Jump to content

cip pe un E46 320d?


Recommended Posts

Prima senzatie o sa fie ca ti-ai schimbat motorul.

Daca dupa ce faci resoftarea schimbi numai in 4500, nu este benefic ....am remarcat ca marea majoritate dupa chip merg mult mai turat decat inainte si asta duce la distrugertea turbinei ....asta tine de noroc, unui amic ia picat cutia de viteze ...probabil urmeaza turbina si daca ai ghinion cu carul se duce arborele .......cel mai nasol este ca nu vei mai vrea sa treci inapoi la 150 cp

Pt mers in regim normal si utilizat acel + de putere doar in situatii extreme este benefic si nu cred ca dauneaza ....

 

Tu alegi si tot tu sti cum mergi cu masina

 

Intereseazate care e diferenta intre motoarul de pe 320cd E92 N47D20A 177 CP / E46 M47N 150 cp SUNT SI EU CURIOS

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Diferentele sunt urmatoarele : alta presiune de supra-alimentare si cel mai important : alt sistem de injectie net superior (tot common-rail dar cu presiune de injectie muuuuuult mai mare ~1800 bari si lege de injectie mult mai performanta -7 injectii pe ciclu)
Link to comment
Share on other sites

daca ai modelu 320d dupa 2003 poti sa iti pui lejer si soft de 200 de cai , deoarece ambreiaju este de e60 530i care suporta 200+ cai putere

 

adica au pus ambreiajul de pe o masina care nici nu exista la vremea aia? e60 parca s-a fabricat dupa 2004.

Link to comment
Share on other sites

daca ai modelu 320d dupa 2003 poti sa iti pui lejer si soft de 200 de cai , deoarece ambreiaju este de e60 530i care suporta 200+ cai putere

 

adica au pus ambreiajul de pe o masina care nici nu exista la vremea aia? e60 parca s-a fabricat dupa 2004.

<_< :) se fabrica de pe la sfarsitul lui 2003, dar nu cred ca e pe 320d ambreiaj de 530i.

Link to comment
Share on other sites

:) :bashwall: se fabrica de pe la sfarsitul lui 2003, dar nu cred ca e pe 320d ambreiaj de 530i.

 

 

mai intereseaza-te si razi dupa.... <_<

 

si daca s-a facut in 2008 e60-u..care e problema daca s-a luat si s-a pus acelasi ambreiaj... :unsure:

 

p.s. masina mea este 09.2004 se facea sigur e60...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

:) :bashwall: se fabrica de pe la sfarsitul lui 2003, dar nu cred ca e pe 320d ambreiaj de 530i.

 

 

mai intereseaza-te si razi dupa.... <_<

 

si daca s-a facut in 2008 e60-u..care e problema daca s-a luat si s-a pus acelasi ambreiaj... :unsure:

 

p.s. masina mea este 09.2004 se facea sigur e60...

Mai bine ai venii si cu argumente cum ca , ambreiajul de pe 530i(e60) e si pe 320d(e46), eu personal nu cred ca e acelasi ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Deci e pe e60, 520d si in niciun caz pe 530i .

 

 

vorbeam doar de kit ambreiaj fara volanta... <_<

 

in linku lu verssatu este vorba de Twin Mass Flywheel dupa 2003 (volanta)

 

uite si dovada aici ,ca zici ca nu crezi...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Deci e pe e60, 520d si in niciun caz pe 530i .

 

 

vorbeam doar de kit ambreiaj fara volanta... <_<

 

in linku lu verssatu este vorba de Twin Mass Flywheel dupa 2003 (volanta)

 

uite si dovada aici ,ca zici ca nu crezi...

Tot nu m-ai convins...daca cel aftermarket(dupa cum se vede in print screen-ul pus de tine) se potriveste atat pe 530i cat si pe 320d asta nu inseamna ca, ambele masini vin din fabrica cu acelasi ambreiaj..in fine..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am inteles ca ajunge cu cip pe la 180 hp. Merita riscul? Ce probleme pot sa apara? Imi recomandati sa pun cip?

 

parerile sunt impartite. la bmw-ul meu 320d 136cp i-am facut resoftarela un profesionist din bucuresti si iti spun ca se comporta super.are aproape 170cp cu filtru aer sport KN, 330nm, si nu am nici un fel de probleme. mare atentie cine iti face resoftarea, depinde de soft. daca este bine resoftat nu ai nici un fel de probleme nici la 320d dupa 09.2001. nu iti recomand cip-ul, ci resoftarea care este facuta special pe motorul tau ( se trimite softul tau original la firma de tuning de dincolo si apoi il primesti pe cel mai adecvat motorului tau). oricum motorul de bmw este facut la o putere de fabrica mult mai mica decat poate duce, pt protectie. din cate stiu eu motorul tau suporta pana la aprox.210cp

Link to comment
Share on other sites

Tu ti-ai pus filtru sport? ... pe diesel turbo? ... Filtru sport are rolul de a imbunatatii umplerea , dar avand in vedere faptul ca ai turbo iti garantez ca un filtru sport nu face altceva decat sa-ti bage praf in motor. <_<

 

este filtru KN original USA , nu modifici nici o componenta la admisie, il scoti pe cel vechi si il inlocuiesti cu cel nou. cod kn E-2653. motorul va respira mult mai bine si nici nu-ti va intra praf in motor. este insa destul de scump (peste350 lei) dar se spala cu acel kit de curatare special de la KN. nu este naspet de filtru universal, turcisme sau ceva asemanator.este imbibat cu un ulei special care asgura filtrarea optima .incearca-l si te vei convinge de rezultate!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.