Jump to content

Cateva probleme Bmw E39 2002


Recommended Posts

1. Nu se aprinde stopul pe frana, cel din interior/luneta stie cineva ce bec este exact sau poate fi vreo siguranta sau vreo mufa care trebuie miscata? Pentru a schimba becul din stop banuiesc ca trebuie sa scot polita afara si pentru asta trebuie scoasa si bancheta din spate, toata nebunia asta pentru un bec?Sincer nu m-am uitat foarte atent in interior, exista si alta posibilitate de a schimba becul fara a scoate polita?

 

2.Proiectorul de ceata de pe partea pasagerului nu se aprinde, ce bec am nevoie?Trebuie sa cumpar doua becuri identice sa nu difere culoarea luminii sau toate sunt lafel?

 

3.Stropitor parbriz cu doua intrari, una din intrari este rupta, imi curge apa pe langa, am gasit la dezmembrari stropitor de parbriz de E39 dar cu o singura intrare, masina pe care era montat era pre-facelift, eu am face-lift,difera chiar si stropitoarea de parbriz?Pot sa iau cu o singura intrare?

 

4.Senzori parcare (pdc fata/spate) nu functioneaza, cand dau in spate incepe si piuie direct ca si cum am atins limita de distanta desi in spate nu am nimic, lafel si in fata, daca am masina parcata cu fata inspre gard sau alta masina, in momentul in care pornesc masina incepe sa piuie si asa ramane pana apas butonul de PDC din bord de langa cel de DSC, precizez ca ledul de pe butonul de PDC palpaie in timp ce piuie si se stinge cand apas pe el, atunci dispare si sunetul.

 

5.Ce bec imi trebuie la semnalul de pe aripa (lucas)?

 

6.Vreau sa schimb culoarea la Angel-Eyes cu o lumina rece si mai intensa, ce becuri am nevoie? Lafel vreau sa fac si cu becurile de faza lunga, vreau o lumina mai rece.

 

7.Unde gasesc si eu o schema in limba engleza a sigurantelor din torpedou?Nu inteleg in nemteste pentru ce sunt fiecare sigurante in parte.

 

8.Azi am constatat pentru prima data dupa ce am oprit motorul ca elicea de pe vasco-cuplaj inca se mai invarte dupa ce iau contactul, adica merge foarte usor, ar trebui sa o schimb?Precizez ca motorul nu se incinge, temperatura nu depaseste niciodata linia de mijloc a indicatorului din bord, masina merge foarte bine.

 

9.Am radio-cass business, in portbagaj am magazie de cd-uri, am bagat cd-uri originale in ea dar nu mi le citeste, pe display in bord imi arata melodiile de pe cd (track 1, track 2, etc.) dar nu se aude nimic boxe, care ar putea fi problema?Si inca o chestie, cand bag "caseta" cu cd-uri in magazie mi le ia pe toate pe rand, le trage inauntru, le citeste un pic dupa care le pune din nou in "caseta" si trage alt cd si tot asa pana cand ramane unul din cd-uri la citit dar in boxe tot nu se aude nimic.

 

Scuze pentru postul imens!

Link to comment
Share on other sites

1.becul de la frana il schimbi prin portbagaj, sus gasesti o cutiuta neagra cu un capacel. Acolo e becul, ai nevoie de un bec de 21w exact ca si cel de la semnalizare de Dacie

2.bec H8 de 35w

3.nu pricep ce vrei sa zici

4.ai un senzor mort, pune contactu masinii, baga in marsarier si asculta fiecare senzor in parte, trebuie sa scoata un tacanit ascutit. Care nu face acel tacanit inseamna ca-i defect

5. bec de 5w

6. exista niste becuri/leduri care se monteaza in locul celor originale

8.e normal

9.mergi la un electronist

 

PS. daca cautai gaseai pe forum toate intrebarile de mai sus

Link to comment
Share on other sites

eu unu iti pot raspunde doar la doua intrebari:P

- becul de la stopuld efrana din interior il poti verifica foarte usor! te uiti in portbagaj si daca nu ai subwoofer cauta perpendicular cu stopul si vei gasi acolo un fel de rotita de care rotesti si iti iese becul cu tot cu suport!

- magazia de cd- iti trage fiecare cd sa le verifice iar apoi revine la primul deci asta e bine! a mea nu mai face chestia asta si nu imi dau seama de ce! banuiesc ca este o siguranta arsa si din cate stiu siguranta pentru cd+plazer este intre cele din lacasul cu bateria!

la celelalte sper sa te desluseasca altcineva! bafta!

Link to comment
Share on other sites

3.nu pricep ce vrei sa zici

o fi combi

5. bec de 5w

fara soclu si galben daca ai lucas alb

7.Unde gasesc si eu o schema in limba engleza a sigurantelor din torpedou?Nu inteleg in nemteste pentru ce sunt fiecare sigurante in parte.

in autodata

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc pentru toate raspunsurile, ma ajuta foarte mult, pe viitor voi cauta mai atent pe forum raspunsurile la intrebarile mele.

 

@pedro @Calin78 punctul 3:

 

3. Stropitorul care vine montat pe capota si arunca apa pe parbriz, la mine e cu doua intrari, respectiv doua stuturi in care intra doua furtune, pe ambele parti este lafel,in fiecare stropitor intra doua furtune si la pasager si la sofer,instalatia este originala, nimic modificat,stropitoarea la modelele E39 pre-facelift ( am incercat de pe 2 masini pre-facelift) are un singur stut de intrare, in rest e identic cu cel pe care il am eu pe masina.O sa fac poza maine,eu il cumparasem fara sa fiu atent si m-am intors cu el inapoi.

 

Ps: masina este berlina

Link to comment
Share on other sites

Legat de PDC te-as putea ajuta...am un senzor de vanzare.merge ...mie mi-a ramas ca eu mi-am facut masina praf si mai am senzor de parcare,senzor de filtru de motorina,pompa de motorina de sub scaun sofer si trusa medicala .toate sunt originale de la mama lor din nemtia.daca doresti ceva de aici te pot ajuta.0765 500 927
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat punctele 1,2,3,5.Multumesc de ajutor!

 

@BCI daca senzorul e la culoare cu masina mea (titan silber metallic) atunci spune-mi un pret pentru senzor.

 

Azi am incercat din nou magazia de cd-uri, functioneaza perfect dar nu se aude nimic in boxe, trage cd-urile inauntru, imi arata track-urile pe display, cd-1,2,3,4,5,6..track 1,3,4,5,6,7...etc. dar in boxe se aude doar un fasait.Poate fi vreun cablu intrerupt sau vreo mufa scoasa pe undeva? sa dau radio-cass-ul afara sa ma uit prin spate? <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin din nou cu mici probleme:

 

1.Lampa din portbagaj cea care vine montata deasupra trusei cu scule, am observat ca nu se mai aprinde,am desfacut-o, m-am uitat la bec si pare ok, am luat cealalta lampa care vine tot in portbagaj in zona de sub luneta si am inlocuit-o cu cealalta fiind identice dar nu se aprinde, exista vreo siguranta pentru lampa aceea de deasupra trusei cu scule?Precizez ca am tinut deschis portbagajul foarte mult, (1-2 ore) am curatat interiorul, am spalat locul de sub rezerva, am scos toate mochetele pentru a reimprospata aspectul interior al portbagajului, sa fie asta motivul pentru care s-a ars ceva pe undeva,am tinut prea mult deschis?

 

2.Semnalul de pe aripa partea stanga, lucasul nu se mai aprinde din nou, am inlocuit becul acum o luna si mergea, am crezut ca s-a ars din nou dar becul arata ok, am facut proba cu celalalt lucas care merge de pe partea dreapta dar nu se aprinde deloc pe partea stanga, precizez ca la interior sunetul de la semnal e normal, adica nu clipeste mai repede in bord, nu-mi arata ca ar fi ars ceva.Exista vreo siguranta/releu la care ar trebui sa ma uit, exista vreo modalitate de a ajunge in zona din spatele lucasului daca scot aparatoarea de la roata din fata sau prin interior in dreptul manerului de deschidere capota, pe sub mocheta aia sunt o gramada de fire, poate fi si cel de la semnal tot in zona aia sau desfac degeaba?

 

3.De cand am cumparat masina ma tot gandesc sa fac un switch pentru a intrerupe alimentarea pe timpul noptii, am trecut prin experienta de a mi se fura autoturismul prin 2005, nu vreau sa montez alarma, o consider inutila, am avut pe alt E39 switch pe firul de alimentare al pompei de benzina, apelasem la un electrician atunci insa acum as vrea sa lucrez eu personal la masina pentru ca acord mai multa atentie la demontat/montat si mai ales ca nu vreau sa stie cineva unde o sa montez switch-ul, poate sa ma ajute cineva cu indicatii privind locatia pompei de motorina si ce fir trebuie sa intrerup, eventual o schema/poza cu firele care pleaca de la pompa.Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc GABI BMW 3 , am lamuit si punctul 3 :) .Maine in functie de ce timp am ma voi ocupa si de restul problemelor.

 

Ma bucur ca lumea stie ce vinde, diferenta intre cele 2 diuze de stropitori (1 alimentare sau 2), consta in faptul, ca stropitorul cu 1 sigura alimentare , se monteaza pe masini care nu au functia de spalat intensiv a parbrizului, deci nu au bidonul al 2-lea de aprox 1L cu lichid de spalat parbriz (concentrat) , si nici a 2-a pompa.

 

Daca nu schimbi diuza cu una al fel, adica , sa aiba intrari ptr ambele furtune, o sa-ti scada presiunea in sistemu de spalat, si cand vrei sa speli parbrizu, iti arunca jetu de apa din a 2-a a 3-a incercare...

 

Ori pui diuza cu 2 intrari si bagi ambele furtune, ori blochezi a 2-a intrare si de la cealalta diuza, si atunci sistemul principal nu pierde presiune. In diuza, cele 2 sisteme comunica...

 

Am patit si eu recent, si am fost nevoit sa schimb diuza,

Link to comment
Share on other sites

1. la mine la E34 am avut o problema asemanatoare, cu becurile de la numere, situate tot pe capacul de la portbagaj. Erau 2 si mergea doar unul si ma dispera computerul de bord, becurile erau bune. Pana al urma am ami gadilat putin firele care veneau in socluri si si-a revenit.

Nu stiu cum e la e39 exact dar nu cred ca ai siguranta separata pentru becul ala. Probabil e ceva similar cu ce am patit si eu, ti-a mai trantit cineva capacul de la portbagaj si ai un contact inperfect acolo.

o sa iti trimit pe PM un link la manualul bentley de e39, cred ca acolo gasesti multe raspunsuri si ce cum sa desfaci, vad ca esti orientat spre DIY :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Revin din nou cu mici probleme:

 

1.Lampa din portbagaj cea care vine montata deasupra trusei cu scule, am observat ca nu se mai aprinde,am desfacut-o, m-am uitat la bec si pare ok, am luat cealalta lampa care vine tot in portbagaj in zona de sub luneta si am inlocuit-o cu cealalta fiind identice dar nu se aprinde, exista vreo siguranta pentru lampa aceea de deasupra trusei cu scule?Precizez ca am tinut deschis portbagajul foarte mult, (1-2 ore) am curatat interiorul, am spalat locul de sub rezerva, am scos toate mochetele pentru a reimprospata aspectul interior al portbagajului, sa fie asta motivul pentru care s-a ars ceva pe undeva,am tinut prea mult deschis?

 

 

 

becul de pe usa portbagajului ramane aprins o anumita perioada(nu stiu exact cat e,probabil pana intra masina in sleep)

sau daca nu vrea nici cum sa mearga verifica firele in zona unde intra in usa portbagajului din caroserie(se mai intampla sa se intrerupa acolo)

Link to comment
Share on other sites

sm si eu un bec pe stop frana dreapta care mi se arde mereu am schimbat vreo 7 becuri ma-m saturat sa tot schimb becuri o fi vreu surt?

Probabil ca nu se aseaza perfect soclul in care se monteaza becul cu locul unde face contact dupa ce il rotesti.Asa am patit eu cu becul de pe partea dreapta de la marsarier.Scoti soclul si ii cureti bine contactele, la fel faci si cu contactele de pe stop si ai grija sa calce bine in momentul in care rotesti.

Daca problema persista apeleaza la un electrician.

 

becul de pe usa portbagajului ramane aprins o anumita perioada(nu stiu exact cat e,probabil pana intra masina in sleep)

sau daca nu vrea nici cum sa mearga verifica firele in zona unde intra in usa portbagajului din caroserie(se mai intampla sa se intrerupa acolo)

 

Ms mult, am rezolvat de anul trecut aceasta problema si intr-adevar erau cateva fire intrerupte in acel burduf de cauciuc prin care sunt trase cablurile din interior spre capota portbagaj.

Am lipit acele fire si de atunci nu am mai avut probleme.

 

E valabil si pentru cei care au probleme cu clapeta de deschidere a portbagajului sau cu lampile de iluminare numar de inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.