Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

Ma bucur sa vad aici atatia experti in supecar-uri, supersportive, etc! Ar fi interesant de stiut cati din cei care isi dau cu parerea despre cat de sportiv este un M5 au mers vreodata cu vreunul! Eu unul abia astept noul M5. O masina cu 560 cp, un cuplu bun, spatiu mi se pare o solutie buna pt cei carora le plac masinile rapide. Nu este o masina pt liniute, asta se poate face si cu un ursulet sau o toyota de vreo 15 ani in care bagi niste bani! In schimb pe autostrada stai langa orice masina. Pana acum am bagat ceva km cu m5 ul e60 prin UE si nu m am facut de ras. Si daca tot vb de masini de vis ce spuneti de un m5 sau m6 gpower(exact m6 pe care puiut il are in poza de avatar).Pacat ca pretul pt transformare se ridica undeva in jurul a 50000 €. nu sunt multe masini care sa mearga lejer cu peste 370km si care sa fie si fiabila, adica sa nu iti cada tot dupa fiecare iesire... Oricum uneori am impresia ca unii au gresit forumul! In rest multa bafta cu noile achizitii

 

 

si tu ai impresia ca daca ai m5 sau ai mers cu unul te face mai special?sa poti lua lumea de sus?

 

fiecare e liber sa si spuna opinia,ca de aia e forum

in schimb am impresia ca tu ai gresit adresa.nu suntem pe forumul figurantilor

Link to comment
Share on other sites

si tu ai impresia ca daca ai m5 sau ai mers cu unul te face mai special?sa poti lua lumea de sus?

 

fiecare e liber sa si spuna opinia,ca de aia e forum

in schimb am impresia ca tu ai gresit adresa.nu suntem pe forumul figurantilor

 

Da, fiecare poa' sa zica ce vrea, ca e forum. Unii tot felul de dume, altii vorbesc in cunostinta de cauza.

Io prefer figurantii de genu' lui fortdoe, macar ei nu au abtibilduri lipite cu stupit pe pele.

 

cam asa ceva

Link to comment
Share on other sites

si tu ai impresia ca daca ai m5 sau ai mers cu unul te face mai special?sa poti lua lumea de sus?

 

fiecare e liber sa si spuna opinia,ca de aia e forum

in schimb am impresia ca tu ai gresit adresa.nu suntem pe forumul figurantilor

 

 

 

Exista si un forum al figurantilor? Prietene m am adresat doar celor care isi dau cu parerea fara sa aiba habar ce vb. Cum ar fi de exemplu sa spun acum eu ca un ferrari 458 italia e o masina nereusita sau altceva asemanator..ar fi aiurea pt ca habar nu am nimic despre acest subiect. Ma gandeam ca suntem pe un forum dedicat celor pasionati de bmw.nu trebuie sa fii atat de sensibil. In plus masina

pe care o conduci nu cred ca te face mai deosebit, ci doar sa vb in cunostinta de cauza despre acea masina! Daca cineva s a simtit jicnit, nu asta a fost intentia mea!

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

da prietene.poti sa fii pasionat hardcore de bmw si totusi sa ti pastrezi obiectivismul

 

cat despre cei care abereaza doar de dragul polemicii,nu merita nici o importanta.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Aici sunt de acord cu tine. Si sunt de acord si cu treaba cu obiectivismul. Si ca sa fiu pasionat hardcore bmw pana la capat, poate nu e m5 e60 o masina de liniute si cu siguranta sunt masini mai rapide pe distante de 400 m, dar la drum pe autostrada stai cam langa orice masina sau mai bine zis nu sunt multe masini sa stea langa m5. Al meu are scos limitatorul si la 300-310 sta bine pe drum. Sper ca si noul m5 sa fie la fel de bun. Eu unul o sa regret motorul aspirat v10, dar vremurile se schimba si e greu sa tii pasul cu motoarele turbo ale concurentei. Pentru cine isi doreste insa o masina rapida care iti ofera si sportivitate si confort si siguranta cred ca m5 e o masina potrivita. Si modelul e60 si cel nou. Singurul dezavantaj al actualului model cred ca a fost consumul, dar cand iti iei o astfel de masina acest aspect ti l asumi. In rest nimic de obiectat la aceasta masina. Am folosit o ca masina de zi cu zi si iarna si vara. Chiar si acum dupa 2 ani de cand o am o conduc cu aceeasi placere si nu as schimba o decat cu noul model. Si ca un gand personal putin cam mult prea devreme tinand cont ca inca nu am vazut live nici macar modelul de serie m5 , ma intreb ce vor face cei de la gpower din acest model nou, daca au reusit sa produca cel mai rapid sedan din modelul e60?

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

O mai am ! Ma gandeam la un moment dat sa o dau si sa iau un m6 dar mi am dat seama ca desi e o masina superba m6 nu era pt mine. Cum spuneam si mai sus am folosit m5 ca masina de zi cu zi, iar cu m6 cred ca as fi fost putin limitat pt unele activitati. A nu se intelege gresit, m6 e o masina superba. Ar merge amandoua!:)) Pt cine poate! Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Vis a vis de noul bmw m5, abia astept sa vad ce fac cele 2 butoane M1 si M2 de pe volan. La m5-ul e60 butonul M de pe volan facea toti banii. Si mai am o curiozitate legata de retrovizoare! La e60 era o diferenta mare intre oglinzile retrovizoare ale modelului M si cele ale e60 standard! Desigur is multe curiozitati dar nu mai e mult pana la salonul auto de la frankfurt cand o sa vedem ce o sa si cumparam cand vom putea:))  Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Astept cu nerabdare lansarea primul M dizel din istorie, care se pare ca fi pus pe un F10.

 

Se mai zvoneste ca va beneficia de tehnologia tri-turbo,si ca va avea un consum ridicol de mic pentru ce performante va oferi.

 

http://www.automarket.ro/stiri/primele-informatii-despre-viitorul-bmw-m5-diesel-39824.html

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Diesel pe M? E aiurea cel putin pentru mine! Intr-adevar lumea se schimba, dorim sa protejam mediul sa avem un consum mic pt ca se termina "indata" petrolul, dar parca e ciudat sa ai un model M si sa pui in el motorina! E doar o parere personala! Dar daca exista un trend in directia asta printre producatori probabil o sa ne obisnuim si cu asta! Bine ca am prins si vremurile astea cu motoare v10.
Link to comment
Share on other sites

Audi a montat motoarele din competitii pe modelele sale , dc nu ar face saltul si bmw in directia aceasta.

 

Eu unul vad ca un mare + , majoritatea vanzarilor fiind la ora actuala la orice brand reprezentat de modele echipate cu motoare dizel.

 

Bineinteles,cea mai mare placere o reprezinta benzina,dar nu intr-o utilizare zilnica cu zeci sute de km de parcurs.

 

Am avut un cayene turbo de 550 cai si necesita sa alimentezi ca avioanele acelea din zbor.

Acum am evo 2.0t consuma si asta,dar ramane tot la fel acasa cand vine vorba de drumuri ft lungi.

 

Am facut un drum Bucuresti -Resita ALba-Brasov Bucuresti la competitiile unde ma deplasez cu 10-12 plinuri numai tin minte exact.

 

:frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

Link to comment
Share on other sites

g-power din cate stiu se axeaza pe compresoare

 

cred ca noul m5 va fi o provocare pt ei.ar fi logic daca luam in considerare modelul anterior,sa l duca undeva la cel putin 800 de cai.

 

suna ciudat un m diesel,dar evolutia pietei asta indica.personal nu agreez ideea.

avand in vedere ca hamann a construit un model m3 turbo pe gpl,nu vad de ce ne am mira.se cauta solutii alternative si in segmentul pana de curand neatins al masinilor de super-performanta

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Daca vorbim de segmentul super-sport , BMW este un urma rau .

 

In loc sa pompeze atatia bani in dezvoltarea unor inutilitati gen X5M X6 M,mai bine ar fi produs un super car care sa puna la punct masini mult mai scumpe si nu prin tuneri ca G-power unde modificarile costa cat un SLR sau Murcielago.

Link to comment
Share on other sites

Nu e problema pana la urma daca alimentam cu motorina, atata timp cat gasesc o solutie sa nu sune ca un tractor si sa aiba la fel de multi cp ca un benzinar! Pana la urma toti iubim si mediul inconjurator si propriul buzunar!:)) lasand putin gluma nu prea cred ca producatorii de masini sport ca ferrari sau lambo vor face motoare diesel. Da cine stie la ce vremuri sunt...Nu sunt un expert in domeniu dar oare vor reusi sa faca motoare diesel si sa obtina aceleasi performante 0-100km sau 0-200km! Sau viteze de peste 300km! Cred ca timpul o sa ne arate! Oricum vorba unui utilizator de mai sus mai bine ar face cei de la bmw o super masina cu motor sanatos cp multi, un cuplu enorm, decat sa fie ei primii care sa faca masini m pe motorina Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Haideti sa nu intram iar in polemica interminabila benzina vs diesel.

E drept, in mai multe competitii exista motoare diesel si au dovedit ca sunt bune, ca se poate castiga cu ele dar totusi... rafinamentul unui motor pe benzina la ture inalte nu o sa-l aiba niciodata.

Link to comment
Share on other sites

Pai departamentul M vrea sa scoata niste masini performante cu motoare diesel dar alea nu vor fi niste M-uri in adevaratul sens al cuvantului si vor fi mai degraba cum sunt pachetele M pe orice motorizare.

Sa zicem ca vor fi niste "M" din segmentul dizeloaicelor dar cam atat. Nu cred ca vor beneficia de sasiul, trenul de rulare, etc al adevaratului M.

 

Cine a zis ca totul pleaca de la marketing a avut mare dreptate. In fond, cine nu ar vrea o masina care sa arate ca un M, sa mearga aproape ca un M dar sa fie economica precum un diesel de zi cu zi :D

 

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=573702

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Sunt total de acord ca e ok ca bmw sa aiba si un segment de masini puternice si care sa fie in acelasi timp economice, dar ca o parere personala nu ar trebui sa aduca prea mult cu modelele clasice M. Cred ca divizia M ar trebui sa ramana una exclusivista cu preturi si performante pe masura. Adica cand intri pe site ul bmw masinile M sa fie la o sectiune separata. Oricum discutiile astea le avem si noi ca sa nu ne plictisim. Am ajuns personal sa imi dau cu parerea despre un subiect pe care nu il cunosc. Ceea ce au de facut vor face oricum! Si din nou o parere, de fapt o dorinta , sper sa am cum sa conduc modelul M cel clasic, nu ceva de genul M550xd sau 550dM sau altceva. Apropo am intrat pe un program se cheama bimmerpost. E fain ca sunt ultimele noutati de la bmw, au si un forum. Am inteles de acolo ca modelele astea M diesel vor avea tractiune integrala si is pregatite pt la anul. De asemenea aceste motorizari vor fi puse si pe seria X si seria 7. Si de acolo am vazut ca masinile seriei 5 din acest nou segment nu vor avea insemnele M5. Puterea vehiculata mi se pare penibila. Adica in jur de 500 -550 cp si un cuplu de 600. Daca ar fi asa care ar mai fi rostul lui M 5 sau M6 sau M3? Vom trai si vom vedea! Oricum ca o parere pur personala, segmentul asta M ca si amg la mb sau rs la audi ar trebui sa ramana pt acesti producatori un segment aparte. Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Oricum ca o parere pur personala, segmentul asta M ca si amg la mb sau rs la audi ar trebui sa ramana pt acesti producatori un segment aparte.

Iar eu cred ca va ramane. Indiferent cum va arata viitorul, AMG, M sau RS nu-si va cumpara un sarac. Indiferent pe ce combustibil vor functiona motoarele, tot varf de lance vor ramane.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.