Jump to content

Campanie noua BMW in Romania


Alex Seremet

Recommended Posts

Am lansat o campanie noua de imagine pentru BMW in Romania - "Bucuria este BMW", parte din campania internationala "Joy is BMW".

 

Clipurile, care urmreaza a fi difuzate de astazi pe ProTV, Antena 1, Realitatea si Discovery Channel.

Spotul il puteti vedea si aici:

 

In paralel am lansat si un concurs de "creatie" impreuna cu www.visualart.ro.

Mai multe detalii gasiti aici:

www.visualart.ro/joyisbmw

 

Concursul se termina cu o expozitie a lucrarilor la galeria de la Carturesti (unde a fost si expozitia de BMW ArtCars). Ne vom vedea, sper, acolo!

Edited by Mishoo
Link to comment
Share on other sites

Va rog sa postati aici doar ce este legat de campania lansata de BMW.

 

Pentru reclamatii si pentru exprimarea nemultumirilor la adresa dealer-ilor BMW se poate utiliza topicul de aici.

 

 

Din punctul meu de vedere UMIL - NU ma regasesc (ca si roman) in targetul acestui clip. Din pacate (iar imi exprim parerea umila) NU este decat o alta adaptare nefericita a reclamei unui produs pentru tara noastra. Nu suna deloc romaneste. Cel putin imaginile cu fanclubul sunt departe de intalnirile ce se organizeaza la noi in tara. E ca si cand am face un spot video de promovare a fotbalului din Romania cu imagini din campionatul englezesc (poate cel mai spectaculos). Si mai am de spus lucruri dar observ ca sunt numai aplauze la adresa lui (realizare artistica foarte reusita dar nefericit plasat in peisajul romanesc) ... de aceea bafta in ce v-ati propus domnule Alex Seremet - Communication Manager BMW. PS - cu ce agentie ati facut aceasta adaptare?

Edited by locdeparcare
Link to comment
Share on other sites

MAS - mi-am exprimat punctul de vedere (mai mult sau mai putin avizat intr-ale publicitatii). :) Nu ma laud cu realizarile mele in domeniul publicitatii dar lasa-ma te rog sa cred ca nu ma regasesc in aceste imagini. Sunt multe modalitati de a face acest spot video sa sune si sa arate mai aproape de consumatorii din Romania. Din pacate publicul tinta al acestei masini nu este unul care asculta muzica clasica (decat in mica masura). Manelele, tuningul si viteza sunt cateva din caracteristicile celor ce privesc BMW ul ca pe un accesoriu vestimentar. Acest spot video este perfect adaptat consumatorilor din Germania si celor (10% cu stil) din Romania. Dar din pacate cei cu stil :lol: sunt intr-o proportie foarte mica prezenti in tara aceasta. Asa ca nu te supara ca nu sunt de acord cu aceasta ADAPTARE NEREUSITA a unui spot tv. Adaptare insemnad ca s-a pus o voce care suna romaneste. In rest nici o modificare.

 

PS - daca doresti sa avem o discutie pe marginea acestui subiect - cu argumente - hai sa o continuam pe privat sau poate ne auzim la telfon. Seara buna.

Link to comment
Share on other sites

@locdeparcare : Cred ca bravezi de dragul bravurii . Zici ca nu te regasesti intrun clip, deoarece acesta este prea elevat pentru clientii din Romania. Si ca acest clip, in care tu nu te regasesti, este adresat doar clientilor cu stil din Romania!

Deci din afirmatiile tale ar trebui sa tragem concluzia ca tu asculti manele. Treaba ta, pe mine nu ma deranjeaza :lol: .

 

"din punctul meu de vedere UMIL - NU ma regasesc (ca si roman) in targetul acestui clip

Din pacate publicul tinta al acestei masini nu este unul care asculta muzica clasica (decat in mica masura).

Manelele, tuningul si viteza sunt cateva din caracteristicile celor ce privesc BMW ul ca pe un accesoriu vestimentar.

Acest spot video este perfect adaptat consumatorilor din Germania si celor (10% cu stil) din Romania"

 

 

Exagerezi si cand zici ca : Cel putin imaginile cu fanclubul sunt departe de intalnirile ce se organizeaza la noi in tara

Am gasit cateva poze care arata ca intalnirile pot fi la fel de reusite :)

 

post-787-1250806606_thumb.jpgpost-787-1250806613_thumb.jpg

post-787-1250806626_thumb.jpgpost-787-1250806641_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da Paul, da. Decat sa ne certam, nu mai bine un cantecel vesel sa cantam?

 

PS - o sa iau remarca ta cu ,,bravezi de dragul bravurii,, ca pe un compliment. :) Sper ca nu era atac la persoana. Nu de alta, dar nu se face. Eu comentam un clip, nu o persoana. Pozele postate de tine ar trebui sa stea undeva sus pe pagina bmwclub. Pe un banner. Animat sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Are ceva daca uploadez poza/pozele pe BMWClub si apoi o trimit la Visualart? Sau nu ai voie sa o expui altundeva? In Regulamentul concursului scrie ca ai voie sa faci upload prin intermediul site-urilor speciale(imageshack,rapidshare) dar de forumuri nu zicea nimic.

 

Procedura este putin complicata.

1. Se anunta participarea cu un WIP pe forum, aici: http://www.visualart.ro/forum/forumdisplay.php?f=292

2. Lucrarea/lucrarile finale le inscrii aici: http://www.visualart.ro/joyisbmw/inscriere_lucrari

 

Bafta!

 

 

Va multumim mult pentru aprecierile deosebit de pozitive!

 

Din punctul meu de vedere UMIL - NU ma regasesc (ca si roman) in targetul acestui clip. Din pacate (iar imi exprim parerea umila) NU este decat o alta adaptare nefericita a reclamei unui produs pentru tara noastra. Nu suna deloc romaneste. Cel putin imaginile cu fanclubul sunt departe de intalnirile ce se organizeaza la noi in tara. E ca si cand am face un spot video de promovare a fotbalului din Romania cu imagini din campionatul englezesc (poate cel mai spectaculos). Si mai am de spus lucruri dar observ ca sunt numai aplauze la adresa lui (realizare artistica foarte reusita dar nefericit plasat in peisajul romanesc) ... de aceea bafta in ce v-ati propus domnule Alex Seremet - Communication Manager BMW. PS - cu ce agentie ati facut aceasta adaptare?

 

Inteleg punctul tau de vedere. Dar spre deosebire de "fotbalul din Romania", campania se refera la "fotbal in general". Este o campanie internationala. De fapt clipul asta o sa fie adaptat, in premiera pentru BMW, in intreaga lumea, din China pana in USA.

 

Nu pot sa nu recunosc ca adaptarea in limba romana a fost deosebit de dificila si nu am atins poate forma cea mai fericita. Dar avem noroc, cred, cu vocea si interpretarea teribila a lui Iures. Agentia din RO a fost TBWA/Merlin. Agentia din afara a fost GSD&M IdeaCity (cei care au facut de ex. Rampenfest :) )

 

Pe de alta parte concursul pe Visualart este ceea ce am adus noi in plus campaniei. Sper sa fie o completare cu rezultate de exceptie la final. Si-au anuntat acolo participarea niste artisti interesanti.

Link to comment
Share on other sites

Are ceva daca uploadez poza/pozele pe BMWClub si apoi o trimit la Visualart? Sau nu ai voie sa o expui altundeva? In Regulamentul concursului scrie ca ai voie sa faci upload prin intermediul site-urilor speciale(imageshack,rapidshare) dar de forumuri nu zicea nimic.

 

Procedura este putin complicata.

1. Se anunta participarea cu un WIP pe forum, aici: http://www.visualart.ro/forum/forumdisplay.php?f=292

2. Lucrarea/lucrarile finale le inscrii aici: http://www.visualart.ro/joyisbmw/inscriere_lucrari

 

Bafta!

 

 

Va multumim mult pentru aprecierile deosebit de pozitive!

 

Din punctul meu de vedere UMIL - NU ma regasesc (ca si roman) in targetul acestui clip. Din pacate (iar imi exprim parerea umila) NU este decat o alta adaptare nefericita a reclamei unui produs pentru tara noastra. Nu suna deloc romaneste. Cel putin imaginile cu fanclubul sunt departe de intalnirile ce se organizeaza la noi in tara. E ca si cand am face un spot video de promovare a fotbalului din Romania cu imagini din campionatul englezesc (poate cel mai spectaculos). Si mai am de spus lucruri dar observ ca sunt numai aplauze la adresa lui (realizare artistica foarte reusita dar nefericit plasat in peisajul romanesc) ... de aceea bafta in ce v-ati propus domnule Alex Seremet - Communication Manager BMW. PS - cu ce agentie ati facut aceasta adaptare?

 

Inteleg punctul tau de vedere. Dar spre deosebire de "fotbalul din Romania", campania se refera la "fotbal in general". Este o campanie internationala. De fapt clipul asta o sa fie adaptat, in premiera pentru BMW, in intreaga lumea, din China pana in USA.

 

Nu pot sa nu recunosc ca adaptarea in limba romana a fost deosebit de dificila si nu am atin poate forma cea mai fericita. Dar avem noroc, cred, cu vocea si interpretarea teribila a lui Iures. Agentia din RO a fost TBWA/Merlin. Agentia din afara a fost GSD&M IdeaCity (cei care au facut de ex. Rampenfest :) )

 

Pe de alta parte concursul pe Visualart este ceea ce am adus noi in plus campaniei. Sper sa fie o completare cu rezultate de exceptie la final. Si-au anuntat acolo participarea niste artisti interesanti.

 

 

Multumesc frumos pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

clipul si vocea sunt ok, dar sincer si eu zic ca targetul nu e cel care reiese din clip. nici in romania, nici in alte tari occidentale bmw nu a avut si nu are o imagine de masina pentru toate varstele si pentru un public atat de larg, cum pare aici.

 

e adevarat ca "bmw aduce bucurie", dar nu asa, poate asa:

probabil se incearca atragerea unui nou tip de clienti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.