nu sunt chiar jucarii, sunt mai periculoase decat RS-urile, sunt pentru baieti mari :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mik15 , esti un norocos ! :frantics:

 

poiuyt,tu compari masini din clase diferite

 

 

 

 

pai compar dupa pret :D

 

adica ce poti sa iti iei in aceeasi bani :pirate: iar pt mine AWD in lumea masinilor sport reprezinta viitorul ,mai ales pt utilizatori simpli ,fara studii de pilotaj

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

cred ca a fost ironic :sleep:

Nu am urmarit discutia si de asta mi-am luat-o. :D :p

 

Poiuyt, pe bune, asta e topic de M5.

Vrei hAudi sau altceva, avem o gramada de topicuri unde sa postezi linkuri cu ele... cred ca e o chestie de respect fata de M5 si fata de marca BMW, de ce nu, fata si de forum.

Ma adresez cat se poate de umil cu chestia asta si nicidecum sa te cert sau eu stiu altceva dar mi se pare aiurea si deplasat offtopicul tau.

Edited by d-rive
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca pe 80-180 e cu 8% sau 0,6s mai rapid. Asta inseamna cam o lungime de masina. Dupa 200 probabil ca e diferenta si mai mare.

In ceea ce priveste AWD-ul, la ce sisteme de control si siguranta are M5-ul, mai mult ca sigur ca ti se face frica sa iei curbele asa tare inainte sa rupa ea aderenta. Si chiar si asa, in curbe RWD inseamna ca ai o sansa s-o mai scoti daca ai putere sa prinzi aderenta. La AWD e doar subvirare... te duci in pom-ul alaturat aluia pe care-l luai cu FWD.

AWD e bun pentru momente/zone cand nu ai tractiune. La plecare e bun, mai ales la masini cu cantitati aberante de cai si cuplu, gen Veyron. Si e bun pe teren accidentat, noroi, zapada, etc.

Pe sosea, pe circuit... gaseste-mi un exemplu de masina AWD care sa bata RWD in conditiile in care au acelasi raport putere/greutate.

 

BMW face masini echilibrate. De aia pe circuit BMW 1M e foarte apropiat chiar si de CLK Black, desi are dezavantaj de 160 cai.

 

Eu zic sa asteptam niste teste complete cu masina. S-o puna cineva pe circuit, sa vedem o comparatie pe M5board, samd inainte sa ne pronuntam.

Link to comment
Share on other sites

cam asta zic si eu, renuntand la motoarele aspirate au admis ca practic concurenta are dreptate, probabil ca urmeaza sa le faca si AWD pe viitor :)

 

 

 

 

n are nici o treaba dreptatea in discutia asta

 

bmw face unele din cele mai performante motoare aspirate si aici nu incape indoiala

 

problema e alta.la nivelul asta concurenta a trecut deja de ani buni pe motoare turbo

 

pur si simplu ca sa tii pasul esti nevoit sa faci acelasi lucru,pentru ca dintr un aspirat e dificil sa scoti deja catre 600 de cai si sa ai costuri rezonabile de intretinere

 

ar mai fi si considerentul reducerii poluarii,limitarii cap. cilindrice etc

 

asta e viitorul,sa nu uitam ca bmw a mai produs motoare turbo pe benzina in anii 70

Link to comment
Share on other sites

apropo de audi , mie cel mai tare audi mi se pare r8 si frumoasa ca masina si sporti !

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=rNbjBZ1vxPU

 

http://www.youtube.com/watch?v=nebhvouprQ0&feature=fvwrel

 

 

 

sunt curios ce va putea face noul M5 impotriva lui :)

 

M5 este intr-o claa diferita,se poate compara doar cu RS6,M5 nu are decat vr'o 300 si ceva de kg in plus

 

Eu vad ca pe 80-180 e cu 8% sau 0,6s mai rapid. Asta inseamna cam o lungime de masina. Dupa 200 probabil ca e diferenta si mai mare.

In ceea ce priveste AWD-ul, la ce sisteme de control si siguranta are M5-ul, mai mult ca sigur ca ti se face frica sa iei curbele asa tare inainte sa rupa ea aderenta. Si chiar si asa, in curbe RWD inseamna ca ai o sansa s-o mai scoti daca ai putere sa prinzi aderenta. La AWD e doar subvirare... te duci in pom-ul alaturat aluia pe care-l luai cu FWD.

AWD e bun pentru momente/zone cand nu ai tractiune. La plecare e bun, mai ales la masini cu cantitati aberante de cai si cuplu, gen Veyron. Si e bun pe teren accidentat, noroi, zapada, etc.

Pe sosea, pe circuit... gaseste-mi un exemplu de masina AWD care sa bata RWD in conditiile in care au acelasi raport putere/greutate.

 

BMW face masini echilibrate. De aia pe circuit BMW 1M e foarte apropiat chiar si de CLK Black, desi are dezavantaj de 160 cai.

 

Eu zic sa asteptam niste teste complete cu masina. S-o puna cineva pe circuit, sa vedem o comparatie pe M5board, samd inainte sa ne pronuntam.

 

Un awd inteligent te ajuta mult,pe Autozeitung 335xi a scos timp mai bun decat 335i,750xi timp mai bun decat 750i,deci se poate.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

750xi??????:o

 

http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_750i_xdrive.html

 

Ma mai uit din cand in cand pe ecran la torque distribution (am x-drive pt cine stie) daca acelerez blana in linie dreapta pune aproape tot cuplul pe puntea spate,iau curba la stanga si apas acceleratia blana pune tot cuplul pe roata dr. spate.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

M5 este intr-o claa diferita,se poate compara doar cu RS6,M5 nu are decat vr'o 300 si ceva de kg in plus

 

 

 

atunci e construit gresit daca e mai greu doar cu 300+ de kile.. cum vine asta cu masina sport si mai grea decat concurenta cu doar 300+kg... :turned:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ai inteles gresit

 

e mai greu cu 300 decat r8.cu rs6 e pe acolo

 

nu poti compara r8 cu m5 pt ca pur si simplu nu sunt in aceeasi clasa

 

unul e un supercar cu 2 locuri si motor central pe cand m5 e un sedan de lux cu 5 locuri si motor in fata....

 

in touring pe langa familion mai poti baga si 2 lazi de bere si cainele pe langa bagaje

 

cu toate astea o masina gen r8 nu l va face de rusine in nici o competitie ai alege tu

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum etichetati voi masinile in 5 sec.. cati cai are? aaa cealalta are atat .. e

proasta.. De parca participati la nu stiu ce raliu toti.. si ce dracu faceti doar cu 560...

 

Dupa parerea mea e cea mai completa masina ..

Au redus consum cu 30% ceea ce e enorm pentru 560 de cai sau cat va avea, gadget-uri pe ea de tot felul si nu in ultimul rand... pretul ... cumperi un supercar (parerea mea) pentru care altul plateste de x ori mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca atunci cand spui supercar te gandesti la Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Pagani, McLaren, TWR, etc..adica un cerc restrans si exclusivist. Cand ma gadesc la M, AMG sau RS nu le-as incadra totusi in categoria supercaruri.

 

PS: d-rive erai dator cu ceva de povestit de pe la Monaco GP :)

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

Pai... am povestit... dar nu mai stiu pe ce topic :p Fara misto.

 

Supercar nu inseamna neaparat o masina fff rapida. Inseamna o masina care are in ea super solutii tehnice si da, poate fi si Ferrari si Lamborghini si de ce nu, un BMW.

Deseori s-a intamplat ca la M sau la AMG sa fie solutii tehnice care inca nu au fost adoptate de Porsche, Ferrari, etc... Nu de alta dar ma gandesc la un Merc SLR Mclaren.

 

Un Viper e un supercar? O masina cu nicio solutie tehnica remarcabila cu motor de... camion(eta) si construita cu multa pasiune dar parca si asta ar fi un supercar nu?

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.