Jump to content

316i sunet ca de diesel


Fido

Recommended Posts

salut cand pornesc dimineata cateodata suna ca un diesel . e36 316i 94 102cp. dar numi suna numa la rece , mai suna shi cand e cald motorul dar nu tot deauna. folosesc ulei mobil1 0w40. am mai auzit acest sunet la mai multe pisicute . pe mine ma enerveaza la culme .. ceva sfaturi va rog

mersi

Link to comment
Share on other sites

Zgomot metalic? Sigur nu bat tachetii?

 

 

pai nu stiu daca sunt tachetii.. e ca un fel de sunet metalic...dar cand o pornesc urca pana pe la 2500 rpm shi scade pana pe la 600rpm,si dupacea se regleaza de sta normal cam pe la 800rpm

Link to comment
Share on other sites

la mine auzeam un sunet de diesel datorita faptulu c-mi atingeau palele ventilatorului carena de distriutie a aerului. din caza caldurii aceasta s-a deformat putin.Am rezolva aceasta problema prin incalzirea carenei deasupra aragazului si tensionarea ei. Tot atunci am observat un mic joc la rulmentul de pa fulia ventilatorlui. Sper sa iti rezolvi problema si sa nu mai fii suparat. bafta
Link to comment
Share on other sites

vine de la lifterii hidraulici ("tachetii") care nu primesc suficient ulei cand acesta e mai vascos(rece) si astfel apare un joc intre cama si culbutor care genereaza tacanitul asta. folosirea unui ulei full sintetic de tipul 5W-40 sau chiar 30 ar putea ameliora sau chiar elimina problema. despre aceste motoare se spune ca este in limita de normalitate sa apara acest fenomen cand uleiul este rece el insa trebuie sa dispara complet imediat ce uleiul s-a incalzit. din proprie experienta iti spun ca depinde destul de mult de calitatea/vascozitatea uleiului.
Link to comment
Share on other sites

Pune un ulei mai subĂžire gen 5W30. Eu am avut aceeaÂşi problemĂŁ, tot Castrol Magnatec am bĂŁgat; dupĂŁ ce l-am schimbat cu BMW LL 5W30 a dispĂŁrut zgomotul de la tacheĂži la prnire.

DacĂŁ nici aÂşa nu dispare zgomotul, deÂşi nu cred, nu Âştiu de la ce ar putea fi.

 

Edit: acum am vĂŁzut cĂŁ tu zici cĂŁ zgomotul este de la cutia de viteze... ĂŽn cazul ĂŁsta nu Âştiu <_<

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Atat M40 si M43 din acel an au o problema la axa cu came si culbutori, nu tacheti.

 

Ambele se uzeaza un mod accentuat daca nu se schimba uleiul la timp, deasemenea conducta de ungere a axei se infunda.

 

Desfa capacul la _chiulasa_ si verifica starea axei si a culbutorilor, il poti chiar porni fara capac si sa urmaresti daca este stropita cu ulei fiecare cama in parte. atentie sa nu il turezi lasal la relantiu.

Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.